Oeps U2 dit heb ik niet meer gezien , toen was ik indd de laptop aan het uitgooien en gaan slapenquote:
Weet ik veel.quote:Op maandag 2 december 2019 08:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja duhhh
is dat niet gewoon een surprise ?
Nou 'n Surprise wat het zeker, te zien aan haar gezichtquote:Op maandag 2 december 2019 08:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja duhhh
Ja wat een luxe de vele SLquote:Op maandag 2 december 2019 08:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat een luxe opeens met die gratis streams. Ik kan opeens van de ene oninteressante stream naar de andere oninteressante overschakelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
quote:Op maandag 2 december 2019 08:40 schreef PTLe het volgende:
Ik las gister avond dit in de COS , maar dit was er gebeurd.1ste kerstdag ? Andere tijdzone daar of een oud bericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee,zag alleen het bericht.quote:Op maandag 2 december 2019 08:40 schreef Verida het volgende:
[..]
kan natuurlijk ook gewoon een suprise zijn geweest
edit : spuit elf![]()
Gefrustreerd, verbitterd dat ze gewoon thuis zit waarschijnlijk en niet die succesvolle hardwerkende zakenvrouw is die ze graag wil zijn, eigenlijk een triest geval.quote:Op maandag 2 december 2019 08:46 schreef formule het volgende:
Maris komt over als een ''bittere'' vrouw
Thuis heeft ze een werkster.quote:Op maandag 2 december 2019 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe Merel dat bestek uit de vaatwasser in die la flikkerd, zou ze dat thuis
ook zo doen?
is het weer zo verquote:Op maandag 2 december 2019 08:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel weer eens slecht gehumeurd.
Ja kan leek wel echt een witte brief erin met logo maar kan ook een surprise zijn inderdaadquote:Op maandag 2 december 2019 08:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja duhhh
checkquote:Op maandag 2 december 2019 09:02 schreef PTLe het volgende:
Roddelen over Mariska .Gyazo doet het niet .
[ afbeelding ]
Ik las gister avond dit in de COS , maar dit was er gebeurd.1e kerstdag??? raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja klopt ik denk dat Gyazo plat ligt ? jammer dan .quote:
Je bedoeld die 58.000 die ze in eens in het rood staanquote:
Ik zie het wel.quote:Op maandag 2 december 2019 09:07 schreef PTLe het volgende:
Niet te zien , ik stop maar met Gyazo![]()
[ afbeelding ]
Ja, niemand die er ook naar vraagt,quote:Op maandag 2 december 2019 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bedoeld die 58.000 die ze in eens in het rood staan
quote:Op maandag 2 december 2019 09:16 schreef Lelie68 het volgende:
Geef het aan de voedselbank... Of hebben ze daar nog nooit van gehoord? Dat ze überhaupt denken om er geld voor te vragen.. Te sneu voor woorden
Ik snap het ook niet hoor, meer dan een jaar diep in het rood en dan nu in een keer zoveel in de plusquote:Op maandag 2 december 2019 09:12 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ja, niemand die er ook naar vraagt,
De enige die dat deed was volgens mij Jensquote:Op maandag 2 december 2019 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor, meer dan een jaar diep in het rood en dan nu in een keer zoveel in de plus
Vind het nog steeds jammer dat die weg is.quote:Op maandag 2 december 2019 09:23 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
De enige die dat deed was volgens mij Jens
Schandalig... geld vragen voor ketchup? tampons?quote:Op maandag 2 december 2019 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Saaie bedoeling die vergadering, hoe kunnen we nog snel ons spul wegdoen voor zoveel mogelijk geld
gelijk hebben ze...quote:Op maandag 2 december 2019 09:24 schreef formule het volgende:
Maris en Mylene zijn niet bij de vergadering
Gebruikte zijn iets goedkoperquote:Op maandag 2 december 2019 09:24 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Schandalig... geld vragen voor ketchup? tampons?
Ik las gister avond dit in de COS , maar dit was er gebeurd.Dank je, blijft inderdaad een vaag verhaal ivm 1e kerstdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GM![]()
Afscheidsfeestje voor Katie...... zonder Katiequote:Op maandag 2 december 2019 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Katie gaat om 12 uur weg, daarna hebben ze een leuke middag gepland staan
De meeste bewoners hebben zelf geen huis, misschien een goed idee om het huisje zelf mee te nemenquote:Op maandag 2 december 2019 09:26 schreef Dotteke het volgende:
Huisje kan gratis op gehaald worden, transport kosten voor eigen rekening en risico ook eigen rekening. ALle kosten die gemaakt worden moeten door de mensen die het hebben willen betaald worden.
quote:Op maandag 2 december 2019 09:30 schreef formule het volgende:
[..]
De meeste bewoners hebben zelf geen huis, misschien een goed idee om het huisje zelf mee te nemen
Jessie hoopt zo goede sier te halen, over de rug van Ceesquote:Op maandag 2 december 2019 09:32 schreef Dotteke het volgende:
Nu over dat kut lied van Jessie voor Cees
Waarom moet je dat benoemen ramptoerist
Vreselijk, en iedereen moet luisteren, het liefst 10xquote:Op maandag 2 december 2019 09:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie hoopt zo goede sier te halen, over de rug van Cees
Strak plan.quote:Op maandag 2 december 2019 09:30 schreef formule het volgende:
[..]
De meeste bewoners hebben zelf geen huis, misschien een goed idee om het huisje zelf mee te nemen
Ik ook wel. Zeker nu Shel weg is.quote:Op maandag 2 december 2019 09:50 schreef durdur het volgende:
[..]
Don't shoot me maar ik vind ze best leuk samen
Soort van gedwongen opnamequote:Op maandag 2 december 2019 09:42 schreef Dotteke het volgende:
En Jessie maar klagen, hij had het vorige week ook al. Als hij hoeste heeft hij steken in zijn hoofd
Ik gun het Jessie wel dat hij naar huis gaat zodat hij lekker zijn bed in kan duiken en goed kan uitzieken
Ja, ze doen wel leuk zo samen.quote:Op maandag 2 december 2019 09:50 schreef durdur het volgende:
[..]
Don't shoot me maar ik vind ze best leuk samen
We mogen niet meer klagen, we kijken gratisquote:Op maandag 2 december 2019 09:55 schreef Braindead2000 het volgende:
De talpasukkels gooien er weer bomen in.
Lekker rustig zoquote:Op maandag 2 december 2019 09:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik schakel heen en terug van stream 1 naar 4 naar 1: Overal wordt er gezwegen.
Geheel gratis is het niet, ze hebben nu wel mijn reserve-e-mailadres met mijn naam: Hans Worst.quote:Op maandag 2 december 2019 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We mogen niet meer klagen, we kijken gratis
De plannen hier zijn vaak spannender dan daar.quote:Op maandag 2 december 2019 10:02 schreef Cargamelk het volgende:
Voorspelling: deze week een zwarte enveloppe met een geldbedrag die Leentje pakt en dan naar huis gaat ...3 stemmen minder voor Jassie en hij is weer veilig.
Wij hebben dan ook fantasie..iets dat utopia ontbreektquote:Op maandag 2 december 2019 10:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De plannen hier zijn vaak spannender dan daar.
Dat zou wel grappig zijnquote:Op maandag 2 december 2019 10:02 schreef Cargamelk het volgende:
Voorspelling: deze week een zwarte enveloppe met een geldbedrag die Leentje pakt en dan naar huis gaat ...3 stemmen minder voor Jassie en hij is weer veilig.
Oeps, dan ben je mooi de lulquote:Op maandag 2 december 2019 10:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geheel gratis is het niet, ze hebben nu wel mijn reserve-e-mailadres met mijn naam: Hans Worst.
Zou maar zo kunnen, ik vind het heel frappant dat ze geen ruzie meer mogen makenquote:Op maandag 2 december 2019 10:02 schreef Cargamelk het volgende:
Komt op we zitten te wachten op iets wat niet komtquote:Op maandag 2 december 2019 10:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De plannen hier zijn vaak spannender dan daar.
Friesland.quote:Op maandag 2 december 2019 10:21 schreef formule het volgende:
Katie gaat morgen naar huis, maar waar is haar huis?
Vanavond gaan ze gourmetten .. zou dus zomaar kunnen dat Katie het bokje is.quote:Op maandag 2 december 2019 10:20 schreef Dotteke het volgende:
Meende dat Jessie in de vergadering zei, om 12 uur gaat Katie naar huis
Ik hoor HIs nu zeggen tegen Katie dat ze morgen weg gaat
Peins Friesland tussen Leeuwarden en Franerker.quote:Op maandag 2 december 2019 10:21 schreef formule het volgende:
Gerrit speelt zijn rol, over duidelijk, ongeschikt![]()
Katie gaat morgen naar huis, maar waar is haar huis?
Een beetje karig voor die vreethalzen daar?quote:Op maandag 2 december 2019 10:22 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Vanavond gaan ze gourmetten .. zou dus zomaar kunnen dat Katie het bokje is.
Ik denk dat ze dat weinig tot niets boeit.quote:Op maandag 2 december 2019 10:17 schreef Cargamelk het volgende:
Zouden ze weten dat ze ontzettend saai zijn daar?
Ja, we zijn masochisten .quote:Op maandag 2 december 2019 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt op we zitten te wachten op iets wat niet komt
In gedachte ligt ze Chris vol te blaffenquote:Op maandag 2 december 2019 10:18 schreef formule het volgende:
Hiske hijgt, kreunt en steunt, wat is er mis met haar?
Oquote:Op maandag 2 december 2019 10:23 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Peins Friesland tussen Leeuwarden en Franerker.
Zijn ook nog zat kippies daar.quote:Op maandag 2 december 2019 10:23 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Een beetje karig voor die vreethalzen daar?
Dan hebben ze vlees genoeg als ze dat allemaal op moeten eten vanavondquote:Op maandag 2 december 2019 10:22 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Vanavond gaan ze gourmetten .. zou dus zomaar kunnen dat Katie het bokje is.
per direct afvoeren naar ziekenhuis en pas 21 december weer loslatenquote:Op maandag 2 december 2019 10:30 schreef Chanel5 het volgende:
Jes heeft steken in zijn hoofd, moeite met praten en kan zich niet concentreren.
Morgen om 12 uur en daarna iets leuks doen.quote:Op maandag 2 december 2019 10:20 schreef Dotteke het volgende:
Meende dat Jessie in de vergadering zei, om 12 uur gaat Katie naar huis
Ik hoor HIs nu zeggen tegen Katie dat ze morgen weg gaat
Wat dan nu weer ze doen al zo leuk.quote:Op maandag 2 december 2019 10:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Morgen om 12 uur en daarna iets leuks doen.
Normaal doen tegen Ger denk ik?quote:Op maandag 2 december 2019 10:33 schreef formule het volgende:
Merel kan het niet meer, en Jessie snapt hetGeen idee waar dit over gaat
Het toneel spelen, vermoed ik zomaarquote:Op maandag 2 december 2019 10:33 schreef formule het volgende:
Merel kan het niet meer, en Jessie snapt hetGeen idee waar dit over gaat
Verplicht aardig doen tegen elkaar?quote:Op maandag 2 december 2019 10:34 schreef juul. het volgende:
Als Gerrit weg loopt, zegt Merel tegen Jessie, ik kan niet meer, ik doe zo hard mijn best
Dat gaat het Utopia worden gezelligheid en afwachten tot het eindequote:Op maandag 2 december 2019 10:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Morgen om 12 uur en daarna iets leuks doen.
Hij had in de tussentijd ook even een bezem kunnen pakken.quote:Op maandag 2 december 2019 10:55 schreef Aggie46 het volgende:
Je zal lekker achter(voor) de pc zitten en dan zo'n zenuwenlijder achter je hebben staan.
Meiden trekken zich er gelukkig niks van aan.
(he, dat rijmt)
[ afbeelding ]
Bitcoins stacken.quote:
Dat meen je toch nietquote:Op maandag 2 december 2019 10:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij had in de tussentijd ook even een bezem kunnen pakken.Wat een bende daar elke keer.
O ja, stel je voor dat je het warm krijgt.quote:Op maandag 2 december 2019 10:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat meen je toch nietEen bezem pakken, das we;l een hoop en zwaar werk hoor
Even zwaaien naar Jessie.quote:Op maandag 2 december 2019 10:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het leek een soort chatvenster of forum, met UI's.
Wat denk je zelf.quote:Op maandag 2 december 2019 11:00 schreef Aggie46 het volgende:
Kleertjes, paar maar. Is dat van iedereen?
[ afbeelding ]
Kweetut wel maar er moeten wat meer bericht in de COS.quote:
Eensquote:Op maandag 2 december 2019 11:00 schreef Dark het volgende:
Steken ze elkaar aan met die inbusele kinderstemmetjes....ik kijk echt naar een stel debieltjes, niet normaal.
3 op Jessie toch?quote:Op maandag 2 december 2019 11:03 schreef Aggie46 het volgende:
Gerrit gaat zijn speech voorbereiden. Voor de stemmingen.
Weten we dat ook weer.
[ afbeelding ]
Een dezer dagen gaan ze stemmenquote:Op maandag 2 december 2019 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
Hoe weet Gerrit van een stemming dan?
Meen je niet?quote:
Meerdere zwarte brieven zou nog leuker zijnquote:Op maandag 2 december 2019 11:10 schreef formule het volgende:
Ik hoop toch zo dat Rob komt met een Zwarte brief
Wat ik zie hangen is het meest van Merel, die panterprint dingen. Ook die afzichtelijke tuniekdingen die ze als jurkje draagt.quote:Op maandag 2 december 2019 11:00 schreef Aggie46 het volgende:
Kleertjes, paar maar. Is dat van iedereen?
[ afbeelding ]
Wie gooit hij onder de bus?quote:Op maandag 2 december 2019 11:15 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit zijn afscheidsspeech aan het schrijven...is dat maar vast klaar...
forum.febo.nl/topic/utopia2quote:Op maandag 2 december 2019 10:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het leek een soort chatvenster of forum, met UI's.
Toffe Tony denk ik.quote:
Denk het ook, om zelf buitenschot te blijven.quote:
Als ik dan mag kiezen, liever Franny dan die draaikut van 'n Jessiequote:Op maandag 2 december 2019 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
Je zal die Franny maar de hele dag om je heen hebben.
En weer een rede om te fles open te trekkenquote:Op maandag 2 december 2019 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Die lui daar moeten echt naar een psychiater.
Een afscheidsborrel voor Katie met muziek.
Het maakt niey uit hoe laat ze het doen, als ze het maar doen, zegt Franny
zullen we draaikut veranderen in droplulquote:Op maandag 2 december 2019 11:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als ik dan mag kiezen, liever Franny dan die draaikut van 'n Jessie
dat is iedereen zijn doel, lijkt me . Iedereen wil wel een pot met geld winnen daar.quote:Op maandag 2 december 2019 11:22 schreef formule het volgende:
[..]
Denk het ook, om zelf buitenschot te blijven.
Hiske is druk in de weer, en doet een beetje raar
Nou..... varkensvlees gemarineerd in Scotch en wat kruiden...... en daarna op de bbqquote:Op maandag 2 december 2019 11:21 schreef BloesBloes het volgende:
Ze gaan een borrel doen voor Cathy met muziek enzo ....... Voor Cathy dus, nou daar zal dat varken blij mee zijn
Zo mannelijk vind ik Jessie nietquote:Op maandag 2 december 2019 11:24 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
zullen we draaikut veranderen in droplul
quote:Op maandag 2 december 2019 11:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of hij aub niet de zwarte envelop vergeet!
Dan krijg jij Franny.quote:Op maandag 2 december 2019 11:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als ik dan mag kiezen, liever Franny dan die draaikut van 'n Jessie
Je kunt de blaadjes gaan tellen in die boom.quote:Op maandag 2 december 2019 11:27 schreef jopiebaco het volgende:
Wanneer gaat er eindelijk eens wat gebeuren? Tering wat saai
Ohooo, Frits dat kun je hier niet makenquote:Op maandag 2 december 2019 11:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou..... varkensvlees gemarineerd in Scotch en wat kruiden...... en daarna op de bbq
quote:Op maandag 2 december 2019 11:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ohooo, Frits dat kun je hier niet maken![]()
Zelf had ik deze, maar ik denk ik doe het maar niet;
Het zou wel hilarisch zijn als ze Cathy met de kerst terugkregen en dat de stem dan na het diner zegt. Ik zie dat Cathy u gesmaakt heeft!
"ze ging toch niet zo goed samen met andere varkens....."quote:Op maandag 2 december 2019 11:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het zou wel hilarisch zijn als ze Cathy met de kerst terugkregen en dat de stem dan na het diner zegt. Ik zie dat Cathy u gesmaakt heeft!
quote:Op maandag 2 december 2019 11:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
nee klopt, maar hij kan toch echt niet meedoen met kutjekleienquote:Op maandag 2 december 2019 11:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo mannelijk vind ik Jessie niet
Dat is Hiske. Die brengt drank naar de silo.quote:Op maandag 2 december 2019 11:36 schreef spapaars het volgende:
Moeilijk te zien, maar daar is echt een bewoonster met een kruiwagen in de handen aan het werk.
[ afbeelding ]
nog steeds geen antenne voor nare wijvenquote:Op maandag 2 december 2019 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
Nu ben ik ouder en heel veel wijzer.
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 december 2019 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
Nu ben ik ouder en heel veel wijzer.
Mag dat nog wel een zwarte brief?quote:Op maandag 2 december 2019 11:10 schreef formule het volgende:
Ik hoop toch zo dat Rob komt met een Zwarte briefzo van hier heb ik nog iets
Ik ook.quote:
Ja, ik zag Cathy net ook nog in haar hoefjes klappenquote:Op maandag 2 december 2019 11:42 schreef Aggie46 het volgende:
Toch stelt Franny een leuke afscheidsbrief op voor een feestje. (Katie)
Doet ze netjes.
[ afbeelding ]
Varkens hebben geen hoefjes.quote:Op maandag 2 december 2019 11:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, ik zag Cathy net ook nog in haar hoefjes klappen
Je kan dan wel uit de Friese Boerenklei getrokken zijn en denken die stadslui zijn allemaal achterlijk, maar volgens mij zijn varkens zgn evenhoefigen, Bartjequote:
Bartje komt niet uit Friesland.quote:Op maandag 2 december 2019 11:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je kan dan wel uit de Friese Boerenklei getrokken zijn en denken die stadslui zijn allemaal achterlijk, maar volgens mij zijn varkens zgn evenhoefigen, Bartje
Dat zou ik ook zeggen ....quote:Op maandag 2 december 2019 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bartje komt niet uit Friesland.
Vandaag ff welquote:Op maandag 2 december 2019 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bartje komt niet uit Friesland.
Varkens zijn 4 (vier) hoefig!!quote:Op maandag 2 december 2019 11:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je kan dan wel uit de Friese Boerenklei getrokken zijn en denken die stadslui zijn allemaal achterlijk, maar volgens mij zijn varkens zgn evenhoefigen, Bartje
Ben ik mooi klaar mee.quote:
Hiske is verkouden.quote:Op maandag 2 december 2019 11:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Die geluiden van Hiske. Ze snakt naar adem als ze niet beweegt, ze maakt slokkende geluiden terwijl ze niks drinkt of eet.
Als hij dat zo ziet had hij kunnen weten dat Jessie hierin helemaal nooit is veranderd...quote:Op maandag 2 december 2019 11:59 schreef formule het volgende:
Gerrit houdt wel van Jessie, maar het is alleen maar ikke,ikke ikke
quote:Op maandag 2 december 2019 12:00 schreef freaky40 het volgende:
Melding!
Edit: oh nee, alarm eerste van de maand.
quote:
quote:
quote:
Schrok me te pletter. Dat kreng staat hier voor de deur.quote:
Hier nu pas.quote:Op maandag 2 december 2019 12:00 schreef freaky40 het volgende:
Melding!
Edit: oh nee, alarm eerste van de maand.
Zo leuk voor Cees, al z'n hele leven een rap fanaat geweest.quote:Op maandag 2 december 2019 12:02 schreef goldback het volgende:
Nederland in shock Jessie verlaat Utopia voor het op dreunen van zijn rap aan Cees, sorry voor je dochter.
quote:Op maandag 2 december 2019 12:04 schreef formule het volgende:
Gerrit geloofd dat de mensen achter hem staan
quote:Op maandag 2 december 2019 12:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo leuk voor Cees, al z'n hele leven een rap fanaat geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Alleen maar liefdequote:Op maandag 2 december 2019 12:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo leuk voor Cees, al z'n hele leven een rap fanaat geweest.
En ik had een oortje in. Mijn oren knalde bijna uit elkaar met die alert via mijn telefoon. Idioten.quote:
Maar het werkt wel in elk geval.quote:Op maandag 2 december 2019 12:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En ik had een oortje in. Mijn oren knalde bijna uit elkaar met die alert via mijn telefoon. Idioten.
jessie zelfquote:Op maandag 2 december 2019 12:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Heeft Cees het nou zelf aangegeven dat hij graag een rapnummer van Jessie wil of komt dit van Jessie zelf?
Volgens mij komt dit van Jessie zelf.quote:Op maandag 2 december 2019 12:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Heeft Cees het nou zelf aangegeven dat hij graag een rapnummer van Jessie wil of komt dit van Jessie zelf?
Nee van Corrie Koningsquote:Op maandag 2 december 2019 12:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Volgens mij van Jessie zelf. Cees heeft een heel andere smaak.quote:Op maandag 2 december 2019 12:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dat kun je wel stellen ja...lolquote:Op maandag 2 december 2019 12:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maar het werkt wel in elk geval.
quote:
Nog erger.quote:Op maandag 2 december 2019 12:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij komt dit van Jessie zelf.
Ja idd daarom vroeg ik het. Ik had niet begrepen waar het vandaan kwam.quote:Op maandag 2 december 2019 12:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij van Jessie zelf. Cees heeft een heel andere smaak.
En daar komt nog bij dat Jessie om kaarten voor Cees vroeg en daar een filmpje van maakte.
Misschien goed bedoeld, maar doe dat lekker op een andere manier, meer privé.
Vind ik dan he.
Wat een zelfkennis...quote:Op maandag 2 december 2019 12:10 schreef formule het volgende:
Gerrit heeft niets fout gedaan, zegt hij
dat denk ik ook. positief stemmen denk ik. 3 positief van merel..quote:Op maandag 2 december 2019 12:11 schreef BloesBloes het volgende:
Ze gaan niet meer stemmen, althans niet op de reguliere manier. Als ze dat doen gaat die sleazebag van een Jesse er 100% uit. Er komt iets anders daarom duurt het ook zo lang
Iedereen gaat er uit, hoe dan ook...quote:Op maandag 2 december 2019 12:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Gerrit: Voor mij is het helder, Jes gaat eruit, hoe dan ook.
quote:Op maandag 2 december 2019 12:15 schreef sjampoeh het volgende:
jessie is een goeie pik buiten, fakking leuke jongen maaaarrr
Wat een bsquote:Op maandag 2 december 2019 12:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gerrit; Ik vind Jessie een prima pik maar niet hier. Buiten is het een hele fijne jongen, een hart van goud en zo maar hier niet. UtopiaJessie is niet leuk.
Nah Gerrit ik heb nieuws voor je,jij bent ook niet leuk.quote:Op maandag 2 december 2019 12:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gerrit; Ik vind Jessie een prima pik maar niet hier. Buiten is het een hele fijne jongen, een hart van goud en zo maar hier niet. UtopiaJessie is niet leuk.
Ik vind ze er geen van allen leuk.quote:Op maandag 2 december 2019 12:16 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Nah Gerrit ik heb nieuws voor je,jij bent ook niet leuk.
Dat is hij al niet sinds het begin maar wist zich als een soort wethouder Hekking (van Kooten en de Bie) achter Jessie te scharen. Waar Jessie ging, ging Gerrit. Het is een vieze vuile profiteur. En dan hem nu de maat nemen? Ongekend!quote:Op maandag 2 december 2019 12:16 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Nah Gerrit ik heb nieuws voor je,jij bent ook niet leuk.
De enige die ik leuk vond,is er allang uit.quote:Op maandag 2 december 2019 12:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind ze er geen van allen leuk.
Wie?quote:Op maandag 2 december 2019 12:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
De enige die ik leuk vond,is er allang uit.
dat is wel een leuke suprisequote:Op maandag 2 december 2019 12:19 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Maris is een kijkdoos aan het maken.
Wow, dat doet ze goed.quote:Op maandag 2 december 2019 12:19 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Maris is een kijkdoos aan het maken.
quote:
Maar was ook niet echt van zijn bed te branden..quote:Op maandag 2 december 2019 12:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Poeh moest ik even nadenken.![]()
Die liep mij niet echt in de weg.
De helft komt ook weer retour.quote:Op maandag 2 december 2019 12:23 schreef sjampoeh het volgende:
hoezo verkoopt dat mormel meer dan 100 panter jassenen ook weer lekker logisch inpakken ook
Dan kan ie al helemaal niet in de weg lopen.quote:Op maandag 2 december 2019 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar was ook niet echt van zijn bed te branden..
en voor de liefhebbers, dan ligt hij alvast op de goede plekquote:Op maandag 2 december 2019 12:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan kan ie al helemaal niet in de weg lopen.
quote:Op maandag 2 december 2019 12:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en voor de liefhebbers, dan ligt hij alvast op de goede plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |