Kut kneusquote:
quote:
Stukje terug in je quote. Lekker nummerquote:Op maandag 2 december 2019 01:22 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Vj41xZHA5Eg
[/youtube]
Hoe werkt dit?
Bij de youtube staat delen daar op klikken en dat kopieren en plakkenquote:Op maandag 2 december 2019 01:22 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Vj41xZHA5Eg
[/youtube]
Hoe werkt dit?
Topppie, welkomquote:Op maandag 2 december 2019 01:26 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
Bedankt voor de hulp. Het is inmiddels gelukt. Http://www weghalen werkt.
Titel/band nooit geweten. Goed nummer. Dank.quote:
YWquote:Op maandag 2 december 2019 01:36 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
Titel nooit geweten. Goed nummer. Dank.
Omdat het magquote:
Ik dacht al dat je ging slapenquote:
Nee, sorryquote:Op maandag 2 december 2019 02:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je ging slapen
quote:
quote:
Yoow Killemquote:
Oww mindurrquote:Op maandag 2 december 2019 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
PuZzie!![]()
Kan weer ‘s niet slapen.
quote:Op maandag 2 december 2019 03:54 schreef Drizzt het volgende:
"It got me through some pretty bleak times"
quote:
quote:
Ik weet dezen is niet bestquote:
Weten wanneer je moet stoppen is ook en kunst.quote:
Stoppen met wat ?quote:Op maandag 2 december 2019 04:10 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Weten wanneer je moet stoppen is ook en kunst.
Ik ga![]()
WTF ?!! 'Je terroristen vriendjes ??quote:Op maandag 2 december 2019 04:10 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Weten wanneer je moet stoppen is ook en kunst.
Ik ga![]()
Laat even weten aan je terrroristen vriendjes dat ze geen raketen meer naar Het beloolfde land sturen. F-16, F-15 boem bats en dasn zijn de kneuters douwt
Nog meer boodschappen ?quote:Op maandag 2 december 2019 04:52 schreef Bonken het volgende:
Mensen die dit na 1 minuut afzetten en de boodschappen derhalve missen
Wel een boodschap aan mezelf: niet meer op achterlijke tijden op dit forum rondhangenquote:
Met jouw onderschrift maak je sowieso heel veel virtuele vriendjes. Maar men kan in die regio beter meer van ^^ op de zenders gooien. Tenminste iets waar beide kampen het over eens zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 05:10 schreef puzziepie het volgende: Ik ben nog steeds bezig met het ontcijferen van de boodschap hier ergens boven over mijn terroristen vriendjes die ik moet laten weten dat ze geen raketten meer naar het beloofde land moeten sturen. Welke vrienden..
ik zit niet voor niets op FOK
![]()
quote:Op maandag 2 december 2019 13:16 schreef Bonken het volgende:
[..]
Wel een boodschap aan mezelf: niet meer op achterlijke tijden op dit forum rondhangen
[..]
Met jouw onderschrift maak je sowieso heel veel virtuele vriendjes. Maar men kan in die regio beter meer van ^^ op de zenders gooien. Tenminste iets waar beide kampen het over eens zijn.
Muziek moet ook gewoon muziek zijn, om van te genieten en niet om een of ander statement of politiek onderwerp te highlighten. Daarom niet geklikt.quote:Op maandag 2 december 2019 04:52 schreef Bonken het volgende:
Mensen die dit na 1 minuut afzetten en de boodschap derhalve missen
Mix gemaakt door jou bedoel je?quote:Op maandag 2 december 2019 21:37 schreef heracles het volgende:
Mijn eigen mixje. Wees niet te hard voor mij. Ik doe ook maar wat![]()
Tof man!!quote:Op maandag 2 december 2019 21:50 schreef heracles het volgende:
[..]
Yes. Heb ik gemaakt met mijn pioneer DJR
Ik denk dat 99% van alle muziek er naar streeft om "iets" uit te dragen. En ja, je hebt stiekem wel geklikt, mooi he?quote:Op maandag 2 december 2019 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
Muziek moet ook gewoon muziek zijn, om van te genieten en niet om een of ander statement of politiek onderwerp te highlighten. Daarom niet geklikt.
quote:Op maandag 2 december 2019 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Muziek moet ook gewoon muziek zijn, om van te genieten en niet om een of ander statement of politiek onderwerp te highlighten. Daarom niet geklikt.
Dit is het enige nummer van hem wat ik prachtig vindquote:Op dinsdag 3 december 2019 02:15 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik denk dat 99% van alle muziek er naar streeft om "iets" uit te dragen. En ja, je hebt stiekem wel geklikt, mooi he?![]()
dit hoort misschien ook bij die ene procent
Serieus? Das ook toevallig ... Ik hoorde het een jaar of wat geleden weer eens in een supermarkt, maar had geen idee van wie het was. Dus een tijd terug een stukje er van geneuried en op reddit was er meteen iemand die het herkende. Verhaal erbij is wel bijzonderquote:Op dinsdag 3 december 2019 10:20 schreef puzziepie het volgende:
Dit is het enige nummer van hem wat ik prachtig vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
Mooie plaat, ik heb ook dingen op gekleurd vinyl en die klinken allemaal zo verrot als deze.quote:
Heeft juist wel wat he xDquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooie plaat, ik heb ook dingen op gekleurd vinyl en die klinken allemaal zo verrot als deze.
Zo krakerig.
quote:
eigenlijk wel zin in gewoon ee npotje janken nu jaquote:
Is van Prince.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eigenlijk wel zin in gewoon ee npotje janken nu ja
quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:03 schreef Bonken het volgende:
[..]
Serieus? Das ook toevallig ... Ik hoorde het een jaar of wat geleden weer eens in een supermarkt, maar had geen idee van wie het was. Dus een tijd terug een stukje er van geneuried en op reddit was er meteen iemand die het herkende. Verhaal erbij is wel bijzonderDat wist ik ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat was een kippenvelmomentje destijdsquote:
Dat soort is wel heel wat nrs die mij wakker kunnen houden, tis er maar eentje je van voor mij.quote:Op woensdag 4 december 2019 01:48 schreef Bonken het volgende:
[..]
Dat was een kippenvelmomentje destijds. Zie veel Alanis hierboven ... over kippenvel gesproken ....
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2019 01:48 schreef Bonken het volgende:
[..]
Dat was een kippenvelmomentje destijds. Zie veel Alanis hierboven ... over kippenvel gesproken ....
![]()
4 miljoen views in 21 uur. Dit is muziek. Waarom toch altijd die doodgedraaide meuk van jullie. Er komt zoveel goeds uit nu.quote:
4 miljoen views in 21 uur? Waarom altijd die mainstream hapklare brokken bouwpakkettensound er komt zoveel goeds uit nu en er is zoveel goeds gemaakt wat we zijn vergeten.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:52 schreef heracles het volgende:
[..]
4 miljoen views in 21 uur. Dit is muziek. Waarom toch altijd die doodgedraaide meuk van jullie. Er komt zoveel goeds uit nu.
Mainstream. The Weeknd is een klasse apart. En mainstream is niet per definitie slechtquote:Op woensdag 4 december 2019 21:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
4 miljoen views in 21 uur? Waarom altijd die mainstream hapklare bouwpakkettensound er komt zoveel goeds uit nu en er is zoveel goeds gemaakt wat we zijn vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |