Nee sport thuis nog.quote:Op zondag 1 december 2019 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet meer stoppen dan! Schijt gekregen aan die blikken waar je over klaagde?
Ash, Remqo, Noel gaan sowieso al en sommige die ik vergeet, Ama lijkt ook wel enthousiast. We gaan nog opzoek naar locatie en tijd, word wel sowieso in 2020 omdat december voor veel personen druk is.quote:
karaoke is code taal hè zodat we openlijk bafmeet kunnen bespreken zonder dat de mod lastig doen.quote:
waarom praat je over jezelf zo broquote:Op maandag 2 december 2019 20:13 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ash, Remqo, Noel gaan sowieso al en sommige die ik vergeet, Ama lijkt ook wel enthousiast. We gaan nog opzoek naar locatie en tijd, word wel sowieso in 2020 omdat december voor veel personen druk is.
Oude tijden toch, praatte vroeger altijd zoquote:Op maandag 2 december 2019 20:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
waarom praat je over jezelf zo bro
quote:Op maandag 2 december 2019 20:14 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
karaoke is code taal hè zodat we openlijk bafmeet kunnen bespreken zonder dat de mod lastig doen.
daar wordt geen enkele chick nat van.quote:Op maandag 2 december 2019 20:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Oude tijden toch, praatte vroeger altijd zo.
Waarom denk je dat ik vrijgezel benquote:Op maandag 2 december 2019 20:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
daar wordt geen enkele chick nat van.
quote:Op maandag 2 december 2019 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met drie man moet dat geen probleem zijn
En ik. Mij lukt het alleen.quote:Op maandag 2 december 2019 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met drie man moet dat geen probleem zijn
Hoe bedoel jequote:Op maandag 2 december 2019 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe je dan ook weleens je cam aan
Misschien kan ik wel te goed zingen voor karaoke. Waar vindt de meet plaats?quote:
2020 vanwege feestdagen.quote:Op maandag 2 december 2019 20:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel te goed zingen voor karaoke. Waar vindt de meet plaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |