Hallon. Jij weer klaar voor een enerverende week?quote:
Nee niet echt. Jij?quote:Op maandag 2 december 2019 10:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hallon. Jij weer klaar voor een enerverende week?
Ja hoor. Prima uitgerust dit weekeind.quote:
Jij welquote:Op maandag 2 december 2019 10:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja hoor. Prima uitgerust dit weekeind.
Moet jij wetenquote:Op maandag 2 december 2019 11:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik niet echt. Moest dit weekend rijden in Baku dan weet je het wel
Dat smalle ene stukje omhoog is mooi hequote:Op maandag 2 december 2019 11:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik niet echt. Moest dit weekend rijden in Baku dan weet je het wel
Rijd jij volle races?quote:Op maandag 2 december 2019 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat smalle ene stukje omhoog is mooi he
Kquote:Op maandag 2 december 2019 11:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb daar niks over te zeggen vriend. Ik volg slechts de Grandprix volgorde
Nee man. Ik rij tegenwoordig alleen maar online 5 rondjes meestal.quote:
T-t-topickillllquote:Op maandag 2 december 2019 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee man. Ik rij tegenwoordig alleen maar online 5 rondjes meestal.
Die hotelketen vond ik ook wel teringcool.quote:Op maandag 2 december 2019 14:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
F1 is ook teringcool dus snap wel dat jullie het niks vinden.
Net PSV. Hahaquote:Op maandag 2 december 2019 14:28 schreef Solotovski het volgende:
Wat is formule 1 kut zeg man man man
Denk niet dat ik daar al een goede indruk zou kunnen makenquote:Op maandag 2 december 2019 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee man. Ik rij tegenwoordig alleen maar online 5 rondjes meestal.
Nee ik in het begin ook nietquote:Op maandag 2 december 2019 14:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar al een goede indruk zou kunnen maken
F1 naast darten zettenquote:Op maandag 2 december 2019 15:49 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Pro-F1'ers, vinde jullie F1/darte een sport?
Gelukkig vindt iemand zoals jij dat niet cool.quote:Op maandag 2 december 2019 14:28 schreef Solotovski het volgende:
Wat is formule 1 kut zeg man man man
Zeker niet.quote:Op maandag 2 december 2019 15:49 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Pro-F1'ers, vinde jullie F1/darte een sport?
Oh wel ABS aan dus? Zou TC wel uitdoen. Heb zelf wel deels de lijn aan staan moet ik eerlijk bekennen. En ERS op auto. Heb niet echt zin de rempunten van 21 circuits uit m’n hoofd te leren.quote:
godverdomme die laatste paar minuutjes.. hadden we zomaar bijna derde gestaan...quote:
Ja ach. Volgende week beter mattiequote:Op maandag 2 december 2019 16:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
godverdomme die laatste paar minuutjes.. hadden we zomaar bijna derde gestaan...
tegen Ajakkus...quote:Op maandag 2 december 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ach. Volgende week beter mattie
Goed gezien makker.quote:Op maandag 2 december 2019 16:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
zo ver mogelijk bij jou vandaan
de puni van je muttiquote:Op maandag 2 december 2019 16:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goed gezien makker.
Nog iets verneukt?
Bullshit. F1 is veel fysieker.quote:
De tering ga er nog op in ook.quote:Op maandag 2 december 2019 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bullshit. F1 is veel fysieker.
Bron? Gaspedaal intrappen of pijl werpe.quote:Op maandag 2 december 2019 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bullshit. F1 is veel fysieker.
Even op je taal letten graag.quote:
Ze moeten 4G kunnen weerstaan, dan heb je wel wat training nodig.quote:Op maandag 2 december 2019 18:35 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Bron? Gaspedaal intrappen of pijl werpe.
Zet je toch WiFi aan.quote:Op maandag 2 december 2019 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Even op je taal letten graag.
[..]
Ze moeten 4G kunnen weerstaan, dan heb je wel wat training nodig.
Niet meer dan 4 G-krachten.quote:Op maandag 2 december 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Dartpijlen wegen veel meer dan vier gram
Heb het over G-krachtenquote:
Nee sport thuis nog.quote:Op zondag 1 december 2019 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet meer stoppen dan! Schijt gekregen aan die blikken waar je over klaagde?
Ash, Remqo, Noel gaan sowieso al en sommige die ik vergeet, Ama lijkt ook wel enthousiast. We gaan nog opzoek naar locatie en tijd, word wel sowieso in 2020 omdat december voor veel personen druk is.quote:
karaoke is code taal hè zodat we openlijk bafmeet kunnen bespreken zonder dat de mod lastig doen.quote:
waarom praat je over jezelf zo broquote:Op maandag 2 december 2019 20:13 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ash, Remqo, Noel gaan sowieso al en sommige die ik vergeet, Ama lijkt ook wel enthousiast. We gaan nog opzoek naar locatie en tijd, word wel sowieso in 2020 omdat december voor veel personen druk is.
Oude tijden toch, praatte vroeger altijd zoquote:Op maandag 2 december 2019 20:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
waarom praat je over jezelf zo bro
quote:Op maandag 2 december 2019 20:14 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
karaoke is code taal hè zodat we openlijk bafmeet kunnen bespreken zonder dat de mod lastig doen.
daar wordt geen enkele chick nat van.quote:Op maandag 2 december 2019 20:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Oude tijden toch, praatte vroeger altijd zo.
Waarom denk je dat ik vrijgezel benquote:Op maandag 2 december 2019 20:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
daar wordt geen enkele chick nat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |