Waarom je energie verspillen aan iets dat niks oplevert?quote:Op zondag 1 december 2019 23:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het spelelement zit verweeft in het leven, van arbeider tot hoge pief.
Het verschil zit in het platform, voor de een de playstation, de ander het keiharde zakenleven
Geef je niks om het klimaat dan?quote:Op zondag 1 december 2019 23:18 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zolang het nog leuk is blijf ik het doen.
Tenslotte doe ik het voor mezelf en echt niet voor het klimaat
Het levert genot op.quote:Op zondag 1 december 2019 23:18 schreef TTSS het volgende:
[..]
Waarom je energie verspillen aan iets dat niks oplevert?
Zoals ik al zei het spelelement, dan heb je als stoere twintiger een groepje pubers lamgelegd, maar die boze deurwaarder krijg je niet weg met je controllerquote:Op zondag 1 december 2019 23:18 schreef TTSS het volgende:
[..]
Waarom je energie verspillen aan iets dat niks oplevert?
Dat is wel het laatste waar ik thuis voor blijfquote:Op zondag 1 december 2019 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geef je niks om het klimaat dan?
Gamen, fok of ademhalen?quote:
Wees toch een beetje zuinig op dit mooie stukje aardequote:Op zondag 1 december 2019 23:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar ik thuis voor blijf
MaxGodquote:Op zondag 1 december 2019 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wees toch een beetje zuinig op dit mooie stukje aarde
Waarvan akte.quote:Op zondag 1 december 2019 23:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
Het niet autorijden doe ik vooral als kostenbesparing, sinds ik van die miskoop af ben en na het stoppen met roken bespaar ik nog meer.
Ik merk al dat ik beter voor mezelf zorg, boodschappen beter inplan, want ik ben lui, en met luiheid komt planning om zo lui mogelijk te leven.
Toch netjes gedaan. Volgend jaar knallen hopelijk.quote:
Het is een bijkomend voordeel.quote:Op zondag 1 december 2019 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wees toch een beetje zuinig op dit mooie stukje aarde
Ben er bang voorquote:Op zondag 1 december 2019 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toch netjes gedaan. Volgend jaar knallen hopelijk.
Een auto is vervuilender dan een autoquote:Op zondag 1 december 2019 23:42 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het is een bijkomend voordeel.
Wil je echt een punt maken, doe dan niet aan smartphones, tech, of kleding en speel/sportartikelen die in Afrika en/of Azië in elkaar gepunnikt wordt.
Waarvoor?quote:
Net als ieder jaar inderdaad. Tegen het einde als het allang verloren is wordt er wat vertrouwen getankt(ha ja) om in het nieuwe seizoen eerst weer het derde team te zijnquote:Op zondag 1 december 2019 23:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hij volgend jaar niet mee gaat doen om de titel.
Er zit al decennia geen lood meer in benzine, wees blij, kan je aan de bermen zienquote:Op zondag 1 december 2019 23:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een auto is vervuilender dan een auto
Wat vind je nou van Jodium in zout?quote:Op maandag 2 december 2019 00:01 schreef Treinhoer het volgende:
Liever lood in benzine dan joden in de gaskamer.
Een noodzakelijk kwaad. Zolang Israel zich maar niet gaat bemoeien met zoutzaken, zoutzuur, zoutstrooien of de zoutwaarde van patat.quote:Op maandag 2 december 2019 00:03 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wat vind je nou van Jodium in zout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |