abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin maandag 2 december 2019 @ 00:38:58 #101
35723 crew  GGMM
pi_190225265
Ja, maar tel je Europese wedstrijden mee

:D

Ja, dat is wel waar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 2 december 2019 @ 00:41:13 #102
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190225277
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 00:37 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Laad je telefoon eens op
Ik zal jou eens opladen.
Oh.
pi_190225330
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Uh ja oké.
Ik snap die laatste zin niet. "Je moet ook kijken hoe het komt dat we in deze situatie zitten."

Hoe komt het dan? Eerst waren de smoesjes dat de zon scheen. Daarna de rode kaart, daarna Bergwijn en Malen, toen was het weer dat we Luuk en Angeliño missen en nu weer wat anders?
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 2 december 2019 @ 06:18:34 #104
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_190226030
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 23:55 schreef leolinedance het volgende:
Gakpo was weer top hè jongens.
Elke keer dat gehaat op die knakker, ik vind dat zo makkelijk. Werd ook finaal afgebrand na zijn spel toen hij in de basis mocht starten.
Hij heeft het best in zich om in de toekomst een meerwaarde voor PSV te vormen.
De verdediging was gisteren gewoon kut, en door gebrek aan scherpte in de afronding verlies je 2 punten maar dat laatste was vooral in de eerste helft.
pi_190226105
Tering tyfus Kut psv
pi_190226161
PSVGODEN
pi_190226220
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 00:49 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik snap die laatste zin niet. "Je moet ook kijken hoe het komt dat we in deze situatie zitten."

Hoe komt het dan? Eerst waren de smoesjes dat de zon scheen. Daarna de rode kaart, daarna Bergwijn en Malen, toen was het weer dat we Luuk en Angeliño missen en nu weer wat anders?
Het is gewoon onwerkelijk wat Mark steeds weer uit zit te kramen. Hij is poeslief voor zichzelf en voor de spelers.

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een trainer van PSV zoveel rare uitspraken heb zien doen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_190226369
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 07:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is gewoon onwerkelijk wat Mark steeds weer uit zit te kramen. Hij is poeslief voor zichzelf en voor de spelers.

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een trainer van PSV zoveel rare uitspraken heb zien doen.
Wel heel knap dat hij naar buiten zo zijn spelers blijft verdedigen. Hij krijgt alles over zich heen. Ik ben benieuwd hoe dat intern gaat. Ik hoop dat hij daarin constructief blijft, want iemand afbranden heeft meestal weinig zijn als je met diegene moet samenwerken. Ik denk wel dat PSV aan het begin de verwachtingen wat had moeten temperen. Zeggen dat je een betere selectie dan vorig seizoen hebt is heel onverstandig als je naar de onervarenheid op topniveau kijkt, al denk ik dat Bommel er wel vanuit ging dat zijn aankopen meer zouden brengen. Aan de andere kant had niemand er zo ontzettend weinig van verwacht.

Een ontslag zou gezien hoe het normaal gesproken in de voetballerij gaat niet raar zijn, zelfs heel gewoon. Ik hoop dat PSV hem houdt, want zie niet in hoe iemand anders het ineens op de rit zou krijgen. Het liefst zou je Bommel en een paar spelers even een maandje vrij geven om daarna weer fris te starten, maar ik snap dat dat natuurlijk niet kan.
pi_190226391
#SLUTSKYIN
pi_190226536
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Uh ja oké.
Duidelijk van het padje.
pi_190226595
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 07:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Wel heel knap dat hij naar buiten zo zijn spelers blijft verdedigen. Hij krijgt alles over zich heen. Ik ben benieuwd hoe dat intern gaat. Ik hoop dat hij daarin constructief blijft, want iemand afbranden heeft meestal weinig zijn als je met diegene moet samenwerken. Ik denk wel dat PSV aan het begin de verwachtingen wat had moeten temperen. Zeggen dat je een betere selectie dan vorig seizoen hebt is heel onverstandig als je naar de onervarenheid op topniveau kijkt, al denk ik dat Bommel er wel vanuit ging dat zijn aankopen meer zouden brengen. Aan de andere kant had niemand er zo ontzettend weinig van verwacht.

Een ontslag zou gezien hoe het normaal gesproken in de voetballerij gaat niet raar zijn, zelfs heel gewoon. Ik hoop dat PSV hem houdt, want zie niet in hoe iemand anders het ineens op de rit zou krijgen. Het liefst zou je Bommel en een paar spelers even een maandje vrij geven om daarna weer fris te starten, maar ik snap dat dat natuurlijk niet kan.
Ik vind dat helemaal niet 'knap' :') Het is gewoon de lat heel laag leggen.

En die uitspraken van hem zijn gewoon raar en met elkaar strijdig. Het is gegaan van:"Wij hebben een topselectie." naar:"De selectie is niet zo goed want er zijn spelers weg en we missen ervaring.".

Nou was het elftal weer te jong. Nou, dat valt reuze mee.

Het ergste is dat ik vermoed dat Mark het ook echt allemaal ziet zoals hij het zegt en daarmee ook voor zichzelf poeslief is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 2 december 2019 @ 08:45:32 #112
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_190226875
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 07:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is gewoon onwerkelijk wat Mark steeds weer uit zit te kramen. Hij is poeslief voor zichzelf en voor de spelers.

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een trainer van PSV zoveel rare uitspraken heb zien doen.
Ja je moet toch iets zeggen tijdens zo'n interview. In feite zegt ie vooral 'lalala ik ga niet weg'.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 2 december 2019 @ 08:50:55 #113
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190226927
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 08:45 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ja je moet toch iets zeggen tijdens zo'n interview. In feite zegt ie vooral 'lalala ik ga niet weg'.
een beetje meer realisme mag wel, 25 punten uit 17 uitwedstrijden in 2019 dan weet je ook als trainer toch wel dat er iets fundamenteel fout zit
pi_190226975
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Uh ja oké.
Dan doen we dat toch Mark. Dan heb je opeens twee rampzalige series.
pi_190226998
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 08:45 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ja je moet toch iets zeggen tijdens zo'n interview. In feite zegt ie vooral 'lalala ik ga niet weg'.
Je kan ook gewoon wat kritischer zijn op het hele gebeuren. Zo langzamerhand moet je daar zitten te koken van woede. Mark zit er als een soort vaderfiguur die tegen zijn kroost zegt:"ah joh, er gingen toch ook dingen goed? Volgende keer beter!".

Dat kan bij een jeugdelftal of bij een club die niet voor de prijzen meespeelt en ook niet op degraderen staat. Niet bij een topclub in zware crisis.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_190227017
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 08:57 schreef Bugno3 het volgende:

[..]

Dan doen we dat toch Mark. Dan heb je opeens twee rampzalige series.
_O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 2 december 2019 @ 09:07:00 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190227063
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Uh ja oké.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 2 december 2019 @ 09:16:09 #118
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_190227197
De spelers zijn misschien niet meest heldere lichten bij PSV (Rosario, Dumfries enz) maar die voelen heus wel aan wanneer coach het niet meer weet en alleen maar onzin bazelt... Dan is vertrouwen gewoon weg en wat Mark dan ook zegt qua tactiek of dergelijke nemen ze niet meer serieus.
  maandag 2 december 2019 @ 09:16:54 #119
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_190227200
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 08:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

een beetje meer realisme mag wel, 25 punten uit 17 uitwedstrijden in 2019 dan weet je ook als trainer toch wel dat er iets fundamenteel fout zit
Ja, maar hier wil ik even realistisch zijn en het voor Mark opnemen.
Dat waren namelijk zowel uitwedstrijden op zaterdag als op zondag. Die moet je los van elkaar zien.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_190227203
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 09:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon wat kritischer zijn op het hele gebeuren. Zo langzamerhand moet je daar zitten te koken van woede. Mark zit er als een soort vaderfiguur die tegen zijn kroost zegt:"ah joh, er gingen toch ook dingen goed? Volgende keer beter!".

Dat kan bij een jeugdelftal of bij een club die niet voor de prijzen meespeelt en ook niet op degraderen staat. Niet bij een topclub in zware crisis.
Wie weet vallen er achter de schermen wel harde woorden?

Er zijn natuurlijk verschillende manieren om te laten blijken wat je vindt van het niveau dat iemand heeft gehaald. Je kunt dat één-op-één melden, voor de hele groep, voor de camera, je kunt iemand na een kwartier wisselen, etc.
  maandag 2 december 2019 @ 09:18:16 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190227214
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 09:16 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja, maar hier wil ik even realistisch zijn en het voor Mark opnemen.
Dat waren namelijk zowel uitwedstrijden op zaterdag als op zondag. Die moet je los van elkaar zien.
:D
  maandag 2 december 2019 @ 09:20:37 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190227232
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 09:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wie weet vallen er achter de schermen wel harde woorden?

Er zijn natuurlijk verschillende manieren om te laten blijken wat je vindt van het niveau dat iemand heeft gehaald. Je kunt dat één-op-één melden, voor de hele groep, voor de camera, je kunt iemand na een kwartier wisselen, etc.
als het 1 speler was dan is die aan te wijzen, als het hele team voor geen meter loopt dan is het gewoon de coach die faalt.
pi_190227272
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 09:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

als het 1 speler was dan is die aan te wijzen, als het hele team voor geen meter loopt dan is het gewoon de coach die faalt.
Dat doet Van Bommel ook.Vanaf januari 2019 is het al niks meer.

Maar of spelers of jezelf afbranden voor de camera dan de remedie is, dat weet ik ook niet.
  maandag 2 december 2019 @ 09:26:42 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190227297
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 09:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat doet Van Bommel ook.Vanaf januari 2019 is het al niks meer.

Maar of spelers of jezelf afbranden voor de camera dan de remedie is, dat weet ik ook niet.
OK maar zeggen dat je Europese wedstrijden niet moet meetellen en juist naar de 1e helften moet kijken tegen Heerenveen en Emmen is weer heel wat anders, dan ben je het helemaal kwijt als coach van een topclub.
pi_190227370
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 09:16 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja, maar hier wil ik even realistisch zijn en het voor Mark opnemen.
Dat waren namelijk zowel uitwedstrijden op zaterdag als op zondag. Die moet je los van elkaar zien.
:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')