Ik rij vanuit Den Haagquote:Op zondag 1 december 2019 18:56 schreef kree het volgende:
Ok ik heb er een paar gevonden het is allemaalmin de buurt van Utrecht. Team van 5 komen we vast ergens wel. En boeie heb dit 1x voor de lol gedaan, week blauwe plekken. Zal ze morgen eens bellen. Blijf btw aanmelden want hoe meer hoe minder het kost. Uitje delen we. Ov is wel voor jezelf of auto
Cool moet even bellen nog hoeveel dit kan kosten. Euhm wellicht is er wel liftje mogelijk? Iig vanaf Utrecht cs want dat is voor mij het meest lastige. Op het station daar kom ik welquote:
Ik ga zo paintball vereniging Utrecht morgen bellen. Ok weet het reseltaatal denk wij onder de blauwe plekken, Lol. Maar moet even vragen morgen.quote:Op zondag 1 december 2019 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
Cool moet even bellen nog hoeveel dit kan kosten. Euhm wellicht is er wel liftje mogelijk? Iig vanaf Utrecht cs want dat is voor mij het meest lastige. Op het station daar kom ik wel
Dat weet ik nog niet. Ik denk eraan om die vereniging paintball uit Utrecht uit te dagen, dit idee kwam even snel nl. Dus moet ze morgen even bellen of het kan.quote:Op zondag 1 december 2019 20:03 schreef Bzzzzt het volgende:
Mag je met je eigen paintball gun komen? En die gebruiken?
Kunnen 4 mee met mijn wagenquote:Op zondag 1 december 2019 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
Cool moet even bellen nog hoeveel dit kan kosten. Euhm wellicht is er wel liftje mogelijk? Iig vanaf Utrecht cs want dat is voor mij het meest lastige. Op het station daar kom ik wel
Betaal je met paintbal niet voor het aantal 'kogels'? De keer dat wij dat deden was dat in ieder geval wel zo. Dan is het ook niet zo dat als er meer meedoen dat het dan minder kostquote:Op zondag 1 december 2019 18:56 schreef kree het volgende:
. Blijf btw aanmelden want hoe meer hoe minder het kost. Uitje delen we. Ov is wel voor jezelf of auto
Hoop zo dat dit lukt. Ik rij graag mee btw. Maar kom uit Katwijk. Logische plaats om mee te rijden is lastig denk? Zal die vereniging eens bellen morgen.quote:
Ook nog de vraag want hangt af per vereniging. 50 ongeveer krijg je er standaard. Daarna bijkopen.quote:Op zondag 1 december 2019 20:10 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Betaal je met paintbal niet voor het aantal 'kogels'? De keer dat wij dat deden was dat in ieder geval wel zo. Dan is het ook niet zo dat als er meer meedoen dat het dan minder kost
Gaat namelijk een figuurlijk bloedbad worden, Weet het nu al. Maar dat bederft de lol niet en geeft zeker een leuk nieuwsbericht. Euhm eigenlijk moet ik dit weten voor ik ze bel. Contact iemand mij even Dm?quote:Op zondag 1 december 2019 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ook nog de vraag want hangt af per vereniging. 50 ongeveer krijg je er standaard. Daarna bijkopen.
Maar wie weet is er wat te regelen. Ik zorg dat alle prijzen duidelijk zijn voor ik dingen bespreek.
Blijf wel in de lijst, want aantal personen hangt ervan af.
Als iknatuurlijk Utrecht vereniging uitnodig namens fok. Dan is het denk goedkoper
Hou het Ff in de gaten, kan morgen pas bellen.
Wat ik wil zeggen, wellicht dus als ik boek voor een groep en fok als wedstrijd dat er een deal te sluiten is. Zeker als fok frontpage er een rapportage van kan maken en berichtje @:DJMO
Of @ andere frontpage mods @:danny @ Yvonne.
Ik kan vorige week di en do sowiesoquote:Op zondag 1 december 2019 19:54 schreef kree het volgende:
Dit moet trouwens as maanda dinsdag woensdag. Anders pa week erna
Wellicht handiger ook, want sowieso all’s het al lukt of althans met een deal. Dan duurt dat even ok vanaf begin volgende week dan probeer ik het te plannen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:08 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik kan vorige week di en do sowieso
Dan moet je de FP mailen of @DJMO erbij mentionen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:27 schreef kree het volgende:
Next week dus, Euhm als een frontpage mod tijd heeft. Dit gaat toernooi worden tot de dood, weer eens wat anders als anp op de frontpage.? Owh wie leest geef het door, ga morgen vragen. Update morgen
@kreequote:Op maandag 2 december 2019 10:41 schreef DJMO het volgende:
Ik loop op dit moment buiten. Stuur me even een pm met informatie en wat je precies wil op de FP, dan kijk ik er naar als ik thuis ben
Done, DM gestuurd, dit lijkt mij nl heel leuk als reportage op de frontpage, het heeft alleen wat vertraging omdat ik niet kan toch deze week, maar het idee is er nog welquote:Op maandag 2 december 2019 10:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan moet je de FP mailen of @:DJMO erbij mentionen.
Hi, wij willen met een groepje verf komen gooien. We zijn met 10(?) personen. Komen we in aanmerking voor een korting en/of voor wat extra goodies als we zorgen dat er een stukje over op fok.nl verschijnt? Dan sturen we een redacteur mee. Goedkope reclame, dit blijft ook in zoekmachines terug komen, dus grijp je kans!quote:Op woensdag 4 december 2019 10:36 schreef kree het volgende:
Kan het nu al srarten als verhaal voor de frontpage?
@:DJMO
Dec..
Na eerst zo te vragen of er sowieso animo was. Jeeeh gelukkig wel van anderen. Zelfs met aanbiedingen om mee te rijden. Tja hoe regel je het, ben ik nou niet echt handig in? Eentje gebeld bij Utrecht om wat te regelen enzo, Maar voicemail..... ok punt weer op 0 of wachten. Maar als verslagje dit... want gaat verder komen wel....
Volgende bericht zodra ik meer weeet
Als jij dat lastig vindt willen wij ook wel voor je bellen hoorquote:Op woensdag 4 december 2019 10:41 schreef iteejer het volgende:
[..]
Hi, wij willen met een groepje verf komen gooien. We zijn met 10(?) personen. Komen we in aanmerking voor een korting en/of voor wat extra goodies als we zorgen dat er een stukje over op fok.nl verschijnt? Dan sturen we een redacteur mee. Goedkope reclame, dit blijft ook in zoekmachines terug komen, dus grijp je kans!
Dat helpt denk maar er moet wel een indicatie ban het aantal personen zijn ongeveer iig. Want dan iser een deal te luiten wellichtquote:Op woensdag 4 december 2019 10:41 schreef iteejer het volgende:
[..]
Hi, wij willen met een groepje verf komen gooien. We zijn met 10(?) personen. Komen we in aanmerking voor een korting en/of voor wat extra goodies als we zorgen dat er een stukje over op fok.nl verschijnt? Dan sturen we een redacteur mee. Goedkope reclame, dit blijft ook in zoekmachines terug komen, dus grijp je kans!
Ff naar DMquote:Op woensdag 4 december 2019 10:49 schreef kree het volgende:
Moet beetje aantal personen hebben vooral. Voor de kosten en ook omdat ik die pro Utrecht vereniging in wil maken
@jigggy, @taillessquote:Op woensdag 4 december 2019 10:47 schreef kree het volgende:
[..]
Dat helpt denk maar er moet wel een indicatie ban het aantal personen zijn ongeveer iig. Want dan iser een deal te luiten wellicht
Dit mag bij vorige bericht btw.
Euhm wie kan ik opnoemen nu die echt wel willen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |