abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190217109
Nou volgende poging dan maar weer?

Wie lijkt het leuk om onder de blauwe plekken te komen?
Moet ergens in de weekenden dec. Anders lukt het mij niet meer.

Singles hele shizzle allemaal welkom. Kosten vallen mee als we het door een groep delen :P
Do what you love, love what you do!
  zondag 1 december 2019 @ 17:27:20 #2
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_190217201
Ik doe mee!
  zondag 1 december 2019 @ 17:27:51 #3
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_190217210
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 17:27 schreef jigggy het volgende:
Ik doe mee!
#KICKOUTZP
  zondag 1 december 2019 @ 17:35:06 #4
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_190217295
Waar paintballen? Groningen en omgeving?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_190217920
Denk dat dit ergens bij Amsterdam gaat worden. Moet dat nog even uitzoeken, niet afhaken gelijk. Groningen is voor mij echt te ver, Utrecht kan ofzo. Blijf dit even in de gaten houden
pi_190217964
Ik doe ook mee. *O*
pi_190217979
Ik doel op deze maand nog wel? Maar we moeten met wat mensen zijn? Locatie zoek ik uit als er genoeg Animoji’s. Maar ga uit van midden nl
pi_190218044
Kunnen we een 10 man fok! Team bij elkaar krijgen? Dan is er vast iets te regelen?
  zondag 1 december 2019 @ 18:28:25 #9
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_190218065
Ik doe ook mee *)
AZ
ALKMAAR
pi_190218181
Ok lijstje dan Fok! Team:

Kree
Jigggy
Wollah
Tailles
Dumada

Ok we komen ergens zo.

Het is kosten paintball baan zel betalen en ov. Kosten paintball delen we door allen als dit lukt en dan is het niet zo duur.

Euhm er moeten nog paar bij wel om het nog beetje rendabel te houden.. ;)

Fok! Team yeah. Ik ga alvast Ff zoeken of er een tegenstander is.
pi_190218452
Ok ik heb er een paar gevonden het is allemaalmin de buurt van Utrecht. Team van 5 komen we vast ergens wel. En boeie heb dit 1x voor de lol gedaan, week blauwe plekken. Zal ze morgen eens bellen. Blijf btw aanmelden want hoe meer hoe minder het kost. Uitje delen we. Ov is wel voor jezelf of auto
pi_190218620
Voor jullie denken wat lult ie. Maar het gedeelde bedrag moet ik eerst op mijn rekening hebben. Nu nog niet duidelijk morgen wel haa :)

En daarmee betaal ik de boeking dus kan het ook niet meer terugstorten.

Ok morgen meer info wie joint team fok? ;)
pi_190219004
Dit is trouwens gezongen door een “nigger” voor ik gelijk de racisme lul ben, maar deze is toepasselijk. We maken ze in als fok! Team

Moeten er nog paar bij, dit is net te weinig om het compleet te maken

Hou van dat nr btw.
Normaal luister ik naar jazz dingen of standaard rock ot etc. Maar dit nr spreekt me ook aan

Hoe ik op dat nr kom, just don’t ask.

Maar we gaan een hoop body count komen als wij samen gaan paintballen :P

[ Bericht 6% gewijzigd door kree op 01-12-2019 19:36:42 ]
pi_190219181
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:56 schreef kree het volgende:
Ok ik heb er een paar gevonden het is allemaalmin de buurt van Utrecht. Team van 5 komen we vast ergens wel. En boeie heb dit 1x voor de lol gedaan, week blauwe plekken. Zal ze morgen eens bellen. Blijf btw aanmelden want hoe meer hoe minder het kost. Uitje delen we. Ov is wel voor jezelf of auto
Ik rij vanuit Den Haag
pi_190219225
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 19:36 schreef Tailless het volgende:

[..]

Ik rij vanuit Den Haag
Cool moet even bellen nog hoeveel dit kan kosten. Euhm wellicht is er wel liftje mogelijk? Iig vanaf Utrecht cs want dat is voor mij het meest lastige. Op het station daar kom ik wel
pi_190219268
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:38 schreef kree het volgende:

[..]

Cool moet even bellen nog hoeveel dit kan kosten. Euhm wellicht is er wel liftje mogelijk? Iig vanaf Utrecht cs want dat is voor mij het meest lastige. Op het station daar kom ik wel
Ik ga zo paintball vereniging Utrecht morgen bellen. Ok weet het reseltaatal denk wij onder de blauwe plekken, Lol. Maar moet even vragen morgen.
pi_190219495
Dit moet trouwens as maanda dinsdag woensdag. Anders pa week erna
pi_190219631
Mag je met je eigen paintball gun komen? En die gebruiken?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_190219743
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 20:03 schreef Bzzzzt het volgende:
Mag je met je eigen paintball gun komen? En die gebruiken?
Dat weet ik nog niet. Ik denk eraan om die vereniging paintball uit Utrecht uit te dagen, dit idee kwam even snel nl. Dus moet ze morgen even bellen of het kan.
pi_190219746
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:38 schreef kree het volgende:

[..]

Kunnen 4 mee met mijn wagen
pi_190219808
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:56 schreef kree het volgende:
. Blijf btw aanmelden want hoe meer hoe minder het kost. Uitje delen we. Ov is wel voor jezelf of auto
Betaal je met paintbal niet voor het aantal 'kogels'? De keer dat wij dat deden was dat in ieder geval wel zo. Dan is het ook niet zo dat als er meer meedoen dat het dan minder kost
pi_190219826
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 20:08 schreef Tailless het volgende:

[..]

Kunnen 4 mee met mijn wagen
Hoop zo dat dit lukt. Ik rij graag mee btw. Maar kom uit Katwijk. Logische plaats om mee te rijden is lastig denk? Zal die vereniging eens bellen morgen.
pi_190219949
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 20:10 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Betaal je met paintbal niet voor het aantal 'kogels'? De keer dat wij dat deden was dat in ieder geval wel zo. Dan is het ook niet zo dat als er meer meedoen dat het dan minder kost
Ook nog de vraag want hangt af per vereniging. 50 ongeveer krijg je er standaard. Daarna bijkopen.

Maar wie weet is er wat te regelen. Ik zorg dat alle prijzen duidelijk zijn voor ik dingen bespreek.

Blijf wel in de lijst, want aantal personen hangt ervan af.

Als iknatuurlijk Utrecht vereniging uitnodig namens fok. Dan is het denk goedkoper

Hou het Ff in de gaten, kan morgen pas bellen.

Wat ik wil zeggen, wellicht dus als ik boek voor een groep en fok als wedstrijd dat er een deal te sluiten is. Zeker als fok frontpage er een rapportage van kan maken en berichtje @DJMO

Of @ andere frontpage mods @Danny @ Yvonne.

[ Bericht 9% gewijzigd door kree op 01-12-2019 20:26:55 ]
pi_190220443
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2019 20:16 schreef kree het volgende:

[..]

Ook nog de vraag want hangt af per vereniging. 50 ongeveer krijg je er standaard. Daarna bijkopen.

Maar wie weet is er wat te regelen. Ik zorg dat alle prijzen duidelijk zijn voor ik dingen bespreek.

Blijf wel in de lijst, want aantal personen hangt ervan af.

Als iknatuurlijk Utrecht vereniging uitnodig namens fok. Dan is het denk goedkoper

Hou het Ff in de gaten, kan morgen pas bellen.

Wat ik wil zeggen, wellicht dus als ik boek voor een groep en fok als wedstrijd dat er een deal te sluiten is. Zeker als fok frontpage er een rapportage van kan maken en berichtje @:DJMO

Of @ andere frontpage mods @:danny @ Yvonne.
Gaat namelijk een figuurlijk bloedbad worden, Weet het nu al. Maar dat bederft de lol niet en geeft zeker een leuk nieuwsbericht. Euhm eigenlijk moet ik dit weten voor ik ze bel. Contact iemand mij even Dm?
pi_190220814
Wie kan wanneer eigenlijk? Deze week ochtend/middag avond?

Op zijn vroegst voor mij zie ik vrijdagavond nu. Of moet heel snel lukken, maar dan voor woensdag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')