ik zie het vooral bij oa kokcu.quote:Op maandag 2 december 2019 11:40 schreef fetX het volgende:
Grappig dat je toch duidelijk merkt hoeveel verschil een trainer in relatief korte tijd kan maken. Kijk even naar het voetbal en met name de bezetting.
Eerlijk gezegd denk ik wel meer. Fortuna, Emmen en Sparta maken al 7. Maar goed, AZ is tot nu toe inderdaad duidelijk beter dan wij.quote:Op maandag 2 december 2019 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, derde. AZ is gewoon beter dan wij dit seizoen, maar PSV niet. Ik vind het voetballend nog steeds niet super goed onder Advocaat (alhoewel de eerste helft gisteren hoopgevend was), en de fitheid is een gigantisch probleem dit seizoen. We staan nu 4 punten achter op PSV en 11 op AZ, ik denk dat we onder Advocaat zo'n zes punten meer gepakt zouden hebben.
Ja, maar dat ligt ook aan hoe het middenveld nu staat. Eerder was Kokcu echt aan het zwemmen waardoor hij er totaal niet aan te pas kwam.quote:Op maandag 2 december 2019 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik zie het vooral bij oa kokcu.
daar is duidelijk mee gepraat.
Een beetje rust en een 3e of 4e plek zou toch al heel wat zijn voor dit Feyenoord. Maar zoals al bleek moeten ze echt serieus naar de hele organisatie kijken.quote:Op maandag 2 december 2019 11:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik wel meer. Fortuna, Emmen en Sparta maken al 7. Maar goed, AZ is tot nu toe inderdaad duidelijk beter dan wij.
Heracles erbij maakt negen, maar weet niet of we Fortuna en ook Willem II gepakt hadden onder Advocaat.quote:Op maandag 2 december 2019 11:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik wel meer. Fortuna, Emmen en Sparta maken al 7. Maar goed, AZ is tot nu toe inderdaad duidelijk beter dan wij.
Derde of vierde is voor dit Feyenoord inderdaad prima. Meer zit er normaal gesproken ook niet in. Ben vooral eigenlijk alweer heel benieuwd naar volgend seizoen en de mutaties die gaan plaatsvinden. In elke linie heb je eigenlijk wel 1 à 2 spelers nodig. Maar goed, waar ga je dat in godsnaam van betalenquote:Op maandag 2 december 2019 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een beetje rust en een 3e of 4e plek zou toch al heel wat zijn voor dit Feyenoord. Maar zoals al bleek moeten ze echt serieus naar de hele organisatie kijken.
Vooral Fortuna en Emmen waren hele vreemde wedstrijden. Want los van het feit dat we echt heel slecht waren ging vrijwel elk schot op doel van hun erin.quote:Op maandag 2 december 2019 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heracles erbij maakt negen, maar weet niet of we Fortuna en ook Willem II gepakt hadden onder Advocaat.
In ieder geval creëren we inmiddels weer wat waarde in de selectie. Kökcu, Senesi en Sinisterra zullen aan het eind van het seizoen richting de 10 miljoen gaan, Berghuis zal rond de 15 miljoen liggen, afhankelijk ook of hij meegaat naar het EK (maar die zullen we wel verkopen). Larsson, Tapia (als we hem verlengen), Jorgensen en Haps zullen ook nog wel wat waarde vertegenwoordigen.quote:Op maandag 2 december 2019 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Derde of vierde is voor dit Feyenoord inderdaad prima. Meer zit er normaal gesproken ook niet in. Ben vooral eigenlijk alweer heel benieuwd naar volgend seizoen en de mutaties die gaan plaatsvinden. In elke linie heb je eigenlijk wel 1 à 2 spelers nodig. Maar goed, waar ga je dat in godsnaam van betalen
Jorgensen Kokcu Berghuis moet je lekker laten tikken met elkaar. Kokcu komt te vaak van links.quote:Op maandag 2 december 2019 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jorgensen en Kokcu kan een lekker koppel worden. Vooral de laatste heeft daar profijt van.
Wauw 10 miljoen voor Sinisterraquote:Op maandag 2 december 2019 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In ieder geval creëren we inmiddels weer wat waarde in de selectie. Kökcu, Senesi en Sinisterra zullen aan het eind van het seizoen richting de 10 miljoen gaan, Berghuis zal rond de 15 miljoen liggen, afhankelijk ook of hij meegaat naar het EK (maar die zullen we wel verkopen). Larsson, Tapia (als we hem verlengen), Jorgensen en Haps zullen ook nog wel wat waarde vertegenwoordigen.
quote:Op maandag 2 december 2019 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In ieder geval creëren we inmiddels weer wat waarde in de selectie. Kökcu, Senesi en Sinisterra zullen aan het eind van het seizoen richting de 10 miljoen gaan, Berghuis zal rond de 15 miljoen liggen, afhankelijk ook of hij meegaat naar het EK (maar die zullen we wel verkopen). Larsson, Tapia (als we hem verlengen), Jorgensen en Haps zullen ook nog wel wat waarde vertegenwoordigen.
Overzicht heeft hij juist wel. Geeft ballen vanuit een duel wel vaak goed af aan een medespeler. Alleen finesse in de laatste pass of schot nog niet.quote:Op maandag 2 december 2019 12:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Wauw 10 miljoen voor SinisterraHij maakt wel stappen. Ik hoop dat hij niet meer verkracht wordt in de spits en gewoon onze vaste linksbuiten gaat worden. Als hij dan nog wat overzicht bewaard kan het misschien nog wat worden. Ik zie dat alleen niet gebeuren.
Mag ik het spul wat jij zuipt hebben? Godenspul is het lijkt mequote:Op maandag 2 december 2019 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat hij er bij Kokcu, Senesi en Berghuis niet ver vanaf zit. Sinisterra vraag ik me sterk af, maar dat kan nog komen. Talent heeft ‘ie. Dat is duidelijk.quote:
Zware drinker gespotquote:Op maandag 2 december 2019 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens. Al vraag ik me af wie dat voor Berghuis gaat betalen.quote:Op maandag 2 december 2019 12:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat hij er bij Kokcu, Senesi en Berghuis niet ver vanaf zit. Sinisterra vraag ik me sterk af, maar dat kan nog komen. Talent heeft ‘ie. Dat is duidelijk.
Vergeet ook niet dat 10 miljoen niet zoveel meer is tegenwoordig.
Niemand. Is al gefaald in Engeland(daar kijken clubs nou eenmaal naar) en speelt bij een subtopper in Nederland niet constant. Daarbij zal hij hoogstwaarschijnlijk ook niet meegaan naar het EK.quote:Op maandag 2 december 2019 12:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. Al vraag ik me af wie dat voor Berghuis gaat betalen.
Dat zeker, maar ik zit er heus niet ver van af. Momenteel op Transfermarkt.nl worden de volgende waardes gegeven (laatste update 19 september):quote:
Ach, zullen echt wel wat middenmoot- of subtoppers in buitenlandse competities zijn die hem willen hoor. En dat soort clubs leggen tegenwoordig ook vrij snel bedragen tussen 10-15 miljoen neer (kijk naar Mainz). Dit zijn geen hele hoge bedragen meer hoor. Valt allemaal best mee.quote:Op maandag 2 december 2019 13:05 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd waar Berghuis volgend jaar heen gaat. PSV zal het niet nogmaals proberen, die hebben genoeg talent in de aanval.
In Engeland zal er niet veel interesse meer zijn. Denk toch dat het een B-competitie gaat worden waar wel wat geld rondgaat. Turkije ofzo.
Ik verwijs je door naar het speciaalbier topic, daar valt het redelijk bij te houden. Mocht je interesse hebben kan je mij altijd op Untappd toevoegenquote:Op maandag 2 december 2019 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag ik het spul wat jij zuipt hebben? Godenspul is het lijkt me
quote:Op maandag 2 december 2019 13:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Niemand. Is al gefaald in Engeland(daar kijken clubs nou eenmaal naar) en speelt bij een subtopper in Nederland niet constant. Daarbij zal hij hoogstwaarschijnlijk ook niet meegaan naar het EK.
Ik vind dat Berghuis blij mag zijn dat hij bij Feyenoord voetbalt. Dat is zijn plafond. Is bij ons momenteel wel een van de betere, maar dat zegt meer over de rest. Bij Ajax, PSV en nu bij AZ zou hij gewoon op de bank zitten.
'Veruit je beste speler' en 'Feyenoord is zijn plafond' staat los van elkaar. Oké, Berghuis zou net als St. Juste ook wel naar Mainz kunnen gaan. En wellicht betalen zij net als St. Juste een bedrag rond de 15 miljoen. Ik zou er als Mainz zijnde nooit aan beginnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |