Voor de race kwam de raceleiding met het bericht dat de hoeveelheid brandstof in de auto van Leclerc niet overeenkwam met de hoeveelheid die opgegeven was.quote:Op zondag 1 december 2019 16:21 schreef Maver24 het volgende:
Wat is er nou aan de hand bij ferrari. Ik heb het compleet gemist
Die had een legale auto..quote:Op zondag 1 december 2019 16:23 schreef tja77 het volgende:
Wat was er loos met Vettel?
Zat voor geen meter snelheid in, kon op de zachtere compound Max niet bijhouden.
Met een Ricciardo als 'tweede' rijder was Verstappen misschien ook wel achter de Ferrari's geeindigd. Als je zo'n superieure auto hebt als Mercedes is het prettig om zo'n schoothondje als Bottas te hebben. Met de mindere auto heb je er dan niks aan, Vettel heeft bijvoorbeeld helemaal niks aan Raikkonen gehad, integendeel zelfs.quote:Op zondag 1 december 2019 16:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Met een betere tweede rijder had Max mss zelfs Bottas kunnen pakken. Wel belangrijke factor voor een kampioenschap. Op een circuit waar je auto sterk genoeg is wil je een 1-2 rijden en je titelconcurrent dus op 3 ipv 2.
Voor de race geconstateerd het is waarschijnlijk dat het bij Ferrari is dat niet voor de race is afgehandeld. Regels zijn vrij duidelijk en zwart wit.quote:Op zondag 1 december 2019 16:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor de race kwam de raceleiding met het bericht dat de hoeveelheid brandstof in de auto van Leclerc niet overeenkwam met de hoeveelheid die opgegeven was.
Als je minder brandstof opgeeft dan er in de tank zit kan je de fuel flow meter vaker open zetten zonder dat dat te controleren is achteraf.
Die banden vielen uit elkaar binnen een ronde.quote:Op zondag 1 december 2019 16:23 schreef tja77 het volgende:
Wat was er loos met Vettel?
Zat voor geen meter snelheid in, kon op de zachtere compound Max niet bijhouden.
quote:Op zondag 1 december 2019 16:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog 1x (topic is toch bijna vol):
3e in het kampioenschap. Vóór Ferrari. In het eerste jaar met een nieuwe motor (Honda)![]()
![]()
![]()
![]()
Goddomme was net bezig met pizza regelen. Waar is CrashO als je hem nodig hebtquote:
welke pizza?quote:Op zondag 1 december 2019 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Goddomme was net bezig met pizza regelen. Waar is CrashO als je hem nodig hebt!
quote:Op zondag 1 december 2019 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Goddomme was net bezig met pizza regelen. Waar is CrashO als je hem nodig hebt!
Wel een schande voor de sport als Ferrari inderdaad zou sjoemelen, zeker omdat ze dit jaar al 2 keer eerder van sjoemelen beschuldigd zijn en ook meerdere maken gecontroleerd zijn waarbij er opzich niks gevonden was maar ze wel op de vingers getikt werden.quote:Op zondag 1 december 2019 16:28 schreef theclansman het volgende:
[..]
Voor de race geconstateerd het is waarschijnlijk dat het bij Ferrari is dat niet voor de race is afgehandeld. Regels zijn vrij duidelijk en zwart wit.
Diskwalificatie ja/nee
Weet ik veel. Eentje die ik vanmiddag gekocht heb. Hij is rond en er zitten dingen op.quote:
heb al jaren geen vriendin van max gezien, die houdt hij verborgen ofzoquote:Op zondag 1 december 2019 16:35 schreef vosss het volgende:
Overigens kreeg die van max hem ook wel. Als ik dronken was.
salamiquote:Op zondag 1 december 2019 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Weet ik veel. Eentje die ik vanmiddag gekocht heb. Hij is rond en er zitten dingen op.
Topping is bier en nootjesquote:Op zondag 1 december 2019 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Weet ik veel. Eentje die ik vanmiddag gekocht heb. Hij is rond en er zitten dingen op.
Max heeft volgens mij al meer vriendinnen gehad dan Formule 1-zeges geboektquote:Op zondag 1 december 2019 16:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb al jaren geen vriendin van max gezien, die houdt hij verborgen ofzo
Is volgens mij toch wel bij een aantal races aanwezig geweest in de box van RBR. Best een leukerdje.quote:Op zondag 1 december 2019 16:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ze was vandaag nog in beeld andersquote:Op zondag 1 december 2019 16:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |