Hij kan geen woord meer uitspreken zonder briefje.quote:Op maandag 9 december 2019 09:20 schreef Loekie1 het volgende:
Angela de Jong stelt voor Matthijs van Nieuwkerk als presentator te nemen als ze Kopspijkers opnieuw uitzenden, maar dat moeten ze nu net NIET doen, ze moeten Jack Spijkerman houden want die hoort bij Kopspijkers en hij voegt momenteel iets toe aan het halfzachte genre van presentatoren.
Pijnlijk inderdaad. Viel me vooral op bij het aankondiging van Hans, Peter en Viggo. Dat kon niet zonder 4 keer op z'n kaartjes te kijken.quote:Op maandag 9 december 2019 16:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij kan geen woord meer uitspreken zonder briefje.
Matthijs ook niets zonder autocue. En met Matthijs als presentator draait het om hem en niet om de gasten.quote:Op maandag 9 december 2019 16:30 schreef TjjWester het volgende:
Hij kan geen woord meer uitspreken zonder briefje.
Dat krijg je met Ajacieden.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:04 schreef engine het volgende:
Jack Spijkerman op tv kan echt niet meerirritant mannetje.
Walgelijke vent inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat krijg je met Ajacieden.
@:de_kraam
@:caland
@:fetx
Spijkerman, Spaan, Endtquote:Op woensdag 11 december 2019 16:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat krijg je met Ajacieden.
@:de_kraam
@:caland
@:fetx
Die had i.p.v. de koning gekund. Landgenoten was hilarisch.. maar verder matige Van Muiswinkel.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:00 schreef Peter88Online het volgende:
Matthijs past totaal niet bij zo'n formule. Vind van Spijkerman wat je wilt, maar het programma was na 14 jaar nog steeds op zijn leef geschreven. Ik vond het best een geslaagde comeback. Alleen jammer dat ze oude en gedateerde fragmenten gebruikten. En bij de typetjes miste ik toch één figuur uit de actualiteit van vorige week: Klaas Dijkhof.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |