ouder geworden en het een en ander onder de leden gehad blijkbaar..quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Wat is daarmee aan de hand?
Ik zie het.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ouder geworden en het een en ander onder de leden gehad blijkbaar..
Linkse satire blijft prachtig..quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:48 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is gewoon ouderwets lachen gieren brullen op zijn links
Ja, is zo wel heel erg gericht op 'dit was het ooit'quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Filmpjes van 20 jaar geleden uitzenden.
Het is dan ook een terugblik en geen nieuw programma...derhalve eenmaligquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:53 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja, is zo wel heel erg gericht op 'dit was het ooit'
daar...... zit wat inquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:54 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Het is dan ook een terugblik en geen nieuw programma...derhalve eenmalig
Eerst even de cijfers van vanavond afwachtenquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:54 schreef bamibij het volgende:
Wat mij betreft kan Kopspijkers zo weer een wekelijkse uitzending krijgen
de 3 miljoen kijkers halen ze niet meer, maar 1.5 makkelijk
Geen idee wat dat is... Maar dit was vroeger een populair programma, vooral met Maarten Spanjer eerst.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:52 schreef butz0rs het volgende:
Taxi met verborgen cameras? FakeTaxi?
KIJKCIJFERKANONquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerst even de cijfers van vanavond afwachten
Dit is gewoon prima zaterdagavond vermaak.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:54 schreef bamibij het volgende:
Wat mij betreft kan Kopspijkers zo weer een wekelijkse uitzending krijgen
de 3 miljoen kijkers halen ze niet meer, maar 1.5 makkelijk
Kan nu niet meerquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:55 schreef Snowsquall het volgende:
soooww, krijgt een hengst dat kind
Echt een kut moeder.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:55 schreef Snowsquall het volgende:
soooww, krijgt een hengst dat kind
Yep.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is gewoon prima zaterdagavond vermaak.
Nee, dan ga je naar het gevangquote:
Nee poppeltje, dit zijn Jack's favoriete tv fragmenten!quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is niet echt de actualiteit van de week.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |