ik word ouder en milder... heb me dit jaar minder geërgerd aan Gijs..quote:Op zondag 1 december 2019 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken alleen Annemieke. Die Gijs zegt me niks, presenteert ie ook?
Ik ook, maar dat komt aangezien ik dit jaar nog geen Radio 2 aan heb gehad.quote:Op zondag 1 december 2019 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik word ouder en milder... heb me dit jaar minder geërgerd aan Gijs..
ik het hele jaarquote:Op zondag 1 december 2019 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt aangezien ik dit jaar nog geen Radio 2 aan heb gehad.
Gijs erger ik me eigenlijk alleen tijdens de Top2000 aan ondanks dat ik veel Radio2 luister.quote:
Tsja een SM nummertje meer of minder maakt ook niet uitquote:Op zondag 1 december 2019 15:45 schreef peaceman het volgende:
Ow jee zie net dat Sadness er ook zo goed als uit is...
ik vind die prachtig en ga er op stemmenquote:Op zondag 1 december 2019 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja een SM nummertje meer of minder maakt ook niet uit
quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 16:08 schreef Cassa95 het volgende:
Mijn lijstje:
The Alan Parsons Project - Old And Wise![]()
![]()
![]()
Ik heb toch echt op You Really Got Me gestemdquote:Op zondag 1 december 2019 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben bang dat we dit jaar nog maar 1 Kinks-notering gaan hebben
Die heb ik gemistquote:Op zondag 1 december 2019 17:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb toch echt op You Really Got Me gestemd
Als ze nou eens Lola niet meer als studio- en liveversie aanbieden, zou ook een hoop schelenquote:Op zondag 1 december 2019 17:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt de beste van Coldplay gekozen, netjes.quote:Op zondag 1 december 2019 17:38 schreef Slobeend het volgende:
Agnes Obel - Riverside
The Animals - House Of The Rising Sun
Arcade Fire - Reflektor
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent
The Beatles - Something
The Black Keys - Tighten Up
Bob Dylan - Tangled Up In Blue
Bon Iver - Skinny Love
Christine And The Queens - Christine
Coldplay - Trouble
David Bowie - Space Oddity
Elbow - Grounds For Divorce
Gorki - Mia
Joni Mitchell - A Case Of You
The Kinks - Waterloo Sunset
Klein Orkest - Over De Muur
Lana Del Rey - Mariners Apartment Complex (vrije keuze)
Leonard Cohen - So Long Marianne
Lou Reed - Sweet Jane
MGMT - Time To Pretend
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
Neil Young - Harvest
Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
Nick Drake - Northern Sky
Oasis - Don't Look Back In Anger
Patrick Watson - The Great Escape
Radiohead - Karma Police
Spinvis - Kom Terug
The Strokes - Someday
Talk Talk - Life's What You Make It
Tame Impala - The Less I Know The Better
The Thrills - Big Sur
Velvet Underground & Nico - Sunday Morning
The War On Drugs - Under The Pressure
The Zombies - Time Of The Season
quote:
Deden ze vorig jaar al niet meer toch?quote:Op zondag 1 december 2019 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ze nou eens Lola niet meer als studio- en liveversie aanbieden, zou ook een hoop schelen
Hoeveel twijfels kende je bij het kiezen van een plaatje bij deze artiesten?quote:Op zondag 1 december 2019 17:38 schreef Slobeend het volgende:
Arcade Fire - Reflektor
Lana Del Rey - Mariners Apartment Complex (vrije keuze)
Spinvis - Kom Terug
The War On Drugs - Under The Pressure
Alleen War On Drugs eigenlijk.quote:Op zondag 1 december 2019 17:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoeveel twijfels kende je bij het kiezen van een plaatje bij deze artiesten?
Geen neiging gehad naar Stefan und Lisette?quote:
Nee, want Kom Terug is veruit mijn favoriet.quote:Op zondag 1 december 2019 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen neiging gehad naar Stefan und Lisette?
Als ik wat anders dan Kom Terug zou moeten kiezen, was het denk ik Ronnie Gaat Naar Huis.quote:Op zondag 1 december 2019 17:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, want Kom Terug is veruit mijn favoriet.
quote:
Was vorig jaar al niet meer en toen bleek dat slechts een heel beperkte boost op te leveren voor Lola en de rest viel juist verder wegquote:Op zondag 1 december 2019 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ze nou eens Lola niet meer als studio- en liveversie aanbieden, zou ook een hoop schelen
Dat is wel vaker met poezie.quote:
Het is wel geinig, maar als het langskomt plakt het hele topic.quote:Op zondag 1 december 2019 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel vaker met poezie.
Ik vind Spinvis ook niet zo legendarisch goed op plaat, wel leuke luisterliedjes maar er is ook wel beter, maar live op Lowlands vond ik hem toch wel heel erg sterk.quote:Op zondag 1 december 2019 18:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is wel geinig, maar als het langskomt plakt het hele topic.
quote:Op zondag 1 december 2019 17:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |