Wel heftig hoor. Tast je hele sociale leven aan joh.quote:Op zondag 1 december 2019 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Ja het is niet echt uit te leggen omdat de meeste mensen dit nooit ervaren hebben. Het is niet gewoon moeheid maar echt extreem gebrek aan energie. Sliep 16 uur per dag en de rest zat ik alleen achter mijn pc. Opstaan om naar het toilet te gaan of douchen ofzo was echt een fucking opgave. Helemaal klaar was ik. Voelde mij verder fysiek wel oke maar kon niks
Heb in het begin zelfs nog geprobeerd te werken. Afgesproken dat ik 3 keer per week een dienst van 4 uur zou doen. De weg er naar toe was al een hel dus moest ik daar een uur bijkomenEn na elk uur moest ik weer een half uur pauze. Ben ook ontslagen
:P
En daarna heb ik dus een half jaar thuis gezeten.
En nu merk ik het vooral met lage weerstand want het is een Herpes variant. Dus met koud slecht weer ben ik veel sneller moe en heb ik dus na zon dienst van bv 12 uur ook gewoon voldoende rust nodig en moet echt gewoon mijn slaap hebben.
Heftig.quote:Op zondag 1 december 2019 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Ja het is niet echt uit te leggen omdat de meeste mensen dit nooit ervaren hebben. Het is niet gewoon moeheid maar echt extreem gebrek aan energie. Sliep 16 uur per dag en de rest zat ik alleen achter mijn pc. Opstaan om naar het toilet te gaan of douchen ofzo was echt een fucking opgave. Helemaal klaar was ik. Voelde mij verder fysiek wel oke maar kon niks
Heb in het begin zelfs nog geprobeerd te werken. Afgesproken dat ik 3 keer per week een dienst van 4 uur zou doen. De weg er naar toe was al een hel dus moest ik daar een uur bijkomenEn na elk uur moest ik weer een half uur pauze. Ben ook ontslagen
En nu merk ik het vooral met lage weerstand want het is een Herpes variant. Dus met koud slecht weer ben ik veel sneller moe en heb ik dus na zon dienst van bv 12 uur ook gewoon voldoende rust nodig en moet echt gewoon mijn slaap hebben.
Lijkt me best kutquote:Op zondag 1 december 2019 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Ja die had ik toen niet. Had geluk dat mij nichtje hier toen een tijdje heeft gewoond dus zij deed boodschappen en hield mij gezelschap.quote:Op zondag 1 december 2019 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel heftig hoor. Tast je hele sociale leven aan joh.
Ik dacht dat je het opliep van zoenen of zoquote:Op zondag 1 december 2019 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die had ik toen niet. Had geluk dat mij nichtje hier toen een tijdje heeft gewoond dus zij deed boodschappen en hield mij gezelschap.
En het was er serieus van de een op andere dag. Zo raar was dat.
Ja dat wordt ontkend maar denk niet dat het zo terug kan komen in die heftigheid maar wel in mindere maten. Tenminste dat merk ik zelf.quote:Op zondag 1 december 2019 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me best kutKan het ook weer zomaar terugkomen, zoals een koortslip?
Hadden ze je niet gewoon beter de ziektewet in kunnen slingeren?quote:Op zondag 1 december 2019 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat wordt ontkend maar denk niet dat het zo terug kan komen in die heftigheid maar wel in mindere maten. Tenminste dat merk ik zelf.
Meest lullige vond ik nog dat mensen het niet serieus nemen. Werd ook raar aangekeken door collega's en opmerkingen dat ik zovaak pauze kreeg en zo![]()
Maar functioneerde gewoon niet meer
Ja speekselquote:Op zondag 1 december 2019 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het opliep van zoenen of zo
Ze zien niks aan je, dus kun je niet ziek zijn. Best wel dom eigenlijkquote:Op zondag 1 december 2019 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat wordt ontkend maar denk niet dat het zo terug kan komen in die heftigheid maar wel in mindere maten. Tenminste dat merk ik zelf.
Meest lullige vond ik nog dat mensen het niet serieus nemen. Werd ook raar aangekeken door collega's en opmerkingen dat ik zovaak pauze kreeg en zo![]()
Maar functioneerde gewoon niet meer
quote:Op zondag 1 december 2019 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja speeksel![]()
Maar ze zeggen dat zon 98 procent van de mensen het in hun jeugd al hebben gehad en als je nog heel jong bent is het vaak een kleine verkoudheid. Als je ouder bent heeft het dus zon impact. Ken ook iemand die kreeg het ook op latere leeftijd en die is echt heel erg ziek geweest ook met ziekenhuis opname er bij. Dus ik had nog geluk ;P
Was het een FOK!ker?quote:Op zondag 1 december 2019 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja speeksel![]()
Maar ze zeggen dat zon 98 procent van de mensen het in hun jeugd al hebben gehad en als je nog heel jong bent is het vaak een kleine verkoudheid. Als je ouder bent heeft het dus zon impact. Ken ook iemand die kreeg het ook op latere leeftijd en die is echt heel erg ziek geweest ook met ziekenhuis opname er bij. Dus ik had nog geluk ;P
Das uiteindelijk gebeurdquote:Op zondag 1 december 2019 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hadden ze je niet gewoon beter de ziektewet in kunnen slingeren?
Jezusquote:Op zondag 1 december 2019 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das uiteindelijk gebeurdDe dag dat ik ging tekenen voor een nieuw contract voor nieuwe baan dus werd ik gebeld met die uitslag
En dacht nou dat loopt wel los dus ik naar die afspraak voor dat contract. Was in Amsterdam en toen ik daar aankwam was ik dus echt gesloopt. Begreep niet waarom ook. En heb het toen tegen ze gezegd en hebben we besloten om op nul uren contact het te proberen. Na 2 weken lag ik er uit
Geen last vanquote:Op zondag 1 december 2019 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof elke Fokker herpes heeft?
Eerder een muisarm.
Dat is wel logischer jaquote:Op zondag 1 december 2019 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof elke Fokker herpes heeft?
Eerder een muisarm.
Leuk afscheidscadeautjequote:Op zondag 1 december 2019 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik denk eigenlijk dat mijn ex toendertijd vreemd is gegaan![]()
Aiquote:Op zondag 1 december 2019 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik denk eigenlijk dat mijn ex toendertijd vreemd is gegaan![]()
Nouja niet echt...quote:Op zondag 1 december 2019 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij doet je 750 posts met voice control?
Of een andere mannenvloeistof.quote:Op zondag 1 december 2019 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Ja of iemand heeft flink mijn gezicht zitten hoesten ofzo. Ik weet niet hoeveel speeksel je nodig hebt voor een besmetting.
Nee ook familie. Die dan zegt ja misschien moet je gewoon weer ' wat ' gaan doen. Maar met pfeffer is het juist zo dat als je weer iets gaat doen het herstel langer duurt.quote:Op zondag 1 december 2019 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zien niks aan je, dus kun je niet ziek zijn. Best wel dom eigenlijk
Je kunt er alleen pfeiffer van krijgen als je je kind zo noemtquote:Op zondag 1 december 2019 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die is niet besmettelijk geloof ik
Ja preciesquote:Op zondag 1 december 2019 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt er alleen pfeiffer van krijgen als je je kind zo noemt
Die zal gepest gaan worden.quote:Op zondag 1 december 2019 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt er alleen pfeiffer van krijgen als je je kind zo noemt
Nope.quote:Op zondag 1 december 2019 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat het vreugdevuur nou wel of niet door?
Nee. Gisteravond was het onrustig in Duindorp hequote:Op zondag 1 december 2019 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat het vreugdevuur nou wel of niet door?
De organisatie stopt er zelf mee. De regels zijn te streng, dus het lukt niet meer om half Scheveningen af te fikken.quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De organisatie stopt er zelf mee. De regels zijn te streng, dus het lukt niet meer om half Scheveningen af te fikken.
Nee, bij lange na niet.quote:Op zondag 1 december 2019 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent toch geen Duindorper? Van origine?
Las iets over een tv ploeg van West die werden belaagd. En een kerk ofzo die ze nu sneller wil slopen zodat dat niet het nieuwe vreugdevuur wordt?quote:Op zondag 1 december 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Gisteravond was het onrustig in Duindorp he
Ja en diverse brandjes gisteravond en politie bekogeld. En dan moet 31 dec nog beginnenquote:Op zondag 1 december 2019 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Las iets over een tv ploeg van West die werden belaagd. En een kerk ofzo die ze nu sneller wil slopen zodat dat niet het nieuwe vreugdevuur wordt?
Ah, ze hebben gezien dat zo’n Notre Dame lekker fiktquote:Op zondag 1 december 2019 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Las iets over een tv ploeg van West die werden belaagd. En een kerk ofzo die ze nu sneller wil slopen zodat dat niet het nieuwe vreugdevuur wordt?
Ja weet niet wat er van waar is hoorquote:Op zondag 1 december 2019 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, ze hebben gezien dat zo’n Notre Dame lekker fikt
Den Haag?quote:Op zondag 1 december 2019 11:45 schreef bitterbal het volgende:
prima als ze dat stukje afsnijden en zo de zee in duwen,
Dat hoeft ook weer niet hahaquote:Op zondag 1 december 2019 11:45 schreef bitterbal het volgende:
prima als ze dat stukje afsnijden en zo de zee in duwen,
Kansloos weer.quote:Op zondag 1 december 2019 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
https://www.regio15.nl/ni(...)nd-het-tesselseplein
Nietsquote:Op zondag 1 december 2019 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Wat is er mis met champagne en oliebollen om het nieuwe jaar te vieren?
quote:Op zondag 1 december 2019 13:43 schreef scrupuleus het volgende:
Champagne godverwaarisdekotssmiley.gif
Eens.quote:Op zondag 1 december 2019 13:43 schreef scrupuleus het volgende:
Champagne godverwaarisdekotssmiley.gif
Gewoon 1 grote fik organiseren vanuit de gemeente/overheid en de rest verbieden!quote:Op zondag 1 december 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal alleen maar toenemen. En dan is dit alleen nog maar Duindorp
Juist. Jij begrijpt het!quote:Op zondag 1 december 2019 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon 1 grote fik organiseren vanuit de gemeente/overheid en de rest verbieden!
Creatieve vormen van euthanasie waarbij je andere meeneemt doen ze maar in Friesland ofzo. Daar kraait toch geen kip om een provinciaaltje meer of minder.quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Creatieve vormen van euthanasie waarbij je andere meeneemt doen ze maar in Friesland ofzo. Daar kraait toch geen kip om een provinciaaltje meer of minder.
Was een grapje trouwens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zondag 1 december 2019 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was een grapje trouwens.Ja nee snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Tis koud hequote:Op zondag 1 december 2019 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet toch brood een bitterbal op de plank
Wanneer moeten we ingrijpen?quote:Op zondag 1 december 2019 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet toch brood een bitterbal op de plank
Als er minder dan 12 bitterballen op de plank liggen, dan liggen er echt te weinig!quote:
Balletje smikkelt ze toch wegquote:Op zondag 1 december 2019 14:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als er minder dan 12 bitterballen op de plank liggen, dan liggen er echt te weinig!
Lekker op de bank... Warm broodje, bakkie koffie, voetjes omhoogquote:
Gelijk heb jequote:Op zondag 1 december 2019 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker op de bank... Warm broodje, bakkie koffie, voetjes omhoog![]()
Geen goede vooruitzichten?quote:Op zondag 1 december 2019 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zin in morgen
Maandag skippen door het hele weekend gewoon keihard door te werken?quote:
Mwah nee.quote:Op zondag 1 december 2019 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maandag skippen door het hele weekend gewoon keihard door te werken?
Tisser morgen?quote:Op zondag 1 december 2019 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zin in morgen
Niks bijzondersquote:Op zondag 1 december 2019 15:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Tisser morgen?
Behalve dat het maandag is?
Jaaaa!!!quote:Op zondag 1 december 2019 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Prima gedaan.
Plekje 3 overall.
Nu maar wachten tot volgend jaar.
Nehquote:Op zondag 1 december 2019 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je? Ik ben dol op gemberEchte ginger ale bijvoorbeeld
Wel lekker hoor die inhaalactiequote:Op zondag 1 december 2019 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klaar gekomen samen met de rest van de ziggo toeschouwers?
En het verdedigenquote:Op zondag 1 december 2019 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel lekker hoor die inhaalactie
Was wel een vermakelijk gevecht iddquote:Op zondag 1 december 2019 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel lekker hoor die inhaalactie
We gaan het wel zien allemaal.quote:Op zondag 1 december 2019 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was wel een vermakelijk gevecht idd![]()
Alleen zo jammer voor Max dat LeClerc de man voor de toekomst is van La Scuderia die hen naar kampioenschappen gaat leiden
Max kan meer.quote:Op zondag 1 december 2019 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was wel een vermakelijk gevecht idd![]()
Alleen zo jammer voor Max dat LeClerc de man voor de toekomst is van La Scuderia die hen naar kampioenschappen gaat leiden
Niet goed genoeg. De auto dan.quote:Op zondag 1 december 2019 16:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Max kan meer.
Dus afwachten hoe de auto gaat zijn.
Jij bent echt een zienerquote:Op zondag 1 december 2019 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We gaan het wel zien allemaal.
Doen joh! Jij hebt al je energie nodig voor dramaandag.quote:Op zondag 1 december 2019 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ook wel kunnen slapen.
quote:Op zondag 1 december 2019 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen joh! Jij hebt al je energie nodig voor dramaandag.
quote:Op zondag 1 december 2019 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga mijn winterjas maar uit de kast trekken. Ik had het koud in mijn softshelletje
quote:Op zondag 1 december 2019 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een portret van Haags gemaakt
[ afbeelding ]
Gewoon wat plukjesquote:Op zondag 1 december 2019 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Shit.
Ben niet zo goed in haarNet zoals wimpers. Geen idee hoe ik dat moet doen.
Komt in de buurtquote:Op zondag 1 december 2019 18:02 schreef bitterbal het volgende:
Maar dit is je morgen maandagdramadag blik
Kloptquote:Op zondag 1 december 2019 18:02 schreef Bos81 het volgende:
Haags is denk ik een a-typische hagenees. Geen Henk Bres iig
Hij heet Haags kwartiertjequote:Op zondag 1 december 2019 18:02 schreef Bos81 het volgende:
Haags is denk ik een a-typische hagenees. Geen Henk Bres iig
Kopen nog welquote:Op zondag 1 december 2019 18:05 schreef bitterbal het volgende:
Die ogen zijn drama. Ga maar ogen kopen.
Ja en?quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en?
ik besta toch ook niet uit bomen.
Heb je een punt.quote:Op zondag 1 december 2019 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en?
ik besta toch ook niet uit bomen.
Oeh vetquote:Op zondag 1 december 2019 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Vind het meer een boze Japanse officier op de plee na een avondje bedorven kogelvis eten.
Kijk. Nu heb je tenminste fatsoenlijke ogen.quote:Op zondag 1 december 2019 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben geen type a la Henk Bres nee
quote:Op zondag 1 december 2019 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk. Nu heb je tenminste fatsoenlijke ogen.![]()
[ afbeelding ]
Maar volgens betrouwbare bronnen houd hij het max 5 minuten volquote:
Nou zo te kijken staat die op ontploffenquote:Op zondag 1 december 2019 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar volgens betrouwbare bronnen houd hij het max 5 minuten vol
Ik dacht dat je hem wilde portretteren net op het moment supremequote:Op zondag 1 december 2019 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zo te kijken staat die op ontploffen
Hoofdhaarquote:
Veel neushaar? Misschien kan ik dat eerst doen.quote:Op zondag 1 december 2019 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoofdhaar
Armhaar
Beenhaar
Neushaar
sch...
Kan hem straks wel laten ontploffen geloof ikquote:Op zondag 1 december 2019 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem wilde portretteren net op het moment supreme
Geen idee, ik weet niet hoe Haags er irl uitzietquote:Op zondag 1 december 2019 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel neushaar? Misschien kan ik dat eerst doen.
Het is geen zelfportret meer?quote:Op zondag 1 december 2019 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk. Nu heb je tenminste fatsoenlijke ogen.![]()
[ afbeelding ]
Nee werd k ook niet gelukkiger vanquote:Op zondag 1 december 2019 18:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het is geen zelfportret meer?
Donkerbruinquote:Op zondag 1 december 2019 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar bovenop wel haar? Welke kleur?
quote:Op zondag 1 december 2019 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. Wimpers willen niet lukken. Probeer nu je wenkbrauwen :p
quote:Op zondag 1 december 2019 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat ook niet lukt, probeert ze je schaamhaar.
Heb je een matje?quote:Op zondag 1 december 2019 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit wordt dus een haags_kwARTiertje
quote:Op zondag 1 december 2019 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat ook niet lukt, probeert ze je schaamhaar.
Kun je meiden met daddy isseus hosselen in de kroegquote:Op zondag 1 december 2019 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, is dat hetMja, liever grijs dan kaal
Kaal schijnt ook zijn charme te hebben.quote:Op zondag 1 december 2019 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, is dat hetMja, liever grijs dan kaal
Is wijsheidquote:Op zondag 1 december 2019 19:45 schreef Bos81 het volgende:
Mijn baard heeft ook al grijze plekken, Ik geef er niks om. Ben ook blij dat ik nog behoorlijk wat haar heb op mijn hoofd en niet zo als mijn pa al kaal vanaf je 20ste,,,
Je valt in de herhaling, of je hebt alzheimerquote:
Is wijsheidquote:Op zondag 1 december 2019 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je valt in de herhaling, of je hebt alzheimer
quote:Op zondag 1 december 2019 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je meiden met daddy isseus hosselen in de kroeg
Wel een goed versier verhaal verzinnen over dat George Clooney je lelijke tweelingbroer isquote:
Ik zal met een nespressootje de kroeg in gaanquote:Op zondag 1 december 2019 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een goed versier verhaal verzinnen over dat George Clooney je lelijke tweelingbroer is
quote:Op zondag 1 december 2019 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal met een nespressootje de kroeg in gaan
Hahahaha. Laat eens zienquote:Op zondag 1 december 2019 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je opnieuw ga maken. Je wordt zo steeds enger.
Kusters van de NVU bedoel je?quote:Op zondag 1 december 2019 19:53 schreef bitterbal het volgende:
Kijk docu over die Kosters van de Volksunie.
Wat een figuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zékerquote:
quote:Op zondag 1 december 2019 20:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Kusters van de NVU bedoel je?Die ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De studentenleefquote:Op zondag 1 december 2019 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben best moe, maar ik heb zin om naar de kroeg te gaan en het op een zuipen te zetten
Klinkt wel als een fantastisch planquote:Op zondag 1 december 2019 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb zin om een paar dagen in een thermaalbad te hangen in Boedapest
De eeuwige student uithangenquote:
Zoveel mogelijkhedenquote:Op zondag 1 december 2019 20:30 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik moet nog een reis inplannen voor 2020
Ik ben nog steeds mentaal 15, studentenlevengevoel zal me vast ook ooit een keer nog bereiken gok ik?quote:
Niks fijner dan in dit 37 graden warme water hangen terwijl er sneeuwvlokjes om je hoofd dwarrelenquote:Op zondag 1 december 2019 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt wel als een fantastisch plan![]()
Volgend jaar winter wil ik wel zoiets plannen
quote:Op zondag 1 december 2019 20:30 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik moet nog een reis inplannen voor 2020
Vast wel bud..quote:Op zondag 1 december 2019 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks fijner dan in dit 37 graden warme water hangen terwijl er sneeuwvlokjes om je hoofd dwarrelen
[ afbeelding ]
Sowieso binnen Europa en een stad waar ik nog niet eerder ben geweest.quote:Op zondag 1 december 2019 20:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoveel mogelijkheden![]()
Heb je al voorkeuren in je hoofd zitten?
Ja, daar ben ik vorig jaar oktober geweest en was me prima bevallenquote:Op zondag 1 december 2019 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ben benieuwd wat het gaat worden! Praag was je vorige trip, toch?
quote:Op zondag 1 december 2019 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vast wel bud..
Bedenk eens iets met een vrouw erbij.
Allemaal leuke bestemmingen! Rome is ook super!quote:Op zondag 1 december 2019 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sowieso binnen Europa en een stad waar ik nog niet eerder ben geweest.
Het varieert van Berlijn tot Athene
En van Rome tot Boedapest.
Kroatië is ook een mogelijkheid.
Den goeden ouden tijdquote:Op zondag 1 december 2019 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]been there, done that.
Zelfs wat dingetjes waar je het bad voor uitgezet kan worden
Heel mooie stad inderdaad. Ik wil nog een keer terug en dan wat meer van Bohemen zien.quote:Op zondag 1 december 2019 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik vorig jaar oktober geweest en was me prima bevallen
Als je maar vaak genoeg aanpapt met knappe mannelijke studenten komt er vast wel een ochtend dat je in een studentenbunker wakker word en je je ineens student waantquote:Op zondag 1 december 2019 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds mentaal 15, studentenlevengevoel zal me vast ook ooit een keer nog bereiken gok ik?
10/10 zou keihard doenquote:Op zondag 1 december 2019 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks fijner dan in dit 37 graden warme water hangen terwijl er sneeuwvlokjes om je hoofd dwarrelen
[ afbeelding ]
Lekker joh!quote:Op zondag 1 december 2019 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In ander goed nieuws. Ik werk morgen thuis.
Ik heb de hond op de Karelsbrug aangeraakt, dus ik ga zeker nog een keer terugquote:Op zondag 1 december 2019 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel mooie stad inderdaad. Ik wil nog een keer terug en dan wat meer van Bohemen zien.
Wil ik dit weten?quote:Op zondag 1 december 2019 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook prima sauna’s
Ja écht!quote:Op zondag 1 december 2019 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn veel mogelijkheden dan jaquote:Op zondag 1 december 2019 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sowieso binnen Europa en een stad waar ik nog niet eerder ben geweest.
Het varieert van Berlijn tot Athene
En van Rome tot Boedapest.
Kroatië is ook een mogelijkheid.
Welke precies?quote:Op zondag 1 december 2019 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]been there, done that.
Zelfs wat dingetjes waar je het bad voor uitgezet kan worden
quote:Op zondag 1 december 2019 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja écht!
Meteen een appje naar vriend gestuurd of we daar volgend jaar heen gaan met onzer gezinnen samen![]()
Roemenië waren geen liefhebbers voor uiteindelijk (andere vriendengroep), maar dit maakt wel kans denk ik
Ik gok.... Dat de kans dat dat ooit gaat gebeuren behoorlijk nihil isquote:Op zondag 1 december 2019 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg aanpapt met knappe mannelijke studenten komt er vast wel een ochtend dat je in een studentenbunker wakker word en je je ineens student waant
Fijn lieverdquote:Op zondag 1 december 2019 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat bitterbal Jasmin23 is.
met badkleding in de sauna????? Heiligschennis!!!quote:
rquote:Op zondag 1 december 2019 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zijn veel mogelijkheden dan ja
Succes met kiezen, dat is nog het moeilijkste denk ik zo maar![]()
Weer alleen?
Ok, dát klinkt vreselijkquote:Op zondag 1 december 2019 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Tof! Dit bad heeft ook een speelbad met borreldingen en stroomversnellingen en zo. Wel héél toeristisch tegenwoordig. Zelf ga ik meestal naar een ander bad.
Achja, de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 1 december 2019 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik gok.... Dat de kans dat dat ooit gaat gebeuren behoorlijk nihil is![]()
![]()
In dit bad is alles gemengd en openbaar. Het Lukácsbad heeft een apart saunadeel waar je nakend in gaatquote:Op zondag 1 december 2019 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
met badkleding in de sauna????? Heiligschennis!!!
Godverquote:Op zondag 1 december 2019 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In ander goed nieuws. Ik werk morgen thuis.
Yasmin23.quote:Op zondag 1 december 2019 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat bitterbal Jasmin23 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |