WGR / Grote webwinkel levert fout artikelquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:32 schreef ToT het volgende:
Heeft iemand in [WGR] een topic aan gemaakt voor een lens van ¤14 die volgens hem gescheurd in de verpakking gezeten zou hebben, maar waar hij uiteraard geen bewijs voor heeft.
Wat een zonde!quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
WGR / Grote webwinkel levert fout artikel
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Klik op het plaatje hieronder. Een buitenkansje, maar ¤14,-
[ link | afbeelding ]
Check ik zo.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
WGR / Grote webwinkel levert fout artikel
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:54 schreef Geerd het volgende:
SEX / Donkere bejaarden aantrekkelijk. die gaat ook voor een weekend ban
Kerstdiner met vissticksquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:56 schreef stokj het volgende:
[..]
En met wie ga jij de kerst doorbrengen Iglo? Met vismeermin?
Visfrietjes jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:18 schreef stokj het volgende:
[..]
En visfrietjes!
Alles goed verder Engine?
Lekker, gestoofd vlees!quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Visfrietjes ja![]()
Gaat primaheb veel vrije tijd momenteel. Net spul gehaald om morgen stoofvlees te maken.
hoe gaat het met jou?
Altijd erg rustig achter de rits als ik in Nederland benquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker, gestoofd vlees!
Met mij gaat het zoals gewoonlijk. Wel veel gerommel in de gelederen waar ik vermoed ik als HoS moet gaan ingrijpen.
Alles kits ook in de rits?
Komt wel goed Engine. En anders kan ik altijd wel hier kijken voor je.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Altijd erg rustig achter de rits als ik in Nederland benkom het dorp amper uit dus kom niemand tegen. Ben ook niet zo op zoek.
Neem jij weleens meisjes mee naar het paleis? Goede lijn voor in de kroeg.
Hotelletje boekenquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Komt wel goed Engine. En anders kan ik altijd wel hier kijken voor je.
Nee ik neem ze niet mee naar het paleis. Ik moet helaas van onbesproken gedrag blijven, in die zin dat ik niet te boek zoals mijn voorgangers die in elk klein hokje een 'historie' hebben. Dat maakt het weleens wat lastiger om een move te maken helaas.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Hotelletje boeken
In China hadden ze gescheiden jongens en meiden studentenhuizen. Zag je rondom z'n campus altijd veel karaokebars en hotels met kamers per uur te huur
quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:57 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Meen me te herinneren dat hier ook een topic over was van iemand die daar naar vroeg
![]()
![]()
Heeeyquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat prachtig dat ze dan zo streng gaan zijn en honderd meter verderop liggen ze alsnog gewoon te ketsen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |