Geen seconde langer dan nodig. Maar ik moest even een plaatje opscharrelen van combo knus & gezelligquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:45 schreef z80 het volgende:
Hoe lang moeten we nog tegen die ongeschoren kerels aankijken?
Dankje! Zo voelt het ook. En het beste is nog, dat het míjn plek is.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat ziet er reuze knus & gezellig uit! Wat heb je nu voor woonruimte? Een huis of een kamer of studio of appartement?
Dat is een groot voordeel! Mijn eigen zooi opruimen vind ik leuk, maar andermans zooi opruimen niet, dus ik doe nu met veel meer plezier het huishoudenquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Het ziet er zo gezellig uit @:Tele6. Planten, en je eigen spullen. En (wat mij een groot voordeel lijkt) als de keuken vies is heb je het zelf gedaan, en kijk je niet tegen andermans zooi aan.
Ik denk dat het wel afhangt van hoe je het doet. Ik ken mensen die het dekbed vastpakken en met dekbed en al in de hoes kruipen en dan het dekbed erin leggen en er weer uit kruipenquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb net mijn nieuwe, 4 seizoenen dekbed binnengekregen. Dus meteen hoes er om zodat ik vannacht waarschijnlijk uit bed drijf van de hitte. Maar man man man, ben ik blij dat mijn hulp dat normaal gesproken doet, dit is niet leuk voor m'n polsen.
hahahaha dat heb ik niet gedaan. Ik heb het ooit eens geleerd van een oostenrijkse familievriendin. Volgens mij de beste manier, maar hoekjes, grrr blijft ellendequote:Op zaterdag 30 november 2019 20:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel afhangt van hoe je het doet. Ik ken mensen die het dekbed vastpakken en met dekbed en al in de hoes kruipen en dan het dekbed erin leggen en er weer uit kruipen
Dit is ook hoe ik het doequote:Op zaterdag 30 november 2019 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
Hoes binnenstebuiten, hoekjes hoes op hoekje dekbed (wat grotere punten dekbed pakken), hoes erover kiepen en klaar. Desnoods nog even goed schudden van onderen. Kan het ook anders?
Zo doe ik het ook. Maar zie Tele's verhaal, ja het kan ook anders.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
Hoes binnenstebuiten, hoekjes hoes op hoekje dekbed (wat grotere punten dekbed pakken), hoes erover kiepen en klaar. Desnoods nog even goed schudden van onderen. Kan het ook anders?
Ik weer erg blij met mijn hulp, dat zij het doetquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:12 schreef Tele6 het volgende:
Wat ik ook wel eens doe, is het dekbed in de hoes proppen met de hoes gewoon buitenstebuiten, bij de opening de hoes plus twee hoekjes dekbed pakken, en dan schudden. De methode die jullie beschrijven werkt bij mij niet altijd om de randen van het dekbed aan de randen van de onderkant van de hoes te krijgen en dat wil ik wel, dus dan doe ik het soort van andersom.
Ik niet, want dan blijft er altijd zo’n flubje hoes zonder dekbed over en dat háát ikquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:09 schreef Aure het volgende:
[..]
Dit is ook hoe ik het doe
Het liefst laat ik het doordoen
Oh ja. Ieeehlquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik niet, want dan blijft er altijd zo flubje hoes zonder dekbed over en dat háát ik
Dat doe ik na de binnenstebuitenmethode. De buitenstebuitenmethode is beter te doen met een eenpersoonsdekbed volgens mij, anders moet je als een zeester met je dekbed in de weer.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:12 schreef Tele6 het volgende:
Wat ik ook wel eens doe, is het dekbed in de hoes proppen met de hoes gewoon buitenstebuiten, bij de opening de hoes plus twee hoekjes dekbed pakken, en dan schudden. De methode die jullie beschrijven werkt bij mij niet altijd om de randen van het dekbed aan de randen van de onderkant van de hoes te krijgen en dat wil ik wel, dus dan doe ik het soort van andersom.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik niet, want dan blijft er altijd zo’n flubje hoes zonder dekbed over en dat háát ik
Nou moet ik ook zeggen dat hoeslakens de meest ingewikkelde dingen zijn om te vouwen. B heeft me een paar maanden geleden uitgelegd wat de truc was, maar daarvoor propte ik ze ook altijd maar gewoon soort van bij elkaar.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:18 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn lief kan ook geen was vouwen. Ze weet zelfs van een handdoek een rommeltje te makenHoeslakens zien er gevouwen uit als oorlogsgebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |