abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190204365
Eten bij Bombay Spice in Hengelo op 1 februari 2020:

* Lonaa,
* PdeHoog +1
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot,
* Lucky_Strike/J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie (zww)
* Zilverberk (ovb)
Volgens Kaatje ook Sunny als ze kan/zin heeft :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 30 november 2019 @ 19:45:45 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_190204380
Hoe lang moeten we nog tegen die ongeschoren kerels aankijken?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_190204414
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 19:45 schreef z80 het volgende:
Hoe lang moeten we nog tegen die ongeschoren kerels aankijken?
Geen seconde langer dan nodig. Maar ik moest even een plaatje opscharrelen van combo knus & gezellig :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_190204455
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 november 2019 19:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat ziet er reuze knus & gezellig uit! Wat heb je nu voor woonruimte? Een huis of een kamer of studio of appartement?
Dankje! Zo voelt het ook. En het beste is nog, dat het míjn plek is. O+

Het is een studio. Ik heb een badkamer, een keuken en een woon/slaapkamer. Bij elkaar is het ongeveer 28 m2. De foto is genomen vanuit de keuken; de ruimte is een soort U met in de twee poten van de U de keuken en badkamer, en de ingang van de studio is in de keuken.

Het complex waarin ik woon bestaat uit drie gebouwen met studio's, en dan is er nog een gebouw met appartementen voor dementerenden en een gebouw met sociale huur. We hebben een binnentuin met bankjes, struiken, gras en een vijver, en daar kijk ik op uit. De vijver is geen echte vijver, maar alle regenpijpen lozen erop, dus ik kan ermee in de gaten houden of het recent veel heeft geregend :D
pi_190204516
Het ziet er zo gezellig uit @Tele6. Planten, en je eigen spullen. En (wat mij een groot voordeel lijkt) als de keuken vies is heb je het zelf gedaan, en kijk je niet tegen andermans zooi aan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_190204557
Leuk Tele, en fijn dat je eigen badkamer/keuken hebt :)
pi_190204559
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Het ziet er zo gezellig uit @:Tele6. Planten, en je eigen spullen. En (wat mij een groot voordeel lijkt) als de keuken vies is heb je het zelf gedaan, en kijk je niet tegen andermans zooi aan.
Dat is een groot voordeel! Mijn eigen zooi opruimen vind ik leuk, maar andermans zooi opruimen niet, dus ik doe nu met veel meer plezier het huishouden O+
pi_190204599
Ik heb net mijn nieuwe, 4 seizoenen dekbed binnengekregen. Dus meteen hoes er om zodat ik vannacht waarschijnlijk uit bed drijf van de hitte. Maar man man man, ben ik blij dat mijn hulp dat normaal gesproken doet, dit is niet leuk voor m'n polsen.
pi_190204627
Wat een knusse kamer Tele! O+ Heerlijk ook om alles voor jezelf te hebben.

Oei, je uitgekookt-reviews zijn niet uitnodigend mini :N In combinatie met het feit dat er vooral veel maaltijden zijn met soorten vlees die ik niet graag eet, laat ik het ondanks nieuwsgierigheid maar aan me voorbijgaan. Ons kinderdagverblijf had destijds trouwens een overeenkomst met een maaltijdservice, dan kon je samen met je kind een kant-en-klaarmaaltijd ophalen :+ Dat vond ik destijds als werkende alleenstaande met baby best heel handig. En het smaakte ook best, of misschien was ik niet zo in de stemming om kritisch te zijn ;)

Vanavond een prima pizza en in het hotelbed een biologisch spelt-kersen-chocolade-kruimelschuitje. Dat smaakte ongeveer zo linksdraaiend als het klinkt, maar toch lekker :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_190204638
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb net mijn nieuwe, 4 seizoenen dekbed binnengekregen. Dus meteen hoes er om zodat ik vannacht waarschijnlijk uit bed drijf van de hitte. Maar man man man, ben ik blij dat mijn hulp dat normaal gesproken doet, dit is niet leuk voor m'n polsen.
Ik denk dat het wel afhangt van hoe je het doet. Ik ken mensen die het dekbed vastpakken en met dekbed en al in de hoes kruipen en dan het dekbed erin leggen en er weer uit kruipen *)
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 20:04:16 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190204664
Oja, Isa, gefeliciteerd!
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190204669
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel afhangt van hoe je het doet. Ik ken mensen die het dekbed vastpakken en met dekbed en al in de hoes kruipen en dan het dekbed erin leggen en er weer uit kruipen *)
hahahaha dat heb ik niet gedaan. Ik heb het ooit eens geleerd van een oostenrijkse familievriendin. Volgens mij de beste manier, maar hoekjes, grrr blijft ellende
pi_190204723
Hoes binnenstebuiten, hoekjes hoes op hoekje dekbed (wat grotere punten dekbed pakken), hoes erover kiepen en klaar. Desnoods nog even goed schudden van onderen. Kan het ook anders? :o
pi_190204750
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
Hoes binnenstebuiten, hoekjes hoes op hoekje dekbed (wat grotere punten dekbed pakken), hoes erover kiepen en klaar. Desnoods nog even goed schudden van onderen. Kan het ook anders? :o
Dit is ook hoe ik het doe :Y

Het liefst laat ik het door (8> doen :P
pi_190204764
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
Zo doe ik het ook. Maar zie Tele's verhaal, ja het kan ook anders.
Een een vroeger vriend (maar die was ook 2 meter) deed het anders, die kroop er niet in, maar hield alles boven z'n hoofd, het zakte om 'm heen. Snap het niet helemaal hoe dat ging maar zijn toenmalige vriend kon het zo mooi vertellen, wij piesten bijna in de broek.
pi_190204801
Wat ik ook wel eens doe, is het dekbed in de hoes proppen met de hoes gewoon buitenstebuiten, bij de opening de hoes plus twee hoekjes dekbed pakken, en dan schudden. De methode die jullie beschrijven werkt bij mij niet altijd om de randen van het dekbed aan de randen van de onderkant van de hoes te krijgen en dat wil ik wel, dus dan doe ik het soort van andersom.
pi_190204814
Oh en m'n moeder doet dezelfde methode als iedereen, maar dan schudden boven het trapgat, zodat ze haar armen niet boven haar hoofd hoeft te houden. (Ze is klein.)
pi_190204820
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:12 schreef Tele6 het volgende:
Wat ik ook wel eens doe, is het dekbed in de hoes proppen met de hoes gewoon buitenstebuiten, bij de opening de hoes plus twee hoekjes dekbed pakken, en dan schudden. De methode die jullie beschrijven werkt bij mij niet altijd om de randen van het dekbed aan de randen van de onderkant van de hoes te krijgen en dat wil ik wel, dus dan doe ik het soort van andersom.
Ik weer erg blij met mijn hulp, dat zij het doet
pi_190204822
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:09 schreef Aure het volgende:

[..]

Dit is ook hoe ik het doe :Y

Het liefst laat ik het door (8> doen :P
Ik niet, want dan blijft er altijd zo’n flubje hoes zonder dekbed over en dat háát ik :(
pi_190204838
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik niet, want dan blijft er altijd zo flubje hoes zonder dekbed over en dat háát ik :(
Oh ja. Ieeehl :(
pi_190204868
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:12 schreef Tele6 het volgende:
Dat doe ik na de binnenstebuitenmethode. De buitenstebuitenmethode is beter te doen met een eenpersoonsdekbed volgens mij, anders moet je als een zeester met je dekbed in de weer. :+
pi_190204872
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik niet, want dan blijft er altijd zo’n flubje hoes zonder dekbed over en dat háát ik :(
:D

Dat overkomt mij ook wel eens en hem eigenlijk nooit :@
pi_190204877
Team Tele6 hiero :7

Wordt 9 VD tien keer toch wakker met het dekbed half uit de hoes of opgepropt aan 1 kant.
pi_190204905
Mijn lief kan ook geen was vouwen. Ze weet zelfs van een handdoek een rommeltje te maken :? Hoeslakens zien er gevouwen uit als oorlogsgebied :')
pi_190204929
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:18 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn lief kan ook geen was vouwen. Ze weet zelfs van een handdoek een rommeltje te maken :? Hoeslakens zien er gevouwen uit als oorlogsgebied :')
Nou moet ik ook zeggen dat hoeslakens de meest ingewikkelde dingen zijn om te vouwen. B heeft me een paar maanden geleden uitgelegd wat de truc was, maar daarvoor propte ik ze ook altijd maar gewoon soort van bij elkaar. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')