Ik heb geen flauw idee waar dat is en hoe ver dat vanaf Roeterseiland af isquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:06 schreef -Miauw- het volgende: [..] Zit aan het Oudekerskplein, blijkbaar, daar waar we toen met Ai zaten.
Zou een dikke nemen als ik jou was.quote:
Blond armhaar op gespierde gebruinde armen, prrrrrequote:
Lijkt me echt niet te doen trouwens.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik kom het dichtsbij een sate kroket.
Vandaar dat je mij constant last valt met arm selfiesquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Blond armhaar op gespierde gebruinde armen, prrrrre![]()
Nooit op, zie daar zo'n krokant jasje met krioelende dingen voor me die naar vis smaken voor me terwijl je dode koe verwacht.quote:
Is Sir David jouw kink?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja jij wel![]()
Ik denk een babykroket
Puntkroket!quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
Oké laatste Sagan spam plaatje van vandaag![]()
[ afbeelding ]
Joh, ga nog even door zoquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou een dikke nemen als ik jou was.
Nee johquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Die van de Laaidol vind ik serieus prima
Zó lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit op, zie daar zo'n krokant jasje met krioelende dingen voor me die naar vis smaken voor me terwijl je dode koe verwacht.
Twee exact dezelfde jasjes over elkaar, why?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
Oké laatste Sagan spam plaatje van vandaag![]()
[ afbeelding ]
Hé Voxsquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee johDie vond ik niet lekker.
-Miauw- !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |