Ik heb geen flauw idee waar dat is en hoe ver dat vanaf Roeterseiland af isquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:06 schreef -Miauw- het volgende: [..] Zit aan het Oudekerskplein, blijkbaar, daar waar we toen met Ai zaten.
Zou een dikke nemen als ik jou was.quote:
Blond armhaar op gespierde gebruinde armen, prrrrrequote:
Lijkt me echt niet te doen trouwens.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik kom het dichtsbij een sate kroket.
Vandaar dat je mij constant last valt met arm selfiesquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Blond armhaar op gespierde gebruinde armen, prrrrre![]()
Nooit op, zie daar zo'n krokant jasje met krioelende dingen voor me die naar vis smaken voor me terwijl je dode koe verwacht.quote:
Is Sir David jouw kink?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja jij wel![]()
Ik denk een babykroket
Puntkroket!quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
Oké laatste Sagan spam plaatje van vandaag![]()
[ afbeelding ]
Joh, ga nog even door zoquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou een dikke nemen als ik jou was.
Nee johquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Die van de Laaidol vind ik serieus prima
Zó lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit op, zie daar zo'n krokant jasje met krioelende dingen voor me die naar vis smaken voor me terwijl je dode koe verwacht.
Twee exact dezelfde jasjes over elkaar, why?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hé Voxsquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee johDie vond ik niet lekker.
-Miauw- !
Ja man, die gespierde mega armen van jouquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaar dat je mij constant last valt met arm selfies![]()
Nee, jij met je gelul over verslavingen is zo errug grappig, de plaat blijft hangen joh, move on.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Joh, ga nog even door zo![]()
Teringgrappig![]()
![]()
Omdat hij op dat moment 2-voudig wereldkampioen wasquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Twee exact dezelfde jasjes over elkaar, why?
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit op, zie daar zo'n krokant jasje met krioelende dingen voor me die naar vis smaken voor me terwijl je dode koe verwacht.
Mini piemeltjesquote:
Erg kleine piemel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw, nieuw, hij is er al een tijdjequote:
Hoiquote:
Misschien helpt het als je een keer iets toevoegt, anywhere, ipv die negatieve onzin van je als je weer eens binnen komt denderen met de sachrijnige smoel van jequote:Op zaterdag 30 november 2019 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, jij met je gelul over verslavingen is zo errug grappig, de plaat blijft hangen joh, move on.
Zo dan!quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je een keer iets toevoegt, anywhere, ipv die negatieve onzin van je als je weer eens binnen komt denderen met de sachrijnige smoel van je
Hoi Voxs, Mo is weer weg....fijne avond nog....quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
HoiGoed! Lekker aan de kunstige dingen en opdracht weer dus
![]()
Jij ook goed/oke/prima/etc ?
Of gewoon vergist in de ochtend vanwege kater?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat hij op dat moment 2-voudig wereldkampioen was
Nou.... Nee, maar sommige lullen lijken wel op garnaaltjes als ze schattig mini zijnquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok een kroket eten is een seksueel iets dus?
Hoi Mo, jij ook fijne avondquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi Voxs, Mo is weer weg....fijne avond nog....
En de rest ook een fijne avond....
Ik moest me laatst nog bij jeugdzorg melden met Muis omdat ze dachten dat zij aan pedofilie leedquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja man, die gespierde mega armen van jou![]()
Wel gelukkig altijd zonder hoofd erbij want ik val niet op zo jong als jij![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:17 schreef Voxs het volgende:
oef ik beelddacht mij een hap in een kroket![]()
Je hebt mijn smoel nog nooit gezien............quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je een keer iets toevoegt, anywhere, ipv die negatieve onzin van je als je weer eens binnen komt denderen met de sachrijnige smoel van je
Nee nee nee..geduld, uitstellen van etc etc.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:17 schreef IJsdraakje het volgende:
In een gloeiendhete kroket happen.
Ananas is nog ergerquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:17 schreef IJsdraakje het volgende:
In een gloeiendhete kroket happen.
Sagan doet niet aan katers, die vult zijn bidons standaard met vodkaquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Of gewoon vergist in de ochtend vanwege kater?
Arme jijquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest me laatst nog bij jeugdzorg melden met Muis omdat ze dachten dat zij aan pedofilie leed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |