Ik heb geen flauw idee waar dat is en hoe ver dat vanaf Roeterseiland af isquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:06 schreef -Miauw- het volgende: [..] Zit aan het Oudekerskplein, blijkbaar, daar waar we toen met Ai zaten.
Zou een dikke nemen als ik jou was.quote:
Blond armhaar op gespierde gebruinde armen, prrrrrequote:
Lijkt me echt niet te doen trouwens.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik kom het dichtsbij een sate kroket.
Vandaar dat je mij constant last valt met arm selfiesquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Blond armhaar op gespierde gebruinde armen, prrrrre![]()
Nooit op, zie daar zo'n krokant jasje met krioelende dingen voor me die naar vis smaken voor me terwijl je dode koe verwacht.quote:
Is Sir David jouw kink?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja jij wel![]()
Ik denk een babykroket
Puntkroket!quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
Oké laatste Sagan spam plaatje van vandaag![]()
[ afbeelding ]
Joh, ga nog even door zoquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou een dikke nemen als ik jou was.
Nee johquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Die van de Laaidol vind ik serieus prima
Zó lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit op, zie daar zo'n krokant jasje met krioelende dingen voor me die naar vis smaken voor me terwijl je dode koe verwacht.
Twee exact dezelfde jasjes over elkaar, why?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hé Voxsquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee johDie vond ik niet lekker.
-Miauw- !
Ja man, die gespierde mega armen van jouquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaar dat je mij constant last valt met arm selfies![]()
Nee, jij met je gelul over verslavingen is zo errug grappig, de plaat blijft hangen joh, move on.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Joh, ga nog even door zo![]()
Teringgrappig![]()
![]()
Omdat hij op dat moment 2-voudig wereldkampioen wasquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Twee exact dezelfde jasjes over elkaar, why?
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit op, zie daar zo'n krokant jasje met krioelende dingen voor me die naar vis smaken voor me terwijl je dode koe verwacht.
Mini piemeltjesquote:
Erg kleine piemel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw, nieuw, hij is er al een tijdjequote:
Hoiquote:
Misschien helpt het als je een keer iets toevoegt, anywhere, ipv die negatieve onzin van je als je weer eens binnen komt denderen met de sachrijnige smoel van jequote:Op zaterdag 30 november 2019 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, jij met je gelul over verslavingen is zo errug grappig, de plaat blijft hangen joh, move on.
Zo dan!quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je een keer iets toevoegt, anywhere, ipv die negatieve onzin van je als je weer eens binnen komt denderen met de sachrijnige smoel van je
Hoi Voxs, Mo is weer weg....fijne avond nog....quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
HoiGoed! Lekker aan de kunstige dingen en opdracht weer dus
![]()
Jij ook goed/oke/prima/etc ?
Of gewoon vergist in de ochtend vanwege kater?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat hij op dat moment 2-voudig wereldkampioen was
Nou.... Nee, maar sommige lullen lijken wel op garnaaltjes als ze schattig mini zijnquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok een kroket eten is een seksueel iets dus?
Hoi Mo, jij ook fijne avondquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi Voxs, Mo is weer weg....fijne avond nog....
En de rest ook een fijne avond....
Ik moest me laatst nog bij jeugdzorg melden met Muis omdat ze dachten dat zij aan pedofilie leedquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja man, die gespierde mega armen van jou![]()
Wel gelukkig altijd zonder hoofd erbij want ik val niet op zo jong als jij![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:17 schreef Voxs het volgende:
oef ik beelddacht mij een hap in een kroket![]()
Je hebt mijn smoel nog nooit gezien............quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je een keer iets toevoegt, anywhere, ipv die negatieve onzin van je als je weer eens binnen komt denderen met de sachrijnige smoel van je
Nee nee nee..geduld, uitstellen van etc etc.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:17 schreef IJsdraakje het volgende:
In een gloeiendhete kroket happen.
Ananas is nog ergerquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:17 schreef IJsdraakje het volgende:
In een gloeiendhete kroket happen.
Sagan doet niet aan katers, die vult zijn bidons standaard met vodkaquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Of gewoon vergist in de ochtend vanwege kater?
Arme jijquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest me laatst nog bij jeugdzorg melden met Muis omdat ze dachten dat zij aan pedofilie leed
Met een likje mosterdquote:
Blaren in je bakkes.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee nee nee..geduld, uitstellen van etc etc.
Rode kool met appel?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ananas is nog erger
Maar goed, dan heb je het er ook wel naar gemaakt. Mensen die fruit door hun maaltijd doen
Ananas.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ananas is nog erger
Maar goed, dan heb je het er ook wel naar gemaakt. Mensen die fruit door hun maaltijd doen
Abrikoos door een Marrokaans/midden-oostenstoofquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ananas is nog erger
Niet jij ookquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Abrikoos door een Marrokaans/midden-oostenstoofIk vind fruit door eten wel lekker hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Gádverdamme kerelquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn plezier smaakt naar Monchou taart.
Ik ben minder zoet dan hartig.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn plezier smaakt naar Monchou taart.
Of gebakken appel bij orgaanvleesquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:20 schreef Molo het volgende:
Ik eet het wel als het moet hoor, maar zou er niet zelf voor kiezen
Gebakken appel bij varkensvlees is uitzondering geloof ik
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet jij ook![]()
![]()
Echt niet? Marokkaans, Turks, Libanees etc etc. Als ik het elke dag moest eten, zou het geen straf zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ik zag hetquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
HoiGoed! Lekker aan de kunstige dingen en opdracht weer dus
![]()
Jij ook goed/oke/prima/etc ?
Fijnquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
![]()
Ja gaat wel goed hier, beetje druk wel maar goed
Nerm.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Abrikoos door een Marrokaans/midden-oostenstoofIk vind fruit door eten wel lekker hoor
Je kletstquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gebakken appel bij orgaanvlees
Oh..dat kan ik niet/moet ik over nadenken. Alles bij elkaar gegooid misschien?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergelijk jezelf eens met een smaak/gerecht dan?
Nou niet in december in ieder gevalquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
FijnHeb je straks vakantie om te ont-drukken?
Heeft dat te maken met vuurwerk ed?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou niet in december in ieder geval![]()
Denk pas eind januari.
Fruit.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:24 schreef UitStraling het volgende:
Haat fruit behalve in de lente en zomer als het 25+ graden is.
Het enige wat ik vandaag in het huishouden gedaan heb ook. Was in machine.quote:
Beetje wel, maar fruitzoet bij zoiets zwaars als het orgaan van een dood gemaakt dier, eet het niet denk ik hoor maar wie weet.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:24 schreef UitStraling het volgende:
Haat fruit behalve in de lente en zomer als het 25+ graden is.
Wel uithalen hoor. Anders slaat het zo groen uitquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het enige wat ik vandaag in het huishouden gedaan heb ook. Was in machine.
Straks nog even ophangen en dan is het wel best.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het enige wat ik vandaag in het huishouden gedaan heb ook. Was in machine.
Ja ik ben een leeuw, niet te vreten.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh..dat kan ik niet/moet ik over nadenken. Alles bij elkaar gegooid misschien?
Kan jij dat wel?
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel uithalen hoor. Anders slaat het zo groen uit
oh ik heb idd ook in droger gestopt en wat opgehangen nog.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Straks nog even ophangen en dan is het wel best.
Nee niet eensquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met vuurwerk ed?
Te makkelijk UitStraling!quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben een leeuw, niet te vreten.
Een orgaan van een niet doodgemaakt dier lijkt me zwaarder. Dat tegenstribbelen is lastig eten.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje wel, maar fruitzoet bij zoiets zwaars als het orgaan van een dood gemaakt dier, eet het niet denk ik hoor maar wie weet.
Wel lekker vers.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een orgaan van een niet doodgemaakt dier lijkt me zwaarder. Dat tegenstribbelen is lastig eten.
Niertjes met appelcompote.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje wel, maar fruitzoet bij zoiets zwaars als het orgaan van een dood gemaakt dier, eet het niet denk ik hoor maar wie weet.
Dat maakt het druk, dan in Jan. lekker relaxen!quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee niet eens, maar wel veilige feestdagen binnenshuis, CO en nog wat interne dingen.
En oja, onderbezetting
Wat een ijverquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
oh ik heb idd ook in droger gestopt en wat opgehangen nog.
Ja kan slechts zeggen dat ik naar passiefruit smaak en naar weke frambozen want dat is gewoon niet zoquote:
Dan zou ik allergisch voor je zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan slechts zeggen dat ik naar passiefruit smaak en naar weke frambozen want dat is gewoon niet zo
Op zwezerik en haggis na geen fan vanquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gebakken appel bij orgaanvlees
Ik verwachte bij jouw vraag een uitgebreide en eloquente beantwoording van jezelf!quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan slechts zeggen dat ik naar passiefruit smaak en naar weke frambozen want dat is gewoon niet zo
Jawel, zonder het zoetequote:Op zaterdag 30 november 2019 17:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Echt niet? Marokkaans, Turks, Libanees etc etc. Als ik het elke dag moest eten, zou het geen straf zijn
Jaaaaaquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat maakt het druk, dan in Jan. lekker relaxen!
Lijkt ook vrij ongemakkelijk om jouw nieren op te peuzelenquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niertjes met appelcompote.
Maar ik zou nooit een nier weggeven dus
Dan vis je het er maar uitquote:
Kut.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik verwachte bij jouw vraag een uitgebreide en eloquente beantwoording van jezelf!
Waarom ook niet.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt ook vrij ongemakkelijk om jouw nieren op te peuzelen
Oke, dat voldoet.quote:
Haggis kreeg ik niet weg. Als kind wel vaak per ongeluk een gerecht met hersens gegeten.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Op zwezerik en haggis na geen fan van
Vaak per ongelukquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haggis kreeg ik niet weg. Als kind wel vaak per ongeluk een gerecht met hersens gegeten.
Hoe dan kerel?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haggis kreeg ik niet weg. Als kind wel vaak per ongeluk een gerecht met hersens gegeten.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niertjes met appelcompote.
Maar ik zou nooit een nier weggeven dus
Misschien maakte zijn moeder er wel kunstige vrolijke opgemaakte bordjes van.quote:
quote:
quote:
Ja, dat was raar. Het was opgerold vlees met daarin wat grijzig spul. Lang gedacht dat het paddestoel was. Maar toen een sympathieke Hongaar het menu vertaalde bleek het om hersentjes te gaanquote:
Hartjes en viooltjes erbij.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien maakte zijn moeder er wel kunstige vrolijke opgemaakte bordjes van.
hmm ja voor jou welquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:33 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Niet speciaal voor mij een aparte maaltijd?
aha!quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat was raar. Het was opgerold vlees met daarin wat grijzig spul. Lang gedacht dat het paddestoel was. Maar toen een sympathieke Hongaar het menu vertaalde bleek het om hersentjes te gaan
Hoef ik sowieso niet geloof ik.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er al een vegetarische variant van orgaanvlees is, toch?
Heerlijk juistquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu twijfel ik, ik kan woensdag ook eend bestellen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik hou het vanavond bij chinees halen met een Breezer erbij.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien maakte zijn moeder er wel kunstige vrolijke opgemaakte bordjes van.
Waar haal je die vandaag de dag vandaan dan?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik hou het vanavond bij chinees halen met een Breezer erbij.
Zou dit weg flikkeren en zes kilo spare-ribs eten.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:34 schreef Voxs het volgende:
Dit soort, maar dan met hersenen
[ afbeelding ]
Uiteraard! Al deed mijn moeder daar niet aan.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Maar daar trap je toch maar één keer in dan hè
Vega haggis is zelfs heel mainstreamquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er al een vegetarische variant van orgaanvlees is, toch?
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat was raar. Het was opgerold vlees met daarin wat grijzig spul. Lang gedacht dat het paddestoel was. Maar toen een sympathieke Hongaar het menu vertaalde bleek het om hersentjes te gaan
Brainbentoquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:34 schreef Voxs het volgende:
Dit soort, maar dan met hersenen
[ afbeelding ]
Serieusquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Vega haggis is zelfs heel mainstream![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, superlekkerToen ik wist wat het was, was de lol er wel een beetje vanaf
Wat jammerquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, superlekkerToen ik wist wat het was, was de lol er wel een beetje vanaf
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk juist![]()
En mooie MI bij die hersenen, aapje met afgechopt schedeldak in gedachten nu en een mini Buda met brede lach en een eierlepeltje
Maak jij ook van dit soort lunchpakketjes voor je Miepje?quote:
Yepquote:
Ik moest grinniken bij de gedachte van een georganiseerde Molo.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maak jij ook van dit soort lunchpakketjes voor je Miepje?
Waar maken ze dat van dan? Couscous zou een optie zijn, textuurwisequote:Op zaterdag 30 november 2019 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Vega haggis is zelfs heel mainstream![]()
LOL, uhuhquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zoals zo’n lepelei van Milka
Ik ookquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest grinniken bij de gedachte van een georganiseerde Molo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik zit lunchtrommeltjes voor kinderen te browsen
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ookDeze is wel toffig
Cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik zit lunchtrommeltjes voor kinderen te browsen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Mee eens.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:38 schreef -Miauw- het volgende:
Had slim moeten doen en naar de snackbar moeten gaan.
Vind 't maar matig, ovenkroket.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maak jij ook van dit soort lunchpakketjes voor je Miepje?
Ditquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest grinniken bij de gedachte van een georganiseerde Molo.
Meestal van haver(mout)quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar maken ze dat van dan? Couscous zou een optie zijn, textuurwise
Leuk juist, die maffe eetgewoonten. Mijn neefje at op die leeftijd ook graag olijven.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:40 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Dit
Plus Miep vreet soms idiote dingen voor haar leeftijd (olijven met zwarte peper eropof hele stukken droge worst), soms niks en over het algemeen gewoon bijzonder weinig qua hoeveelheden.
Dus ik doe er geen moeite voor en ze eet maar gewoon mee met ons
Nog nooit een lunchpakket gemaakt![]()
Zelfs niet ongeorganiseerd
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ookDeze is wel toffig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik zit lunchtrommeltjes voor kinderen te browsen![]()
Kan ook gemaakt worden voor je man voor mee naar zijn werk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Neequote:Op zaterdag 30 november 2019 17:43 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Kan ook gemaakt worden voor je man voor mee naar zijn werk
Stuk komkommer, boterham en een wortel in een doosje flikkeren. Moet lukkenquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leuk juist, die maffe eetgewoonten. Mijn neefje at op die leeftijd ook graag olijven.
Ga maar vast oefenen voor als ze straks naar overblijf moet
Ja, ik sla over. Dan liever een bordje havermoutpapquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Meestal van haver(mout)
Couscous klopt qua structuur en smaak niet
Door gewone haggis zit ook havermout dus kan goed erbij
Denk wel dat hij het zou waarderenquote:
Ik ga het wel sleetje proberen als ik de kans krijgquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik sla over. Dan liever een bordje havermoutpap
Af en toe een harinkje erbij voor de verrassing.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Stuk komkommer, boterham en een wortel in een doosje flikkeren. Moet lukken
Ik vind het erg geestig om te zien, die lunchjes, maar ook een beetje gestoord van de moeders/vaders die dit daadwerkelijk doenquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Thermosflesje met espresso er bijquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Wattus??quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga het wel als een sletje proberen als ik de kans krijg
Zou ze zo wegbikken denk ikquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Af en toe een harinkje erbij voor de verrassing.
Doorgaans zijn ouders, vooral moeders eigenlijk, kneiterergerlijk. Dus ik snap je jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het erg geestig om te zien, die lunchjes, maar ook een beetje gestoord van de moeders/vaders die dit daadwerkelijk doen
Stuk komkommer, boterham en een wortel in een doosje flikkeren. Moet lukkenquote:
Dat gaat nog wel. Maar ik zal er niet zelf om vragen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:45 schreef UitStraling het volgende:
Ben wel echt gek op black pudding in de vroege uurtjes
Laatst geprobeerd, brrr, nope, niet mijn dingquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:45 schreef UitStraling het volgende:
Ben wel echt gek op black pudding in de vroege uurtjes
En sommige zijn gelukkig erg relaxed, met relaxte kinderen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Doorgaans zijn ouders, vooral moeders eigenlijk, kneiterergerlijk. Dus ik snap je ja
Ja maar je man pleasen. Hoor je toch als nette vrouw wel te doen johquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn kind is een luie teringheks, net als ik vrees ikquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
En sommige zijn gelukkig erg relaxed, met relaxte kinderen.
Bij dat 'net' gaat het verkeerdquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar je man pleasen. Hoor je toch als nette vrouw wel te doen joh
Ah niet tofquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Blergh. Iets verkeerds gegeten ofzo, darmen zijn boos. Ik weet alleen niet wat.
Awwyiss, niet getrouwd.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar je man pleasen. Hoor je toch als nette vrouw wel te doen joh
Kut is zoietsquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Bol handje achter de anus houden en dan sniffen wat er mis is.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo moeder zo dochterquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn kind is een luie teringheks, net als ik vrees ik
Dat si wel lekkerquote:
Fokken vanaf de pot.quote:
Jezusquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bol handje achter de anus houden en dan sniffen wat er mis is.
Daar ga ik hier niet aan beginnen voordat ik levensmoe benquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:48 schreef Arch-Indar het volgende:
Als mijn lunchdoos niet klaar staat dan zou ik niks eten elke dag.
Die moet ze als goede huisvrouw gewoon netjes klaarmaken elke avond.
Jammer joh, geen eten voor jou.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:48 schreef Arch-Indar het volgende:
Als ze echt goeie worstjes hebben is het genieten geblazen. Cumberland sausage bij voorkeurquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat si wel lekker![]()
Hartige shizzle eten bij ontbijt
Oooooooit eens een Engels ontbijt met patat en alles proberen. Ooit
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:48 schreef Arch-Indar het volgende:
Dan ontbreekt het nette nog.quote:
Yesquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze echt goeie worstjes hebben is het genieten geblazen. Cumberland sausage bij voorkeur
Ze is zo slecht in brood smeren?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar ga ik hier niet aan beginnen voordat ik levensmoe ben
ik kan echt genieten van een Island breakfast tot groot afgrijzen van velenquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze echt goeie worstjes hebben is het genieten geblazen. Cumberland sausage bij voorkeur
Ja man!quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die in Den Haag? Ik ookIk kwam daar maandelijks om in te slaan.
Island breakfast? Daar krijg je Harris Tweed bij geserveerd?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik kan echt genieten van een Island breakfast tot groot afgrijzen van velen
Wasda?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik kan echt genieten van een Island breakfast tot groot afgrijzen van velen
Nee, maar dan krijg ik alles mee wat bijna over datum is of heel rare combinatiesquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze is zo slecht in brood smeren?
Ja, onbegrijpelijk dat ze dat niet geprobeerd hebben, daar was het altijd teringdruk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja man!
Ze hadden die foodafdeling open moeten laten, teringlijers
Jouw muisquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar dan krijg ik alles mee wat bijna over datum is of heel rare combinaties
Strategische keuze ofzoquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat ze dat niet geprobeerd hebben, daar was het altijd teringdruk.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar dan krijg ik alles mee wat bijna over datum is of heel rare combinaties
quote:
Eenschquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Strategische keuze ofzo
Als ze gewoon in elke grotere stad een foodshop zouden hebben, kan prima denk ik.
Iets meer PR voor maken enzo.... Maar ja, my thoughts only
Black puddingquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:55 schreef UitStraling het volgende:
Gebakken worst, black pudding, scrambled eggs, toast, stuk verse zalm en liefst een sterke pot Earl Grey.
Een gedeelte hiervan klinkt goedquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:55 schreef UitStraling het volgende:
Gebakken worst, black pudding, scrambled eggs, toast, stuk verse zalm en liefst een sterke pot Earl Grey.
Wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:55 schreef UitStraling het volgende:
Wat hadden jullie toen in Londen eigenlijk?quote:
Januariquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat hadden jullie toen in Londen eigenlijk?
Ik wil komend jaar met de trein naar Londen toe
Toen ik terug kwam uit Ierland zelf proberen te maken, mijn keukentje leek op tja......soort slachthuis voor baby's of zo.quote:
Ja gek idee wel met dingen plannen enzoquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Januari
Als mijn moeder dan niet net heel slecht ligt
AI, ik en Marieke hadden een full English breakfast mét patatquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh leuk! Met wie ga je?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is naarquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Januari
Als mijn moeder dan niet net heel slecht ligt
Ja, het was helaas al lang en breed geboektquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja gek idee wel met dingen plannen enzo
Hoop voor je dat het doorgaat
Brrrr. De moeder van mijn Ierse ex stopte die meuk in de grond ofzoquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik terug kwam uit Ierland zelf proberen te maken, mijn keukentje leek op tja......soort slachthuis voor baby's of zo.
FOK! Cat en Joossie?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
AI, ik en Marieke hadden een full English breakfast mét patat![]()
Cat vond het niet kunnen en hield het bij een broodje en Joosie vond het te duur geloof ik
Ja blijft een episch ontbijtverhaalquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Cat vond het niet kunnen en hield het bij een broodje en Joosie vond het te duur geloof ik
Maak van de whisky een biertje van de Isle of Skye Brewery en ik ga meequote:Op zaterdag 30 november 2019 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kom, gaan we naar Skye met een fles whisky beloning als we boven zijn.
Nou, echt, ik zit keihard in te storten hierquote:
Ik had french toast en Earl Grey thee wat net zo goed voor koffie door konquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lurkerquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik had french toast en Earl Grey thee wat net zo goed voor koffie door kon
Ik overweeg een dutje.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, echt, ik zit keihard in te storten hier
Vannacht meermaals eruit moeten hielp ook niet
Patat dus, witte bonen in tomatensaus, toas, boter, worstjes, volgens mij ook nog een ei en champignons.Dyingquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja blijft een episch ontbijtverhaal![]()
Wat zat er in jullie full breakfast, weet je dat nog?
Ik las stotenquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, echt, ik zit keihard in te storten hier
Vannacht meermaals eruit moeten hielp ook niet
Joossiequote:Op zaterdag 30 november 2019 18:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ook alles opgegeten?quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Patat dus, witte bonen in tomatensaus, toas, boter, worstjes, volgens mij ook nog een ei en champignons.Dying
Was ook viesquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Lurker![]()
Earl Grey, vind dat zo vies. Véél te sterk
Ik heb nog steeds twee biertjes van Isle of Skye Brewery. Yellow en redquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak van de whisky een biertje van de Isle of Skye Brewery en ik ga mee
Oja, zoietsquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je moest eens weten...quote:
En zo’n halflauwe halve tomaat. Dat vind ik zelf het minste onderdeelquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Patat dus, witte bonen in tomatensaus, toas, boter, worstjes, volgens mij ook nog een ei en champignons.Dying
Sukkelsquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:03 schreef Karzai het volgende:
Het volk komt in opstand tegen de veroordeling van bouterse
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moest eens weten...
* Arch-Indar mompelt iets over door bed heen zakken met Miauw
Lekker!quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was ook vies
[..]
Ik heb nog steeds twee biertjes van Isle of Skye Brewery. Yellow en redEn oh de gehele GoT whisky collectie
![]()
Weet ik het, ik ontbijt überhaupt niet.quote:
Echtquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En zo’n halflauwe halve tomaat. Dat vind ik zelf het minste onderdeel
Klinkt als een epische tripquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moest eens weten...
* Arch-Indar mompelt iets over door bed heen zakken met Miauw
Ja, tot en met de laatste kruimel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik het, ik ontbijt überhaupt niet.
Eet smakelijk alvast!quote:
Ok, overslaan dus. Me een kerel voelen klinkt raar.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:07 schreef UitStraling het volgende:
Schots eten is ook vrij vies maar je voelt je wel een echte kerel als je het op hebt
Ik stap as we speak mijn bed inquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik overweeg een dutje.
Ook eng vroeg op voor mijn doen, voor negen uur de deur al uit.
Neeps and tattiesquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:07 schreef UitStraling het volgende:
Schots eten is ook vrij vies maar je voelt je wel een echte kerel als je het op hebt
Een grote rollarcoaster wel ja.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een epische trip![]()
![]()
Idiots, maar niet onverwachtquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:03 schreef Karzai het volgende:
Het volk komt in opstand tegen de veroordeling van bouterse
Joop is aan het koken, dus de moeite niet.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stap as we speak mijn bed in![]()
Ja Sinterklaasellende vandaag dus ook vroeg weg vanmorgen, ik had nog uren kunnen (moeten) tukken eigenlijk
Zou ik etenquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:
Haggis 'n nacho's is godenvoerquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:07 schreef UitStraling het volgende:
Echtquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een grote rollarcoaster wel ja.
IK HEB ER TOCH VOOR BETAALD JONGUH!!!!quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik het, ik ontbijt überhaupt niet.
Lijkt me best lekker als vrouw, beetje tegen een boom pissen, dom voetbal kijken, schouder stompen, overal schijt aan hebben en steaks van 2 kilo vreten zonder dat je het zielig vind voor het beestje.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, overslaan dus. Me een kerel voelen klinkt raar.
Wij zitten inmiddels op 25km met het loopgroepje. Ga je volgende keer weer mee?quote:
Meer dan prima jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heerlijk!En tot ver na de lunch heb je genoeg energie ook.
Zo vader zo zoonquote:
Het enige dat me aanspreekt is de mogelijkheid tot tegen een boom aanpissen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me best lekker als vrouw, beetje tegen een boom pissen, dom voetbal kijken, schouder stompen, overal schijt aan hebben en steaks van 2 kilo vreten zonder dat je het zielig vind voor het beestje.
Sowquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij zitten inmiddels op 25km met het loopgroepje. Ga je volgende keer weer mee?
Niets gepland nog. Tenminste niet dat ik weet.quote:
+1quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niets gepland nog. Tenminste niet dat ik weet.
Ik mag wel eens gaan oefenen, ik zit op de helftquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niets gepland nog. Tenminste niet dat ik weet.
En toch is schouders stompen het leukste wat we hebben, grote ruzie, onoverbrugbare problemen,verschillen in inzicht die nooit meer goed komen en dan stompen we een keer tegen elkaar schouders en dan is het opgelost.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het enige dat me aanspreekt is de mogelijkheid tot tegen een boom aanpissen.
Het ging best aardig zo ongetraind.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik mag wel eens gaan oefenen, ik zit op de helft
Kom dan, dan geef ik je een baby Yoda.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Suresure!
Wel een gebrek aan baby Yoda.
Baby Yoda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |