Vandaar ws ook de eerder "maanden" dan "weken" voordat ie wat verwacht.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Natte vinger werk lijkt me - in sommige staten is een (sterke) toename gaande.
En het is al helemaal natte vinger werk waarom het dan toeneemt: meer tests, te snel "open" gaan van restaurants en winkels, betogingen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Natte vinger werk lijkt me - in sommige staten is een (sterke) toename gaande.
Ik hoop het voor je... vooralsnog geldt de travel ban nog steeds en komen mensen uit Schengenlanden er niet in.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:45 schreef Obiekulu het volgende:
Waarschijnlijk in juli toch ‘die kant op’.
St Louis. Kansas City. Louisville. Seattle.
Ik ben heel benieuwd, het voelt heel anders dan andere jaren..
Vanaf 16 juli begint Virgin weer met vluchten naar LA/New York/Orlando.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:33 schreef matthijst het volgende:
Directe vluchten naar Las Vegas zijn er bij KLM voor augustus uitgehaald.
Klinkt ook stug dat er deze zomer nog naar de VS gevlogen mag worden vanuit de EU.
Wie weet. Trump had laatst aangegeven dat hij 'snel' weer mensen wil toelaten... Maargoed die roeptoetert elke week wel ietsquote:
Ja, maar niet voor toeristen? Of mag dat vanuit de UK welquote:Op zondag 21 juni 2020 13:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vanaf 16 juli begint Virgin weer met vluchten naar LA/New York/Orlando.
Dat geldt volgens mij alleen ten opzichte van elkaar, niet voor Europa dacht ik. Ik dacht dat idd voor “onze” travel ban vooralsnog geen einddatum is genoemd.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor toeristen? Of mag dat vanuit de UK wel
Mexico/Canada/USA voorlopig nog dicht tot 21 juli.
Ik heb er sterkte twijfels over. Voor en tegen.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
Moet je nu naar de VS willen? De Corona-besmettingen groeien daar nog elke dag...
Ja klopt maar bedoelde: als 't daar nog niet op gaat zal europe nog wel ff duren.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:08 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij alleen ten opzichte van elkaar, niet voor Europa dacht ik. Ik dacht dat idd voor “onze” travel ban vooralsnog geen einddatum is genoemd.
Goed punt.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
Moet je nu naar de VS willen? De Corona-besmettingen groeien daar nog elke dag...
Ijdele hoop natuurlijk. Gaat in die 3-4 weken echt niet opeens beter wordenquote:Op zondag 21 juni 2020 18:23 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik hoop eigenlijk, bij gewenst vertrek in de tweede week van juli, dat een en ander zich dan weer wat ten goede heeft gekeerd.
Idd zegquote:Op zondag 21 juni 2020 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ijdele hoop natuurlijk. Gaat in die 3-4 weken echt niet opeens beter worden
Je hebt gelijk. Ik heb me wat naïef opgesteld.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ijdele hoop natuurlijk. Gaat in die 3-4 weken echt niet opeens beter worden
Raar verhaal idd. Denk dat BNR de woorden wat anders interpreteert dan dat ze bedoeld zijn. Amerikaanse ambassade gaat niet voor z’n beurt spreken normaliter. Nergens ter wereld wordt dit gemeld en bannen van eu journalisten tijdens verkiezingen voor zoiets zou veels te grote ophef veroorzaken ook politiek gezien. Gok dat over 4 uur het bericht wel aangepast isquote:Op woensdag 24 juni 2020 07:14 schreef matthijst het volgende:
'Tot het einde van het jaar kom je als Nederlander de Verenigde Staten niet in, net als de inwoners van andere Europese landen. De Amerikaanse ambassade in Nederland bevestigde aan BNR dat het door de VS ingestelde inreisverbod wordt verlengd tot het eind van 2020''
Al gaat het hier nog over work visas:
https://www.latimes.com/p(...)ns-immigrant-workers
ik zou er niet op rekenenquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:57 schreef Obiekulu het volgende:
Nu is het plan om in november richting San Francisco te gaan met dagtripjes in de omgeving.
Zelfs dat wordt nog spannend.. als ik het goed begrijp.
Waarom dat risico nemen? Stel je verre reis lekker uit met een jaar zoals zovelen hier in dit topic.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:57 schreef Obiekulu het volgende:
Nu is het plan om in november richting San Francisco te gaan met dagtripjes in de omgeving.
Zelfs dat wordt nog spannend.. als ik het goed begrijp.
Heb camperhuur voor volgend jaar al staan, helaas terugvlucht in juli dus nog niet te boekenquote:Op maandag 29 juni 2020 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
KLM heeft op het moment wat goedkope tickets naar de USA. LA non-stop voor rond 330 euro, Seattle voor rond de 400. Mocht iemand de gok willen wagenSommige ervan zijn beschikbaar tot in mei volgend jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |