🤢quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:06 schreef UitStraling het volgende: [..] Managers-taal, problemen bestaan niet, uitdagingen wel.
Ik hoop nog even van nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Wil je ons iets meedelen met je TT, KoffieKonijn? Zijn er kleine muizenknijntjes op komst?
Kan een spannende kwali worden zo.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop nog even van niet![]()
Was meer F1 gerelateerd bedoeld deze TT
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kan een spannende kwali worden zo.
Liever niet. Zeker niet als dat gesjoemel echt blijkt en zo.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het!
En dan morgen avond eindigen met 2 Ferrari's op het podium
Ja!quote:
Het ligt eraan hoe serieus ik mijn warming up neem voor de voetbal hoeveel ik kan zien.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja!
Zo, mooi op tijd thuis voor de kwali. Kerstshow.
Muah, denk dat het wel zal meevallen. Het is niet zo dat de FIA Ferrari een hand boven het hoofd houdquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Liever niet. Zeker niet als dat gesjoemel echt blijkt en zo.
Lekker, groenten in een netje voor de smaak alleen hoop ik?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:46 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook de kwalificatie opgezet
net even de bladeren van de schuur gehaald bij moeder, is die ook weer blij
en net een bak mosselen gehaald voor vanavond
Dit is best wel een goede tipquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:00 schreef Karzai het volgende:
beetje grof snijden dan valt dat wel mee
zat er ook aan te denken met room, ik heb nog creme fraichequote:Op zaterdag 30 november 2019 13:59 schreef UitStraling het volgende:
Dit lijkt me ook lekker om een keer uit te proberen.
https://www.volkskrant.nl(...)-en-sherry~b5051c55/
Room (crème fraîche) met zoete witte wijn, knoflook en zwarte peper is wel een mooie combinatie met mosselen denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
zat er ook aan te denken met room, ik heb nog creme fraiche
ander keertje, ik heb nu wortelen en selderijquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Room (crème fraîche) met zoete witte wijn, knoflook en zwarte peper is wel een mooie combinatie met mosselen denk ik.
Iets van peterselie erbij?
Klassiek is niks mis mee.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
ander keertje, ik heb nu wortelen en selderij
Leuk, laat me weten wat je van mijn kookspinsel vind.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:10 schreef Karzai het volgende:
Maar ik onthoud hem voor de volgende keer
Nee het is dat uitgeputte gevoel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker dat gevoel van gesloopt zijn juist, dan heb je iets goeds of lekkers gedaan.
Pak zonnebank dan.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is dat uitgeputte gevoel.
Héquote:Op woensdag 27 november 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo leuk om iedereen weer terug te zien hier. Mis alleen @:-miauw- nog
ik eet vandaag mosselen, ze waren in de aanbieding bij dirkquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
Goed om te horen! Wat ga je eten vandaag?![]()
Ik heb, compleet ongebruikelijk, zin in een kroket![]()
![]()
Verder gaat het goed, altijd op een drafje, dat wel.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik eet vandaag mosselen, ze waren in de aanbieding bij dirk
Hallo leuk wezen.quote:
Goed! Vanmorgen kersthysterie gehad (neefje van 11 maanden mee, die vond het geweldig) en nu aan het vegeteren. Bij jou?quote:
Oh wat ís kersthysterie precies?quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed! Vanmorgen kersthysterie gehad (neefje van 11 maanden mee, die vond het geweldig) en nu aan het vegeteren. Bij jou?
Ik ga zo!quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet eigenlijk poetsen en boodschappen doen en mijn administratie bijwerken en mijn baard(en) bijwerken maar nu Miauw er is blijf ik nog eventjes
Misschien ook niet.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga zo!
Even iets te eten halen (een kroket misschien).
Misschien kom ik wel weer terug.
Krokettenzaterdagmiddagenquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga zo!
Even iets te eten halen (een kroket misschien).
Misschien kom ik wel weer terug.
Is in een tuincentrum hier in de buurt, best een groot ding en álles kerst. Inclusief zingende pinguïns, beren en (levende) geiten en alpaca's. En met jonkies ook nog.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat ís kersthysterie precies?Klinkt wel heel goed
Glitters and such.
Ik wil vegeteren maar moet wat dingen doenen heb dus zin in een kroket.
Baby Alpaca's?quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is in een tuincentrum hier in de buurt, best een groot ding en álles kerst. Inclusief zingende pinguïns, beren en (levende) geiten en alpaca's. En met jonkies ook nog.
Bestaat er zoiets als 'kaasbitterballen'?quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:26 schreef Karzai het volgende:
Ik kan een portie kaasbitterballen voor je in de oven doen, over 20 minuten zijn ze klaar, dat red je wel op de fiets
Oh wat tof!quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is in een tuincentrum hier in de buurt, best een groot ding en álles kerst. Inclusief zingende pinguïns, beren en (levende) geiten en alpaca's. En met jonkies ook nog.
OK, ok, ok, ok.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat vertel ik wel de volgende ontmoeting.
Patat jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan de rest van de zaterdag opboeren die combi
jazekerquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bestaat er zoiets als 'kaasbitterballen'?![]()
![]()
20 minuten red ik zeker. Misschien 5.
Twee dingetjes voor mijn snoepjeskerstdorpding, verder eigenlijk niks.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat tof!![]()
Ik zou ook uit mijn dak gaan![]()
Wat hebbie gekocht?
De verleiding was groot.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou smelten en er 20 mee naar huis nemen.
Triggerwoord!quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee dingetjes voor mijn snoepjeskerstdorpding, verder eigenlijk niks.
Ik haakte af bij bamiblokken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog bamiblokken in de vriezer maar die zijn van merk Gwateberfie PongPong Best Baminblocks in the Asian World dus die ga ik hard weg gooien en ik ga op krokettenjacht.
Zoiets hoopte ik alquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.wishpel-village.nl/huisjes/sugar-n-spice
Daarvan.
Zij best lekker bij de Shell, beetje zacht al van urenlang de warmtelamp op hun bolletje, mijn record is 8 stuks of zoquote:
Die prijzen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.wishpel-village.nl/huisjes/sugar-n-spice
Daarvan.
Vorig jaar een groter huisje gekocht met een paar kleine dingen erbij, nu "mag" ik 'm steeds wat uitbreiden.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zoiets hoopte ik al![]()
Wat een toffe!
Ja, de "kortingsprijs" daar is gewoon de reguliere prijs hoor. En die shit is duur, dus ik heb vooral accessoires en één huisje.quote:
Krokant, ingebakken vetquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij best lekker bij de Shell, beetje zacht al van urenlang de warmtelamp op hun bolletje, mijn record is 8 stuks of zo
Heel tof!quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vorig jaar een groter huisje gekocht met een paar kleine dingen erbij, nu "mag" ik 'm steeds wat uitbreiden.
Voel dat dan ook rechtstreeks naar mijn primaire slagaderen gaan, ok wij zijn van de club der half verteerde bamiblokken en wij gaan voorlopig wonen in de aorta.quote:
Mental image.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel dat dan ook rechtstreeks naar mijn primaire slagaderen gaan, ok wij zijn van de club der half verteerde bamiblokken wij gaan voorlopig wonen in de aorta.
Wel lekker knusquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel dat dan ook rechtstreeks naar mijn primaire slagaderen gaan, ok wij zijn van de club der half verteerde bamiblokken en wij gaan voorlopig wonen in de aorta.
A wild Miauwquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé Koen![]()
Overal en nergens![]()
Hoe is het met je?
Goed fijnmalen die bamiblokken!quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zeker maar mijn bloed moet er ook nog langs kunnen heur.
Dat wordt shoppen.quote:
Oja, daar heb ik weinig verstand vanquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop nog even van niet![]()
Was meer F1 gerelateerd bedoeld deze TT
Alles kits joh, met jou? en de poezen?quote:
Ik dacht even 'Wie wil mij?"quote:
Met mij gaat het goed!quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles kits joh, met jou? en de poezen?
Mooie levensritmetip dit, volgende keer stop ik ze in de blender en drink ik bamiblokken, beetje water of melk erbij, scheelt me minuten in de ochtend.quote:
Bamibloksmoothiequote:Op zaterdag 30 november 2019 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie levensritmetip dit, volgende keer stop ik ze in de blender en drink ik bamiblokken, beetje water of melk erbij, scheelt me minuten in de ochtend.
Asian smoothiesquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie levensritmetip dit, volgende keer stop ik ze in de blender en drink ik bamiblokken, beetje water of melk erbij, scheelt me minuten in de ochtend.
Poesjes zijn happy en gezond en lift doet het.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed!
De poezen worden oud, kwaaltjes dit dat. Maar ze zijn nog steeds brutaal dus het gaat wel redelijk.
En met jouwnes?
En doet de lift het op dit moment?
Uiteraardquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Poesjes zijn happy en gezond en lift doet het.
Er is hier alleen al mndn een renovatie gaande waar ik horendol van wordt, maar in mijn wonig gelukkig klaar nu.
De taal lukt al aardig, alleen al die moderne dingen zoals auto's en lantarenpalen waarbij de kaarsjes niet meer vervangen hoeven te worden en zulks blijven wel nog altijd engquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht even 'Wie wil mij?"![]()
Oh, wild Miauw, yes![]()
Ojaaa hoe is het aan de andere kant van het land? Taal al een beetje onder de knie?
Ja, maar ik denk dat ik niet zoveel investeerquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we samen een bedrijfje in beginnen.
Een pakje bamiblok?quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat ik niet zoveel investeer
Overal en nergens klinkt spannendquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé Koen![]()
Overal en nergens![]()
Hoe is het met je?
Moeder leeft nog, 23 graden, en eten gaat moeizaam de laatste tijd....helaas, door omstandigheden zeg maar.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Hoe is het met moeders en hoe hoog staat de thermostaat?
En wat ga je eten straks? Please zeg pizza!
Rijst, kokosmelk, kippenbotten, limoentje, reepje chocolade, een sinaasappel en wat broodkruimels, even in de blender en lekker opdrinken tijdens het forenzen.quote:
Het is een rare wereld waarin we levenquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De taal lukt al aardig, alleen al die moderne dingen zoals auto's en lantarenpalen waarbij de kaarsjes niet meer vervangen hoeven te worden en zulks blijven wel nog altijd eng
Jij gaat nog steeds als de brandweer?
En wat magere kippenboulion?quote:
Doe jij maar de public relations met je charmes, regel ik de rest.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat ik niet zoveel investeer
Ook een goeie!quote:
Oh zo spannond is het allemaal niet hoorquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Overal en nergens klinkt spannend
Hier over het algemeen prima hoor
Hmmmquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moeder leeft nog, 23 graden, en eten gaat moeizaam de laatste tijd....helaas, door omstandigheden zeg maar.
Ik werk eraan, elke iets meer eten...quote:
Slim! Zijn de hippie veganisten ook weer blijquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook een goeie!
Al opteer ik voor groenteboullion.
Hallo, citroengras!quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rijst, kokosmelk, kippenbotten, limoentje, reepje chocolade, een sinaasappel en wat broodkruimels, even in de blender en lekker opdrinken tijdens het forenzen.
Wat is een telefoonquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is een rare wereld waarin we leven![]()
Tip: ze hebben nu een telefoon die je kunt meenemen, naar bui-ten!
Ziet er best gek uit ook zonder draaischijf en snoer. Sommige mensen hebben er een.
Opties.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slim! Zijn de hippie veganisten ook weer blij
quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik werk eraan, elke iets meer eten...
Deal! PR heb ik wel ervaring meequote:Op zaterdag 30 november 2019 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe jij maar de public relations met je charmes, regel ik de rest.
Oooh ja sorry, moet wel Aziatisch zijn ja, ok die stugge stengeltjes die smaken naar Dreft erbij.quote:
Beetje koriander.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja sorry, moet wel Aziatisch zijn ja, ok die stugge stengeltjes die smaken naar Dreft erbij.
Dag, week, jaar, keer?quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik werk eraan, elke iets meer eten...
Kroket dan.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat moeilijk worden om de bestuurdersstoel schoon te houden zo.
Zwarte Duitse broek aan dan.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:03 schreef UitStraling het volgende:
Dat je smorgens in je hippe Italiaanse witte broek een superbelangrijke vergadering hebt en je hebt net Miauws Aziatische ochtendsmoothie op onderweg
Mijn tactiek sinds ik een Britse collega tegen kwam in de ochtend die een presentatie had voor RAI Uno die een gezellige lange nacht in de kroeg achter de rug had, ik heb niks gezegd en ben in de zaal gaan zittenquote:
QFT.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:07 schreef Koen66 het volgende:
Maar tof dat je er weer bent @:-Miauw-.
Dank uquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:07 schreef Koen66 het volgende:
Maar tof dat je er weer bent @:-Miauw-.
Pehehehe.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn tactiek sinds ik een Britse collega tegen kwam in de ochtend die een presentatie had voor RAI Uno die een gezellige lange nacht in de kroeg achter de rug had, ik heb niks gezegd en ben in de zaal gaan zitten
Jij de koning zeker.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:08 schreef UitStraling het volgende:
Toch een beetje de koningin van deze SC en vermoedelijk meer.
Ongekroonde krokettenkoningin.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:08 schreef UitStraling het volgende:
Toch een beetje de koningin van deze SC en vermoedelijk meer.
Was serieus een leuke kerel maar je moet echt geen witte broek aantrekken en een nachtje doortrekken als je de dag daarna naadloos publiekelijk moet spreken voor 200+ man, Brittenquote:
Perfect als ondertitelquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ongekroonde krokettenkoningin.
Mooie tongbreker trouwens
Hihi naadloos.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was serieus een leuke kerel maar je moet echt geen witte broek aantrekken en een nachtje doortrekken als je de dag daarna naadloos publiekelijk moet spreken voor 200+ man, Britten
Ongekroonde er nog bij hequote:Op zaterdag 30 november 2019 16:13 schreef UitStraling het volgende:
Krokettenkoningin, lukte me om uit te spreken.
Ook geen bitterballen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ware het niet dat ik in geen jaren een kroket heb gegeten
quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die bruine vlek was echt iets van 10 bij 15 cm
"Die bruine vlek was echt iets van 10 bij 15 cmquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet kattenbakken schoonmaken.....
Ik heb te doen met jequote:Op zaterdag 30 november 2019 16:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeker een jaar terug. Maar geen fan ook.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ongekroonde krokettenkoningin.
Mooie tongbreker trouwens
Ik kan van alles leren eten, behalve koriander. Herb from hellllquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je leren eten, acquired taste.
* DerRabbit noteert om voortaan extra veel koriander door alle gerechten heen te mikkenquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan van alles leren eten, behalve koriander. Herb from hellll
Ik ga deze uitdaging aan, ken zoveel haters die daarna vervolgens bij koriander zweren.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan van alles leren eten, behalve koriander. Herb from hellll
quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Valt mijn leesbrilletje in vieze kattenbak, vieze korrels deels naast vuilnisbak, ik heb mijn dag niet, inmiddels wel opgeruimd en schoon weer....
Als dat alles is wat tegenzit in het leven zou je na 1 minuut mijn leven al huilend in een hoekje zitten, man up please.quote:
Haterquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit noteert om voortaan extra veel koriander door alle gerechten heen te mikken
quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Valt mijn leesbrilletje in vieze kattenbak, vieze korrels deels naast vuilnisbak, ik heb mijn dag niet, inmiddels wel opgeruimd en schoon weer....
Enige wat ik echt niet lust, ik vind het prrrrrima zoquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga deze uitdaging aan, ken zoveel haters die daarna vervolgens bij koriander zweren.
Had ik ook joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Enige wat ik echt niet lust, ik vind het prrrrrima zo
Nee je moet ALLES lusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je dat echt? Je hebt geen idee man....quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat alles is wat tegenzit in het leven zou je na 1 minuut mijn leven al huilend in een hoekje zitten, man up please.
Zeker welquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Je hebt geen idee man....
Dan past ik met alle macht terug jonguhquote:
Koriander? Ja hoor. Smaakt niet naar zeep iig.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan past ik met alle macht terug jonguh![]()
Lust jij die groene drek wel eigenlijk?
Is genetisch bepaald hè.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Koriander? Ja hoor. Smaakt niet naar zeep iig.
Uhuh. Geen zeepsopgen bij mij.quote:
Teleurstellingenquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja anders anders anders ben ik teleurgesteld.
Vind jou iets minder leuk zoquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Koriander? Ja hoor. Smaakt niet naar zeep iig.
Wat lust je als Finse wat wij niet lusten?quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh. Geen zeepsopgen bij mij.
Vroeger deden de vrouwen nog een beetje hun net om een goede huisvrouw te zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind jou iets minder leuk zo
Koos ook al liefhebber en vrees mijn kind ook
De wereld is niet eerlijk!!!
Edammer kaas?quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat lust je als Finse wat wij niet lusten?
Limburgse gebakken pastei.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger deden de vrouwen nog een beetje hun net om een goede huisvrouw te zijn.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Goedkope kutzooi waar je hopelijk kanker van krijgt ja.
Nee. Buitenspel doelpunt goedgekeurd en daarna gelijk wedstrijd geëindigd terwijl er nog 4 minuten te spelen was.quote:
Ik ben niet Fins hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik beroep mij op vegetarisme.quote:
Delicatesse man.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:49 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:43 schreef Molo het volgende:
Kut, dat moest deze zijn Rabbit
[ afbeelding ]
Faal to the haas
Fuck, waar is die van?quote:
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Nooit gehad, geen idee dus. Ik ga bij zo'n craving gewoon naar de snackbar om de hoek.quote:
4 ook echtquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee. Buitenspel doelpunt goedgekeurd en daarna gelijk wedstrijd geëindigd terwijl er nog 4 minuten te spelen was.
Jack McBrayerquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nooit gehad, geen idee dus. Ik ga bij zo'n craving gewoon naar de snackbar om de hoek.
"Fuck dit, ik ben er klaar mee"quote:
quote:
Ik heb een fatsoenlijke.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
ik vind de FEBO dus helemaal niets he.
Waarom denk ik nu aan incelsquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half koud en niet gaar nog niet
Gewoon nieuwe kopen op Schipholquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, was. Dan heb ik maandag wellicht óók nog schoon ondergoed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Van Dobben, kan niet missen toch?quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:57 schreef Karzai het volgende:
oven kroketten zijn prima, je moet er meestal alleen wel tien minuutjes bij doen als je de oven niet voorverwarmd
welke heb je gekocht?
quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kopen op Schiphol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Laidol is ook prrrrimaquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Die van de Laaidol vind ik serieus prima
quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een fatsoenlijke.Is ook geen febo.
Die heb ik er niet eens in.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehehe nee is echt troep voor mensen met een tientje in de portemonnee.
Zo'n klamme met zachte korrels, wat prut ernaast en drie borstharenquote:
Dan gaan de lichten uitquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Liever een kroket dan een bitterbal.
Schelden mag niet, zeg maar eens dildo en je hebt iedereen in je nek zitten.quote:
Beide primaquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Liever een kroket dan een bitterbal.
oh die ken ik dan weer nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Van Dobben, kan niet missen toch?![]()
Die kaasdingen zag ik niet.
Jij zit weer dik in de verslaving zo te merken?quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schelden mag niet zeg maar eens dildo en je hebt iedereen in je nek zitten.
Kanker mag dus wel.
Mora vond ik goorquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh die ken ik dan weer niet
ik heb mora gehad maar daar druipt een hoop vet uit en zijn niet lekker
Dirk huismerk is goed
En kwekkeboom de beste
Nooit opgewarmd, nooit geliefdquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo'n klamme met zachte korrels, wat prut ernaast en drie borstharen
Verliefdheid?quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij zit weer dik in de verslaving zo te merken?
Open ruggetjequote:Op zaterdag 30 november 2019 16:59 schreef UitStraling het volgende:
Opengebarste dingen uit de oven terwijl je zo blij was toen je ze liefevol erin legde![]()
Misschien wel het kutste gevoel ooit, evah.
En jij lult weer dom, zo te merken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij zit weer dik in de verslaving zo te merken?
Zat toch in zijn nek joh.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schelden mag niet, zeg maar eens dildo en je hebt iedereen in je nek zitten.
Kanker mag dus wel.
Dat is het iddquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jij lult weer dom, zo te merken.
Oh het is Kwek jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh die ken ik dan weer niet
ik heb mora gehad maar daar druipt een hoop vet uit en zijn niet lekker
Dirk huismerk is goed
En kwekkeboom de beste
Dan zijn we er samen toch uit...quote:
Wat si het adres daarvan? Ik moet nog paar keer naar Amsterdam voor opleiding, kan ik het combineren.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Precies.
Heb je die bios nou al eens bezocht?
Ik ookquote:
Is me niet opgevallen 😅😅😅quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ookVolgens mij zit er nu iets anders.
Tent zal wel afgefikt zijn
Zo noemen ze opengesneden een frikandel met mayo, ketchuip en uitjes, toch?quote:
Neequote:Op zaterdag 30 november 2019 17:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Precies.
Heb je die bios nou al eens bezocht?
'nooit'quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee
Maar ik kom ook zelden in die buurt dus ik denk er ook nooit aan
Zit aan het Oudekerskplein, blijkbaar, daar waar we toen met Ai zaten.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat si het adres daarvan? Ik moet nog paar keer naar Amsterdam voor opleiding, kan ik het combineren.
Ontspanning na dag studeren
Zijn hier!quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met al die kilo's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |