🤢quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:06 schreef UitStraling het volgende: [..] Managers-taal, problemen bestaan niet, uitdagingen wel.
Ik hoop nog even van nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Wil je ons iets meedelen met je TT, KoffieKonijn? Zijn er kleine muizenknijntjes op komst?
Kan een spannende kwali worden zo.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop nog even van niet![]()
Was meer F1 gerelateerd bedoeld deze TT
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kan een spannende kwali worden zo.
Liever niet. Zeker niet als dat gesjoemel echt blijkt en zo.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het!
En dan morgen avond eindigen met 2 Ferrari's op het podium
Ja!quote:
Het ligt eraan hoe serieus ik mijn warming up neem voor de voetbal hoeveel ik kan zien.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja!
Zo, mooi op tijd thuis voor de kwali. Kerstshow.
Muah, denk dat het wel zal meevallen. Het is niet zo dat de FIA Ferrari een hand boven het hoofd houdquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Liever niet. Zeker niet als dat gesjoemel echt blijkt en zo.
Lekker, groenten in een netje voor de smaak alleen hoop ik?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:46 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook de kwalificatie opgezet
net even de bladeren van de schuur gehaald bij moeder, is die ook weer blij
en net een bak mosselen gehaald voor vanavond
Dit is best wel een goede tipquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:00 schreef Karzai het volgende:
beetje grof snijden dan valt dat wel mee
zat er ook aan te denken met room, ik heb nog creme fraichequote:Op zaterdag 30 november 2019 13:59 schreef UitStraling het volgende:
Dit lijkt me ook lekker om een keer uit te proberen.
https://www.volkskrant.nl(...)-en-sherry~b5051c55/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |