Een Jaaaaason?quote:Op zondag 1 december 2019 22:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Aron heeft hier ook lang op de lijst gestaan voor onze jongste. Het werd uiteindelijk wat anders.
Nog wat ideetjes:
Jelle
Noah
Luuk
Sem
Joas
Ik ken ook iemand die Jason heet, op z'n Hollands uitgesproken, vind ik ook erg leuk.
Ik hou ervan!quote:Op zondag 1 december 2019 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat vinden jullie van de meisjesnaam Maren?
Colinquote:Op zondag 1 december 2019 20:19 schreef QuattroF het volgende:
Heeft er iemand suggesties voor een mooie jongensnaam? Deze staan op het lijstje maar zijn het allemaal net niet.
Beau
Raff
Liam
Aron
We houden van namen met 3-4-5 letters.
Mijnquote:
O.s.carquote:Op zondag 1 december 2019 20:19 schreef QuattroF het volgende:
Heeft er iemand suggesties voor een mooie jongensnaam? Deze staan op het lijstje maar zijn het allemaal net niet.
Beau
Raff
Liam
Aron
We houden van namen met 3-4-5 letters.
Of Marit?quote:
Hoeft toch niet? Als jullie het een mooie naam vinden... who cares!quote:Op zondag 1 december 2019 21:53 schreef QuattroF het volgende:
@:D.U.M.A.N.: Goed dat je het zegt, dan valt Ilay inderdaad toch af. Bedankt!
Ik ookquote:Op dinsdag 3 december 2019 10:49 schreef elamanilo het volgende:
[..]Jonas
Stond hier ook heel hoog op het lijstje, ik hou er zo van!
Echt waar? 🙈 Mijn jochie zijn tweede naam is Ilay 😂quote:Op zondag 1 december 2019 21:34 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ilay is heel leuk, maar misschien is het ook goed om in je overweging mee te nemen dat het ook, of vooral, een Turkse meisjesnaam is. 😊
Mooie naam.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:23 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Echt waar? 🙈 Mijn jochie zijn tweede naam is Ilay 😂
Jullie doen dat in de familie wel vaker toch?quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:23 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Echt waar? 🙈 Mijn jochie zijn tweede naam is Ilay 😂
Eerste in Gelderland toch? Of landelijk?quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het eerst geboren kindje van 2020 heet D.ovi
Apart zullen we maar zeggen.
Mag dat een punt er tussen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het eerst geboren kindje van 2020 heet D.ovi
Apart zullen we maar zeggen.
De echte naam is zonder punt, dit is om de googlebaarheid te verkleinenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |