Ja hoor, kijken mag, maar vooral niet off topic posten daar.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik weet niet of het wel mag!
Sinds wanneer is dat een probleem?quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja hoor, kijken mag, maar vooral niet off topic posten daar.
Nee, dat doe je hier. Al dan niet met gevaar voor eigen leven.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja hoor, kijken mag, maar vooral niet off topic posten daar.
Jawelll maar die is slapen denk ikquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht, mag Haks dan weer niet kijken?
Wat een stress
Snap er niks van.quote:
Oh, moet ik een uur wachten,quote:
Sinds net.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een probleem?
ik geloof eerder dat Jian ook stom is, samen met jou.quote:
Ik ben altijd al stom geweest, dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof eerder dat Jian ook stom is, samen met jou.
maar waarom jullie ineens zo stom zijn.....geen idee,
Yesssssssquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, jij bent overduidelijk ook onwijs stom
Het gaat wel. Maandag nog door zien te komen en dan kan ik ook eens beginnen met verwerken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoop dat het een beetje met je gaat
Wel joh. Lekker mee postenquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:17 schreef shiitake het volgende:
Ik lig hier echt in een deuk om die ad rem opmerkingen. Helaas ben ik niet zo grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |