Al dat lawaai, slapen julliequote:Op zaterdag 30 november 2019 00:01 schreef Laysa het volgende:
De rooie vind ook niet meer posten na 23.07
Nou dan ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn er nog meer tijdstippen die gevoelig liggen?
Geweldig!quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm, zo rond 8.15 kun je beter je neus niet ophalen. Dan ben je zwaar de lul.
Ja hoor, kijken mag, maar vooral niet off topic posten daar.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik weet niet of het wel mag!
Sinds wanneer is dat een probleem?quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja hoor, kijken mag, maar vooral niet off topic posten daar.
Nee, dat doe je hier. Al dan niet met gevaar voor eigen leven.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja hoor, kijken mag, maar vooral niet off topic posten daar.
Jawelll maar die is slapen denk ikquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht, mag Haks dan weer niet kijken?
Wat een stress
Snap er niks van.quote:
Oh, moet ik een uur wachten,quote:
Sinds net.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een probleem?
ik geloof eerder dat Jian ook stom is, samen met jou.quote:
Ik ben altijd al stom geweest, dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof eerder dat Jian ook stom is, samen met jou.
maar waarom jullie ineens zo stom zijn.....geen idee,
Yesssssssquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, jij bent overduidelijk ook onwijs stom
Het gaat wel. Maandag nog door zien te komen en dan kan ik ook eens beginnen met verwerken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoop dat het een beetje met je gaat
Wel joh. Lekker mee postenquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:17 schreef shiitake het volgende:
Ik lig hier echt in een deuk om die ad rem opmerkingen. Helaas ben ik niet zo grappig.
Deze dagen trekken je leeg dat weet ik. Ff doorbijtenquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat wel. Maandag nog door zien te komen en dan kan ik ook eens beginnen met verwerken.
Klinkt heftig. Sterkte.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat wel. Maandag nog door zien te komen en dan kan ik ook eens beginnen met verwerken.
Iedereen is welkom in de #StomSquadquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:17 schreef shiitake het volgende:
Ik lig hier echt in een deuk om die ad rem opmerkingen. Helaas ben ik niet zo grappig.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deze dagen trekken je leeg dat weet ik. Ff doorbijten
quote:
Tenzij je niet stom bent natuurlijk. Dan moet je naar het #JeHoortNietBijStomSquad.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in de #StomSquad
De truc is dat je dus stom bent als je niet bij de Squad zit, waardoor je dus automagisch wel gekwalificeerd bent.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij je niet stom bent natuurlijk. Dan moet je naar het #JeHoortNietBijStomSquad.
Ahhh ja natuurlijk! Eigenlijk best wel logischquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De truc is dat je dus stom bent als je niet bij de Squad zit, waardoor je dus automagisch wel gekwalificeerd bent.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in de #StomSquad
Joh, komt gewoon omdat dat stelletje incestueuzen elkaar al jaren loopt te besnuffelen. Als je mee post heb je binnen no time ook een tikquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:17 schreef shiitake het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:07 schreef snetje het volgende:
Voor alle duidelijkheid ... Ik reageerde op het lullig armzwaai berichtje van Heksje ..
[ afbeelding ]
Beter had ik er even een plaatje bij geplaatst zodat het voor 1 en ieder wat duidelijker was geweest ...
Ik dacht toen aan Mona van BB1 die op haar (X ik durf het niet meer te noemen nu) ging ...
[ afbeelding ] misschien dat heksie het dan ook met de korrel zout had opgepakt ...
Het wordt weer even aangesterkt en nog dikker gemaakt door een ander heldin die daar goed in is ... beetje sambal er bij?
[ afbeelding ]
Jian/bloes gooit er ook nog even zijn plasje er over heen .. en bwham ...
Maar goed ..zoals het bekende verhaaltje wat men al weet ... je snijd je in de vinger en binnen een half uur ligt aan het eind van de straat heul je arm eraf ...
Nog 1 raad ... leer lezen ... ook tussen de regels door ...en toedels weer ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:13 schreef snetje het volgende:
Verders ben ik ook helemaal weer weg van dit pokke forum ... het is dat iemand mij wees op dit feit .. zoek het verder allemaal maar lekker uit ...![]()
![]()
![]()
![]()
Euhm neh .. Jemig dat jij VOL nog weet? Dat is dan wel heel erg oud zeer toch?quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:30 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]Herinner jij je op VOL nog wat bij intimi bekend is "als de nacht van snetje" je had toen volgens mij zo'n basset ofzo als UI. Toen vertrok je ook roffelend op je grote trom met de mededeling dat je nooit meer op dat kutforum zou terugkeren en je ging richting FOK.
Geschiedenis herhaalt zich, maar waar ga je dit keer heen Snet?
Maar echt FF serieus?? ... Ik moest zelf nog ff gaan nadenken ... Zit ik in een mapje bij jou of zo?quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:30 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]Herinner jij je op VOL nog wat bij intimi bekend is "als de nacht van snetje" je had toen volgens mij zo'n basset ofzo als UI. Toen vertrok je ook roffelend op je grote trom met de mededeling dat je nooit meer op dat kutforum zou terugkeren en je ging richting FOK.
Geschiedenis herhaalt zich, maar waar ga je dit keer heen Snet?
Ja helaas jammer .. tis niet anders ...quote:
keep on smilingquote:
Het is voor mij net zo lang geleden snet, maar het zit inderdaad in een mapje bij mij, in m'n hoofd om precies te zijn, gewoon lange termijn geheugen dat naar voren kwam omdat je toen ook zo boos bent weggelopen en waarom. Om een akkefietje met heks op het forum. Tjonge dat jij je toch zo kwaad over dat soort dingen maakt, je wordt gebeten en je bijt een keertje terug (het liefst met wat humor) en dan ga je gewoon door.quote:Op zaterdag 30 november 2019 04:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Maar echt FF serieus?? ... Ik moest zelf nog ff gaan nadenken ... Zit ik in een mapje bij jou of zo?
Snet op Vol ...man dat was inmiddels alweer 10 jaar geleden.... Jakoosie en kliko ...
met drank op post je deze onzin weer bah bah en doeiquote:Op zaterdag 30 november 2019 02:07 schreef snetje het volgende:
Voor alle duidelijkheid ... Ik reageerde op het lullig armzwaai berichtje van Heksje ..
[ afbeelding ]
Beter had ik er even een plaatje bij geplaatst zodat het voor 1 en ieder wat duidelijker was geweest ...
Ik dacht toen aan Mona van BB1 die op haar (X ik durf het niet meer te noemen nu) ging ...
[ afbeelding ] misschien dat heksie het dan ook met de korrel zout had opgepakt ...
Het wordt weer even aangesterkt en nog dikker gemaakt door een ander heldin die daar goed in is ... beetje sambal er bij?
[ afbeelding ]
Jian/bloes gooit er ook nog even zijn plasje er over heen .. en bwham ...
Maar goed ..zoals het bekende verhaaltje wat men al weet ... je snijd je in de vinger en binnen een half uur ligt aan het eind van de straat heul je arm eraf ...
Nog 1 raad ... leer lezen ... ook tussen de regels door ...en toedels weer ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke, dat bleek niet uit je smiliequote:Op zaterdag 30 november 2019 08:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik sta bekend om mijn onsterfelijke vrolijkheid![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:13 schreef snetje het volgende:
Verders ben ik ook helemaal weer weg van dit pokke forum ... het is dat iemand mij wees op dit feit .. zoek het verder allemaal maar lekker uit ...![]()
![]()
![]()
![]()
Morguh, Was net ff buiten tis fripsquote:
Ja dat was vannacht al te merken. Maar ik moet er zo uit, dus maar goed inpakken dan.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, Was net ff buiten tis frips
Tegen kou kun je je kleden, tegen warmte nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat was vannacht al te merken. Maar ik moet er zo uit, dus maar goed inpakken dan.
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen kou kun je je kleden, tegen warmte niet
Ik heb liever dikke vorst met een zonnetje dan een zonnetje en 40 graden
Ik vind het ook heerlijk, ook wanneer het net gesneeuwd heeft en de wereld om je heen helemaal wit is. Vroeguh ging ik dan altijd een stuk wandelen in de sneeuw, het mooiste was als er nog geen auto gereden had en echt alles nog ongerept lag.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Een verademing na die zweterige ellende.
Zomer
ergens er tussen in, zo graad of 20 droog en een zonnetje kan ik ook wel mee levenquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb liever die kou niet, maar de hitte ook weer niet
Tijd is ook maar een cyclus, net als de seizoenen. Het enige dat anders is ben jij zelfquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk, ook wanneer het net gesneeuwd heeft en de wereld om je heen helemaal wit is. Vroeguh ging ik dan altijd een stuk wandelen in de sneeuw, het mooiste was als er nog geen auto gereden had en echt alles nog ongerept lag.
Maar goed, dat ik verleden tijd. Vroeguh
tussen de 20 en 25 graden inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ergens er tussen in, zo graad of 20 droog en een zonnetje kan ik ook wel mee leven![]()
Maar die warmte van de afgelopen twee zomers hoeft voor mij niet zo.
Ik zou niet echt kunnen leven op een plaats waar geen seizoenen zijn, in de tropen bijv. Elke dag hetzelfde weer, elke dag dezelfde tijd zon op en zon onder. Lijkt me helemaal niksquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tijd is ook maar een cyclus, net als de seizoenen. Het enige dat anders is ben jij zelf
Das waar, tegenwoordig rol ik door het leven..........dat was ooit eens andersquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tijd is ook maar een cyclus, net als de seizoenen. Het enige dat anders is ben jij zelf
Klopt, ik kijk altijd uit naar de zomer, maar ben hem op een gegeven moment ook zat.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou niet echt kunnen leven op een plaats waar geen seizoenen zijn, in de tropen bijv. Elke dag hetzelfde weer, elke dag dezelfde tijd zon op en zon onder. Lijkt me helemaal niks
Ja, dat is het nare van de zomer, ook als de nachten niet afkoelend meer zijn en de warmte bezig heeft genomen van je huisquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
tussen de 20 en 25 graden inderdaad
Nee dat is niet te doen, buiten kan niet wezen en in huis is ook bleh
Geen aandacht aanbesteden, waait het vanzelf overquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:05 schreef yvonne het volgende:
Waarom nou altijd snachts hè, zo jammer weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik heb liever dat ze ‘s nachts komen schmieren als er toch niemand last van heeftquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:05 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:05 schreef yvonne het volgende:
Daarom en je hebt in de ochtend altijd iets te lachenquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze ‘s nachts komen schmieren als er toch niemand last van heeft![]()
Ik vraag mij af of het belangrijk isquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:32 schreef mootie het volgende:
Ik vraag me dan weer af of Dotteke en
Ian het over dezelfde mensen hebben
Ja, dat zal altijd een vraag blijven denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:32 schreef mootie het volgende:
Ik vraag me dan weer af of Dotteke en
Ian het over dezelfde mensen hebben
Ja ook datquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of het belangrijk is
Ik had het over jou.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jee, wat diep, ik ga hier eens serieus over nadenken ........ ooit!quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
topquote:
Ik weet het. Nadenken is moeilijkquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Jee, wat diep, ik ga hier eens serieus over nadenken ........ ooit!
Kan vermoeiend zijn nadenkenquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik weet het. Nadenken is moeilijk![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:01 schreef mootie het volgende:
Nadenken gaat bij mij vanzelf en moeiteloos. Lucky me
Hij is geweldig alhoewel ik zelf niet zo fan van thrashmetal benquote:
Toppertjequote:Op zaterdag 30 november 2019 11:01 schreef mootie het volgende:
Nadenken gaat bij mij vanzelf en moeiteloos. Lucky me
Geniale muzikant en beste gitarist die Guns heeft gehad, beter dan Slash, maar meer een solistquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is geweldig alhoewel ik zelf niet zo fan van thrashmetal ben
Ik ga zeker meer van hem luisteren.
Vind de gitarist van U2 ook goedquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Geniale muzikant en beste gitarist die Guns heeft gehad, beter dan Slash, maar meer een solist
The edge, lang niet slecht, echte techneut, persoonlijk heb ik meer op met het rauwe van je naamgenoot Jack ......Whitequote:Op zaterdag 30 november 2019 11:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vind de gitarist van U2 ook goed
quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:43 schreef Jian het volgende:
[..]
The edge, lang niet slecht, echte techneut, persoonlijk heb ik meer op met het rauwe van je naamgenoot Jack ......White![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duhh !
quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:31 schreef Cargamelk het volgende:
Ik haat muziek
Je haat dus gewoon de burenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hebben syrische buren, Hele lieve mensen, beste buren, maar ik haat hun muziek (wat een kattengejank is dat )quote:
Als je maar consequent bentquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik haat gewoon alles en iedereen voor 23:07 en na 23:07.
Ik ga voor dezequote:Op zaterdag 30 november 2019 11:43 schreef Jian het volgende:
[..]
The edge, lang niet slecht, echte techneut, persoonlijk heb ik meer op met het rauwe van je naamgenoot Jack ......White![]()
ha ha ha. Dat is trouwens Rocksmith (programma) best tof, stuk professioneler dat dat kneuterige Guitar Hero. Gewoon één van je eigen gitaren inpluggenquote:
De mijne hadden iets met muizen. Met 3 katten een muis of 4 per jaar. Die uiteraard levend waren, zodat ik het hele huis kon afspeuren om ze te vangen en buiten te zetten.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:45 schreef Laysa het volgende:
Ik heb 4 katten gehad en nu nog maar 1 en die zijn nog nooit buiten geweest....Vinden ze prima.
Gewoon htk katten
Ohja de beeeeeeeeeeeeeby...Ahhhh zo schattigquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
De mijne hadden iets met muizen. Met 3 katten een muis of 4 per jaar. Die uiteraard levend waren, zodat ik het hele huis kon afspeuren om ze te vangen en buiten te zetten.
En een eekhoornjong, maar die hebben we ook keurig opgevoed.
mijn katten brachten wel muizen mee naar binnen, maar lieten de muizen die op zolder woonden met rust.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
De mijne hadden iets met muizen. Met 3 katten een muis of 4 per jaar. Die uiteraard levend waren, zodat ik het hele huis kon afspeuren om ze te vangen en buiten te zetten.
En een eekhoornjong, maar die hebben we ook keurig opgevoed.
En ik heb ook niet het gevoel dat de vogelstand minder achteruit zal gaan als ineens alle katten binnengehouden wordenquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:57 schreef shiitake het volgende:
Katten zijn natuurlijk niet de enige 'moordenaars'. Wat ik al in het andere topic zei: mensen gooien het liefst hun tuin vol met tegels en schuttingen. Al het groen verdwijnt. Vogels hebben steeds minder schuilplaatsen. De eksters en kraaien komen tegenwoordig ook in de tuintjes en eten graag een jong vogeltje. Heb het helaas ook al vaker gezien. Vroeger kwamen er veel meer merels in de tuin. Maar dat zal inderdaad ook een combinatie zijn met het virus. En dan inderdaad maar niet te spreken over het gif wat 'men' gebruikt tegen de buxusmot. Intensieve landbouw is inderdaad ook een oorzaak. Maar dat je veel vogels op je voederplank ziet wil nog niet zeggen dat er niks aan de hand is. De vogelstand gaat wel degelijk achteruit, maar inderdaad niet alleen door de kat.
Oh een duif is wel heel apart. Zit die ook ineens in een ander lichaam?quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:58 schreef Laysa het volgende:
Hier in de straat hebben we een ekster en duif die samen de boel terroriseren.
Heel apart.
Misschien heet hij we Gerrit?quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh een duif is wel heel apart. Zit die ook ineens in een ander lichaam?
quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Misschien heet hij we Gerrit?
Ah zo ga ik hem noemen
Eksters zijn kut. Toen wij nog een balkon hadden vochten ze elkaar daar gewoon doodquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:58 schreef Laysa het volgende:
Hier in de straat hebben we een ekster en duif die samen de boel terroriseren.
Heel apart.
Wel lekker happie voor de slangenquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Eksters zijn kut. Toen wij nog een balkon hadden vochten ze elkaar daar gewoon dood
Bang voor wat hij gaat zeggen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:17 schreef shiitake het volgende:
[..]Zeker weten. Maar ja wat doe je eraan? (Deze vraag hoeft niet beantwoord te worden).
Lekker toch? Misschien binnenkort de pest ook weer terug. Alles moet op de schop. Wellicht kunnen we elkaar ook aan een riempje buiten laten lopen, want wij zijn natuurlijk de grootste moordenaars en slopers.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:59 schreef Verida het volgende:
[..]
En ik heb ook niet het gevoel dat de vogelstand minder achteruit zal gaan als ineens alle katten binnengehouden worden
Wel dat er dan binnen no time een ratten-en muizenplaag zal ontstaan.
Weet je het zeker? Want ik heb een vrij uitgebreid plan over selectieprocedures, werkkampen, chemische castratie en intelligentie quotiënten en zulks.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:17 schreef shiitake het volgende:
[..]Zeker weten. Maar ja wat doe je eraan? (Deze vraag hoeft niet beantwoord te worden).
Ja laat maar. Kan altijd nog na 23.07.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want ik heb een vrij uitgebreid plan over selectieprocedures, werkkampen, chemische castratie en intelligentie quotiënten en zulks.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:28 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja laat maar. Kan altijd nog na 23.07.
Ik heb nog the crown staan maar zo saaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Neuj, vind ik niet.
Hier gaat strak een DVD Law@Order SVU de speler in.
Dat is irritant.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb nog the crown staan maar zo saaiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Lol ik had je bijna geantwoord in de COS.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:26 schreef Laysa het volgende:
En ik wil naar Star Wars als die uit is. Maar mn moeder vindt het te druk (smoesjes) en mn broer moet weg voor werk.
Denk dat ik dan maar alleen ga
Ik dacht dat ik hier zatquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lol ik had je bijna geantwoord in de COS.
Jammer dat je alleen moet, met meer is toch altijd leuker.
Heerlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:37 schreef Laysa het volgende:
Soepie op en pannekoeken en dan straks![]()
Heerlijk truttig om dit te posten
Minus de spekjes vind ik het ook lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Ik Broccoli en gekruide aardappeltjes met spekjes en uiteraard saus.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Minus de spekjes vind ik het ook lekker
Het is al fijn te weten dat jij je nog niet hebt voortgeplantquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want ik heb een vrij uitgebreid plan over selectieprocedures, werkkampen, chemische castratie en intelligentie quotiënten en zulks.
Was lekker uit het eten bij Loesje in Gorsel. Bekend om zijn biefstuk. Jammieequote:Op zaterdag 30 november 2019 17:37 schreef Laysa het volgende:
Soepie op en pannekoeken en dan straks![]()
Heerlijk truttig om dit te posten
Ik kom er ook niet doorheen echt saai wil een kostuumdram zoals Victoria zuchtquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb nog the crown staan maar zo saaiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Uit eten is altijd ernstig okquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was lekker uit het eten bij Loesje in Gorsel. Bekend om zijn biefstuk. Jammiee
Ik ga denk een kerstfilm kijkenquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet doorheen echt saai wil een kostuumdram zoals Victoria zucht
Dit land heeft beduidend meer mannen zoals ik nodig.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is al fijn te weten dat jij je nog niet hebt voortgeplant
Welk land?quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit land heeft beduidend meer mannen zoals ik nodig.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit land heeft beduidend meer mannen zoals ik nodig.
Ian is wel zoiets.quote:
Jeezus, een kerstfilmquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Uit eten is altijd ernstig ok
[..]
Ik ga denk een kerstfilm kijken
Het geheel zou je niet misstaan.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De schoenen komen aardig overeen, ik ga niet liegen.
Het is één woordquote:
f i j nquote:
Ik dacht dat je het wat moeilijk kon vinden. Een vriendendienst zeg maarquote:
Ohnee geen zin in...Ik heb gewoon een verveel avond.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:43 schreef Toverheks het volgende:
Laysa Hoe lillend luttel George Netflix docu
Gaat het?quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:43 schreef Toverheks het volgende:
Laysa Hoe lillend luttel George Netflix docu
Kerstdingen!quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:38 schreef Laysa het volgende:
Ik heb al jaren geen kerst dingen gekeken
Nou niet ga je maar lekker vervelen danquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ohnee geen zin in...Ik heb gewoon een verveel avond.
Komt door nieuwe toon ik deed het niet maar dat toetsenbordquote:
Ja die. Zie dat ik Loesje tikte 🙃quote:
Ik ontloop alles wat levend dood loopt qua series en filmsquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:51 schreef Laysa het volgende:
Ik wil gewoon lekker met vampieren, maar die komt pas 5 december
Ik alleen de zombies.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ontloop alles wat levend dood loopt qua series en films
Niet mijn dingquote:
Vampiers zijn cool, eigenlijk het enige monster/horror genre dat ik tof vind. Van die zombies word ik gestoord. The Walking Dead, zo traag als dikke stront maar wel zowat de totale wereldbevolking uitgeroeidquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:51 schreef Laysa het volgende:
Ik wil gewoon lekker met vampieren, maar die komt pas 5 december
Ahhhquote:
Beste Vampierenfilm? Interview with the Vampirequote:Op zaterdag 30 november 2019 18:57 schreef Laysa het volgende:
Ik had het eerste seizoen van glitch f]gezien. maar mwah...niet zombie, maar doden die geheel perfect weer tot leven komen .
Beetje saaie serie
Die is oud....Serie vond ik the Originels echt goed en toen heb ik natuurlijk ook the vampire diaries gekekenquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Beste Vampierenfilm? Interview with the Vampire
Dat kwam later pas bij mij. Schuld van Ophrahquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vreselijke man...Val gelijk droog.
En Scientology.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kwam later pas bij mij. Schuld van Ophrah
Dat viel wat samen. En ik had een display van hem en die was ware grotequote:
Rilllllquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat viel wat samen. En ik had een display van hem en die was ware grote
Ja die is oud, nou ja, met bradd pitt en tom cruise, wel kwaliteit en een sterk verhaal. Originals en Vampire Diaries zijn van die feel-good vampieren series. Gewoon romantisch gezwets, jongetje meisje, i love you so much, maar we kunnen niet samen zijn want ......... gadver. Dan heb ik nog liever die Underworld filmsquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die is oud....Serie vond ik the Originels echt goed en toen heb ik natuurlijk ook the vampire diaries gekeken
Exact, dat kwam later, vind ik ook.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kwam later pas bij mij. Schuld van Ophrah
heb je the originels gezien? Want het uitrukken van harten is echt niet romantischquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja die is oud, nou ja, met bradd pitt en tom cruise, wel kwaliteit en een sterk verhaal. Originals en Vampire Diaries zijn van die feel-good vampieren series. Gewoon romantisch gezwets, jongetje meisje, i love you so much, maar we kunnen niet samen zijn want ......... gadver. Dan heb ik nog liever die Underworld films
Ik val sowieso niet op van die types. Geef mij maar Steve Buscemi ofzo daar kan ik wel een drankje mee doenquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:06 schreef Laysa het volgende:
Brad Pitt is bij mij ook nooit favo geweest.
Nee, die vampire diaries, kopie van Twiilight of andersom, dat is hoogstaand, Ooooooh Bella, you're so beautyfull ....... Ooooh "ik weet niet meer hoe je heet," you're so strong and so fastquote:
Ja, dat was toch met die slechte goedzak die in vampire diaries de boef was, wat een lulkoek en die harten, och, ze gingen toch nooit dood in die serie er was altijd wel een steen of poedertje waardoor ze weer levend werdenquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
heb je the originels gezien? Want het uitrukken van harten is echt niet romantisch![]()
Vind ik dan.
Wie is Bella?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die vampire diaries, kopie van Twiilight of andersom, dat is hoogstaand, Ooooooh Bella, you're so beautyfull ....... Ooooh "ik weet niet meer hoe je heet," you're so strong and so fast![]()
![]()
![]()
Goeie, maar toch ééntje, de oude versie van Salem's Lot (Stephen KIng) met Daviid Soul, daar kreeg ik af en toe de kriebels van. Let wel de latere versie die remake was veel minder.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er überhaupt goede vampier-films buiten de originele Dracula?
Van Twilight serie toch, die heet toch Bella, godverdegodver ik dacht met een kenner te maken te hebben.quote:
Blijkbaar zit je misquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Van Twilight serie toch, die heet toch Bella, godverdegodver ik dacht met een kenner te maken te hebben.
Die zal ik eens opsnorren.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Goeie, maar toch ééntje, de oude versie van Salem's Lot (Stephen KIng) met Daviid Soul, daar kreeg ik af en toe de kriebels van. Let wel de eerste versie die remake was veel minder.
Ik heb het over de serie....Jian is ouderwets aan het denkenquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zal ik eens opsnorren.
Ik kon The Vampire Diaries volgens mij wel waarderen toen ik 'm voor het eerst zag, overigens, maar die film was een jaar nadat 'ie uitkwam al 20 jaar verouderd, volgens mij.
Altijd al een moeizame relatie gehad met Vampier films, het idee is intrigerend maar de uitwerking vaak beneden elk niveau.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neh ken ik niet....Althans niet als vampier
IK bedoelde Interview with the Vampire, dus we maken er allemaal een bende van.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb het over de serie....Jian is ouderwets aan het denken
Zeker, maar volgens mij is ze een drama om mee te leven, geen idee waarom ik dat denk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Helena Bonham Carter is een zeldzaam mooie vrouw
Dat is meestal met zeldzaam mooie vrouwen, om heel eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeker, maar volgens mij is ze een drama om mee te leven, geen idee waarom ik dat denk.
Klopt, ik ben ook een wandelende bak ellende.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is meestal met zeldzaam mooie vrouwen, om heel eerlijk te zijn.
Nee, ik ken alleen mijn klassiekers ook. Films met Christopher Lee als Graaf Dracula zijn gewoon cult, geweldig om naar te kijken. The vampire diaries is gewoon een high school serietje ala Beverly Hills maar dan met zgn vampieren.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb het over de serie....Jian is ouderwets aan het denken
quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook een wandelende bak ellende.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook een wandelende bak ellende.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:48 schreef Jian het volgende:
Vampires, foul creatures of the night ....... boehahahhahaha, dank je Laysa voor je humor![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:12 schreef yvonne het volgende:
'Oh ja, chocoladeletters kopen, niet vergeten' nu heb ik er 20.
Ik stuur ze wel naar De Zoon in Londonquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog bedenken wat ik met die van mij ga doen die ik morgen op zeker krijg
Mag ik dat dan ook doen...Het is een Aquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik stuur ze wel naar De Zoon in London
Puur of melkquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mag ik dat dan ook doen...Het is een A
Mn nichtjes en neefje dusquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Gewoon weggeven aan de eerste beste persoon die je tegenkomt werkt bij mij perfect voor alle soorten ongewenste vreet-troep.
Heb ik niet nodig bij dezequote:Op zaterdag 30 november 2019 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed voor je tante-status, meteen.
Nee dat niet, maar zien me weinig en zijn stapeldol op me.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want je bent de enige tante dus automagisch de leukste?
Klinkt alsof je yvonne zo van een letter of 12 af kan helpen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar zien me weinig en zijn stapeldol op me.
Mn eigen nichtjes en neefje ook maar daar ben ik meer de tante die er veel is de vervangende tante moeder en je bent net als je broer alsin hun vader
In ieder geval niet geveegdquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geeft niks, het is alweer opgedweild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |