shit, misluktquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nienke (ook wel Nynke) is van oorsprong een Friese meisjesnaam.
De naam is afgeleid van de Friese naam Nine,
before and after pics?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:51 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Fidan heeft een nosejob gehad. Sinds ik dat weet wantrouw ik haar.
Vanwege de AVG hoef ik daar geen antwoord op te geven.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie ook dingen gekocht op deze black friday?
wat waarschijnlijk is afgeleid van Catharina. Catharina komt van het Griekse woord katharos dat "rein, schoon, zuiver" betekent.quote:
Evert is te goed voor zo'n programma.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Wat een pulp TV, en dan ook nog Evert als commentator.
Weinig interessante deals gezien. We worden gewoon beflikkerd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Hanteer jij het 1-nummer-per-artiest principe?quote:
Uiteindelijk toch niet gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Vrouwen raken over het algemeen wat minder van Baudet in zwijm dan mannen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Doelde op die verzuurde blik bij het aanhoren van Baudet en Ruktor.
Black Friday is een walgelijk iets. Die Amerikanisering hier in Europa trek ik niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:53 schreef monkyyy het volgende:
linkse meisjes houden van rechtse praatjesquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:54 schreef svann het volgende:
[..]
Vrouwen raken over het algemeen wat minder van Baudet in zwijm dan mannen.
Ja, pillen voor mijn kat.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Zou kunnen hoor maar het leek me meer een gevalletje van Baudet Derangement Syndrome.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:54 schreef svann het volgende:
[..]
Vrouwen raken over het algemeen wat minder van Baudet in zwijm dan mannen.
Ah dat was het.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
wat waarschijnlijk is afgeleid van Catharina. Catharina komt van het Griekse woord katharos dat "rein, schoon, zuiver" betekent.
Je zat in de buurt.
Terwijl de prijs juist eerst stiekem verhoogd is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
Mensen die op Black Friday massaal de straat opgaan omdat er 2 euro meer korting is dan normaal.
Die bult is nog het minste idd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:54 schreef Hoogslaper het volgende:
Het is niet alleen die bult die stoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |