Ik loop helemaal niet. Ik lig.quote:
Scheve schaatsquote:
En over 8 jaar raak je hem weer kwijt hueeequote:Op zaterdag 30 november 2019 22:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb de vader van mijn kinderen gevonden
Je wordt niet zo’n gefrustreerde single mom nu hequote:Op zaterdag 30 november 2019 22:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
En over 8 jaar raak je hem weer kwijt hueee
Bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:08 schreef Catkiller het volgende:
Je kan niet datgene worden wat je al bent.
Daarom kan jij geen verzuurde trut meer worden.
Alsjeblieftquote:
Dagquote:
Beetje genoten vandaag?quote:
Ja Verstappen gezien. Start morgen P2. Daarna even de gitaar ingeplugd en erachter gekomen dat ik het nog steeds heb.quote:Op zondag 1 december 2019 01:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah had Sint viering. Was opzich wel geinig. Jij?
Nicequote:Op zondag 1 december 2019 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja Verstappen gezien. Start morgen P2. Daarna even de gitaar ingeplugd en erachter gekomen dat ik het nog steeds heb.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb de vader van mijn kinderen gevonden
Ik gisteravond met schoonfamiliequote:Op zondag 1 december 2019 01:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah had Sint viering. Was opzich wel geinig. Jij?
Middag met de kids gisteravond met familie. Dolle boel.quote:Op zondag 1 december 2019 11:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik gisteravond met schoonfamilie
+ alle kut kinderen
Ik ben altijd blij als die kut kinderen weer allemaal oprotten met alle broers, zussen, neven en nichtenquote:Op zondag 1 december 2019 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Middag met de kids gisteravond met familie. Dolle boel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |