Bedankt hoop het ook ik ga zo mijn bed weer inquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:23 schreef scrupuleus het volgende:
Ik nu een grap maken maar dat lijkt mij niet gepast.
Wat erg Simone, dat jij dat gevoel hebt.
Ik hoop dat jij snel een fijner gevoel gaat ervaren.
Kan het me niet herinneren ik had ghb opquote:
Zo jammer. Wel de lasten niet de lusten.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren ik had ghb op
Jij zal het wetenquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zo jammer. Wel de lasten niet de lusten.
Ik zal het verzorgen alsof het mijn eigen kind is en ook voor de baby.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:45 schreef 00wildchild het volgende:
Over paar weken who’s the daddy spelen alvast gefeliciteerd
#metooquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:56 schreef Catkiller het volgende:
Het leven verkracht mij dagelijks.
Ik ben niet fluffyquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:09 schreef scrupuleus het volgende:
Heb jezelf niet van die oren liggen?
Ja hoor ik had laatst nog een konijn in de oven.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:07 schreef 00wildchild het volgende:
Is een konijn in huis leuk? Zag een filmpje en nu wil ik een huppelfluff in huis.
Ja vind je? Vind konijn niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja hoor ik had laatst nog een konijn in de oven.
Was erg leuk en lekker.
Smaakt gewoon naar kip.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja vind je? Vind konijn niet zo boeiend.
Ja, maar kip uit de oven vind ik ook niet zo. Een heel dier kan nooit goed gepenetreerd worden door de smaken die je er aan toevoegt dus de binnenkant is gewoon saai.quote:
Haha je zei gepenetreerdquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, maar kip uit de oven vind ik ook niet zo. Een heel dier kan nooit goed gepenetreerd worden door de smaken die je er aan toevoegt dus de binnenkant is gewoon saai.
Je komt los, dit kan een goed teken zijn in je herstel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Herinner me nu pas dat ik vannacht een bigtasty heb gegeten
Tot zover mijn vegan avontuur dus
Een big black tasty bedoel je.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
wat toevallig, heb ook een bigtasty gehad vannachtquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
wat ben je weer op een late trein gestaptquote:
Ozzyquote:
Ja stalk geen vrouwen op FOK! zoals jij wel doet vandaar dat ik niet op de hoogte ben over alles van Post Malonequote:Op zaterdag 30 november 2019 13:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat ben je weer op een late trein gestapt
RV wordt het makkelijk gemaakt vandaag.quote:
Herstel van vannacht ja hahahaquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je komt los, dit kan een goed teken zijn in je herstel.
Hahahahahaquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Herstel van vannacht ja hahaha
welke vrouw ben ik aan het stalken dan?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja stalk geen vrouwen op FOK! zoals jij wel doet vandaar dat ik niet op de hoogte ben over alles van Post Malone
Overduidelijk Crackquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
welke vrouw ben ik aan het stalken dan?
Je moet er maar zin in hebbenquote:
Heel mannelijk fok tochquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je moet er maar zin in hebben
Hij is weer weg helaas.quote:
Wij hebben elke dag geen zin in jou en toch zetten we door. Je kan het.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:10 schreef 00wildchild het volgende:
Heb zo een verjaardag maar ik heb zoooooo geen zin.
Dan zuip je je toch helemaal volquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:10 schreef 00wildchild het volgende:
Heb zo een verjaardag maar ik heb zoooooo geen zin.
Kan niet met borstvoedingquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan zuip je je toch helemaal vol
Morgenmiddag al Sint vieren met 80 kinderen dus dat is niet echt een goed idee.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan zuip je je toch helemaal vol
Ach ze denken vast dat het iets erfelijks is van moeders kant.quote:
Ik loop helemaal niet. Ik lig.quote:
Scheve schaatsquote:
En over 8 jaar raak je hem weer kwijt hueeequote:Op zaterdag 30 november 2019 22:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb de vader van mijn kinderen gevonden
Je wordt niet zo’n gefrustreerde single mom nu hequote:Op zaterdag 30 november 2019 22:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
En over 8 jaar raak je hem weer kwijt hueee
Bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:08 schreef Catkiller het volgende:
Je kan niet datgene worden wat je al bent.
Daarom kan jij geen verzuurde trut meer worden.
Alsjeblieftquote:
Dagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |