YWquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:15 schreef IxCalypso het volgende:
Mooier dan ik ingeschat had van te voren
Ow en Whiskers bedankt, ik was een biertje halen en zag pas toen ik terugkwam dat ik de laatste post had
Wat maakt het uit?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:36 schreef leolinedance het volgende:
Waarom iedere week van die drama verhalen
Ik vind achtergrond horen van mensen niet zo erg nee.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja is kut toch. Of luister jij graag naar al die zielige verhalen iedere keer.
Volgens mij doen ze dat (dezelfde kleding) omdat ze uitzendingen niet in 1x opnemen maar samenstellen uit optredens. Dacht ikquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:37 schreef BE het volgende:
Zou Chantal nu na een aantal uitzendingen inmiddels al spijt hebben van haar kleding?
Rap coveren is echt onmogelijk ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:42 schreef IxCalypso het volgende:
Toch rapte hij niet slecht an sich, ik wil hem wel eens Eminem horen doen ofzo
Ja en toch zou ik het willen horenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rap coveren is echt onmogelijk ofzo.
Dat klopt ergens niet.
Maar de coaches hebben niet elke week hetzelfde aan toch? Althans, in het verleden niet. Nu weet ik het eigenlijk even niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat (dezelfde kleding) omdat ze uitzendingen niet in 1x opnemen maar samenstellen uit optredens. Dacht ik
Laatste paar jaar tijdens audities steeds hetzelfdequote:Op vrijdag 29 november 2019 21:43 schreef BE het volgende:
[..]
Maar de coaches hebben niet elke week hetzelfde aan toch? Althans, in het verleden niet. Nu weet ik het eigenlijk even niet.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:44 schreef Koen66 het volgende:
Anouk zit al die weken al met die lelijke blouse
^^quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:56 schreef IxCalypso het volgende:
Tja het was leuk en de sax was wel goed maar ik vond hem niet goed qua stem
Klopt, geen The Voice materiaal, meer iets voor HGTquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:56 schreef IxCalypso het volgende:
Tja het was leuk en de sax was wel goed maar ik vond hem niet goed qua stem
Nou nee, ik kan ook best wat drama over mijn eigen leven vertellen, maar zingen kan ik toch echt niet hoorquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je maakt meer kans om op tv te komen als je een slechte jeugd of ziekte ofzo hebt gehad
Ik snap de redenen om niet te draaien ook vaak nauwelijksquote:
Ja nou draai je het omquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nou nee, ik kan ook best wat drama over mijn eigen leven vertellen, maar zingen kan ik toch echt niet hoor
Nee toch? Jij zegt als je veel drama vertelt kom je op tv.quote:
Ik zeg dat mensen die kunnen zingen en zich aanmelden meer kans hebben om geselecteerd te worden als er iets met ze is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee toch? Jij zegt als je veel drama vertelt kom je op tv.
In dit programma moet je óók kunnen zingen.
Ja vreselijk toch. Wat een zeikprogramma is dit zegquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weer drama @:leolinedance
Spuit 11![]()
Ik wel. Maar wel dit vind ik dan weer overdramatisch.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:24 schreef northernlight81 het volgende:
Ik versta haast geen woord van wat ze zingt.
Daar geloof ik niet zo in, simpelweg omdat ik denk dat iedereen wel een kutperiode uit z'n leven kan vertellen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zeg dat mensen die kunnen zingen en zich aanmelden meer kans hebben om geselecteerd te worden als er iets met ze is.
Dat dus en dat nekt je bij publieksstemmenquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:26 schreef BE het volgende:
Ze kan wel zingen. Maar toch, ik verwacht een attitude dingetje ofzo.
Ja kan ik ook. Maar het heeft weinig meerwaarde als ik daar ga vertellen dat ik me 3 maanden kut heb gevoeld toen het uit ging met mijn ex 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in, simpelweg omdat ik denk dat iedereen wel een kutperiode uit z'n leven kan vertellen.
Stuk beter, best een aantal goede deelnemers deze afleveringquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:25 schreef DKUp het volgende:
Wel een veel betere uitzending dan vorige week.
Tranen in m'n ogenquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:27 schreef leolinedance het volgende:
Weer stukje dramaahhhh zieluuuug
Als dat is waarom je een bepaald nummer zingt... vind ik prima.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja kan ik ook. Maar het heeft weinig meerwaarde als ik daar ga vertellen dat ik me 3 maanden kut heb gevoeld toen het uit ging met mijn ex 5 jaar geleden.
Donder gewoon op met al die verhaaltjes, boeit echt niemand iets. Is trouwens niet alleen hier hoor, is bij Beste Zangers ook. Kan er moeilijk naar kijken daardoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:28 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als dat is waarom je een bepaald nummer zingt... vind ik prima.
Maar dan nog steeds beoordeel ik op zang en niet op de gebeurtenis.
In het geval van die rapper, dat ie zo boos klonk, kan je best herleiden uit wat hij vertelde.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is niet belangrijk, als je maar een zielig verhaal hebt.
Succes met het verwerken van dit alles, tot volgende weekquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:32 schreef leolinedance het volgende:
Lijkt wel de Belgische radio, daar mag iedere belspelletjesdeelnemer uitgebreid gaan vertellen wat hij/zijaan het doen is, wat voor werk hij/zij heeft, hoe de gezinssituatie eruit ziet etc. etc.![]()
Yes!quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:45 schreef Protoplanet het volgende:
Is dit niet die Dalo uit Vier Handen Op Eén Buik?
Ongetwijfeld weten ze meer. Steeds als er een kandidaat is met een Speciaal Verhaal dan weet een coach toevallig een vraag te stellen waarmee ze direct dat verhaal kunnen oplepelen. Bijvoorbeeld Waylon die de laatste kandidate vroeg waarom ze dit nummer zong.quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:20 schreef Eightyone het volgende:
Als ze voor mensen als Roos (niet gezegend met het meest 'commerciële' voorkomen) niet draaien, vraag ik me toch af of ze daar in die stoelen stiekem meer weten dan het lijkt. Of dingen doorgefluisterd krijgen door Mollusconi.
Ja en dan wel draaien voor saxofoon gast, ik ben de logica ff kwijt waar het hier om gaatquote:Op zaterdag 30 november 2019 08:20 schreef Eightyone het volgende:
Als ze voor mensen als Roos (niet gezegend met het meest 'commerciële' voorkomen) niet draaien, vraag ik me toch af of ze daar in die stoelen stiekem meer weten dan het lijkt. Of dingen doorgefluisterd krijgen door Mollusconi.
Of een behoorlijk goed uitgewerkt extra nummer, gezongen met een van die coaches.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld weten ze meer. Steeds als er een kandidaat is met een Speciaal Verhaal dan weet een coach toevallig een vraag te stellen waarmee ze direct dat verhaal kunnen oplepelen. Bijvoorbeeld Waylon die de laatste kandidate vroeg waarom ze dit nummer zong.
Leuk om te kijken, maar teveel gescripte spontaniteitquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of een behoorlijk goed uitgewerkt extra nummer, gezongen met een van die coaches.![]()
Heus, ze schudden het niet zomaar ter plekke uit hun mouw.
We gaan ze voor je tellenquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:31 schreef leolinedance het volgende:
Hoeveel zielige drama verhalen gaan we deze week weer moeten aanhoren
Hoi Disana! Lang niet gezien. Hoe gaat het met je?quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:34 schreef Disana het volgende:
Ja, goedenavond. En inderdaad, liever geen dramaverhalen deze keer.
Hoi Whiskers, met mij gaat het niet zo goed, en met jou?quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Disana! Lang niet gezien. Hoe gaat het met je?
Wat naar om te horenquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi Whiskers, met mij gaat het niet zo goed, en met jou?
Ach jee, dan hoop ik dat het iets is waarvan je kunt herstellen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat naar om te horen![]()
Hier gaat het medisch ook niet geheel naar wens. Verder gaat het prima gelukkig.
Dank je wel. En de hoop dat het met jou wel goed gaat.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:40 schreef IxCalypso het volgende:
Knuffel voor de mensen hier waar het wat minder mee gaat
Ik denk en hoop van wel. Sowieso is het niet levensbedreigend gelukkig.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach jee, dan hoop ik dat het iets is waarvan je kunt herstellen.
Liefquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:40 schreef IxCalypso het volgende:
Ahhhhh wat liefquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:40 schreef IxCalypso het volgende:
Goed om te horen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk en hoop van wel. Sowieso is het niet levensbedreigend gelukkig.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Nu maar kijken naar de voices
Gelukkig zegt dat niks over haar stemquote:
Hoe oud was ze? Had ik even gemistquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:42 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ze ziet er wel veel ouder uit in deze outfit
quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi Whiskers, met mij gaat het niet zo goed, en met jou?
Sorryquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:43 schreef leolinedance het volgende:
Waarom vraagt niemand hoe het met mij gaat!!
Niet echt fantastischquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig zegt dat niks over haar stem
22 dacht ikquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hoe oud was ze? Had ik even gemist
Nee dikkerts kunnen soms best zingenquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig zegt dat niks over haar stem
Das toch niet zo vreemd? David Bowie heette David Jones bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:52 schreef leolinedance het volgende:
Los Angeles, The Voices, of kortweg LA, The Voices is een Nederlandse mannengroep van drie zangers: Richy Brown, Roy van den Akker en Peter William Strykes, die eigenlijk Peter Struijck heet.
Wat
David Bowie met deze C-artiesten vergelijkenquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Das toch niet zo vreemd? David Bowie heette David Jones bijvoorbeeld
Expeditie Robinson? Dat kijk ik niet.quote:
Wie? Zijn vriendin heeft donker haar.quote:
Dat doe ik dan ook nietquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
David Bowie met deze C-artiesten vergelijken
Ja die. Knappe meid, zo te zien.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie? Zijn vriendin heeft donker haar.
Wederom heelijk direct.quote:
Ik reageerde op hoe ze tegen de kandidaat was over het rappen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Maar waarom tegen Ali, volgens mij nog niet eerder gezien dat ze tegen hem fel is.
Ja wel grappig, maar deze voelde meer gemeend van Anouk.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik reageerde op hoe ze tegen de kandidaat was over het rappen.
Maar Anouk en Ali liggen toch wel vaker (grappig) "in de clinch"?
Ik zit onwijs te wachten op een wow-auditiequote:Op vrijdag 6 december 2019 21:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vind het geen wow-auditie, maar haar stem kan wel wat denk ik met wat training
Dat zit er dit jaar volgens mij helaas niet in.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zit onwijs te wachten op een wow-auditie
Jawel, we hebben er al eentje gehad vind ik. 2e afleveringquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zit er dit jaar volgens mij helaas niet in.
Dat weet ik dan niet meerquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jawel, we hebben er al eentje gehad vind ik. 2e aflevering
Wie?quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jawel, we hebben er al eentje gehad vind ik. 2e aflevering
YT doet geen filmpjes meer dus ik heb even de TVOHsite link geplaktquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wie?
Dan zoek ik die eens op in yt.
Oh ja, natuurlijk. Dat was inderdaad een positieve uitschieter.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Deze:
https://www.thevoiceofholland.com/video/sophia-kruithof-vincent
Die was goed jaquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Deze:
Ik vond dat stukje van haar eigen geschreven nummer wat ze nog mocht zingen ook zo mooi, mag ze van mij uitbrengenquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Dat was inderdaad een positieve uitschieter.
Ja, van mij ook.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vond dat stukje van haar eigen geschreven nummer wat ze nog mocht zingen ook zo mooi, mag ze van mij uitbrengen
Selbst gemaktquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hey, je bent veranderd tijdens de reclame
Ja fantastisch. Eerste instantie had ik zoiets van meoa.....maar ze pakte me met haar eigen song.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Deze:
Goede vraag, dat vergeet ik altijd. Volgens mij voor Anouk.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja fantastisch. Eerste instantie had ik zoiets van meoa.....maar ze pakte me met haar eigen song.
Voor wie heeft ze gekozen?
Maud ja. Werd ook verteld toch?quote:
Idols X-Factor en LA the Voicesquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:33 schreef MissJ het volgende:
Hi, ik meld me ook even![]()
Waar kennen we deze gozer ook alweer van?
LA The Voicesquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:33 schreef MissJ het volgende:
Hi, ik meld me ook even![]()
Waar kennen we deze gozer ook alweer van?
Oh ja, ik weet het weerquote:
Ze heeft gelijk. Ik was ook niet overtuigd.quote:
Ik doelde op het groot en logquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Ik was ook niet overtuigd.
Ja echt he..quote:
True. Gedeelde smart...quote:
Kom op, hoelang kennen we dit soort programma's nou alquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die "cliffhangers" en die reclame
Jawel joh. Ze moeten ook mensen kiezen die ze moeten kunnen laten afvallenquote:
Haha, wat slim gedacht.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel joh. Ze moeten ook mensen kiezen die ze moeten kunnen laten afvallen
Lang. Maar ik blijf het rete-irritant vindenquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Kom op, hoelang kennen we dit soort programma's nou al
Zij lijkt inderdaad ouder, ik vind haar ook iets zieligs hebben. Stem vond ik niet bijzonder.quote:
Je klaagt maar een end weg hoor, van mij mag jequote:Op vrijdag 6 december 2019 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lang. Maar ik blijf het rete-irritant vinden![]()
Verder heb je gelijk, mijn geklaag is óók rete-irritant. Excuus.
Ik heb het idee dat Waylon en Anouk alleen drasien als iemand echt goed is (al ben ik het dus niet altijd met ze eens, en dat Kleine an Ali voor de kruimels moeten draaien..quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb vaker het idee dat Anouk en Waylon niet 'mogen' draaien zodat met name Ali ook eens iemand in zijn team krijgt
Ja dat eerder, al vind ik in al die seizoenen Ali ook iemand die draait voor afwijkend en dat vind ik ook leukquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Waylon en Anouk alleen drasien als iemand echt goed is (al ben ik het dus niet altijd met ze eens, en dat Kleine an Ali voor de kruimels moeten draaien..
Jawel, de darm, en de opaquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:55 schreef leolinedance het volgende:
Nog geen enkel zielig verhaal deze keer?
Een goede vriend van me heeft iets soortgelijks gehad en dat was inderdaad enorm pijnlijk en een erg lang herstel, was niet leuk voor 'mquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh ja die gast had mega veel pijn. Maar het was al opgelost he.
Nee dat is zeker niet leuk.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Een goede vriend van me heeft iets soortgelijks gehad en dat was inderdaad enorm pijnlijk en een erg lang herstel, was niet leuk voor 'm
Andere nummers niet dan?quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:58 schreef IxCalypso het volgende:
Zonde van het nummer, dit nummer móet je goed kunnen zingen als je het zingt
Okquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ook, maar bij sommige nummers kan je net iets meer maken zeg maar
Heb je geen pauze knop?quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:01 schreef IxCalypso het volgende:
Kan er even reclame komen, ik moet plassen
Je twijfelt nog of het iets is?quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:04 schreef IxCalypso het volgende:
Hmmm nu weet ik het niet... klinkt heel anders dan het begin
Mijn echte naam = Anoukquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je twijfelt nog of het iets is?
Ik heb dat sowieso nooit begrepen, na 5 seconden draaienquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:05 schreef IxCalypso het volgende:
Dus tip voor de jury, niet te vroeg draaien
Heel soms welquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb dat sowieso nooit begrepen, na 5 seconden draaien
Sporadisch snap ik het volledig.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb dat sowieso nooit begrepen, na 5 seconden draaien
Waarom dan? Je wint er toch niks mee?quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Sporadisch snap ik het volledig.
Omdat er heel soms mensen meedoen waar je het meteen hoort. Jennie Lena, hoe heet ie ook alweer, die man die toen Bob Marley zong (helaas was ie wel slechter later)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |