Dat doen verwarde mensen , zomaar uit het niets mensen neerstekenquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
We kunnen ook zeggen dat hij willekeurig drie minderjarigen heeft neergestoken.
Zodat het zichzelf dodelijk kan verwonden of het buurmeisje kan ombrengen? #AmerkiaanseToestandquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:07 schreef IriYe het volgende:
Als ik een kind had dat een schoentje ging zetten had ik er een taser in gedaan. En een hakbijl.
...en een metaal-detector.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:07 schreef IriYe het volgende:
Als ik een kind had dat een schoentje ging zetten had ik er een taser in gedaan. En een hakbijl.
Niet als het mijn kint was.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Zodat het zichzelf dodelijk kan verwonden of het buurmeisje kan ombrengen? #AmerkiaanseToestand
Het was een dader met een onduidelijk signalement.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:13 schreef glasshole het volgende:
Waar gaat het heen met de haag, was het een geloofsgekkie?
Verwarring alom, alles is dus mogelijk maar niets is wat het lijkt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het was een dader met een onduidelijk signalement.
Hij had willekeurig drie minderjarigen neergestoken.
Ik hou je niet voor de gek.
Sterker nog, het kwam niet eens tot de baarmoeder maar bleef ergens hangen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, dat had zichzelf als vrucht in de baarmoeder al afgestoten...
Voor wat?quote:
Die kunnen toch ijzer detecteren? Messen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:17 schreef IriYe het volgende:
[..]
Sterker nog, het kwam niet eens tot de baarmoeder maar bleef ergens hangen.
[..]
Voor wat?
Nederlandse media wacht eerder met naar buiten brengen van iets als ze het bevestigd hebben, bv door de politie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je vat het behoorlijk goed samen. Weet je wat vreemd is? De buitenlandse zenders proberen nog achter de waarheid te komen waar de Nederlandse media geïnvesteerd is in de beeldvorming
We zijn op zoek naar de dader maar we weten niet hoe hij eruit ziet maar we kunnen wel met zekerheid zeggen dat zijn daden volkomen willekeurig waren , ondanks dat we hem nog steeds niet hebben gevonden
twitter:omroepwest twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 23:18:54Geruchten dat er iemand zou zijn overleden zijn niet waar, zegt de politie https://t.co/fPPMtk1aff reageer retweet
Mooiquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepwest twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 23:18:54Geruchten dat er iemand zou zijn overleden zijn niet waar, zegt de politie https://t.co/fPPMtk1aff reageer retweet
Dat is wel goed nieuws, maar ook best een beetje aan de late kant.quote:
Ahzo. Past dat wel in een kinderschoentje?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die kunnen toch ijzer detecteren? Messen?
Prachtig he. Maar even serieus, eerst London nu dit? Toeval? Erg eng dit. ERG eng.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die hadden we in dit topic nog niet gehad.
Bij grote cadeaus zet je dan ook de schoen er bovenopquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:24 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ahzo. Past dat wel in een kinderschoentje?
Als Piet hem rechtop heeft gezet, wel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:24 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ahzo. Past dat wel in een kinderschoentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |