Daar ligt Malmö toch ook in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een late reactie over de cups:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Zilverberk op 29-11-2019 17:08:05 ]
Jullie hadden een minimeet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de zee gezien, een heerlijke lunch gehad, veel gelachen en echt leuke nieuwe kleren. Barrel en LS bedankt voor de toffe middag
De overdaad aan pepersaus was echt geen straf.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Myraela, dat ziet er uit als soep joh!
Het ziet er ook uit als vrij veel jam. Zoveel zou ik er niet bij serveren - en ik vind dat wél lekker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
De overdaad aan pepersaus was echt geen straf.Maar dat jam-achtige spul was wel echt jammer.
Mooooooi!quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een leuk besteksetje gekocht. Met een SPORK. Ik heb altijd al een spork willen hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik zie waarom je dat moest hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een leuk besteksetje gekocht. Met een SPORK. Ik heb altijd al een spork willen hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |