Dat kunnen we niet meer vragen natuurlijkquote:
Het is m fataal geworden helaas. Fatale liefde.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:45 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet meer vragen natuurlijk
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:48 schreef IxCalypso het volgende:
Ik haat boodschappenlijstjes voor het weekend, wat ben ik vergeten?
Niet de drugs denk je?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:48 schreef heracles het volgende:
[..]
Het is m fataal geworden helaas. Fatale liefde.
Liefde en drugs. Grenzeloze liefde. Liefde gedeeld in alles. Vrije mensen vrije liefde. En dan hopeloosheid en frustraties. Pats boem. Het was te intens.quote:
Terug naar de 60s jijquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:51 schreef heracles het volgende:
[..]
Liefde en drugs. Grenzeloze liefde. Liefde gedeeld in alles. Vrije mensen vrij liefde. En dan hopeloosheid en frustraties. Pats boem. Het was te intens.
Tja niet doen als je daar niet mee kan dealen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:51 schreef heracles het volgende:
[..]
Liefde en drugs. Grenzeloze liefde. Liefde gedeeld in alles. Vrije mensen vrij liefde. En dan hopeloosheid en frustraties. Pats boem. Het was te intens.
Iedereen is een hipster tegenwoordig. Of een rondneukende tokkie. In de jaren 60 hadden ze nog normen en waardenquote:
Of niet iedereen is datquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:54 schreef heracles het volgende:
[..]
Iedereen is een hipster tegenwoordig. Of een rondneukende tokkie. In de jaren 60 hadden ze nog normen en waarden. Kwee nie hoe me opa zou denken over tegenwoordig.
Hipster of rondneukendquote:
Ook best. Zondag mag ik weer aan de slag, zus helpen met verhuizen.quote:
Verhuizen, wat een werk altijd, succesquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ook best. Zondag mag ik weer aan de slag, zus helpen met verhuizen.
Zeg dat. Ze hebben er een handje vanquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Verhuizen, wat een werk altijd, succes
Ze blijven verhuizen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zeg dat. Ze hebben er een handje van
Ik ken dat soort mensen ook, afschuwelijk (het verhuizen, niet de mensen^^), moet er niet aan denken zelfquote:
De jaren zestig zijn braaf met in vergelijking met nu. Er waren niet zoveel hippies. In Drenthe liepen ze nog op klompen.quote:
Ja, dat kanquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
omdat het leven soms zo loopt.
Toen leefde ik nog nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:09 schreef heracles het volgende:
[..]
De jaren zestig zijn braaf met in vergelijking met nu. Er waren niet zoveel hippies. In Drenthe liepen ze nog op klompen.
Kom maar opquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:11 schreef Watnleven het volgende:
Ik luister nu een band die ik sinds mijn "emo" periode niet meer heb geluisterd en besef opeens dat ik ze nog steeds leuk vind.
Ken ik niet, zo ff luisteren.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:13 schreef Watnleven het volgende:
[..]
zit op mobiel ik weet niet hoe ik een nummer moet toevoegen. Maar het is sleeping with sirens - leave it all behind.
Heb de link al gefixedquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ken ik niet, zo ff luisteren.
Dit nummer vond ik vroeger leuk
Bas ftwquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien is het Aad wel, weet jij veel.
Nah..ik zat net aan je te denkenquote:
Meh, z'n/d'r stem klinkt te gelikt.quote:
Hij klinkt als een 15 jarig pubermeisje. But i love it ahahahaquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Meh, z'n/d'r stem klinkt te gelikt.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nah..ik zat net aan je te denken![]()
Heb er niks meequote:Op zaterdag 30 november 2019 00:25 schreef Watnleven het volgende:
[..]
Hij klinkt als een 15 jarig pubermeisje. But i love it ahahaha
OMG mijn guilty pleasure ditquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:24 schreef heracles het volgende:
[..]
Lekker nummertje voor het juiste moment
Yups en m'n ava, vind je het wat?quote:
Coole naamquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Yups en m'n ava, vind je het wat?
Kim!quote:
M'n vorige naam was ook coolquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:49 schreef IxCalypso het volgende:
M'n oma was Oostenrijks, kan je daar wat mee? ^^
quote:
Graz, net als de baas van Max Verstappenquote:
Deze zijn ook duitsquote:
Serieus? Nooit gewetenquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Graz, net als de baas van Max Verstappen
Sgoed en fijnquote:Op zaterdag 30 november 2019 01:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Een verschil van dag en nacht. Maar nu even niet.![]()
Dat dus..quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:03 schreef IxCalypso het volgende:
Of iig laaaaang geleden, een jointje draaien
Volgens de Mayaanse kalender wel .quote:
Spannendquote:Op zaterdag 30 november 2019 01:04 schreef IxCalypso het volgende:
Als ik stop met reageren, dan komt het daardoor
Gateway drug. Voor je het weet zit je met je neus in de poeder.quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:03 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ben helemaal niet spannend dan meestal, ik wordt er zo sloom van.quote:
Nou nee hoor, not mequote:Op zaterdag 30 november 2019 01:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gateway drug. Voor je het weet zit je met je neus in de poeder.
Riddles in the darkquote:Op zaterdag 30 november 2019 01:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens de Mayaanse kalender wel .![]()
Gooi die troep weg man. Beter zo nu en dan MDMA.quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gateway drug. Voor je het weet zit je met je neus in de poeder.
Of ik word misselijk, je weet het niet.quote:
Suikerquote:Op zaterdag 30 november 2019 01:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Of ik word misselijk, je weet het niet.
Ah ook een kleine drugsfreakquote:Op zaterdag 30 november 2019 01:03 schreef IxCalypso het volgende:
Ik? Nee totaal niet.quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah ook een kleine drugsfreak![]()
Kijk..het is helemaal niet zo van 'jullie /ik![]()
Gewoon lekker dat jointje roken, daar knap je vast van op![]()
Daar moet een piemel in!quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met Irish. Ze houdt gewoon van connecten.quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook lekker hoor, maar m’n lichaam reageert nog amper op MDMA.quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:10 schreef heracles het volgende:
[..]
Gooi die troep weg man. Beter zo nu en dan MDMA.
Ixquote:Op zaterdag 30 november 2019 01:12 schreef heracles het volgende:
[..]
Niks mis met Irish. Ze houdt gewoon van connecten.
Want?quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:14 schreef IxCalypso het volgende:
Ik beschouw hash ook anders dan wiet trouwens
Met mate blijft het leuk. Scheelt je enorm in je portemonnee. En het is geen duivel die gevangen houd.quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook lekker hoor, maar m’n lichaam reageert nog amper op MDMA.
Ah, Puzzie is niet voor een gat te vangen.quote:
Hoop niet dat je nu de Volkskrant leestquote:Op zaterdag 30 november 2019 01:20 schreef Kim-Holland het volgende:
AD weg
![]()
'https://youtu.be/C3oQ42reIKw
Want? I ain't trapped in a boxquote:
Dat zijn goede zakenquote:Op zaterdag 30 november 2019 01:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Kuthuis weg
AD weg
Overmatig drinken zuipen weg
Overmatig blowen weg
Me dunkt.![]()
You go girlquote:Op zaterdag 30 november 2019 01:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Kuthuis weg
AD weg
Overmatig drinken zuipen weg
Overmatig blowen weg
Me dunkt.![]()
Hahaquote:Op zaterdag 30 november 2019 01:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Want? I ain't trapped in a box
No doubt dat dat no doubt is, maar als je echt iets voor me wil posten dan weet je wiequote:Op zaterdag 30 november 2019 01:23 schreef heracles het volgende:
[..]
Haha. Heb niet echt naar de tekst geluisterd. Vond het gewoon lekker klinken. En het is No Doubt!!!
Hahaha. Je weet wie ik ben. NOOITquote:Op zaterdag 30 november 2019 01:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
No doubt dat dat no doubt is, maar als je echt iets voor me wil posten dan weet je wie
quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:23 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat zijn goede zaken
Word je veel gelukkiger van
Thx I willquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ah, Puzzie is niet voor een gat te vangen.
Mijn moeder doet dat altijd.quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:25 schreef IxCalypso het volgende:
Nou moet ik piesen, is dat een vrouwending om te vermelden?
Is al gebeterd, bijdezwansje.quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:42 schreef heracles het volgende:
[..]
Dus jij bent je leven aan het beteren of zoiets?
' t Is allemaal nutteloos.quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:49 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Is al gebeterd, bijdezwansje.
quote:
haha jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |