Nee. Dit haalt mijn focus van een Switch kopen.quote:
299 bij MM.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Switch is meer mijn niveau maar die is niet in de sale.
De hele Kingdom Hearts reeks, nu met remakes voor de PS4, lijkt mij ook echt iets voor jou.quote:
Pokémon Sword/Shieldquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee. Dit haalt mijn focus van een Switch kopen.
Heb jij verdiend voor Sinterklaas/Kerst vind ik.quote:
Welke film is het?quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:39 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog steeds nachtmerries van die film, maar was wel goede shit.
Gewoon allebei kopenquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:39 schreef Ang3l het volgende:
KOOP DIE PS4
Of wacht een jaar tot de PS5 uit is
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij verdiend voor Sinterklaas/Kerst vind ik.
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
They Live. Kom op, jij bent oud, dat moet je weten!
Ook dat, ook dat.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon allebei kopenHet is niet dat je nog rente krijgt op je spaargeld nu.
Niet oud genoeg om dat te wetenquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
They Live. Kom op, jij bent oud, dat moet je weten!
Precies. Het geld vergeet je, de lol/herinneringen die blijven.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat, ook dat.
Ik heb zo lang getwijfeld voor een PS VR. Duur, duur, ga ik dat wel genoeg doen?
En nu ik m eenmaal heb (vorig jaar Black friday) en zie hoeveel lol ik met vrienden heb met een potje Beat Saber.
Alleen daarom was t al de moeite waard!
Dat lijkt mij een logisch gevolg.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie kennen deze scene niet?
correct ende tevens juistquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie kennen deze scene niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |