Ow sorry. Ik gebruik andere smylies.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee mop, maar als je een icoon typt, dan zie ik een vierkant blokje.
ik zie ze welquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ow sorry. Ik gebruik andere smylies.
Deze dus, die rechter
Zal het niet meer doen, is niet de bedoeling.[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:14 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Hoe kan je zo laks zijn met geld
in een action tasquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:14 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Hoe kan je zo laks zijn met geld
Maakt niet uit, maar je zag ze dan niet.......quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ow sorry. Ik gebruik andere smylies.
Deze dus, die rechter
Zal het niet meer doen, is niet de bedoeling.[ afbeelding ]
In een doos met kledingquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Straks krijgt iemand 50.000 opgestuurd .....
quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:05 schreef spapaars het volgende:
[..]Thanx..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder zijn masker...quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
En toen vonden ze het geld op de Boot![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
zou me niks verbazen ookquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:18 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Jessie heeft het mogelijk in een kistje gestopt die die zojuist verstuurd heeft
Jessie heeft vanmorgen toch ook heel demonstratief, al camera checkend, kistjes met Katie knuffels in staan pakken?quote:
Toch wel verstuurd naar zijn moeder?quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:18 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Naar zijn huisquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:18 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
joh.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Script, daarom mogen we dit zien blijkbaar.
FF, alle aandacht van het stemmen af.....quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor .vast om het nog spannender te maken
Verrek ja. Dat heb ik ook gezien en me hogelijk verbaasd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Jessie heeft vanmorgen toch ook heel demonstratief, al camera checkend, kistjes met Katie knuffels in staan pakken?
Juistquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:18 schreef Flow3r het volgende:
allemaal onzin om ze weer te laten bonden
ik wil ruzie![]()
Met inhoud, twee bewoners van de boot....quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Stem: Als jullie het geld terug willen hebben moet jullie nu de boot verplaatsen
naar 'n plek buiten het terrein
Febo politie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:26 schreef Aggie46 het volgende:
Komen vast 4 mannen in pliesie uniform het terrein op.
Hebben we dat niet eerder gezien.
Die solliciteren naar 'n rolletje in Baantjerquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:26 schreef puzziepie het volgende:
His en Jessie zitten vast in 'het complot'
Hiske was gister wel voor lijk aan t oefenen in bedquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die solliciteren naar 'n rolletje in Baantjer
Humorquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:27 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Ok humor jessie lacht teveel
Jessie hoopt op (inwendig)fouillerenquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:27 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Ok humor jessie lacht teveel
Hij houdt wel van een vinger in zijn poeperdquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie hoopt op (inwendig)fouilleren
Ow shoot.....ik dacht dat jij die van internet had geplukt.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij houdt wel van een vinger in zijn poeperd
2 handen en dan 'n applaus eisenquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij houdt wel van een vinger in zijn poeperd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Daarom ook een SL, want die zal aangeven dat er alleen maar locks zijn en waren....quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:31 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Tuurlijk leon bellen of die wat op de streams heeft gezien
Beetje raar dat die naam Leon ineens zovaak voorkomt!quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:31 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
En dan Leon reageren met: Ja ik zeg jou Jessie gister nog slecht praten over Gerrit, vind jequote:Op vrijdag 29 november 2019 13:31 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
En onder de boot, Merel kan het wel doorgespoeld hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:33 schreef MacDeMarco het volgende:
hebben ze al in de wc van de boot gekeken?
Nee, das een leren tas.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:31 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie en merel geld aan het verduisteren omdat ze doorhebben dat ze niet meer gaan winnen.handlanger van buitenaf ingeschakeld.
De verhalen worden steeds spannenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Je denkt toch niet dat ze overal hebben kunnen kijken, met al die zooi. Het is een aanfluiting. Zelfs kinderen trappen hier niet in.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:33 schreef MacDeMarco het volgende:
hebben ze al in de wc van de boot gekeken?
Plus dat ze de streamers en de tv kijkers voor schut zetten c.q. onderschatten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze overal hebben kunnen kijken, met al die zooi. Het is een aanfluiting. Zelfs kinderen trappen hier niet in.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:31 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie en merel geld aan het verduisteren omdat ze doorhebben dat ze niet meer gaan winnen.handlanger van buitenaf ingeschakeld.
Als er iemand is die van handlangers gebruikmaakt, is het Merel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Precies.... lijkt wel een kinderprogramma.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Plus dat ze de streamers en de tv kijkers voor schut zetten c.q. onderschatten.
Ze moeten met Sjamp bellen..quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:33 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Cap van Sjampoeh.
Die houden we erin.
Ja. Niet gezien maar wel gehoord.quote:
jaquote:
Ja, maar het vliegtuig zelf is uit beeld gehouden.... ook een SL tussendoor.quote:
Sinterklaasjournaal...quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies.... lijkt wel een kinderprogramma.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:39 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
We zijn aan't zoeken naar de speelgoeddief
want hij steelt ons speelgoed en dat is niet lief
De hele club is aan't speuren help ons alsjeblieft
want we moeten stoppen deze speelgoeddief
zelfs het sinterklaasjournaal is beter doordacht....quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:40 schreef Verida het volgende:
[..]
zelfs het sinterklaasjournaal is beter doordacht....
dit is meer de eindmusical van de basisschool...
Allemaal aannames dat ze er niet bij mochten staan. Ik denk eerder dat ze geen enkele behoefte hadden om erbij te staan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ja
jammer genoeg mochten wij niets zien. En alleen Gerrit mocht buiten blijven, dus ook geen reacties gezien van Merel en Jessie
Betraptquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:55 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Madame Mikmak heeft vast arsenicum besteld op het darkweb.
Met Jessie al centenpiet.quote:
die had jessus moeten verreppen: mereltje een kwartjequote:
maar natuurlijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Allemaal aannames dat ze er niet bij mochten staan. Ik denk eerder dat ze geen enkele behoefte hadden om erbij te staan.
Ik denk dat het vliegtuig in de uitzending komt Humpty......quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:42 schreef humpty het volgende:
Dankjewel allemaal voor het antwoorden
Zal het vliegtuig wel in de uitzending komen
Jessie en Merel, dat geloof ik meteen. Bij de rest zie ik de kift niet zo.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Allemaal aannames dat ze er niet bij mochten staan. Ik denk eerder dat ze geen enkele behoefte hadden om erbij te staan.
Ze moeten alle shit wel benoemen denk ik, het is tv he, we kunnen geen gedachten lezen, daarom benoemen ze alles zo overduidelijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:47 schreef humpty het volgende:
Als Jessie gisteren al zei dat hij het geld zo kon laten liggen
en of het wel safe was dan weet je al dat er iets doms komt
Als hij zo overdreven gaat reageren en het benoemen
dan weet je al wat er gaat komen....sukkel is het ook
nou...quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:59 schreef humpty het volgende:
Leuk toch bingo spelen en lootjes trekken...check
allemaal om wortel weer positief in beeld te krijgenquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:58 schreef humpty het volgende:
Merel voert een toneelstukje op en maar in de camera kijken
Vond het ook apart dat hij dat na al die tijd van geld overal onbeheerd laten liggen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:47 schreef humpty het volgende:
Als Jessie gisteren al zei dat hij het geld zo kon laten liggen
en of het wel safe was dan weet je al dat er iets doms komt
Als hij zo overdreven gaat reageren en het benoemen
dan weet je al wat er gaat komen....sukkel is het ook
Opdonderen, ik wil geen bingo. Jullie gaan maar fijn ruziemaken. Luilakken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:58 schreef humpty het volgende:
Merel voert een toneelstukje op en maar in de camera kijken
allemaal om er weer goed op te komen te staan op TV en bij de sguimpiesquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:07 schreef sjampoeh het volgende:
dat geloer in de cams
ja jullie zijn vreselijk verliefd
We trappen er niet in. Mogen ze wat anders gaan verzinnen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
En over het geld wordt niet meer gerept.....
2200 euroquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:11 schreef Angelique61 het volgende:
Hoeveel geld is het wat "weg" is?
Het ligt er allemaal zo dik op. Eigenlijk is het niet leuk meer zo.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
We trappen er niet in. Mogen ze wat anders gaan verzinnen.
Maris doet niet meequote:Op vrijdag 29 november 2019 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Bingo spelen, met als hoofdprijs van 2200 euro...
hebben vast op hun kop gehad van sjonnie feboquote:
Ze is hem ook heel dankbaar voor iets.....was wel een geintje iets met de urb.....quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:24 schreef sjampoeh het volgende:
ik wil graag fitty tussen merel en jessie.
en dan mega![]()
![]()
vind ik leuk om te kijken
Heb verdorie al boodschappen gedaan en tis nog niks verder daaro.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is hem ook heel dankbaar voor iets.....was wel een geintje iets met de urb.....
na het eerste knikje in zijn richting kijkt ze nog redelijk vuil, hij geeft haar nog een kusje en het is ineens een en al lieve glimlach,quote:
maanden geleden zijn er cossen vol geschreven over het geweldige gevoel voor humor van Jessiequote:Op vrijdag 29 november 2019 14:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heb verdorie al boodschappen gedaan en tis nog niks verder daaro.
Maar dat terzijde.
Jessie zei tegen Merel dat ze de Ur aan hem te danken hadden en dat ze hem moest bedanken.
Dat deed ze en toen zei hij: grapje.
Die Jessie heeft echt gevoel voor humor
Omdat hij een grapje maakte zij daar op in ging en nu is het weer goedquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
na het eerste knikje in zijn richting kijkt ze nog redelijk vuil, hij geeft haar nog een kusje en het is ineens een en al lieve glimlach,
ik denk dat ze na het eerste knikje even haar masker liet vallen
Past nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kan dit niet onder een spoiler....
Ohquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh ze sluiten al af![]()
https://www.instagram.com/shelley_utopia2/
quote:
Durf je wel. Heltquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Klappuh hebbe jonguh.....Ga je hoeken
![]()
quote:
Jammer, maar had nog net wat mee kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh ze sluiten al af![]()
https://www.instagram.com/shelley_utopia2/
En jij trapt er in dat ik geen Nederlands kan schrijven.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En jij trapt er in dat ik geen Nederlands kan schrijven.![]()
Hoe zie je dat dan?quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
Hier ook live (geweest)
https://www.instagram.com/alexandra_utopia2/
Ik weet niet eens hoe dat werkt op insta met live uitzendenquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
580 mensen keken en ze schrokken geloof ik
Ik zie geen filmpjes daar, alleen foto's of moet je ze eerst volgen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
Hier ook live (geweest)
Grr ik dacht even dat ik een stemming gemist had.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
Hier ook live (geweest)
quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie geen filmpjes daar, alleen foto's of moet je ze eerst volgen?
Die heb ik niet gezien op hun instaquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bloedmooie zoon onder ? weet alleen via tel, op stories (profielfoto klikken)
Je moet ze volgen en dan het geluk hebben dat je er bij bent.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie geen filmpjes daar, alleen foto's of moet je ze eerst volgen?
Ik volg alleen Jensquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Je moet ze volgen en dan het geluk hebben dat je er bij bent.
Das met FB makkelijker, dan blijft het filmpje erop staan
quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat een ijzige sfeer zeg.
In de silo.
Ik zie het niet ..quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat een ijzige sfeer zeg.
In de silo.
Heeft ze een kip geslachtquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:49 schreef Bramenstruik het volgende:
Hiske loopt met een kip zonder kop rond
Arme kipquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:49 schreef Bramenstruik het volgende:
Hiske loopt met een kip zonder kop rond
en ook spiegeltjes?quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:14 schreef formule het volgende:
Maris neemt altijd kralen mee naar Azië, ze is echt een beetje gestoord
Hij zit er wel weer bij alsof hij van plan is weer de tampon van Jessie te worden moet ik zeggen.quote:
Valt ook niet mee, goede Nederlandse zinnen te maken/spreken/weetikwat.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat ze als een kip zonder kop rondliep
Helaas...quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:41 schreef formule het volgende:
Er staat wat te gebeuren, ik voel de spanning
Dat is ze ook.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:55 schreef Poesjuh het volgende:
Zei Mylene nou dat ze half marokkaans is??
quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:55 schreef Poesjuh het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:55 schreef Poesjuh het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:00 schreef formule het volgende:
[..]
Nou dan ga ik even wat anders kijken, ik dacht echt dat er iets ging gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Pronken met je afkomst? Leg eens uit.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:01 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh wat leuk, wist ik niet! Dacht dat alleen merel dat was maar ja die pronkt er ook wel mee
Een mengelmoes..quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:55 schreef Poesjuh het volgende:
Beetje aandacht vragen dus?quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die was helemaal niet weg (denk ik)
Zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Voor de tievie uitzendingen (denk ik)
Merel wilde zelfs de flessen saus verkopen die over zijn, dus dat verbaast me nietsquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:10 schreef puzziepie het volgende:
Jessie en Merel willen het liefst geld hebben voor de huisjes
Ons tuinhuisje is verrot.Ben aan het sparen voor volgend jaar, nieuw tuinhuisje.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:10 schreef puzziepie het volgende:
Jessie en Merel willen het liefst geld hebben voor de huisjes
quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:15 schreef Aggie46 het volgende:
Merel: ik heb me toch een snor. Eigenlijk hebben alleen oudere vrouwen een snor.![]()
Kan je wat vertellen loeder: IK ben een oudere vrouw en heb GEEN snor
Het is toch gewoon een feit, over het algemeen krijg je meer last van ongewenste haargroei op latere leeftijd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:15 schreef Aggie46 het volgende:
Merel: ik heb me toch een snor. Eigenlijk hebben alleen oudere vrouwen een snor.![]()
Kan je wat vertellen loeder: IK ben een oudere vrouw en heb GEEN snor
klopt is hormonaal, na de overgang, vandaar altijd die ouwe tantes van vroeger die zo priktenquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een feit, over het algemeen krijg je meer last van ongewenste haargroei op latere leeftijd.
Ik niet dus. En ben 50 (plus en plus en plus)quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een feit, over het algemeen krijg je meer last van ongewenste haargroei op latere leeftijd.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:19 schreef Bramenstruik het volgende:
Maar niet iedereen (gelukkig) had ook nog wel tantes die gewoon zachtje kusjes gaven
Maar ik snap niet waarom je iemand een loeder noemt omdat ze iets zegt wat op waarheid berust.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik niet dus. En ben 50 (plus en plus en plus)
Ik ook niet hoor. En ook 50 ++++++quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik niet dus. En ben 50 (plus en plus en plus)
Denk ook dat donkerharige vrouwen er meer last van hebben,quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:19 schreef Bramenstruik het volgende:
Maar niet iedereen (gelukkig) had ook nog wel tantes die gewoon zachtjes kusjes gaven
Vrouwen uit een andere cultuur hebben vaak ook meer last van beharing in het gezicht ,en donkere beharing. Kan je niet veel aan doenquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Yup...ik ook en ben niet oud...vinnikquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vrouwen uit een andere cultuur hebben vaak ook meer last van beharing in het gezicht ,en donkere beharing. Kan je niet veel aan doen
En het hoeft niet leeftijdsgebonden te zijn, kan al op zeer jonge leeftijd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vrouwen uit een andere cultuur hebben vaak ook meer last van beharing in het gezicht ,en donkere beharing. Kan je niet veel aan doen
Ik dacht: Waar heeft ze het over. Ja, ik heb inderdaad "loeder" gezegd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom je iemand een loeder noemt omdat ze iets zegt wat op waarheid berust.
Moet ze er dan achter zeggen: behalve Aggie.
laten we het er op houden, dat loeder niets met overbeharing te maken heeftquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik dacht: Waar heeft ze het over. Ja, ik heb inderdaad "loeder" gezegd.
Past eigenlijk niet bij me.
Sorry.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
En het hoeft niet leeftijdsgebonden te zijn, kan al op zeer jonge leeftijd.
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Merel wilde zelfs de flessen saus verkopen die over zijn, dus dat verbaast me niets
Zo'n leuke roze met rotte eieren geurquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ons tuinhuisje is verrot.Ben aan het sparen voor volgend jaar, nieuw tuinhuisje.
Maar echt niet van hullie
Als ze nog dicht zitten is het geen probleem lijkt mijquote:
in UTO1 lieten ze alles door de voeselbank ophalen, lijkt me een beter gebaarquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ze nog dicht zitten is het geen probleem lijkt mij
1 heb ik het einde niet van gezien, maar dat is zeker een beter gebaarquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in UTO1 lieten ze alles door de voeselbank ophalen, lijkt me een beter gebaar
Die geef je dan toch gewoon weg of zo? Fles saus van 1,50 verkopen voor 1,40 met 3.95 verzendkostenquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ze nog dicht zitten is het geen probleem lijkt mij
Zal ook nog wel gaan gebeuren.....misschien kijken ze eerst of de bewoners zelf met dat idee komen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
1 heb ik het einde niet van gezien, maar dat is zeker een beter gebaar
Precies of weggeven aan de vrijwilligers of zoquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in UTO1 lieten ze alles door de voeselbank ophalen, lijkt me een beter gebaar
Er wordt wel kleding opgehaald volgende weekquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal ook nog wel gaan gebeuren.....misschien kijken ze eerst of de bewoners zelf met dat idee komen.
Ik vind het sowieso onnodig om overal geld voor te moeten hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:30 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Die geef je dan toch gewoon weg of zo? Fles saus van 1,50 verkopen voor 1,40 met 3.95 verzendkosten
Precies!quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik heb het zelf niet breed, maar ik zie mezelf toch niet snel een fles mayo op MP zetten, vraag wel aan mn buurman of hij het wil hebben
quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso onnodig om overal geld voor te moeten hebben.
Mij ging het meer om het idee dat het producten waren die al open waren of aangebroken. Verder gingen mijn gedachten niet
preciesquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso onnodig om overal geld voor te moeten hebben.
Mij ging het meer om het idee dat het producten waren die al open waren of aangebroken. Verder gingen mijn gedachten niet
Op fb, in bepaalde plaatsen in groepen gratis weggeven staan wel eens heel leuke dingen waar ik zelf ook niet zo gauw aandenk.....wie in .........buurt woont, ik heb nog onaangebroken chinees over, kan je direct ophalen..stuur me een pb. Of inderdaad kattenvoedsel e.d.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik heb het zelf niet breed, maar ik zie mezelf toch niet snel een fles mayo op MP zetten, vraag wel aan mn buurman of hij het wil hebben
Ik zag gister toevallig een filmpje van de finale en stemming in 2018quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal ook nog wel gaan gebeuren.....misschien kijken ze eerst of de bewoners zelf met dat idee komen.
ja ook datquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op fb, in bepaalde plaatsen in groepen gratis weggeven staan wel eens heel leuke dingen waar ik zelf ook niet zo gauw aandenk.....wie in .........buurt woont, ik heb nog onaangebroken chinees over, kan je direct ophalen..stuur me een pb. Of inderdaad kattenvoedsel e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |