Handig voor crème brûléequote:Op donderdag 28 november 2019 22:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je zo'n ding voor toch?
[ afbeelding ]
Ook ideaal voor vuurwerk.
Haha ik snap wat je bedoelde.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:09 schreef Laysa het volgende:
Phoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
De link van het plaatje plakken alles selecteren en dan de groene knop boven het invoerveld gebruiken.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:11 schreef Laysa het volgende:
Nu alleen weer weten hoe ik plaotjes mot plakken
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zag ik dus voor een souffle aan.![]()
Ow...quote:Op donderdag 28 november 2019 22:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zag ik dus voor een souffle aan.![]()
Echte Lieke"'fans''quote:Op donderdag 28 november 2019 22:13 schreef Toverheks het volgende:
Oh Laysa ja dat weet ik nog van Evil Live de tering wat een gast was dat, maar hij heeft boontje om zijn loontje gekregen met Pizza`s en bamimaaltijden, en nee ik was het niet maar oh lig n weer in de kreukels als ik aan die tijd denk
Of dat forum van Huub met zijn Huubsoppers, geloof dat ik onder 20 namen en zo gepost had daar, en ik niet alleenquote:
Ja dat is wel iets heel anders dan die souffléquote:Op donderdag 28 november 2019 22:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Toen ik je crème brûlée zag schrijven wist ik het ook alweer.
Met het fiets tochtje en bootje varenquote:
Heel anders.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat is wel iets heel anders dan die soufflé![]()
Huubsoppers, lang geleden dat ik at gehoord hebquote:Op donderdag 28 november 2019 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of dat forum van Huub met zijn Huubsoppers, geloof dat ik onder 20 namen en zo gepost had daar, en ik niet alleenwas echt ff reldeldel wie trekt er aan de bel
Ja die heeft nog wel een pittige tijd gehad ernaquote:Op donderdag 28 november 2019 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
https://vroegert.nl/hoe-is-het-nu-deelnemers-de-gouden-kooi/2/
Dat waren nog eens tijden Yvonne, oh je moest iets slecht over Huubje posten nou ik kreeg bakken stront over me heen net als Laysa en nog een paar, maar het was een leuke tijd en DGK mag wat mij betreft zo weer beginnenquote:Op donderdag 28 november 2019 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huubsoppers, lang geleden dat ik at gehoord heb
Die Lieke fandag dan....Kind durfde niemand aan te kijken. Maar gaf niet we waren er niet voor haarquote:Op donderdag 28 november 2019 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met het fiets tochtje en bootje varenecht ik heb daar wat verzonnen en de boel op stelte gezet, was er een SL alleen ik deed verslag ervan wat in me op kwam en sommige geloofde het ook nog,en dan die Huubsoppers ohhhhhhh gillen
Dat was de 1e keer dat ik je in het eggie zag, en nog steeds veel liefde voor elkaar al die tijd, door dik en dunquote:Op donderdag 28 november 2019 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die Lieke fandag dan....Kond durfde niemand aan te kijken. Maar gaf niet we waren er niet voor haar
Nee joh dat was bij de kooi zelf...Met die bewaker met hondquote:Op donderdag 28 november 2019 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat was de 1e keer dat ik je in het eggie zag, en nog steeds veel liefde voor elkaar al die tijd, door dik en dun
k wis dat je 'm mooi zou vindenquote:
Groupiesquote:Op donderdag 28 november 2019 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee joh dat was bij de kooi zelf...Met die bewaker met hond![]()
Huhhhhhhhhh sorry mensen we sloegen toen een beetje door
Ik vond DGK geweldig, nog leuker dan BB.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden Yvonne, oh je moest iets slecht over Huubje posten nou ik kreeg bakken stront over me heen net als Laysa en nog een paar, maar het was een leuke tijd en DGK mag wat mij betreft zo weer beginnen
Oh ja nu weet ik het weer, oh met Yvonne van verderop de die hard fan, en nog steeds he streamt ze elke dagquote:Op donderdag 28 november 2019 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee joh dat was bij de kooi zelf...Met die bewaker met hond![]()
Huhhhhhhhhh sorry mensen we sloegen toen een beetje door
Jajaquote:Op donderdag 28 november 2019 22:25 schreef Laysa het volgende:
Ik woonde toen een kwartier daar vandaan...Dus toen haks smste dat ze daar was dacht ik er ook ff leuk naarr toe te gaan
Pffffrt, wij stonden te kleumen bij het hek van BB1 als er een bewoner wegmoestquote:
Komt die toevallig uit Almere?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh ja nu weet ik het weer, oh met Yvonne van verderop de die hard fan, en nog steeds he streamt ze elke dag
De Bunker komt bij mij op 2, al vond ik BB VIP ook leuk om te volgen, Utopia nee niet meer, ik lees bij en zap er wel eens langs, weet nu wel dat Jessie gaat winnen, hij zit er niets voor niets weer in, zal hem wel beloofd zijn door de FEBO, kom terug houd je mond maar ji9j bent de winnaar.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond DGK geweldig, nog leuker dan BB.
quote:
Echt nietquote:Op donderdag 28 november 2019 22:27 schreef Laysa het volgende:
Almere Amsterdam is allemaal hetzelfde
Er gaat zo iemand happenquote:Op donderdag 28 november 2019 22:27 schreef Laysa het volgende:
Almere Amsterdam is allemaal hetzelfde
quote:
Nee joh, ik kom uit Amsterdam maar woon nu al 65544 jaar in Dordtquote:Op donderdag 28 november 2019 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ik besef nu dat jij uit Almere komt, ja leuke stad erg gezellig en leuk winkelcentrum, en mooie huisjes met aangeharkte tuintje, nee prachtig gewoon
![]()
Dag lieverd alles oke met je we hebben je gemist leuk dat je weer ff langs zwieptquote:
Moet je er wel weer wat vaker zijnquote:Op donderdag 28 november 2019 22:34 schreef Toverheks het volgende:
Kijk Laysa het wordt een echte SC.....je krijgt je zin lekker slap ouwehoeren over ditjes en datjes, weetjes en nog meer van die gezelligheid
quote:
Ja, ik was even iets aan het regelen.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dag lieverd alles oke met je we hebben je gemist leuk dat je weer ff langs zwiept
Oh Amsterdammers onder elkaar, altijd gezellig en wat was AJAX weer goed hequote:Op donderdag 28 november 2019 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, ik kom uit Amsterdam maar woon nu al 65544 jaar in Dordt
Maar er was nog een Yvonne uit Almere die ook alles streamde en ik dacht dat je haar bedoeldequote:Op donderdag 28 november 2019 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ik besef nu dat jij uit Almere komt, ja leuke stad erg gezellig en leuk winkelcentrum, en mooie huisjes met aangeharkte tuintje, nee prachtig gewoon
![]()
Ik kom alleen als het gezellig is en als ik af en toe een joepoepje van mijn held mag postenquote:Op donderdag 28 november 2019 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Moet je er wel weer wat vaker zijn
Oke, maar ben blij dat ik je weer leesquote:Op donderdag 28 november 2019 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik was even iets aan het regelen.
Nee die bedoelde ik niet dus, maar ik ken er nog wel een paar die dag en nacht streamen ik ben die tijd voorbij, gelukkig maar want anders zat ik dag en nacht weer achter mijn comp.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar er was nog een Yvonne uit Almere die ook alles streamde en ik dacht dat je haar bedoelde
Tubjes mogen niet meerquote:Op donderdag 28 november 2019 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik kom alleen als het gezellig is en als ik af en toe een joepoepje van mijn held mag posten
Ik moest van Huub oprotten uit uto. Blijft 1 van mijn favoriete momenten hier.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of dat forum van Huub met zijn Huubsoppers, geloof dat ik onder 20 namen en zo gepost had daar, en ik niet alleenwas echt ff reldeldel wie trekt er aan de bel
Heb je zo weer geleerd hoor, oude liefde roest niet zal ik maar zeggen ik moest ook weer uitvinden hoe ik iemand moest quotenquote:Op donderdag 28 november 2019 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik struikel elke keer over allerlei nieuwe FoK! functionaliteiten en voel me dan een soort bejaarde idioot omdat ik het niet snap
@Sambalbaai!! Hier heb je een ouwetje!quote:Op donderdag 28 november 2019 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik struikel elke keer over allerlei nieuwe FoK! functionaliteiten en voel me dan een soort bejaarde idioot omdat ik het niet snap
Ikzienixquote:Op donderdag 28 november 2019 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tubjes mogen niet meer![]()
Streng deurbeleid enzulks
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Wees blij dat je hier nog "smileys" mag posten.
Ik had zo hendig sjiek zitten painten en toen kon ik 'm heul niet posten omdat TinyPic blijkbaar al duizend jaar offline is, ofzeaux.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb je zo weer geleerd hoor, oude liefde roest niet zal ik maar zeggen ik moest ook weer uitvinden hoe ik iemand moest quoten
Ik ruik het.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
@:sambalbaai!! Hier heb je een ouwetje!
Ja hallo, ik wil wel weten wie haar held isquote:Op donderdag 28 november 2019 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Dit is de sc tenslotte.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
OEH NEE TEVEEL....lEES ANDERS EERRTS EVEN DE oP.quote:
Jouw UI, zo een heb ik er ook nogquote:Op donderdag 28 november 2019 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche vandaan.
Gay, Marvinquote:Op donderdag 28 november 2019 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, ik wil wel weten wie haar held is
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:42 schreef Toverheks het volgende:
Omdat jullie zo *aandringen* doe ik er ff 2![]()
https://www.youtube.com/r(...)ye+let%27s+get+it+on
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche vandaan.
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:09 schreef Laysa het volgende:
GEEN TUBJES!!!!
BEPERK SMILY GEBRUIK!!!!!
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
OEH NEE TEVEEL....lEES ANDERS EERRTS EVEN DE oP.
iK BEN NOOIT TE BEROERD OM NEWBIES TE HELPEN![]()
Ah caps nog aan...dan is het maar duidelijk
Ik moest mijn eigen onder een berg stof vandaan halen, overigensquote:Op donderdag 28 november 2019 22:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jouw UI, zo een heb ik er ook nog
Ik heb al tegen de kinderen gezegd, als ik dood ben en jullie zitten in de aula, dan wordt eerst het hele oevre van hem gedraaid en dan is het tijd voor bitterballen en mogen jullie huis waards kerenquote:
Teruggevondenquote:Op donderdag 28 november 2019 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest mijn eigen onder een berg stof vandaan halen, overigens
WAT NU WEERquote:Op donderdag 28 november 2019 22:45 schreef Laysa het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah kut kut kut echt zooooooooooooooooo lelijk dit
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:42 schreef Toverheks het volgende:
Omdat jullie zo *aandringen* doe ik er ff 2![]()
https://www.youtube.com/r(...)ye+let%27s+get+it+on
Klinkt goedquote:Op donderdag 28 november 2019 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb al tegen de kinderen gezegd, als ik dood ben en jullie zitten in de aula, dan wordt eerst het hele oevre van hem gedraaid en dan is het tijd voor bitterballen en mogen jullie huis waards keren
Evil as hell....ja zo herinneren we jequote:Op donderdag 28 november 2019 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Teruggevonden
Wie heeft die ook weer gemaakt? Jij?
Ja. Stuk of 25 uiteindelijk denk ik? Voor allerlei users? Ik heb ook nog een schilderij van mijn eigen ava die FANN voor me heeft gemaakt, en twee shirts die ik had laten drukken voor een Meet, toenquote:Op donderdag 28 november 2019 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Teruggevonden
Ook de mijne heeft IAN gemaakt en ook die met een kerstmuts, ik blijf hem trouw en verander mijn AVA nooitquote:Op donderdag 28 november 2019 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Teruggevonden
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb al tegen de kinderen gezegd, als ik dood ben en jullie zitten in de aula, dan wordt eerst het hele oevre van hem gedraaid en dan is het tijd voor bitterballen en mogen jullie huis waards keren
Die van jou was ook wel érg goed gelukt, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 28 november 2019 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ook de mijne heeft IAN gemaakt en ook die met een kerstmuts, ik blijf hem trouw en verander mijn AVA nooit
Weet nog wel toen ze hier thuis nog woonde, ze werden krankzinnig als ik weer alle cds ging draaien, en lekker mee blerren en ja ik heb een kraakstem hoort bij mijn naamquote:
Echt wel en ik kijk ook zo vrolijk en sinds ik hem gekregen had van jou nooit meer veranderd, dat wil toch wel wat zeggen hequote:Op donderdag 28 november 2019 22:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die van jou was ook wel érg goed gelukt, eerlijk gezegd
Ik ben onder de indruk en vereerd tegelijkquote:Op donderdag 28 november 2019 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt wel en ik kijk ook zo vrolijk en sinds ik hem gekregen had van jou nooit meer veranderd, dat wil toch wel wat zeggen he
Ja @FANN maakte schilderijen maar daar kwam gedoe over ivm copyright . Jammer wel.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja. Stuk of 25 uiteindelijk denk ik? Voor allerlei users? Ik heb ook nog een schilderij van mijn eigen ava die FANN voor me heeft gemaakt, en twee shirts die ik had laten drukken voor een Meet, toen
*grabbelgrabbelgrabbel*quote:Op donderdag 28 november 2019 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zit gewoon in me te graaien
#METOO
k moest ook altijd naar hun zooi luisteren, maar mijn muziek kon harderquote:Op donderdag 28 november 2019 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Weet nog wel toen ze hier thuis nog woonde, ze werden krankzinnig als ik weer alle cds ging draaien, en lekker mee blerren en ja ik heb een kraakstem hoort bij mijn naam
Mooie UI!quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
k moest ook altijd naar hun zooi luisteren, maar mijn muziek kon harder
Ja! Geheel waarheidsgetrouw.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oooh die van jou is wel heel snoezig.
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja! Geheel waarheidsgetrouw.
Al heeft Ian ook wel eens mij een bomgordel omgepaint
Juist. Geheel waarheidsgetrouw.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist. Geheel waarheidsgetrouw.
Oh ja echt veeg me op nu ik er weer aan terug denkquote:Op donderdag 28 november 2019 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
op een echte foto...op een strand ergens aan de spaanse kust
Lekker ouderwets, slaap lekkerquote:Op donderdag 28 november 2019 22:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja. Bedtijd. Morgen weer vroeg op om schnitzeltjes te bakken
kusje mee, ik gaat ook ff sjownieus kijken en dan vlieg ik naar bovenquote:
Ja! Ouderwets!quote:Op donderdag 28 november 2019 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kusje mee, ik gaat ook ff sjownieus kijken en dan vlieg ik naar boven![]()
Was ff heul gezellig zo in deze SC
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Ouderwets!
Hoor je me @:sambalbaai!!!
ik zei 'oud'
Ik niet hoor.quote:
Zoiets?quote:Op donderdag 28 november 2019 23:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik niet hoor.![]()
Ik heb vandaag de kerstboom opgezet. Beetje vroeg naar ach, voor het eerst sinds jaren plek voor 1 en met mijn ocd heb ik de tijd nodig. Alles moet precies zo als ik het wil hebben op de boom.
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Ouderwets!
Hoor je me @:sambalbaai!!!
ik zei 'oud'
Ik twijfel nog, wel na zondagquote:Op donderdag 28 november 2019 23:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik niet hoor.![]()
Ik heb vandaag de kerstboom opgezet. Beetje vroeg naar ach, voor het eerst sinds jaren plek voor 1 en met mijn ocd heb ik de tijd nodig. Alles moet precies zo als ik het wil hebben op de boom.
Ach Bwenniebrenquote:Op donderdag 28 november 2019 23:08 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik was ff op zoek naar een UI die Bwenniebren ooit voor me gemaakt heeft.
Verschwunden.
Ze staat ook in het in memoriam topic in JUB.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jah....ik mis de karaokeavondjes bij haar en meer natuurlijk.
Ik heb het gezien.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze staat ook in het in memoriam topic in JUB.
Brendaquote:Op donderdag 28 november 2019 23:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2019 23:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Brenda
![]()
![]()
![]()
Poepescheet Kikkert
You're on a roll dame!quote:
Oh dat wist ik niet eens van dat Thirtquote:Op donderdag 28 november 2019 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja. Stuk of 25 uiteindelijk denk ik? Voor allerlei users? Ik heb ook nog een schilderij van mijn eigen ava die FANN voor me heeft gemaakt, en twee shirts die ik had laten drukken voor een Meet, toen
Ja, gedoe gedoe ..quote:Op donderdag 28 november 2019 22:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja @:FANN maakte schilderijen maar daar kwam gedoe over ivm copyright . Jammer wel.
Zeg *wink, wink, wink* kun jij een kerstmuts op m'n UI shoppen?quote:
Ga me niet vertellen dat je om 19 uur al in bed lagquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:25 schreef BloesBloes het volgende:
Krijg nou wat, ik zag die schnitzel voorbij schuiven .........
HIer lekker geen kerstboom, gooi een paar ballen in een mooie glazen bak, wat lampies er bij en klaar is Kees, geen gedoe met die kutbomen die na een paar dagen toch weer gaat vervelen. Ze staan altijd in de weg.quote:
Ik ms Beequeen heel erg.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja Beequeen was toch wel een markante user.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ms Beequeen heel erg.
Bwenniebren heb ik niet gekend, hoor wel veel over haar van Fritsie
Ja, maar niet alleen, ik had m'n Teddy bij mequote:Op vrijdag 29 november 2019 11:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je om 19 uur al in bed lag
Schnitzel zal ongetwijfeld een prachtige kerstmuts uit de hoge hoed toveren, maar ik vind dat het wel iets met een Christmas Jester (Kerst narrenkap) moet zijnquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg *wink, wink, wink* kun jij een kerstmuts op m'n UI shoppen?
Ja mooi!quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:15 schreef yvonne het volgende:
Is het hier de gewoonte dat je zelf een heel topic moet vollullen?
Je zal het niet geloven maar ik werk gewoon tussendoor nog. Zoals Jort zei; "er mot wel brood op de plank" Nog een uurtje ofzo dan kap ik ermee. Waar de rest van die luie wijven uithangt weet ik ook niet. Waarschijnlijk rotzooi trappen in de cos.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:15 schreef yvonne het volgende:
Ja, als je al zo lang bestaat is het niet verwonderlijk met zoveel ledenquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja Beequeen was toch wel een markante user.
Als je dat in memoriam leest in JUB, dan zijn er toch best veel mensen waar je mee postte overleden.
Ik ben uit vorm, geef ik grif toe.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:15 schreef yvonne het volgende:
Ik ben pas net wakker ja.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:15 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij was VOL gewoon een afscheiding van FOK. Eén van de initiators was trouwens Bommels, wist u dat?quote:
Maar je UI'en blijven top, dus dat valt wel meequote:Op vrijdag 29 november 2019 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben uit vorm, geef ik grif toe.
Misschien kan Ian wel een paars lavendelveld paintenquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je UI'en blijven top, dus dat valt wel mee
Vast wel. Hij kan alles met een UI.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Misschien kan Ian wel een paars lavendelveld painten
Ik wil de oude RLS SC terug, met al het schorremorrie dat erin hoorde. dus doe je best, bouw het langzaam uit, je bent goed bezigquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:02 schreef Laysa het volgende:
JESUS moeten we nu alles alleen doen... En weer een topic met zn 2en vollullen
Nou....ik schrik ervanquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:10 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik wil de oude RLS SC terug, met al het schorremorrie dat erin hoorde. dus doe je best, bouw het langzaam uit, je bent goed bezig
Versabommiequote:Op vrijdag 29 november 2019 15:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Volgens mij was VOL gewoon een afscheiding van FOK. Eén van de initiators was trouwens Bommels, wist u dat?
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, sorry dan, dacht ik even niet bij na. Al het schorremorrie zou wel mooi zijn. Prikt meteen iets in m'n ooghoek nu ik dit zeg .......quote:
iedereen is welkomquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:14 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, sorry dan, dacht ik even niet bij na. Al het schorremorrie zou wel mooi zijn. Prikt meteen iets in m'n ooghoek nu ik dit zeg .......
Ja, alleen vind ik wel dat Yvonne meteen weer een beetje een hoofdrol zit op te eisen. Ze is af en toe zóóóóó aanwezigquote:
vroeger kwam ze alleen maar bij ruzie dus het mag van mij.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, alleen vind ik wel dat Yvonne meteen weer een beetje een hoofdrol zit op te eisen. Ze is af en toe zóóóóó aanwezig
Oh, van mij ook hoor, anders had ik er wel wat van gezegd. Nu ga ik 's avonds om een uur of 10 gewoon zitten gapen, nou dan weet ze het wel hoorquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
vroeger kwam ze alleen maar bij ruzie dus het mag van mij.
Ja die ben ik gister al gaan zoekenquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:10 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik wil de oude RLS SC terug, met al het schorremorrie dat erin hoorde. dus doe je best, bouw het langzaam uit, je bent goed bezig
quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:02 schreef Laysa het volgende:
JESUS moeten we nu alles alleen doen... En weer een topic met zn 2en vollullen
Die mis ik wel.quote:
Ja doe maarquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja die ben ik gister al gaan zoekenMisschien kunnen we die hierheen schoppen de laatste maand van UTO?
Mêh mêhquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, alleen vind ik wel dat Yvonne meteen weer een beetje een hoofdrol zit op te eisen. Ze is af en toe zóóóóó aanwezig
Oh god jij ook niet,quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben pas net wakker ja.Totaal niet geslapen vannacht.
Serieus?quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
vroeger kwam ze alleen maar bij ruzie dus het mag van mij.
Ohquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus?Ik kwam toch ook wel voor de leut langs
quote:
Ja en áls ik dat doe ontploft FB zeker, huuuuuuuuuuuuu iets engs in 'ons'UTOquote:
Welnee die kunnen toch ook gewoon hier posten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en áls ik dat doe ontploft FB zeker, huuuuuuuuuuuuu iets engs in 'ons'UTO
Doe maar niet, dit huidige Bastion van Zoete Snoeperigheid overleeft dat echt nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en áls ik dat doe ontploft FB zeker, huuuuuuuuuuuuu iets engs in 'ons'UTO
JA HALLO< DE EEN WIL HET WEL EN DE ANDER NIET.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:02 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Doe maar niet, dit huidige Bastion van Zoete Snoeperigheid overleeft dat echt niet
quote:
Dat heeft iedere FOK!kerquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal van die fenomenale archivering skills?
Tjaquote:
Nou je kan het ook overdrijvenquote:
Staat in mijn Fobo anders was ie al wegquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik faal duidelijk. Al die paints zijn ook al twee of drie pc’s geleden, tbh
Het is ook niet iets wat je als usernaam zou willenquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Achteraf gezien is KutVocht. best een typische naam voor een roze beer, maar je kan niet alles hebben. Zoals een Schnitzel tag.
Hmm?quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Achteraf gezien is KutVocht. best een typische naam voor een roze beer, maar je kan niet alles hebben. Zoals een Schnitzel tag.
Sssst.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook niet iets wat je als usernaam zou willen
LOLquote:
Ik heb echt moeite met de UIenquote:
Ja ik zit nu als een ingedeukt oud vrouwtje en probeer het te snappenquote:
Ik ga zo weer normaal...Maar omdat ik zelf.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik zit nu als een ingedeukt oud vrouwtje en probeer het te snappen
Doe wat je wilquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga zo weer normaal...Maar omdat ik zelf.
Nee man, uren wakker gelegen, wat kut is want morgen krijg ik sowieso al geen slaap en vanacht wss ook niet.quote:
En daar gaat je reputatie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:51 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk moet ik hier zo posten, maar ik heb met Bloes juist zo'n fijne reputatie opgebouwd; lief, betrouwbaar, behulpzaam en aimabel, zelfs die muis is tegenwoordig gek op me
Slaap je altijd slecht?quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee man, uren wakker gelegen, wat kut is want morgen krijg ik sowieso al geen slaap en vanacht wss ook niet.
Dat ken ikquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Sssst, er zijn er in de huidige cos nog steeds die denken dat ik best lief ben
Je kan ook liegen alsof het gedrukt is he?quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:56 schreef yvonne het volgende:
Bloes is heel vriendelijk en aardig, bijna *in wangetjes knijpend*lief.
Hopla, graag gedaan
Ik schud het zo uit m'n mouw.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ook liegen alsof het gedrukt is he?
Ja ik wist hetquote:
Yv. meent dat, ze zei laatst nog dat ze het te weinig tegen me zeiquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ook liegen alsof het gedrukt is he?
Jianquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Yv. meent dat, ze zei laatst nog dat ze het te weinig tegen me zei
Geloof mij nou, is gewoon een slecht gewetenquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vaak wel ja, mijn moeder had het zelfde.
Dat sowiezo.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof mij nou, is gewoon een slecht geweten
Hoe jaag je mensen wegquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:12 schreef Laysa het volgende:
nog meer ouwe lullen die zich kenbaar willen maken?
Wie noem jij een ouwe lul?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:12 schreef Laysa het volgende:
Oh ja dat is waarquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet jou.
Voel je ja aangesproken
[..]
Daar hebben we jou voor.
Als ik een ouwe lul ben, dan ben jij bejaardquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:12 schreef Laysa het volgende:
Wat wil je nou horen? Dat je een jonge god bent. KUCHquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik een ouwe lul ben, dan ben jij bejaard
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik een ouwe lul ben, dan ben jij bejaard
Jesusquote:
Ja, eigenlijk wel, ik kon indertijd ook moeilijk kiezen tussen Jian of Hercules. Ik heb toen maar Jian gekozen want ik zag de bui al hangenquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wil je nou horen? Dat je een jonge god bent. KUCH
Goeie vraag.quote:
Hahahahahahahahaquote:
Doe niet zo lelijk, ik heb Soury uitgenodigd omdat ze er gewoon toch bij hoort. Je had de lach op haar gezichtje moeten zien Je kon echt zien dat ze naar dat kleine gebaar, dat kleine beetje vriendelijkheid snakte. En nou zit jij dat opbloeiende zelfvertrouwen de grond in te trappen, foeiquote:
Whehehehehequote:Op vrijdag 29 november 2019 18:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe niet zo lelijk, ik heb Soury uitgenodigd omdat ze er gewoon toch bij hoort. Je had de lach op haar gezichtje moeten zien Je kon echt zien dat ze naar dat kleine gebaar, dat kleine beetje vriendelijkheid snakte. En nou zit jij de opbloeiende zelfvertrouwen de grond in te trappen, foei
Nou bedankt!quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe niet zo lelijk, ik heb Soury uitgenodigd omdat ze er gewoon toch bij hoort. Je had de lach op haar gezichtje moeten zien Je kon echt zien dat ze naar dat kleine gebaar, dat kleine beetje vriendelijkheid snakte. En nou zit jij de opbloeiende zelfvertrouwen de grond in te trappen, foei
Ik ga al wegquote:
@Sambalbaaiquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:12 schreef Laysa het volgende:
Je moet de groeten hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wacht persoonlijk op de glorieuze terugkeer van Veulen en Teun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |