Handig voor crème brûléequote:Op donderdag 28 november 2019 22:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je zo'n ding voor toch?
[ afbeelding ]
Ook ideaal voor vuurwerk.
Haha ik snap wat je bedoelde.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:09 schreef Laysa het volgende:
Phoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
De link van het plaatje plakken alles selecteren en dan de groene knop boven het invoerveld gebruiken.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:11 schreef Laysa het volgende:
Nu alleen weer weten hoe ik plaotjes mot plakken
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zag ik dus voor een souffle aan.![]()
Ow...quote:Op donderdag 28 november 2019 22:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zag ik dus voor een souffle aan.![]()
Echte Lieke"'fans''quote:Op donderdag 28 november 2019 22:13 schreef Toverheks het volgende:
Oh Laysa ja dat weet ik nog van Evil Live de tering wat een gast was dat, maar hij heeft boontje om zijn loontje gekregen met Pizza`s en bamimaaltijden, en nee ik was het niet maar oh lig n weer in de kreukels als ik aan die tijd denk
Of dat forum van Huub met zijn Huubsoppers, geloof dat ik onder 20 namen en zo gepost had daar, en ik niet alleenquote:
Ja dat is wel iets heel anders dan die souffléquote:Op donderdag 28 november 2019 22:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Toen ik je crème brûlée zag schrijven wist ik het ook alweer.
Met het fiets tochtje en bootje varenquote:
Heel anders.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat is wel iets heel anders dan die soufflé![]()
Huubsoppers, lang geleden dat ik at gehoord hebquote:Op donderdag 28 november 2019 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of dat forum van Huub met zijn Huubsoppers, geloof dat ik onder 20 namen en zo gepost had daar, en ik niet alleenwas echt ff reldeldel wie trekt er aan de bel
Ja die heeft nog wel een pittige tijd gehad ernaquote:Op donderdag 28 november 2019 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
https://vroegert.nl/hoe-is-het-nu-deelnemers-de-gouden-kooi/2/
Dat waren nog eens tijden Yvonne, oh je moest iets slecht over Huubje posten nou ik kreeg bakken stront over me heen net als Laysa en nog een paar, maar het was een leuke tijd en DGK mag wat mij betreft zo weer beginnenquote:Op donderdag 28 november 2019 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huubsoppers, lang geleden dat ik at gehoord heb
Die Lieke fandag dan....Kind durfde niemand aan te kijken. Maar gaf niet we waren er niet voor haarquote:Op donderdag 28 november 2019 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met het fiets tochtje en bootje varenecht ik heb daar wat verzonnen en de boel op stelte gezet, was er een SL alleen ik deed verslag ervan wat in me op kwam en sommige geloofde het ook nog,en dan die Huubsoppers ohhhhhhh gillen
Dat was de 1e keer dat ik je in het eggie zag, en nog steeds veel liefde voor elkaar al die tijd, door dik en dunquote:Op donderdag 28 november 2019 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die Lieke fandag dan....Kond durfde niemand aan te kijken. Maar gaf niet we waren er niet voor haar
Nee joh dat was bij de kooi zelf...Met die bewaker met hondquote:Op donderdag 28 november 2019 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat was de 1e keer dat ik je in het eggie zag, en nog steeds veel liefde voor elkaar al die tijd, door dik en dun
k wis dat je 'm mooi zou vindenquote:
Groupiesquote:Op donderdag 28 november 2019 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee joh dat was bij de kooi zelf...Met die bewaker met hond![]()
Huhhhhhhhhh sorry mensen we sloegen toen een beetje door
Ik vond DGK geweldig, nog leuker dan BB.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden Yvonne, oh je moest iets slecht over Huubje posten nou ik kreeg bakken stront over me heen net als Laysa en nog een paar, maar het was een leuke tijd en DGK mag wat mij betreft zo weer beginnen
Oh ja nu weet ik het weer, oh met Yvonne van verderop de die hard fan, en nog steeds he streamt ze elke dagquote:Op donderdag 28 november 2019 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee joh dat was bij de kooi zelf...Met die bewaker met hond![]()
Huhhhhhhhhh sorry mensen we sloegen toen een beetje door
Jajaquote:Op donderdag 28 november 2019 22:25 schreef Laysa het volgende:
Ik woonde toen een kwartier daar vandaan...Dus toen haks smste dat ze daar was dacht ik er ook ff leuk naarr toe te gaan
Pffffrt, wij stonden te kleumen bij het hek van BB1 als er een bewoner wegmoestquote:
Komt die toevallig uit Almere?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh ja nu weet ik het weer, oh met Yvonne van verderop de die hard fan, en nog steeds he streamt ze elke dag
De Bunker komt bij mij op 2, al vond ik BB VIP ook leuk om te volgen, Utopia nee niet meer, ik lees bij en zap er wel eens langs, weet nu wel dat Jessie gaat winnen, hij zit er niets voor niets weer in, zal hem wel beloofd zijn door de FEBO, kom terug houd je mond maar ji9j bent de winnaar.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond DGK geweldig, nog leuker dan BB.
quote:
Echt nietquote:Op donderdag 28 november 2019 22:27 schreef Laysa het volgende:
Almere Amsterdam is allemaal hetzelfde
Er gaat zo iemand happenquote:Op donderdag 28 november 2019 22:27 schreef Laysa het volgende:
Almere Amsterdam is allemaal hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |