Het kan. Maar of het hier gebeurt is een tweede.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee er is ook een Chinees die dit weleens gedaan heeft in een tv show. Daar zijn ook slomo opnames van. Het kan echt.
Ja dat is een tweede iddquote:Op donderdag 28 november 2019 21:06 schreef Zilverberk het volgende:
Je kon nog geen afscheid nemen van de badjasmannen?
[..]
Het kan. Maar of het hier gebeurt is een tweede.
Helemaal na een bakje van dat toetje van gister er achteraan zeker>?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:32 schreef minilot het volgende:
Nog best trek na Uitgekooktmaal. Goed dus voor het afvallen, die shizzle.
Ik ben bang voor over 2 weken.. wanneer ik klaar ben met mn beugelquote:Op donderdag 28 november 2019 21:32 schreef minilot het volgende:
Nog best trek na Uitgekooktmaal. Goed dus voor het afvallen, die shizzle.
Af en toe iemand op je mond laten slaan, zodat je een paar dagen niet kan eten?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben bang voor over 2 weken.. wanneer ik klaar ben met mn beugel
Ben 7kg kwijt, vrees dat het er zo weer bij zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je te doelen op Lidls wittechocolademousse?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helemaal na een bakje van dat toetje van gister er achteraan zeker>?
Kinderen zijn raar, soms.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Zit je te doelen op Lidls wittechocolademousse?
Ik heb het restant ervan vanavond aan J. en Günther uitbesteed. Günther weigerde echter pertinent en at vervolgens zo kijkend:de schillen van een eerder verorberde kiwi gold op.
Hoe overleven die beesten?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:56 schreef minilot het volgende:
Net al mug in slaapkamer. Nu mug in woonkamer. Niet dezelfde, want slaapkamermug is nu een plat dingetje in een bloedvlekje op de muur.
Grmbl. Bijna december!
Oow wij doen 3 dagen met het bakje bruine moussequote:Op donderdag 28 november 2019 21:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Zit je te doelen op Lidls wittechocolademousse?
Ik heb het restant ervan vanavond aan J. en Günther uitbesteed. Günther weigerde echter pertinent en at vervolgens zo kijkend:de schillen van een eerder verorberde kiwi gold op.
Bij eerdere feestdagenseizoenen van de Lidl aten J. en ik de bak witte meermaals per winter samen in een tijdsbestek van maximaal vier minuten helemaal op. Voor het eerst ooit dat er iets over was, het stond helemaal onwennig aangebroken in de koelkastquote:Op donderdag 28 november 2019 21:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow wij doen 3 dagen met het bakje bruine mousse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |