SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Er moet op tv ook nog wat te zien zijn.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:06 schreef Jemoederniet het volgende:
We mogen wel de gymles integraal meemaken, maar de ruzies tussen Gerrit en Jessie verdwijnen achter de bomen.
Daar doelde ik op, vandaag pas krijgen ze een hele bulk aan emails binnen opeens, aangaande de executie verkoop... Dus de FEBO heeft ze gewoon opgespaardquote:
dat zeden ze vanm ook alquote:Op donderdag 28 november 2019 20:12 schreef Flow3r het volgende:
Mariska had gehoopt dat ze vandaag zouden stemmen
Franny vraagt of het klopt dat Mariska voor 7 december naar huis wil
antwoord mogen we niet horen![]()
Nee, het is geen doen. Ik vind het al knap dat je er iets van kan bakken en braden.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zeden ze vanm ook al
..
kapot lastig cosseh zo
al die Bomen
beter we maken gewoon een verslag per dag
en paco pakt het geheel
geen doen dit
we gaan klieren, gierenquote:Op donderdag 28 november 2019 20:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, het is geen doen. Ik vind het al knap dat je er iets van kan bakken en braden.
Misschien tijd om gericht aan Gerrit dan een mail erover te sturenquote:
Goed idee wel.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Misschien tijd om gericht aan Gerrit dan een mail erover te sturen
Jahh sluit maar al, die zooi daar is dood tot morgen, en dan nogquote:Op donderdag 28 november 2019 20:48 schreef Giggio het volgende:
febo naar huis
streams weer morgen v.a. uurtje of 8 als ze op kantoor zijn?
bewoners ook een vrij avondje met z'n allen naar de bios zeker?
pilletjes in de mikken en slapen zekerquote:Op donderdag 28 november 2019 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh sluit maar al, die zooi daar is dood tot morgen, en dan nog
Ze worden nog vaak toe gesproken dan. Het is niet anders dan sl de laatste dagen.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:51 schreef Giggio het volgende:
of worden ze toegesproken/ krijgen ze instructies dat de boot-tokkies met rust gelaten moeten worden met de stemmingen?
eindscript is ook ingewikkeldquote:Op donderdag 28 november 2019 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze worden nog vaak toe gesproken dan. Het is niet anders dan sl de laatste dagen.
Echt hè. Jammer dat ze gisteren of vandaag niet moesten stemmen.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:00 schreef Giggio het volgende:
[..]
eindscript is ook ingewikkeld
ze zullen maar eens per ongeluk verkeerd stemmen
ja de eindstemming - hadden ze mooi kunnen stoppen per 1decquote:Op donderdag 28 november 2019 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt hè. Jammer dat ze gisteren of vandaag niet moesten stemmen.
Nog ff eurootjes binnen harkenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:03 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja de eindstemming - hadden ze mooi kunnen stoppen per 1dec
dit is gewoon uitmelken en ons treiteren
En gelijk weer een slquote:
Ja, we worden verwendquote:
Ik hoorde bij zowel Merel als Ger geen enkel geluidquote:
Niet meegekregenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
zenks.![]()
Jessie en Mariska dus ook al ruzie.![]()
Het is te erg voor woorden dit..quote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie en Merel de boot in, met geluid op Brandon.
Het is een soort puzzeltocht geworden.
tis echt te zot voor woordenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik hoor helemaal niets. We mogen het gewoon niet horenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef Sambalbaai het volgende:
kan iemand hier liplezen?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef Sambalbaai het volgende:
Huh, stond die boot altijd zo dicht op de silo?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Huh, stond die boot altijd zo dicht op de silo?
Bijna afgelopen kom ik daar nu pas achter![]()
![]()
![]()
Beter laat dan. NOoitquote:Op donderdag 28 november 2019 21:39 schreef DaniqueV het volgende:[/b[quote]
[b]Op donderdag 28 november 2019 21:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Huh, stond die boot altijd zo dicht op de silo?
Bijna afgelopen kom ik daar nu pas achter![]()
![]()
![]()
Zoveel kijk ik streamsquote:
Ik niet en zeker niet bij die mummelbekkies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had nou niets gezegd!!quote:
die boot-tokkies moeten op de bank en opsodemieterenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Wilde net typen we hebben geluid uit de boot.
Merel gaat met Hiske praten
Maris moet op de bank met 9 stemmen.
Febo slingert er weer een SL in.
Dit is echt te ziek voor woordenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel verwacht een waarschuwingsstem om wat er de afgelopen dagen is gebeurd.
Maar WAT is er dan gebeurd???
We zullen het misschien nooit weten.
Sja.....maar als dat zo is, weten we zeker dat ze over de schreef is gegaan.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel verwacht een waarschuwingsstem om wat er de afgelopen dagen is gebeurd.
Maar WAT is er dan gebeurd???
We zullen het misschien nooit weten.
Inderdaad, dan is het toch Merel geweest die uit haar plaat is gegaanquote:Op donderdag 28 november 2019 21:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sja.....maar als dat zo is, weten we zeker dat ze over de schreef is gegaan.
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is echt te ziek voor woorden
Brandy en Ger :'Ger:' Dit is echt bal he'
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Inderdaad, dan is het toch Merel geweest die uit haar plaat is gegaan
Dat iddquote:Op donderdag 28 november 2019 21:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Met drukke handgebaren van een gesprek. Zo vatte ik dat op, was weer zonder geluid.
Welnee. Dit komt echt door het geruzie.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:52 schreef Hagenesie het volgende:
Waren er in 1 op het eind ook zoveel streamlocks?
dit gedragquote:Op donderdag 28 november 2019 21:52 schreef Hagenesie het volgende:
Schandalig.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welnee. Dit komt echt door het geruzie.
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:52 schreef Hagenesie het volgende:
Jaquote:Op donderdag 28 november 2019 21:52 schreef Hagenesie het volgende:
Wat ik me kan herinneren wel. Daarna streams op zwart voor de bloedstollende finalequote:Op donderdag 28 november 2019 22:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]nah....toch niet zoveel als nu?
De hele finale zat achter een streamlock, dagenlang gezeik ,nog erger dan ditquote:Op donderdag 28 november 2019 22:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]nah....toch niet zoveel als nu?
Met Secret Story was dat toen ook zo "24/7 op tv" maar zpdra er iets interessants gebeurde ging de boel op zwart.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
flikker de boel op zwart
faal RLS
om je kapot te schamen dit gezeik
knip knip
Gerrit heeft dit verdiend na een sessie in de sportschool, je kan zeggen wat je wil maar Gerrit doet er best veel aan om in shape te blijven. Een voorbeeldquote:
krijgen we nu ook weerquote:Op donderdag 28 november 2019 22:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De hele finale zat achter een streamlock, dagenlang gezeik ,nog erger dan dit
Ja, daar heb ik nog nachtmerries van.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:03 schreef jasoe het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren wel. Daarna streams op zwart voor de bloedstollende finale
Ik heb het verdrongen.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De hele finale zat achter een streamlock, dagenlang gezeik ,nog erger dan dit
Ik kan het me niet herinneren dat het zo erg was.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:03 schreef jasoe het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren wel. Daarna streams op zwart voor de bloedstollende finale
Ja!!!! Ik was in love Gerard, door velen gehaat maar ik vind hem dan weer erg grappigquote:Op donderdag 28 november 2019 22:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Met Secret Story was dat toen ook zo "24/7 op tv" maar zpdra er iets interessants gebeurde ging de boel op zwart.
Toch was dat erg leuk.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Met Secret Story was dat toen ook zo "24/7 op tv" maar zpdra er iets interessants gebeurde ging de boel op zwart.
Zal nu ook gebeuren. Als de lichten weer aan zijn, heeft Jessie opeens gewonnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:03 schreef jasoe het volgende:
[..]
De pisfles van Johnquote:
helaasquote:Op donderdag 28 november 2019 22:06 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zal nu ook gebeuren. Als de lichten weer aan zijn, heeft Jessie opeens gewonnen.
Ik keek ook voor Gerard😛quote:Op donderdag 28 november 2019 22:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ja!!!! Ik was in love Gerard, door velen gehaat maar ik vind hem dan weer erg grappig
Echt he? En Merel mag niet praten als de baas leest.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Strategie is doorgenomen in de boot, dus de camera kan weer aan.
er gebeurd naksquote:Op donderdag 28 november 2019 22:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hitske, de enige echte utopiaanquote:Op donderdag 28 november 2019 22:06 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zal nu ook gebeuren. Als de lichten weer aan zijn, heeft Jessie opeens gewonnen.
Secret Storyquote:Op donderdag 28 november 2019 22:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Was toen ook niet te doen. Uto2 was een verademing, begon urenlang zonder SLquote:Op donderdag 28 november 2019 22:06 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren dat het zo erg was.
Wat een stel hoorde haar laatst tegen Jessie zeggen dat hij niet zoquote:Op donderdag 28 november 2019 22:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt he? En Merel mag niet praten als de baas leest.
Het zijn 2 narcisten bij elkaar.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:19 schreef humpty het volgende:
[..]
Wat een stel hoorde haar laatst tegen Jessie zeggen dat hij niet zo
abrupt uit bed moest stappen
Jessie is overduidelijk een narcist en Merel zit vol haat....niet best
Of Merel iets heeft gedaan weet ik niet , jammer van al die SL'squote:Op donderdag 28 november 2019 22:25 schreef humpty het volgende:
Begrijp dat het wel steeds duidelijker is geworden dat Merel
iets heeft gedaan wat niet door de beugel kon
Hoop dat er een sanctie op komt....zat van dat tokkie gedrag van haar
En vooral dat ze daar mee wegkomt.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:25 schreef humpty het volgende:
Haha narcisten ook, ik ga helemaal stuk.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het zijn 2 narcisten bij elkaar.![]()
Ik ga ff de uitzending bekijken.
Wat ik zo heb terug gelezen heeft het met haar te makenquote:Op donderdag 28 november 2019 22:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of Merel iets heeft gedaan weet ik niet , jammer van al die SL's
Fijn, heb jij ook eens lol.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:28 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Haha narcisten ook, ik ga helemaal stuk.
heeft iemand de uitzendingen van deze week gezien?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:29 schreef humpty het volgende:
[..]
Wat ik zo heb terug gelezen heeft het met haar te maken
Merel sliep al en dan gaat Jessie toch vragen of er ook
drinken in de boot is want hij is uitgedroogd
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
heeft iemand de uitzendingen van deze week gezien?
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dordt krijgt een SL van Talpaaiquote:Op donderdag 28 november 2019 22:25 schreef humpty het volgende:
Zover zijn ze nog niet, ik denk morgen met de cliffhanger Voor maandag.... 😀quote:Op donderdag 28 november 2019 22:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Zover zijn ze nog niet, ik denk morgen met de cliffhanger Voor maandag.... 😀
Of er iets te zien was waar Merel mee van doen had?quote:
Maar Greet sprak weer over de stemmingen, wat zou het publiek doen als Mylene en Jessie op de bank zitten.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:37 schreef humpty het volgende:
Gerrit Mariska en Hiske hebben dik lol
Ja klopt...quote:Op donderdag 28 november 2019 22:39 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Maar Greet sprak weer over de stemmingen, wat zou het publiek doen als Mylene en Jessie op de bank zitten.
Febo grijpt direct in en schakelt over naar Brandn
Ik ben halverwege en ze zijn nu bij maandagavond chinees eten.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of er iets te zien was waar Merel mee van doen had?
Ik ga zelf deze week ook maar eens kijken ..al die SL's geven misschien iets meer duidelijkheid op tv
Als er tenminste iets over te zien is
Oh jeetjequote:Op donderdag 28 november 2019 22:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ben halverwege en ze zijn nu bij maandagavond chinees eten.
frapquote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
frap
dekbedhoes
zigga zagge
volle poes
dekbedhoez dekbedhoez
zigge zagge
dikke poesz
. "soory voor je dochter ""
kaal
haal
nam dr anaal
.. jr weet
kale ret
..
ANker.. sorry voor de Stanket
yo yo
Dekbed
Febo Pret
"sorry voor je dochter "
dr aan
Halve Marocaan
eet een Banaan
. Sorry voor je dochter
oeh oeh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een enorme bomenfreak bent wel.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Heb ik nog wat gemist vanavond?......
quote:Op donderdag 28 november 2019 23:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als je een enorme bomenfreak bent wel.
quote:Op donderdag 28 november 2019 23:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Was het weer zo ver.....Daarom hebben ze geen 2,50 in rekening gebracht....Kunnen we niet zeuren met zoveel bomen...
quote:Op donderdag 28 november 2019 23:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Vanavond waren er af en toe beelden te zien, met en zonder geluid.
Maar als het goed is, wel een vliegtuigje.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Niets gemist dus....Benieuwd of er morgen nog een nominatie komt...Zal wel niet, ijdele hoop zeg maar...
Ik denk dat ik het ook verdrongen heb, want het was een sprookje, in vergelijking met wat nu gebeurt.quote:
Kunnen ze niet meteen een precisiebom in dat vliegtuigje plaatsen en dan op die boot en dan moet er natuurlijk niet iemand inzitten, want dat gaat mij dan ook weer te ver...quote:Op donderdag 28 november 2019 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar als het goed is, wel een vliegtuigje.![]()
Hoi hoi meneer de vliegtuig.![]()
Kijken of Merel dit ook op gaat nemen met haar camera.
Ik denk dat ik op het laatst niet meer zoveel keek en weet nu waarom.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ook verdrongen heb, want het was een sprookje, in vergelijking met wat nu gebeurt.
Het grootste gedoe was onze Rienk die soms hele rare acties had.
Het was meer praten en spelletjes. Kan mij heel weinig herinneren van dit soort acties verder.
Afschuwelijk is het nu. Wat ik mij herinner is Bas die met de tweeling afspraken maakte. Mehmet die zijn spel speelde. Ik kan mij geen rare situaties herinneren zoals nu. Zo keihard zo in your face, zo misselijkmakend.
Ik vind het prima.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet meteen een precisiebom in dat vliegtuigje plaatsen en dan op die boot en dan moet er natuurlijk niet iemand inzitten, want dat gaat mij dan ook weer te ver...
quote:Op donderdag 28 november 2019 23:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Om een beeld te geven.
Ik kan de stemming van het publiek niet zo snel vinden, was ook erg mooi.
Ik vind het niet te vergelijken met toen, wat er nu gebeurt. Was vele malen leuker om naar te kijken.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op het laatst niet meer zoveel keek en weet nu waarom.
Dat gaat nu ook die kant op.
Vond het ook weer leuk om te zien.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik ga even kijken, altijd leuk oude filmpjes..
Leuk!! Even kijken.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Om een beeld te geven.
Ik kan de stemming van het publiek niet zo snel vinden, was ook erg mooi.
Wat niet wil zeggen dat het niet gebeurt.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:31 schreef humpty het volgende:
Jessie gaat slapen zet zijn vieze masker op brrrr
die zou hij iedere week door een sopje moeten halen
maar heb het hem nog nooit zien doen
Heerlijk om te zien. Ivan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mehmet .. gozert ..sterk
jammer in die flow
quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vond het ook weer leuk om te zien.
smerig volkquote:Op vrijdag 29 november 2019 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat het niet gebeurt.
Aannames , nivea, je kan niet verder kijken dan de stream .quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
smerig volk
gebeurt njet
zet dr een gevulde verse koek op Kikker
niet, gedaan
Waar staat dat geschreven?quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:49 schreef Zucht.... het volgende:
In 2020 komt de spin off van Utopia 2: ‘Behind the Streamlocks’. Genoeg beeldmateriaal voor minstens een halfjaar televisie.
Rienk die onder stroom stond, vond ik wel grappigquote:Op donderdag 28 november 2019 23:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ook verdrongen heb, want het was een sprookje, in vergelijking met wat nu gebeurt.
Het grootste gedoe was onze Rienk die soms hele rare acties had.
Het was meer praten en spelletjes. Kan mij heel weinig herinneren van dit soort acties verder.
Afschuwelijk is het nu. Wat ik mij herinner is Bas die met de tweeling afspraken maakte. Mehmet die zijn spel speelde. Ik kan mij geen rare situaties herinneren zoals nu. Zo keihard zo in your face, zo misselijkmakend.
lolquote:Op vrijdag 29 november 2019 00:49 schreef Zucht.... het volgende:
In 2020 komt de spin off van Utopia 2: ‘Behind the Streamlocks’. Genoeg beeldmateriaal voor minstens een halfjaar televisie.
Wat een werk!quote:Op vrijdag 29 november 2019 01:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zucht.... is script schrijver van Talpa 😂
ke thnxsquote:Op vrijdag 29 november 2019 00:50 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Aannames , nivea, je kan niet verder kijken dan de stream .
quote:Op vrijdag 29 november 2019 01:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ke thnxs![]()
hastikke wakker geschrikt
Mag ik mee?😎quote:Op vrijdag 29 november 2019 01:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]We moeten maar eens naar bed gaan...
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 01:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ke thnxs![]()
We lullen allemaal uit onze nekken...quote:Op vrijdag 29 november 2019 01:04 schreef formule het volgende:
[..]
Wie lult er uit zijn nek, ik gewoon nieuwsgierig ?
Dit noem ik humorquote:Op vrijdag 29 november 2019 01:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Zekers....Moet je tussen mij en mijn vrouw in liggen....
Kijk,dit is duidelijke taalquote:Op vrijdag 29 november 2019 01:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We lullen allemaal uit onze nekken...![]()
Zucht lult uit zijn nek
Kneuzig , lees je post heel graag . Slaap lekker .quote:Op vrijdag 29 november 2019 01:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ke thnxs![]()
Stel je niet zo aan zegquote:Op vrijdag 29 november 2019 01:12 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Kneuzig , lees je post heel graag . Slaap lekker .
Schei uit zeg! Precies wat ik zei: Stel je niet aan kleuterquote:Op vrijdag 29 november 2019 01:20 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Aanstellen ? Waar haal je dit vandaan ? Waar gaat dit over ?
Daaagggg , doe ff lekker persoonlijk .Tis niet in je straatje ? Maar ook jij slaap lekker !quote:Op vrijdag 29 november 2019 01:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Schei uit zeg! Precies wat ik zei: Stel je niet aan kleuter
Trusten Psychoquote:Op vrijdag 29 november 2019 01:22 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Daaagggg , doe ff lekker persoonlijk .Tis niet in je straatje ? Maar ook jij slaap lekker !
ja daar wel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 06:57 schreef Dotteke het volgende:
In saaitopia liggen de bewoners allemaal nog
in dromenland zo te zien.
Ja en maar klagen dat ze niet kunnen slapenquote:
duidelijk, normaal zijn er wel een paar vroeg uit.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:01 schreef sjampoeh het volgende:
t zooitje slaapt nog.. geen doelen meer
Geen idee, ze hebben wel een gesprek gehad jammer genoeg door die domme clip van CKquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Hebben Gerrit en Jessie nog ruzie?
De grootste lul van Utopia staat op.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
duidelijk, normaal zijn er wel een paar vroeg uit.
We weten het nu wel, hoe je over Jessie denktquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De grootste lul van Utopia staat op.
[ afbeelding ]
Ja t komt niet meer goed. Kan nog wel ff duren voordat gerr weer normaal kan doen zei hij.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Hebben Gerrit en Jessie nog ruzie?
Ja, volgens mij ook, hoop dat hij zijn woord houdt maar gezien zijn reactie moet dat goed komen. Hij is echt klaar met Jes.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, ze hebben wel een gesprek gehad jammer genoeg door die domme clip van CK
Maar volgens mij heeft Ger gezegd dat het nooit meer goed kwam
Mooi zo, dan hangt er in elk geval nog spanning in de lucht.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, ze hebben wel een gesprek gehad jammer genoeg door die domme clip van CK
Maar volgens mij heeft Ger gezegd dat het nooit meer goed kwam
Nice!quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja t komt niet meer goed. Kan nog wel ff duren voordat gerr weer normaal kan doen zei hij.
Gerrit doet niet meer normaal de laatste tijd, hij is actief, met kistjes enzoquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja t komt niet meer goed. Kan nog wel ff duren voordat gerr weer normaal kan doen zei hij.
met myl ernaast gaan ze nog nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:12 schreef humpty het volgende:
Laten we hopen dat een mooie dag gaat worden
Jessie en/of Merel op de bank
Ik ga voor Gerrit en Franny op de bankquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:12 schreef humpty het volgende:
Laten we hopen dat een mooie dag gaat worden
Jessie en/of Merel op de bank
Nee belachelijk want zo te horen willen ze allemaal het liefst Jessie weg hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met myl ernaast gaan ze nog niet
öranje boven...oranje boven lalalaquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:10 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
meuk op je vieze kop
veel te donker ook
Ja echt he ben steeds stomverbaasd hoeveel daar wel niet op komtquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:16 schreef Chanel5 het volgende:
opstaan
oranje meuk
badkamer
verder smeren
Ze hebben wel gelijk, Maris liegt wel eensquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Ha, dar gaan ze weer Merel en Jessie....................... nu is \Mariska de gebeten hond.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met myl ernaast gaan ze nog niet
De verkeerde kant op liegen? Dat is nieuw voor mijquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:19 schreef Chanel5 het volgende:
Iedereen wist dat ze loog maar wat kon hem dat schelen, als ze maar de juiste kant op loog.
Ik ben roken en roddelen in het rijtje vergetenquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:19 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja echt he ben steeds stomverbaasd hoeveel daar wel niet op komt
en als het nu mooi was maar lijkt nergens op
Had een klein stukje van TV gezien met de stemmingen op de markt
zie je al die mensen staan en dan valt ze helemaal op met die oranje kop
merelquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Mylene heeft gisteren in de tv uitzending gezegd dat het haar niet uitmaakt als ze voor die redenen moet blijven
ach die zin vloog er zo lekker uitquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:21 schreef formule het volgende:
[..]
De verkeerde kant op liegen? Dat is nieuw voor mij
quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:29 schreef kaatje50 het volgende:
goedemorgenIk zit net te denken. zou het niet mooier zijn als Jessie en Gerrit op de bank komen. Ik denk dat Gerrit meer positieve stemmen gaat krijgen, dan Jessie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |