SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Hij zingt hetquote:Op donderdag 28 november 2019 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik ken hem. Maar ik kon hem niet plaatsen met dat nummer.
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:14 schreef Melting het volgende:
Trouwens livelink..... het lijkt wel alsof ik gestalkt word door je favoriete biertje.
Black IPA.... daar moet je van houden. Vaak een koffie/chocolade smaak.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:27 schreef livelink het volgende:
Telepathie moet het zijn. Ik stond vandaag te twijfelen bij de AH. Ze waren in de bonus. Ik heb t/m zaterdag de tijd om te twijfelen.
Ik heb ondertussen bij een ex-collega die van zijn hobby zijn werk heeft gemaakt en een eigen brouwerij is gestart 6 black IPA's besteld. Ik ben benieuwd.
Oh, ik hoopte dat het vooral extra bitter zou zijn. Dat vind ik namelijk wel lekker aan IPA'squote:Op donderdag 28 november 2019 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Black IPA.... daar moet je van houden. Vaak een koffie/chocolade smaak.
Niet mijn ding.
lekkere binnenkomerquote:Op donderdag 28 november 2019 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
De Bende van Baflo Bill - 't Went met 'n vent
't Went mit 'n vent
Al zugt'e die nait lopen
En is'e voak bezopen
Kist toch gain aander kopen
't Went mit dij vent
Doar mit zien blode pokkel
En boxershort as ainstokstent
't Went mit 'n vent
Goedenavond.
Aloha.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
De Bende van Baflo Bill - 't Went met 'n vent
't Went mit 'n vent
Al zugt'e die nait lopen
En is'e voak bezopen
Kist toch gain aander kopen
't Went mit dij vent
Doar mit zien blode pokkel
En boxershort as ainstokstent
't Went mit 'n vent
Goedenavond.
Ik kan er niks aan doen dat Melting dat nummer draait als ik binnenkomquote:
Het is toch wel een compliment dat just me jou een lekkere binnenkomer vindt.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat Melting dat nummer draait als ik binnenkom
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is toch wel een compliment dat just me jou een lekkere binnenkomer vindt.
Was dit nog voor de impeachment van Nixon?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is toch wel een compliment dat just me jou een lekkere binnenkomer vindt.
Dit soort nummers ken ik wel iddquote:Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef livelink het volgende:
Ken jij deze nummers nu wel CindieY? Of ben je al afgehaakt?
Ik ben er naar aan het kijken.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:37 schreef just me het volgende:
The server is Offline or Unreachable
It's a shame, shame, shamequote:Op donderdag 28 november 2019 19:37 schreef just me het volgende:
The server is Offline or Unreachable
Het moet maar eens duidelijk zijnquote:Op donderdag 28 november 2019 19:39 schreef Melting het volgende:
Was ook een ongelukkig nummer voor just me, kwam ik achter....
There's a wall between you and me.
Ik wist niet dat je zo kwaad werd, dat je meteen de stream gaat slopen.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
Het moet maar eens duidelijk zijn
het zullen de zenuwen geweest zijnquote:Op donderdag 28 november 2019 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo kwaad werd, dat je meteen de stream gaat slopen.
spijkerbroek krijgt altijd een paardenhoofd.
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 november 2019 19:42 schreef livelink het volgende:
Ben ik nu helemaal voor niks opnieuw opgestart? Ik ging er direct vanuit dat het aan mij lag.
Ik doe eerst altijd een paar keer F5, daarna vraag ik hier of er iets plat ligt, en ls het dan pas aan mijn kant ligt, doe ik dingen als rebooten.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:42 schreef livelink het volgende:
Ben ik nu helemaal voor niks opnieuw opgestart? Ik ging er direct vanuit dat het aan mij lag.
Nee, de site is weer in de lucht. De server staat nog uit.quote:
Stream status: Onquote:Op donderdag 28 november 2019 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, de site is weer in de lucht. De server staat nog uit.
Ja, maar de laatste keren lag het iedere keer aan mij. Dus ik had al cookies en browsergeschiedenis verwijderd, naar een andere browser gegaan en toen dat allemaal niks hielp heb ik mijn hele pc opnieuw opgestart om daarna pas weer hier mee te gaan lezen.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik doe eerst altijd een paar keer F5, daarna vraag ik hier of er iets plat ligt, en ls het dan pas aan mijn kant ligt, doe ik dingen als rebooten.
Nu wel inderdaad..... en ik ben er weer.quote:
Welgeteld 5 seconden bij mijquote:Op donderdag 28 november 2019 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu wel inderdaad..... en ik ben er weer.
Je hebt vast wel iets goed gedaan dat we weer in de lucht zijnquote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt vast wel iets goed gedaan dat we weer in de lucht zijn
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
En nu hoor ik weer Roll over lay down. Ik moet hier maar wat gaan pielen..
Ik heb opnieuw cookies en browsergeschiedenis verwijderd, maar ben er nu weer.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
En nu hoor ik weer Roll over lay down. Ik moet hier maar wat gaan pielen..
Welkom terug.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb opnieuw cookies en browsergeschiedenis verwijderd, maar ben er nu weer.
vooral doorgaan met proberenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
We zitten hier te testpieten met streamen naar de tv, het is nog geen onverdeeld succes
Hier nog met slagtanden. Dat zie je tegenwoordig ook niet meer, vanwege de stropers.quote:
Filenames uit Symph's geheime folder?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou, we kregen heeeeel rare tags
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Filenames uit Symph's geheime folder?
Tja, dat had je zo in 1975quote:Op donderdag 28 november 2019 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou, we kregen heeeeel rare tags
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Fijne plaat hè?quote:
Wat is jouw geboortejaar eigenlijk?quote:
Geheime folders op de ipad, die moeten wel heel geheim zijn danquote:Op donderdag 28 november 2019 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik geloof zelf graag dat het 1980 of zo is.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat is jouw geboortejaar eigenlijk?
Mijn man vindt het leuk om boven met zijn chromecast youtube filmpjes te streamen naar onze tv.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
En symph kan via chrome youtube streamen, en via safari alleen het geluid van youtube. Via safari alleen geluid van nos.nl En ik kan via safari helemaal niks van dat alles
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man vindt het leuk om boven met zijn chromecast youtube filmpjes te streamen naar onze tv.
Zit je gezellig televisie te kijken, komt er ineens een flauw youtube-filmpje inbreken.
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man vindt het leuk om boven met zijn chromecast youtube filmpjes te streamen naar onze tv.
Zit je gezellig televisie te kijken, komt er ineens een flauw youtube-filmpje inbreken.
Ik vind dat je gewoon je eigen geboortejaar mag bepalen.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:57 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik geloof zelf graag dat het 1980 of zo is.
Maar Melting zegt dat het ook 1975 is. De spelbreker.
Dat zou hij hier maar 1 keer hoeven te flikkenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Schreeuw het uit, just me...... nu kan het nog.quote:
Wat zit er in die fles?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:00 schreef just me het volgende:
* just me gaat zo de fles maar eens pakken
Heb je tóch altijd binnen handbereik, dus da's makkelijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:00 schreef just me het volgende:
wijnquote:
Succes!quote:Op donderdag 28 november 2019 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
wijn
de raadsvergadering gaat beginnen
[..]
wijn
Ik hoop dat je zo een champagnefles kan openen.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:00 schreef just me het volgende:
Even kijken of ik dat hier ook kan... Al het geluid of alleen het geluid van iTunes streamen lukt wel maar van alleen bepaalde sites geen idee of kan.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
En symph kan via chrome youtube streamen, en via safari alleen het geluid van youtube. Via safari alleen geluid van nos.nl En ik kan via safari helemaal niks van dat alles
[..]
wijn
just me kan eigenhandig een website platleggen. Haar gemeente mag wel oppassen.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:03 schreef Melting het volgende:
En als het resultaat tegenvalt, just me, dan roep je de FOK!-knokploeg toch weer bij elkaar?
Dat wil zeggen dat je tussen 11 en 2 binnen mag lopen. Er staat niet bij hoe lang het duurt.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zie net dat ik uitgenodigd ben voor een geheel verzorgde lunch van een projectgroep van de gemeente waar ik aan meegewerkt heb.
De meeste aanwezigen zijn ambtenaren: "U bent welkom van 11:00-14:00"
Raadsleden die in het bezit zijn van een paard mogen ook wel uitkijken.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
just me kan eigenhandig een website platleggen. Haar gemeente mag wel oppassen.
Ik denk dat ze bedoelen dat het van 11 tot 2 is, maar het zijn wel ambtenaren, dus het zou me niet verbazen als het tot 9 uur 's avonds doorgaat. Ze moeten de uren érgens aan opmaken hè?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat je tussen 11 en 2 binnen mag lopen. Er staat niet bij hoe lang het duurt.
* spijkerbroek neemt doggybag mee.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:05 schreef Rafeiro het volgende:
3 uur lang vreten als student, ideaal man.
Hoi Raf.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:05 schreef Rafeiro het volgende:
3 uur lang vreten als student, ideaal man.
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek neemt doggybag mee.
Jep.. het is niet anders. Ze beginnen met afscheid nemen van vertrekkende raadsleden en daarna worden nieuwe raadsleden benoemd.. Het kan nog wel even duren voordat ons onderwerp aan bod is.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zo een champagnefles kan openen.
Sterkte. Ben je nu toch alleen?
En dan wordt het een hamerstukquote:Op donderdag 28 november 2019 20:07 schreef just me het volgende:
[..]
Jep.. het is niet anders. Ze beginnen met afscheid nemen van vertrekkende raadsleden en daarna worden nieuwe raadsleden benoemd.. Het kan nog wel even duren voordat ons onderwerp aan bod is.
Beetje rustigaan dan met die fles. Voor je het weet, heb je er 3 op en word je morgen wakker zonder te weten wat er nu eigenlijk besloten is.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:07 schreef just me het volgende:
[..]
Jep.. het is niet anders. Ze beginnen met afscheid nemen van vertrekkende raadsleden en daarna worden nieuwe raadsleden benoemd.. Het kan nog wel even duren voordat ons onderwerp aan bod is.
Hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En dan wordt het een hamerstuk
Nee, dat was vast Waterloo in de watershow van Brotherquote:Op donderdag 28 november 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Kwam die laatst ook al niet voorbij in een show van iemand?
Jij typte morse inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Kwam die laatst ook al niet voorbij in een show van iemand?
Ja! Da's waar ook!quote:
guiltyquote:Op donderdag 28 november 2019 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
En iemand zei dat man in the middle niet klopte, met twee vrouwen in het midden.
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:15 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
vergadering is geschorst omdat er zo nodig gefeliciteerd moet worden
Ambtenaren hè. Er mag niet té hard gewerkt worden.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:15 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
vergadering is geschorst omdat er zo nodig gefeliciteerd moet worden
Zoiets duurt meestal maar een paar minuten.quote:
op het scherm staat 10 minutenquote:
Lid van Hydra?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn moeder heet Hydra Marietje.
Voor elk afgehakt hoofd komen er 2 terug.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor elk afgehakt hoofd komen er 2 terug.
Houdt just me uit de buurt, wil je.
Ah, vandaar dat ik 'm niet begreep.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
Refererend aan Marvel's agents of S.H.I.E.L.D. btw.
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
U bezit paarden? Het vlees wordt dan wel goedkoper, al weet ik niet of er ook paarden zure zult is.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijne avond.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:20 schreef CindieY het volgende:
Ik ga iets anders doen. Bedankt Melting
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Het heet vast Sugar Candy Kisses
We dachten het allemaal hoor.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:29 schreef Melting het volgende:
Ik zeg niet dat dit nummer over just me gaat.
Kan ie wel. Prioriteiten stellen. Doe jij toch ook.quote:
Fixedquote:
Zit je in een restaurant?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand svp wat te eten komen brengen? Ik wacht al ruim een uur op mijn Gambas Ajilo...
En weer zeggen we niet dat het over just me gaat.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken echt bizar veel, keek ik als tweejarige ook al naar Op volle toeren?
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
En weer zeggen we niet dat het over just me gaat.
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:31 schreef Melting het volgende:
Ik zeg niet dat dit nummer over just me gaat.2
Ik heb wel wat wijn voor je.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand svp wat te eten komen brengen? Ik wacht al ruim een uur op mijn Gambas Ajilo...
UB40 - Red red wine was ook uit 1975?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:33 schreef Melting het volgende:
Het volgende nummer gaat trouwens ook niet over just me.3
Via Thuisbezorgd bestellenquote:Op donderdag 28 november 2019 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep! Met 30 man/vrouw.
Keuken is daar kennelijk niet op ingesteld...
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat het nummer niet over just me ging.quote:
Is dit Metallica?quote:
We willen inderdaad zo pizza bestellen...quote:Op donderdag 28 november 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Via Thuisbezorgd bestellen
Even bellen naar die zaak, en vragen of je een afhaalmaaltijd kan bestellen.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep! Met 30 man/vrouw.
Keuken is daar kennelijk niet op ingesteld...
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ook echt hoor.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:35 schreef livelink het volgende:
Ai, jij bent gemeen Melting. Ik denk dat just me gewoon gaat winnen![]()
Daar duim ik in ieder geval voor.
Zit wel wat leuks bij.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier, ik zie leuke songs voorbij komen...
Dat zou ik nooit durvenquote:Op donderdag 28 november 2019 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We willen inderdaad zo pizza bestellen...
Veel plezier alvastquote:Op donderdag 28 november 2019 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
vanuit Nijmegen in afwachting van De Staat
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
vanuit Nijmegen in afwachting van De Staat
Gewoon een kutband dus.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:37 schreef Symphonic het volgende:
De zangeres die niet kan zingen
De drummer die niet kan drummen
En toch een fijn nummer. Dat is dan toch wel knap.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:37 schreef Symphonic het volgende:
En toch een leuk nummer produceren. Best knap.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet uit welk land just me de wijn meestal drinkt.quote:
Toch veel nummers die ze niet over just me gemaakt hebben hè?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ook dit gaat weer niet over just me.
We zijn op uitnodiging van de organisatie van het Whisky Weekend Amsterdam omdat we daar vrijwilligers zijn. Dus we zullen ons gedragen.quote:
Na 2 flessen zij zelf ook niet meer.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet uit welk land just me de wijn meestal drinkt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
Wie controleert eigenlijk of Melting nog in 1975 zit?
Ikzelf.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
Ik ga er blindelings vanuit. Heb ook nog geen onbestemde covers gehoordquote:Op donderdag 28 november 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
Ik neem aan dat het wel van tevoren met het restaurant besproken is? Niet zomaar een "waar gaan we naar binnen? Oh, dit lijkt me wel een aardig tentje"?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn op uitnodiging van de organisatie van het Whisky Weekend Amsterdam omdat we daar vrijwilligers zijn. Dus we zullen ons gedragen.
Maar ik rammel van de trek...
Nee, is geregeld, zaak naast whisky cafe.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het wel van tevoren met het restaurant besproken is? Niet zomaar een "waar gaan we naar binnen? Oh, dit lijkt me wel een aardig tentje"?
1969quote:Op donderdag 28 november 2019 20:40 schreef Melting het volgende:
Wie wil de volgende keer z'n/haar geboortejaar beschikbaar stellen?
1966quote:Op donderdag 28 november 2019 20:40 schreef Melting het volgende:
Wie wil de volgende keer z'n/haar geboortejaar beschikbaar stellen?
Da's dan best slordig van het restaurant.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, is geregeld, zaak naast whisky cafe.
Maar desondanks...
Dan wil ik eerst een legitimatie zien.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:42 schreef Symphonic het volgende:
En als dan de liedjes uit de dm erin mogen ben ik helemaal blij
En mij geloof je meteen?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst een legitimatie zien.
* spijkerbroek slingert photoshop aanquote:Op donderdag 28 november 2019 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst een legitimatie zien.
Dat bekijk ik zelf welquote:
Vind je vrouw het goed dat je naar de serveerster fluit?quote:
Vast, ze kent me met voedsel tekort...quote:Op donderdag 28 november 2019 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind je vrouw het goed dat je naar de serveerster fluit?
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast, ze kent me met voedsel tekort...
Heb je nog helemaal niks gegeten? Ook nog geen brood of voorgerecht?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien kan je just me beledigen, dan krijg je een paardenkop. Even een soepje van trekken en lekker smullen!quote:Op donderdag 28 november 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog niks sinds vanmorgen 11.00 uur...quote:Op donderdag 28 november 2019 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je nog helemaal niks gegeten? Ook nog geen brood of voorgerecht?
Damnquote:Op donderdag 28 november 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog niks sinds vanmorgen 11.00 uur...
Ai. Kun je dan niet discreet de serveerster aanspreken?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat beledigen laat ik aan anderen over. Ik ben wel netjes opgevoed...quote:Op donderdag 28 november 2019 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien kan je just me beledigen, dan krijg je een paardenkop. Even een soepje van trekken en lekker smullen!
Ik zou een hap uit haar arm nemenquote:Op donderdag 28 november 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai. Kun je dan niet discreet de serveerster aanspreken?
Die doet haar best.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, je was ook al 9 toen dit een hit was natuurlijk.quote:
Omdat het jouw favoriete liedje aller tijden is.quote:
Omdat je stiekem net als ik een liefhebber bent.quote:
Of de keuken inlopen en vragen of ze hulp nodig hebben.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
En als ze Ja zeggen, weer het restaurant in lopen en tegen zijn vrouw zeggen: "Zeg schat, help jij ze even mee"quote:Op donderdag 28 november 2019 20:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of de keuken inlopen en vragen of ze hulp nodig hebben.
Mijn eega heeft elders een etentje.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En als ze Ja zeggen, weer het restaurant in lopen en tegen zijn vrouw zeggen: "Zeg schat, help jij ze even mee"
Vragen of ze zo even wat langsbrengt.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn eega heeft elders een etentje.
Die zit aan het nagerecht...
En zeker de hele tijd foto's van het eten naar jou sturenquote:Op donderdag 28 november 2019 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn eega heeft elders een etentje.
Die zit aan het nagerecht...
Smakelijk!quote:Op donderdag 28 november 2019 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Jaaah! Er komt wat op tafel.
Ik ben weg...
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben weg...
Smakelijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben weg...
Eet smakelijkquote:Op donderdag 28 november 2019 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben weg...
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben weg...
Eet smakelijkquote:Op donderdag 28 november 2019 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben weg...
Daar hebben ze ruim een uur over gedaan?quote:
Zullen we met z'n allen naar het restaurant waar MM is gaan? Ze hebben voedsel..quote:
Jij was als 2-jarige al behoorlijk met muziek bezigquote:
Ze hadden geen herintreder om te pellen natuurlijkquote:Op donderdag 28 november 2019 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar hebben ze ruim een uur over gedaan?
Weet je hoe moeilijk die beesten te vangen zijn??quote:Op donderdag 28 november 2019 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb jij niet gehoord van die Urker visserkotter die vannacht gezonken is?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat MadMaster het niet erg vindt om te delen inderdaad.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zullen we met z'n allen naar het restaurant waar MM is gaan? Ze hebben voedsel..
Seventies is wel mijn sterke kant ja, maar wie het zingt wist ik nietquote:Op donderdag 28 november 2019 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij was als 2-jarige al behoorlijk met muziek bezig
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat MadMaster het niet erg vindt om te delen inderdaad.
Met zo'n netje bij laag water even door een geul heen en weer rennen en je hebt er zo een paar...quote:Op donderdag 28 november 2019 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk die beesten te vangen zijn??
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:55 schreef livelink het volgende:
Nico Haak![]()
Ik geloof heilig in de bio-stabiel
Op!quote:Op donderdag 28 november 2019 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat stopt ik in m’n holle kies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |