Oh wat tof zegquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Eén van de ontwerpen van het Molgeld dat dit seizoen gebruikt zal worden, ontworpen door de 9-jarige dochter van een vriend...
[ afbeelding ]
Topic staat al klaarquote:Op zaterdag 4 januari 2020 09:57 schreef Legoblokje het volgende:
Reminder: vanavond is de kick-off van Moltalk waar we ook voor het eerst de leader te zien krijgen
Daar heb ik ook al om gezocht, maar die is er nog niet volgens mijquote:Op maandag 6 januari 2020 16:10 schreef iBenny het volgende:
Is er al een social media analyse ergens?
鼹 = molquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:00 schreef E.T. het volgende:
Hebben we iemand die Chinese tekens kan ontcijferen?
Daar zal misschien best wel e.e.a. in te vinden zijn
Uiteraardquote:Op maandag 6 januari 2020 20:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Doet iedereen hier al mee aan de Prono? Is leuk![]()
![]()
MOL / [WIN!] FOK! Wie is de Mol? Prono 2020
Wat betekent prono eigenlijk?quote:Op maandag 6 januari 2020 20:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Doet iedereen hier al mee aan de Prono? Is leuk![]()
![]()
MOL / [WIN!] FOK! Wie is de Mol? Prono 2020
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:12 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Het is een afkorting van pronostiek
https://www.woorden.org/woord/pronostiek
Gewoon een jaartje overslaan Leo, dat mag inmiddelsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:48 schreef Leonos het volgende:
Aflevering 1 uitzenden op mijn verjaardag
WIDM overslaan?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gewoon een jaartje overslaan Leo, dat mag inmiddels
Ligt er een beetje aan wat er op je verlanglijstje staat...quote:
Bier.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat er op je verlanglijstje staat...
Ik zou je verjaardag skippen vriendquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zou je verjaardag skippen vriend
Komt er wel iemand? Iedereen zit dan TV te kijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:48 schreef Leonos het volgende:
Aflevering 1 uitzenden op mijn verjaardag
Weinig inderdaadquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Komt er wel iemand? Iedereen zit dan TV te kijken natuurlijk.
Had er dan een WIDM viewing party van gemaaktquote:
Jan Versteegh heeft 2 seizoenen geleden nog de heftigste variant daarvan gedaan. Het is altijd meer, 'Meet the Mole' dan echt 'communiceer met' toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
Ik mis het Gesprek met de Mol. Waarom is die opdracht al jaren verdwenen? Die was zo mysterieus!
Bedoel gesprek met De Mol zoals in het seizoen met Dennis en met Kees. Dat De Mol ook gewoon daar zit.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:56 schreef Japepk het volgende:
[..]
Jan Versteegh heeft 2 seizoenen geleden nog de heftigste variant daarvan gedaan. Het is altijd meer, 'Meet the Mole' dan echt 'communiceer met' toch?
In België werden ze een keer betast door de Mol terwijl ze in een donkere kamer zaten. Of het bekijken van alle kandidaten met een koptelefoon op, waarbij enkel de Mol kon horen wat je zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |