Jessie zeikt maar door maar er zit wel een kern van waarheid in. Gerrit is net zo'n lul. Gerrit is een jaar lang lui geweest en achter de vrouwtjes aan. Maar als mensen denken dat hij een vliegtuig verdient is het primaquote:
Jessie is een idioot..quote:Op donderdag 28 november 2019 17:20 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie heeft een dikke plaat voor z'n kop.
Ruud heeft er toch ook een gehad en Merel en zal best nog wel eentje vergeten zijn. Een groep doet een vliegtuig en een familie geeft voor meer dan honderd euro de bewoners te eten.....of ze het nu verdienen of niet.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Jessie zeikt maar door maar er zit wel een kern van waarheid in. Gerrit is net zo'n lul. Gerrit is een jaar lang lui geweest en achter de vrouwtjes aan. Maar als mensen denken dat hij een vliegtuig verdient is het prima
Nee.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We mogen het niet meer horen...
Ja maar wel leuk voor de streams.quote:
Nou nee niemand verdiend het daarquote:Op donderdag 28 november 2019 17:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ruud heeft er toch ook een gehad en Merel en zal best nog wel eentje vergeten zijn. Een groep doet een vliegtuig en een familie geeft voor meer dan honderd euro de bewoners te eten.....of ze het nu verdienen of niet.
Hoe krijgt die het zijn strot uitquote:Op donderdag 28 november 2019 17:19 schreef puzziepie het volgende:
Bij Jessie gaan de alarmbellen altijd rinkelen bij onrecht
De tering![]()
Tussen de bomen door wel 😃quote:Op donderdag 28 november 2019 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar wel leuk voor de streams.
Gotspe inderdaad. Wat zet je je dan voor lul als je dat organiseert.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Jessie zeikt maar door maar er zit wel een kern van waarheid in. Gerrit is net zo'n lul. Gerrit is een jaar lang lui geweest en achter de vrouwtjes aan. Maar als mensen denken dat hij een vliegtuig verdient is het prima
Incasso bureau - onmin met compagnonsquote:
Het lukt hem niet meer om dat gezicht binnen die paar weken te reddenquote:Op donderdag 28 november 2019 17:21 schreef Jemoederniet het volgende:
Febo grijpt maar weer eens in om Jessie verder gezichtsverlies te besparen.
Ja, hij maakt het ze niet gemakkelijk.....een beschermengel zijn, en niet tegen onrecht kunnen....en tegen een volwassen iemand zeggen "denk daar maar is over na en laat het niet nog een keer gebeuren". Drie stemmen op mij.......quote:Op donderdag 28 november 2019 17:21 schreef Jemoederniet het volgende:
Febo grijpt maar weer eens in om Jessie verder gezichtsverlies te besparen.
Aan het spit, voor kerstquote:Op donderdag 28 november 2019 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Afscheid van Katy.............Wanneer gaat dat beest naar de slachterij?
quote:Op donderdag 28 november 2019 17:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Incasso bureau - onmin met compagnons
Tattoo shop met Boyd - onmin met compagnon
1 ding, het ligt nooit aan Jessie!
Niemand weet hoe dat precies zit, ik kan het ook wel raden maar liever nietquote:Op donderdag 28 november 2019 17:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Doet het goed bij het schuim.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:22 schreef Lelie68 het volgende:
Sinds wanneer is Merel zo betrokken bij Katie??
En de eerste producers die daar kwamen zijn ook om Jessie afgehaaktquote:Op donderdag 28 november 2019 17:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik ben een dierenvriend, dus laat haar maar lekker naar een kinderboerderij gaan....quote:
Tsja.....het is gelukkig mijn geld niet en een ander moet het zelf weten.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee niemand verdiend het daar
Omdat hij te veeleisend is.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En de eerste producers die daar kwamen zijn ook om Jessie afgehaakt
Maar het ligt nooit aan Jessie!quote:Op donderdag 28 november 2019 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En de eerste producers die daar kwamen zijn ook om Jessie afgehaakt
Het is zeer zeker geen heilige.......quote:Op donderdag 28 november 2019 17:23 schreef Inca het volgende:
Gerrit is ook een lul bij de vorige markt vroeg Shelly aan hem kom je ff helpen had hij ook geen tijd
Ik vrees dat de gene die het heeft opgezet er met de poen vandoor is.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tsja.....het is gelukkig mijn geld niet en een ander moet het zelf weten.
Oh, dat zou ook zomaar kunnen.....quote:Op donderdag 28 november 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vrees dat de gene die het heeft opgezet er met de poen vandoor is.
Ik vind Katie de leukste inwoonster, dus ik gun haar het allerbeste.. anders komt ze op de boerderij die Jessie en Merel willenquote:Op donderdag 28 november 2019 17:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben een dierenvriend, dus laat haar maar lekker naar een kinderboerderij gaan....
Een paardenstal met 24 paarden, een ander varkentje die Babe heet.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben een dierenvriend, dus laat haar maar lekker naar een kinderboerderij gaan....
Er is maar 1 heilige in Utopia en dat is de Hemelse Heroïsche Heilige Hiske!quote:Op donderdag 28 november 2019 17:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is zeer zeker geen heilige.......
Zo slecht is het weer nietquote:Op donderdag 28 november 2019 17:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dat zou ook zomaar kunnen.....
die gaat er nooit komen dusquote:Op donderdag 28 november 2019 17:27 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ik vind Katie de leukste inwoonster, dus ik gun haar het allerbeste.. anders komt ze op de boerderij die Jessie en Merel willen
Oww kijk, dat is leuk......quote:Op donderdag 28 november 2019 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een paardenstal met 24 paarden, een ander varkentje die Babe heet.
Mevrouw gaat ze eerst apart aan elkaar laten wennen omdat Katie niet goed met andere varkens om kan gaan.
Wel een heel lap grond waar ze lekker kan grazen en rond kan lopen.
In Friesland. [ afbeelding ]
Zoiets ja.....quote:Op donderdag 28 november 2019 17:28 schreef freaky40 het volgende:
Gesprekken tussen Jessie en Gerrit worden angstvallig van stream gehouden. Je kunt ook stoppen met de streams Talpa...doe het goed of doe het niet...
Zeker en dat verdiend dat beestje ook....quote:
Zeker.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zeker en dat verdiend dat beestje ook....
Of ze zijn er even nietquote:Op donderdag 28 november 2019 17:28 schreef freaky40 het volgende:
Gesprekken tussen Jessie en Gerrit worden angstvallig van stream gehouden. Je kunt ook stoppen met de streams Talpa...doe het goed of doe het niet...
Jawel, ze waren net duidelijk op stream, maar die spast daar bij de regie wist niet hoe snel hij moest omschakelen.quote:
Het moet allemaal zoals Jessie wilquote:Op donderdag 28 november 2019 17:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Omdat hij te veeleisend is.
Nee, hoe kom je er bijquote:
dat NGO gedoe is ze godzijdank vanaf gestapt, ze wil nu levenscoach worden, valt ze gelukkig alleen maar een paar zweverige midlifecrisismensen wat lastigquote:Op donderdag 28 november 2019 17:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Er is maar 1 heilige in Utopia en dat is de Hemelse Heroïsche Heilige Hiske!
wow, wat een wijfquote:Op donderdag 28 november 2019 17:31 schreef MacDeMarco het volgende:
merel: ik heb geen familie; alleen mijn moeder en broertje.
Hoorde ik het toch goed.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:31 schreef MacDeMarco het volgende:
Zonnebank?quote:Op donderdag 28 november 2019 17:33 schreef Straatverlichting het volgende:
Met Kerst in Parijs in de zon, huh
Ze willen niet dat Jessie verder afgaatquote:Op donderdag 28 november 2019 17:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Nou kom op, laat die twee gasten zien....
Ze heeft een tante in Marokkoquote:Op donderdag 28 november 2019 17:31 schreef MacDeMarco het volgende:
Kan die nog verder afgaan dan?quote:Op donderdag 28 november 2019 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen niet dat Jessie verder afgaatredden wat er nog te redden valt
Die lult zichzelf volgens mij zo vaak tegen..quote:Op donderdag 28 november 2019 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde ik het toch goed.
En daarom gaan ze altijd naar het buitenland of gourmetten
en een zusje........................... en een vader............................quote:
Niet eens naar Londen voor haar Victoria Secret???quote:Op donderdag 28 november 2019 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde ik het toch goed.
En daarom gaan ze altijd naar het buitenland of gourmetten
quote:Op donderdag 28 november 2019 17:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en een zusje........................... en een vader............................
Ik vraag me steeds af hoe het toch met haar (denkbeeldige) ex vriendje is.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:32 schreef Lelie68 het volgende:
Merel weer sterke verhalen vertellen...
Merijn de tovernaar?quote:Op donderdag 28 november 2019 17:35 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af hoe het toch met haar (denkbeeldige) ex vriendje is.
Dat wijf is gek in de hasses!
Ik zou niet weten waarom. Toetsenbord stuk?quote:Op donderdag 28 november 2019 17:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Heyyyyy...Die puntjes hebt ik een patent op....
hihihiquote:Op donderdag 28 november 2019 17:38 schreef sjampoeh het volgende:
Gekke hiske met haar gekke vakantiesgekke malle meid hihi
Gekkiequote:Op donderdag 28 november 2019 17:38 schreef sjampoeh het volgende:
goeie act!quote:Op donderdag 28 november 2019 17:37 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Nooit gezien,nooit wat van gehoord.Niks!
led 1 vrouwen die dat roepen zijn bijna moeilijk en lastigquote:Op donderdag 28 november 2019 17:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Hiske gaat altijd naar gekke plekken, met oud en nieuw, wat een gekke meid is het toch
oja mocht ze niet bij jeffry liggen ofzo toen in t martelkekekekekek hufke of heet dat klotendingquote:Op donderdag 28 november 2019 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
Kan me zelfs herinneren dat Merel zei niet op een kamer mocht slapen met een man,en zonder huwelijk geen seks had, maar dat is met Jessie natuurlijk anders, ze is echt verliefd
Hiske gaat altijd bekpekken.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:38 schreef sjampoeh het volgende:
Tuurlijk dat is echte liefde.. een en al passiequote:Op donderdag 28 november 2019 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
Kan me zelfs herinneren dat Merel zei niet op een kamer mocht slapen met een man,en zonder huwelijk geen seks had, maar dat is met Jessie natuurlijk anders, ze is echt verliefd
Ja echt hé pijpen voor aandacht en "macht" mag natuurlijk wel, logisch.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
en dan 1,5 jaar in uto liggen en hangen.. t rijmt nietquote:Op donderdag 28 november 2019 17:41 schreef MacDeMarco het volgende:
hiske over liften, ze had veel mazzel want ze werd niet opgepikt door een seriemoordenaar.
En dan nadat je familie weg is, de boot in en zeggen ‘spuit me vol’quote:Op donderdag 28 november 2019 17:40 schreef goldback het volgende:
[..]
Ja echt hé pijpen voor aandacht en "macht" mag natuurlijk wel, logisch.
quote:Op donderdag 28 november 2019 17:42 schreef zodeju het volgende:
Zei Hiske nu hulpbehoevende mensen??? bij mensen die je helpen......
Ja vreselijk 🥴quote:Op donderdag 28 november 2019 17:44 schreef Bramenstruik het volgende:
ze heeft eerder ooit een verhaal verteld, van een NGOgek, die een kindertehuis had, beschuldgd van misbruik, His had wel lekker gegeten daar, en gratis slaapplaats
Kan.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Toetsenbord stuk?
Dit soort gesprekken hadden ze al veel meer moeten hebben.......voor ons leuk en voor het groepsgedoe ook veel leuker.....ipv ieder voor zichzelf of hele kleine groepjes.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Hiske is zich ineens ook aan het profileren voor de eindstrijd valt me op, vertelt veel over zichzelf vandaag.
Nee, voor mij niet, maar misschien voor het facebook schuimquote:Op donderdag 28 november 2019 17:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan die nog verder afgaan dan?
de nootjesquote:Op donderdag 28 november 2019 17:48 schreef Bramenstruik het volgende:
samen met je moeder gezellig bekpekken
quote:Op donderdag 28 november 2019 17:49 schreef MacDeMarco het volgende:
lulululu verdacht koffertje bij de grenscontrole van hiske en haar moeder, geen centjes meer.
dikke boete voor nootjes jongequote:Op donderdag 28 november 2019 17:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis vreselijk, wat een avontuur!
Ze moeten toch ergens mee de uitzendingen kunnen vullen.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:48 schreef Dotteke het volgende:
Sterke verhalen van Hiske het begint te lullen en het stopt niet meer.
geweldig genotenquote:Op donderdag 28 november 2019 17:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dikke boete voor nootjes jonge
quote:Op donderdag 28 november 2019 17:50 schreef sjampoeh het volgende:
je had er bij moeten zijn , denk ik
echt hequote:Op donderdag 28 november 2019 17:51 schreef puzziepie het volgende:
Bla bla bla
Ik wil Jessie en Ger zien
ich habe dass nicht gewusstquote:Op donderdag 28 november 2019 17:51 schreef MacDeMarco het volgende:
twee keer was de hele rekening van hiske leeggetrokken in duitsland
Of niet dan.....quote:Op donderdag 28 november 2019 17:51 schreef puzziepie het volgende:
Bla bla bla
geniet je niet van de lekker gekke avonturen van hiske?quote:Op donderdag 28 november 2019 17:51 schreef puzziepie het volgende:
Bla bla bla
welke troep? heb bomenquote:Op donderdag 28 november 2019 17:52 schreef Dotteke het volgende:
Het schuim is volop aan het bieden voor de troep uit Utopia
ze was ooit op pad met een bataljon russische soldatenquote:Op donderdag 28 november 2019 17:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
geniet je niet van de lekker gekke avonturen van hiske?![]()
Ze melken de streamers wel uit de laatste weken met al die streamlocks.....quote:Op donderdag 28 november 2019 17:51 schreef puzziepie het volgende:
Bla bla bla
die wil ze zelf vast mee naar huisquote:Op donderdag 28 november 2019 17:54 schreef chufi het volgende:
Ondertussen komen er opeens allemaal mails binnen voor de spullen op het terrein... Die executie-verkoop is al weken aan de gang en nu opeens worden de mails doorgestuurd? Beetje vaag. En de DJ-set wil Merel voorlopig nog niet kwijt
maar hij is van Gerritquote:Op donderdag 28 november 2019 17:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
die wil ze zelf vast mee naar huis
Zijn verdronken; te veel water bij de wijnquote:Op donderdag 28 november 2019 17:51 schreef puzziepie het volgende:
Bla bla bla
mails worden best vaak achtergehouden door de febo en pas later doorgestuurd en ook vaak genoeg gelijk in de digitale prullebak.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:54 schreef chufi het volgende:
Ondertussen komen er opeens allemaal mails binnen voor de spullen op het terrein... Die executie-verkoop is al weken aan de gang en nu opeens worden de mails doorgestuurd? Beetje vaag. En de DJ-set wil Merel voorlopig nog niet kwijt
En weer die uitspraak......na geboorte zusje wilt ze niets meer met haar vader dus ook te maken hebben?quote:Op donderdag 28 november 2019 17:31 schreef MacDeMarco het volgende:
dat maakt oranje plofkop niks uitquote:
Die Franny is zo'n dom kuiken. Onze directiesecretaressequote:Op donderdag 28 november 2019 17:55 schreef puzziepie het volgende:
Merel en Tranny over stemmen die Ger evt op Jessie zet en hoe moet het dan na Uto want zoooow zonde bla bla
Waarom is dat vaag? Het moet weg. Ik weet niet over welke spullen het gaat maar dat kan een koopje zijn als je b.v. de patat friteuse dingen.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:54 schreef chufi het volgende:
Onder de tafelquote:Op donderdag 28 november 2019 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die Franny is zo'n dom kuiken. Onze directiesecretaresseHoe verzinnen ze het bij Talpa.
Avond!quote:Op donderdag 28 november 2019 17:31 schreef MacDeMarco het volgende:
bij een of ander vaag bedrijf, waar ze met bedrijfsuitjes, gewoon voor haar baas zn snufferd een plasje deed, was zo gezellig!quote:Op donderdag 28 november 2019 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die Franny is zo'n dom kuiken. Onze directiesecretaresseHoe verzinnen ze het bij Talpa.
Franny naait waarschijnlijk elke chef, lekker makkelijk....toch?quote:Op donderdag 28 november 2019 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alles zelfs de bloembakken. lampen,de munten maar die hadden ze al weg gegooidquote:Op donderdag 28 november 2019 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom is dat vaag? Het moet weg. Ik weet niet over welke spullen het gaat maar dat kan een koopje zijn als je b.v. de patat friteuse dingen.
Dat lijkt me meer dan fair. Zelfs hier in de cos hebben mensen gemaild met niet goede bedoelingenquote:Op donderdag 28 november 2019 17:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
mails worden best vaak achtergehouden door de febo en pas later doorgestuurd en ook vaak genoeg gelijk in de digitale prullebak.
Die denken nu, op die freak antwoorden we niet eens.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:56 schreef freaky40 het volgende:
Beste Talpa/Febo voor intimi,
Ik had best een euro of 2 meer willen betalen om minder streamlocks te krijgen hoor. Maar ja, nu stopt Utopia, nu hoeft het niet meer. U wordt bedankt.
M.v.g.
Freaky
En net alsof haar halfzusje er iets aan kan doen dat ze geboren is.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Avond!
Heeft de moeder van Merel geen familie? Van die vader kan ik mij nog voorstellen, dat die grotendeels in Marokko zitten, maar ze doet net alsof ze zielig is.
Kan best leuk spul tussen zittenquote:Op donderdag 28 november 2019 17:59 schreef Inca het volgende:
[..]
Alles zelfs de bloembakken. lampen,de munten maar die hadden ze al weg gegooid
Misschien bij Meiden van Holland?...quote:Op donderdag 28 november 2019 17:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
bij een of ander vaag bedrijf, waar ze met bedrijfsuitjes, gewoon voor haar baas zn snufferd een plasje deed, was zo gezellig!
die is er nietquote:Op donderdag 28 november 2019 18:00 schreef MacDeMarco het volgende:
ik heb het wel weer even geziensaaie streams..
waarschijnlijk fitties als ik niet stream (ben altijd net te laat), maar daar hebben we gelukkig tegengas voor
lol, gesprek? Geloof het nietquote:Op donderdag 28 november 2019 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
Gerrit en Jessie nog steeds in gesprek.
Als ze ook hier wonen is dat helemaal raar ja. Zal wel 'dood' zijn voor haar.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:59 schreef Dark het volgende:
[..]
En net alsof haar halfzusje er iets aan kan doen dat ze geboren is.
En met een collega in de keuken neukte.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
bij een of ander vaag bedrijf, waar ze met bedrijfsuitjes, gewoon voor haar baas zn snufferd een plasje deed, was zo gezellig!
Ook nooit gehoord om eens met tantes en ooms gezellig kerst te vieren....nichtjes of neefjes....quote:Op donderdag 28 november 2019 17:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Avond!
Heeft de moeder van Merel geen familie? Van die vader kan ik mij nog voorstellen, dat die grotendeels in Marokko zitten, maar ze doet net alsof ze zielig is.
vader heeft een goed lopende rijschool in Rotterdamquote:Op donderdag 28 november 2019 18:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze ook hier wonen is dat helemaal raar ja. Zal wel 'dood' zijn voor haar.
Waar zijn Gerrit en Jessie? Wiedergutmachung?
Oh... zie ineens Jessie.
Jessie is ook fantastischquote:Op donderdag 28 november 2019 18:02 schreef Dark het volgende:
Jessie heeft A3 naar voren geschoven, dat is zijn idee en dat is fantastisch....
denkquote:Op donderdag 28 november 2019 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook nooit gehoord om eens met tantes en ooms gezellig kerst te vieren....nichtjes of neefjes....
denk meer aan een vechtscheiding, waar alles om geld draaitquote:Op donderdag 28 november 2019 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook nooit gehoord om eens met tantes en ooms gezellig kerst te vieren....nichtjes of neefjes....
Ik heb een hele nare gedachte over Jessie..quote:Op donderdag 28 november 2019 18:04 schreef Dark het volgende:
Gerrit heeft hele rare gedachten over Jessie....
Net als in het mijne en het wordt met de dag erger .....quote:Op donderdag 28 november 2019 18:05 schreef puzziepie het volgende:
Jessie :'In zijn hoofd ben ik gewoon een fakking psychopaat
Het blijft 'komisch' om te zien hoe hij alles zodanig verdraait zodat het altijd de schuld van een anders isquote:Op donderdag 28 november 2019 18:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Net als in het mijne en het wordt met de dag erger .....
Wat heeft het voor zin? Jessie wil Ger lozen. En Ger wil Jessie lozen. Vrienden voor het levenquote:
niks, maar lekker een fittyquote:Op donderdag 28 november 2019 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin? Jessie wil Ger lozen. En Ger wil Jessie lozen. Vrienden voor het leven
Gerrit is net zo vals als Jessiequote:Op donderdag 28 november 2019 18:08 schreef Bramenstruik het volgende:
Gerrit staat niet open voor andere input![]()
![]()
![]()
quote:
Juist dat zijn mijn toppersquote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:08 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: ik ben het niet eens met hoe je over me denkt.
Nee ikquote:
Het is echt ongelooflijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:09 schreef puzziepie het volgende:
Jessie dramt dramt dramt ...ongelofelijk wat een kleuter
Neehee, hij is ook niet brandschoon maar het is niet de achterbakse viezerik die Jessie is, echt nietquote:
gotsamme me krakuh zeg.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben het ook niet eens dat mensen mij niet als aller belangrijkste vinden.....dus ze moeten dat maar gaan doen....voorlaten bij de kassa, vragen of ze me soms naar huis moeten rijden met mijn boodschappen.
Klopt maar daarom moet hij blijven. Rellen is leukquote:Op donderdag 28 november 2019 18:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Neehee, hij is ook niet brandschoon maar het is niet de achterbakse viezerik die Jessie is, echt niet
Ja wonen hier, vrouw van haar vader heeft hier eigen bedrijfquote:Op donderdag 28 november 2019 18:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze ook hier wonen is dat helemaal raar ja. Zal wel 'dood' zijn voor haar.
Waar zijn Gerrit en Jessie? Wiedergutmachung?
Oh... zie ineens Jessie.
Oh die woont hier. Dacht overigens dat het minder ging.... woorden van moeder een keer.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vader heeft een goed lopende rijschool in Rotterdam
Ik hoop dat Jessie nog ff door blijft zeuren en jengelenquote:
Gelukkig doet hij dat altijd ook bij Merel die er witheet over kan worden als ze ruzie hebben....diep in haar hart moet ze weten hoe hij is.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
gotsamme me krakuh zeg.![]()
Wat is je verandering in motivatie?
Jessie heeft helemaal niets geleerd.
hij probeert hem maar in die hoek te drijven, maar het lukt niet, en dan na maanden kan je zeggen, dat Gerrit toch slimmer isquote:Op donderdag 28 november 2019 18:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Neehee, hij is ook niet brandschoon maar het is niet de achterbakse viezerik die Jessie is, echt niet
quote:
Ik weet niet hoelang die ouders al uit elkaar zijn maar vorig jaar ging Merel nog met haar vader omquote:Op donderdag 28 november 2019 18:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk
[..]
denk meer aan een vechtscheiding, waar alles om geld draait
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jessie nog ff door blijft zeuren en jengelen![]()
De afknapper wordt alleen maar erger
Precies, zoals hij dat bij iedereen doet.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij probeert hem maar in die hoe te drijven, maar het lukt niet, en dan na maanden kan je zeggen, dat Gerrit toch slimmer is
Dat weet ze ook wel, maar ze heeft er nu voordeel bij.....althans tot een paar dagen geleden.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelukkig doet hij dat altijd ook bij Merel die er witheet over kan worden als ze ruzie hebben....diep in haar hart moet ze weten hoe hij is.
Was ze niet 21?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang die ouders al uit elkaar zijn maar vorig jaar ging Merel nog met haar vader om
denk dat de geldkraan dicht gingquote:Op donderdag 28 november 2019 18:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang die ouders al uit elkaar zijn maar vorig jaar ging Merel nog met haar vader om
quote:
Zou kunnen, heb geen ideequote:
Ja en er kwam een zusje bij kijkenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk dat de geldkraan dicht ging
mss daarom, aanname hoor, maar ik zie het een ander wel voor mequote:Op donderdag 28 november 2019 18:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar ze heeft nog een tijdje contact gehad met haar vader, want die heeft haar woonruimte opgeknapt.
Voor jan lul, weliswaar, maar toch.
Weet ze ook, zo niet (dan is ze nog dommer dan dom) komt ze er nog achter. Zoals die jongen zichzelf neerzet, zo is hij. In al zijn relaties en gesprekken zie je hetzelfde gebeuren.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelukkig doet hij dat altijd ook bij Merel die er witheet over kan worden als ze ruzie hebben....diep in haar hart moet ze weten hoe hij is.
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar ze heeft nog een tijdje contact gehad met haar vader, want die heeft haar woonruimte opgeknapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Jazeker, ik denk dat geld voor goedmaakt bij Merel.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:15 schreef Sambalbaai het volgende:
Weet niet hou oud haar half zusje is, maar zolang eigenlijk al, Weet wel dat papa haar huisje nog gefinancierd en verbouwd heeft terwijl haar ouders al uit elkaar waren.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk dat de geldkraan dicht ging
Vind het nog kwalijker dat ze na al die tijd daar in Utopia zitten nog steeds zo over haar vader en zusje denktquote:Op donderdag 28 november 2019 18:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jazeker, ik denk dat geld voor goedmaakt bij Merel.
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Huh, wat is dat!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:03 schreef Ranah het volgende:
jessie ziet het niet meer goedkomen tussen hem en gerrit
Meisje is nog geen 2 jaar denk ikquote:Op donderdag 28 november 2019 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet hou oud haar half zusje is, maar zolang eigenlijk al, Weet wel dat papa haar huisje nog gefinancierd en verbouwd heeft terwijl haar ouders al uit elkaar waren.
Vader Merel en hij is met Merel en haar broer naar de film die dag geweestquote:
Klopt, maar het einde nadert dus tijd om hem ritueel te slachten nuquote:Op donderdag 28 november 2019 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt maar daarom moet hij blijven. Rellen is leuk
Dat weet ze ookquote:Op donderdag 28 november 2019 18:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
precies, tuurlijk mag je boos, zelfs jaloers en verdrietig zijn, maar daar moet je op een gegeven moment als volwassen persoon toch boven staan?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:18 schreef DaniqueV het volgende:
Op donderdag 28 november 2019 18:17 schreef ThunderBitch het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep... zeker na het gesprek dat Shelley met haar heeft gehad. Shelley die voor dat zusje pleitte en aangaf dat die er niets aan kon doen. Echter, Merel heeft zo haar eigen moraal.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vind het nog kwalijker dat ze na al die tijd daar in Utopia zitten nog steeds zo over haar vader en zusje denkt
Dat dus en ze was een volwassen vrouw toen ze dus uit elkaar zijn gegaanquote:Op donderdag 28 november 2019 18:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
precies, tuurlijk mag je boos, zelfs jaloers en verdrietig zijn, maar daar moet je op een gegeven moment als volwassen persoon toch boven staan?
Dus al die grootspraak was van voor 2019.....tandarts elke drie maanden tieten botox schoonheidsbehandelingenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vader Merel en hij is met Merel en haar broer naar de film die dag geweest
Dat dus.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep... zeker na het gesprek dat Shelley met haar heeft gehad. Shelley die voor dat zusje pleitte en aangaf dat die er niets aan kon doen. Echter, Merel heeft zo haar eigen moraal.
quote ging verkeerd ik quootte jou eigenlijkquote:Op donderdag 28 november 2019 18:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat dus en ze was een volwassen vrouw toen ze dus uit elkaar zijn gegaan
Vind ik ook, en het is ook lekker makkelijk voor hem, hoeft hij er zelf niet achteraan. Zit helemaal niets in dat watje en vooral dat arrogante van hem waarmee hij vooral de dames waarmee hij omging kleineerde, heeft bij mij heel veel woede opgewekt. En dat terwijl hij zelf nog te dom is om te poepen.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:14 schreef Ranah het volgende:
gerrit gebruikt ook al die tijd al mensen om er zelf beter van te worden
Langzaam is beterquote:Op donderdag 28 november 2019 18:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Klopt, maar het einde nadert dus tijd om hem ritueel te slachten nu
Oh, is dat paps. Hamid.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vader Merel en hij is met Merel en haar broer naar de film die dag geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |