We zijn allemaal verantwoordelijk voor deze maatschappij, met zijn allen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voel me daar niet verantwoordelijk voor
ik snap het niet, maar welkom terug van vakantiequote:
Top!! Wil terugquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welkom vriend hoe was je vakantie?
[..]
Pls do
[..]
Moeten we dit regelen voor die jongen?
[..]
Ook zeer verrassend
Altijd een goed teken. Nu weer aan den arbeid?quote:
Ben je de echte jimbo?quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap het niet, maar welkom terug van vakantie
En die van mij?quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Even benieuwd naar zijn oordeel.
Dank!quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap het niet, maar welkom terug van vakantie
Helaas wel. U2?quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd een goed teken. Nu weer aan den arbeid?
Dat ligt eraan, wat heb je gehoord?quote:
Alsof ik ooit een abo ga kopen.quote:
Nou vertel maatquote:
Ja manquote:
Vind dat we serieus gesprek aanmoeten gaan als samenleving of dit wel 't pad is dat we op willen gaan en of er geen kanttekeningen te plaatsen zijn bij deze mate van seksuele vrijheid gezien de gevolgen.quote:
Denk over ongeveer 3 a 4 wekenquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer heb jij weer vakantie?
Welke gevolgen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:09 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Vind dat we serieus gesprek aanmoeten gaan als samenleving of dit wel 't pad is dat we op willen gaan en of er geen kanttekeningen te plaatsen zijn bij deze mate van seksuele vrijheid gezien de gevolgen.
Yeaaquote:
Ook niet een dagje ofzo?quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan neem ik geen vrij dit keer.
Nee. Het is het ook niet waard. Heel Nederland is vrij, overal tyfus drukquote:
Ja klopt maar misschien meer om bij je gezin te zijn dunnoquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Het is het ook niet waard. Heel Nederland is vrij, overal tyfus druk
Ja kerst.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt maar misschien meer om bij je gezin te zijn dunno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |