Wat saai zegquote:
Heb niet zoveel met (dure) merken.. Alleen met schoenen eigenlijk.quote:
Beter voor je portemonnee vriendin. Hoe dure schoenen vind je zoal mooi?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met (dure) merken.. Alleen schoenen met eigenlijk.
Oh zijn geen dure schoenen hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter voor je portemonnee vriendin. Hoe dure schoenen vind je zoal mooi?
Oh ik heb juist niks met kleding. Moet wel een beetje netjes zijn natuurlijk maar de juwelen zijn belangrijker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zijn geen dure schoenen hoor.Maar koop schoenen vaak wel merk. Adidas, Vans enz. Rest van mijn kleding enz is allemaal merkloos.
Sieraden draag ik ook niet haha. Alleen simpele zilveren armbandjes. Ik vind mijn piercings wel genoeg.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ik heb juist niks met kleding. Moet wel een beetje netjes zijn natuurlijk maar de juwelen zijn belangrijker.
Waar zitten ze zoal?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sieraden draag ik ook niet haha. Alleen simpele zilveren armbandjes. Ik vind mijn piercings wel genoeg.
Door mijn lip. Tong heb ik ook gehad maar heb ik niet meer. Dit heb ik (niet mijn hoofd):quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Door mijn lip. Tong heb ik ook gehad maar heb ik niet meer. Dit heb ik (niet mijn hoofd):Dat is meer type crackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Door mijn lip. Tong heb ik ook gehad maar heb ik niet meer. Dit heb ik (niet mijn hoofd):Mooie mond heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
Hey hey gewoon co-ouder straks hè. Verdeelde zorg. Jammer maar helaas, en door.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
Nooit verwacht dat myrr single mom zou worden
[..]
Hey vriend ben je er weer?
Pics!quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:53 schreef Kiid het volgende:
Vandaag gaat de Kerstversiering ein-de-lijk live boys
Tijdelijk. En ik heb niks. We daten alleen. Nog steeds geen relatie materiaal. Verliefdheid is slechts een chemisch proces, ik gebruik altijd nog mijn hoofd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon weer een nieuwe hoor.
Ik hou ook wel van chemische processenquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tijdelijk. En ik heb niks. We daten alleen. Nog steeds geen relatie materiaal. Verliefdheid is slechts een chemisch proces, ik gebruik altijd nog mijn hoofd.
Echt hè. Voor mij voorlopig even klaar daarmee tho. Kaulo duur.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van chemische processen
Gvd vanavond heey solo hier puntje sosaquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt hè. Voor mij voorlopig even klaar daarmee tho. Kaulo duur.
Gast t lijkt niet eens op elkaarquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gvd vanavond heey solo hier puntje sosa
Is t gvd ket. Vuile lijer
T is gvd toch allebei witquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Gast t lijkt niet eens op elkaar
Ja en daarmee is ook de enige overeenkomst gezegd. Matte poeder die alleen enigszins glimt als het nog een brok is vs. kristallen.quote:
Hier wellicht maar is wel iets aan te doe.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:25 schreef TTSS het volgende:
[..]
Beschaving en samenleving is dood. Net als liefde trouwens.
Wel handig met pijpen ja.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tijdelijk. En ik heb niks. We daten alleen. Nog steeds geen relatie materiaal. Verliefdheid is slechts een chemisch proces, ik gebruik altijd nog mijn hoofd.
Wanneer die karaoque meet?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:21 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hier wellicht maar is wel iets aan te doe.
Zeg 't maar?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:23 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wanneer die karaoque meet?
Volgend weekend? Daarna wordt het wat lastiger plannenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:24 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zeg 't maar?
Iemand suggestie? Zullen we stemmen?
Denk dat 't lastig word om iedereen zover te krijgen op zo'n termijn maar anders ben ik in.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Volgend weekend? Daarna wordt het wat lastiger plannen
Plan wat ruimer van tevoren en ik ben ook wel inquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:28 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Denk dat 't lastig word om iedereen zover te krijgen op zo'n termijn maar anders ben ik in.
Cool, ik ga even kijken hoe en wat maar lijkt me 't handigst om 't na oud en nieuw in te plannen zodat dat geen belemmering hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Plan wat ruimer van tevoren en ik ben ook wel in
Helemaal goed vriendquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:31 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Cool, ik ga even kijken hoe en wat maar lijkt me 't handigst om 't na oud en nieuw in te plannen zodat dat geen belemmering hoeft te zijn.
Hou ons wel op de hoogtequote:Op vrijdag 29 november 2019 21:31 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Cool, ik ga even kijken hoe en wat maar lijkt me 't handigst om 't na oud en nieuw in te plannen zodat dat geen belemmering hoeft te zijn.
@Cronometer @00wildchild @Amaranthaquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:32 schreef scrupuleus het volgende:
Komen er ook smatjes zoals @:SimonedeBeauvoir
Sowieso. Nu wachten op m'n eten en iets doen aan die hoofdpijn.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hou ons wel op de hoogte
Voldoende water drinken en niet teveel zorgen maken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:36 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Sowieso. Nu wachten op m'n eten en iets doen aan die hoofdpijn.
@Chloroformquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:35 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
@:Cronometer @:00wildchild @:Amarantha
Zou dat 't zijn? Had dat niet eens overwegen als optie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Voldoende water drinken en niet teveel zorgen maken.
Gaat prima bitchfight opleveren met Aber erbijquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:35 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Of niet meer in de spiegel kijkenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:40 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zou dat 't zijn? Had dat niet eens overwegen als optie.
Met ass als middel?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:40 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Gaat prima bitchfight opleveren met Aber erbij
Wut.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Of niet meer in de spiegel kijken
Is ook een zorg minder, een slok op de borrel.quote:
Nou ik werk volgend weekend.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:35 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:35 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |