Ik twijfel nog of deze nieuwe liefde het tot het volgend decennium gaat redden.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:42 schreef IriYe het volgende:
[..]![]()
Ik geef het in totaal tot 13 januari. Ergens tussen kerst en nieuwjaar is er bonje, iets met teveel sneeuw en alcohol..
Uiteindelijk overwint echte liefde alles. Voor 2 weken.![]()
Wat denken jullie?
Ik hou mijn mening nog even voor me.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:42 schreef IriYe het volgende:
[..]![]()
Ik geef het in totaal tot 13 januari. Ergens tussen kerst en nieuwjaar is er bonje, iets met teveel sneeuw en alcohol..
Uiteindelijk overwint echte liefde alles. Voor 2 weken.![]()
Wat denken jullie?
Op de kermis. Heftruckchauffeur. Callcentermedewerker. Stratenmaker.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:57 schreef Bocaj het volgende:
Wat zou zo'n gast voor werk doen met zo'n uiterlijk?
Achter de bar in een of andere kutdiscotheek kan ook nogquote:Op donderdag 5 december 2019 17:59 schreef maily het volgende:
[..]
Op de kermis. Heftruckchauffeur. Callcentermedewerker. Stratenmaker.
En sportschoolassistent.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:00 schreef Messina het volgende:
"Eigen baas" aldus zijn Facebook.
[..]
Achter de bar in een of andere kutdiscotheek kan ook nog
In het circus.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:57 schreef Bocaj het volgende:
Wat zou zo'n gast voor werk doen met zo'n uiterlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat hij niet koos.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:24 schreef Leandra het volgende:
Staat daar nou ".... ... .. aint the live i chose" ?
quote:Op donderdag 5 december 2019 18:03 schreef IriYe het volgende:
[..]
In het circus.Volgens mij heeft hij ook borstimplantatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan past hij goed bij Sumant.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook borstimplantaten
Wel goed Schevenings spellen hè?quote:Op donderdag 5 december 2019 16:13 schreef Leandra het volgende:
Nou, se hep weer een anabool hoor....
Screenshot? Link?quote:Op donderdag 5 december 2019 16:32 schreef IriYe het volgende:
De zus van nieuwe vlam op FB Telegraaf;
- Och me nieuwe schoonzus wat ben ik daar blij mee zeg (not) 🤢😭
- whahaha blij dat ik geen kerst aan dezelfde tafel vier 😂😂
Ik twijfelde nogquote:Op donderdag 5 december 2019 19:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wel goed Schevenings spellen hè?
Tadaaaaquote:Op donderdag 5 december 2019 19:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neuh. Alles is echt aan mijGebruik zelfs amper make-up.
quote:
https://nl-nl.facebook.com/telegraaf/quote:
https://m.facebook.com/st(...)nchor_composer=falsequote:Op donderdag 5 december 2019 19:47 schreef IriYe het volgende:
[..]
https://nl-nl.facebook.com/telegraaf/
Scrollen naar het item over Samant en dan ergens tussen de inmiddels 562 opmerkingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |