abonnement Unibet Coolblue
  Tettenkoning woensdag 27 november 2019 @ 21:10:20 #1
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190158060
Na het legendarische OH OH CHERSO was haar naam voorgoed gevestigd en maakte Haagse realityster BARBIE samen met haar MICHAEL een tv-carrière op eigen benen. Jarenlang volgden honderdduizenden RTL-kijkers hun bizarre leven, dat door hun scheiding nu compleet op zijn kop staat…


o
’Tot de dood ons scheidt’ lijkt iets korter uit te pakken voor realitysterren SAMANTHA DE JONG (27) en MICHAEL VAN DER PLAS (35). Van hun prille geluk mocht in 2012 heel Nederland meegenieten, geluk dat nog oplaaide na de geboorte van hun twee kinderen ANGELINA (5) en de pas éénjarige MILANO.

Maar nu is alles over en uit, zo bevestigt manager JAKE HAMPEL gisteren een bericht daarover in Weekblad Privé .

,,De bom is gebarsten’’, zegt Jake en Barbie staat op het punt daar zelf haar verhaal over te gaan doen.

http://www.telegraaf.nl/p(...)hael_voorbij___.html



Het Laatste nieuws (April 2019): Barbie is van 1 hoog gesprongen:
https://www.gids.tv/video(...)ns-haar-ex-vriendjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26.07.2018
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
===================================================================

De diverse instagrams:

Samantha: https://www.instagram.com/samantha_de_jong29/
Michael: https://www.instagram.com/michaelvanderplas/

Michaels vriendin Naomi: https://www.instagram.com/naomicollinda/
Samantha's Vriendje van dienst
Maron Hill: https://instagram.com/maronhillofficial/

https://www.show.nl/rubri(...)-heeft-haar-rust-nu/

Update laatste nieuws. 19 April 2019
Samantha de Jong (29), beter bekend als de Haagse realityster Barbie, blijkt afgelopen woensdag haar bekken en pols te hebben gebroken. Ze is inmiddels uit het ziekenhuis ontslagen. De Jong schreef op Instagram dat het weer wat beter met haar gaat.


Eerder probeerde de realityster er een einde aan te maken door van 1 hoog te springen.
Al eerder is Barbie op de grond terecht gekomen, toen zou er sprake zijn geweest van een valpartij.

V-kini update: https://www.instagram.com/p/Bypa75do18-/

En halve top: https://www.instagram.com/p/ByawDr3otde/

---------------------------------

Augustus 2019

En weer zwanger: https://www.instagram.com/p/B0RAkzToOqi/



En niet meer zwanger https://www.instagram.com/p/B1RwbatowGL/

------------------------------------------------
quote:
De ex-manager van Barbie Big Jake (Jake Hampel) dreigt ten onder te gaan aan de roddels en geruchten over zijn voormalige zakelijke relatie met de reality-ster Samantha de Jong.

In weekblad Privé doet Jake zijn beklag. De manager, die inmiddels gescheiden is en grote privéproblemen ondervindt, heeft overwogen om al zijn kennis over Barbie op straat te gooien. Volgens de man heeft Barbie beweert dat hij een oplichter is.

Uit respect voor de ex van Barbie, Michael van der Plas, zag Hampel er vanaf.

,,Er is veel wat de mensen niet weten over Samantha. De roddels over mij gingen zo ver, dat mijn vrouw op een gegeven moment in Scheveningen hoorde dat ik met Samantha in bed zou hebben gelegen", aldus de voormalig Barbie-manager, die inmiddels gescheiden is en 50 kilo is afgevallen, in Privé.

Volgens Hampel, die vreest voor een amputatie van zijn onderbeen, heeft Barbie 'een aanslag op zijn privéleven' gepleegd.

Bron ; ditjes & datjes

Uit respect voor Michael zag hij er vanaf :')
Bron: Ditjes en Datjes
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_190158098
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:54 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Michael zat altijd op Sumant te zeiken als ze wat nieuws wilde.
Het lag dus helemaal niet alleen maar aan Sumant..
Michael en Naomi wonen nu een ( klein ) jaartje in dit huis ofzo? En al voor de 2e keer opnieuw ingericht.
Ik was al even bang dat The Godfather aan de muur zou ontbreken, maar die lijkt er ook gewoon bij te zitten, alleen niet de standaard scene die bij allerlei tuig met te veel geld en te weinig smaak aan de muur hangt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190158190
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik was al even bang dat The Godfather aan de muur zou ontbreken, maar die lijkt er ook gewoon bij te zitten, alleen niet de standaard scene die bij allerlei tuig met te veel geld en te weinig smaak aan de muur hangt.
Mijn man ging vroeger met een jongen om. En dat is ook zo’n type.
En op gegeven moment verkocht hij Ikea lack tafels. Met daarop een plaatje van Sylvester Stallone en aan de zijkant led-verlichting.
Tranen sprongen in je ogen zo wanstaltig.
Maar Méék en naoom hadden het vast prachtig gevonden.
pi_190158269
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

Tranen sprongen in je ogen zo wanstaltig.

_O-
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190158309
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:06 schreef Messina het volgende:
Verbazingwekkend dat Michael en Naomi uberhaupt nog bij elkaar zijn...
Ik verbaas mij meer dat Naomi nog niet zwanger is.
Ze had het er alleen maar over hoe graag ze een kind van Mike wilde.
Dus of hij is eindelijk eens op zijn strepen gaan staan ( want hij wou geen kinderen meer ) of het lukt niet.
pi_190158877
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

Mijn man ging vroeger met een jongen om. En dat is ook zo’n type.
En op gegeven moment verkocht hij Ikea lack tafels. Met daarop een plaatje van Sylvester Stallone en aan de zijkant led-verlichting.
Tranen sprongen in je ogen zo wanstaltig.
Maar Méék en naoom hadden het vast prachtig gevonden.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190159257
Hebben jullie gekeken naar die slang van Gabriels?
pi_190160025
Ik vond Patrick inderdaad ook altijd sympathiek overkomen, en zeker niet dom!
pi_190160659
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:08 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Speknek? Hij had toch geen dik hoofd?
Ik vond het altijd best een knappe man.
Hij kwam ook niet zo dom over ( zeker niet in vergelijking met de rest )
Speknek in verhouding tot nu :@ zo’n “sterkste man van Nederland” lichaam. Mega gespierd maar met vetjes. Maar daar is niets meer van over.

En ook ik vind hem ontzettend leuk om te zien!
  donderdag 28 november 2019 @ 11:32:51 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190165632
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:55 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Speknek in verhouding tot nu :@ zo’n “sterkste man van Nederland” lichaam. Mega gespierd maar met vetjes. Maar daar is niets meer van over.

En ook ik vind hem ontzettend leuk om te zien!
Grappig om te zien hoe smaken verschillen. Ik vind hem eng 😳
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_190168235
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 28 november 2019 @ 14:59:57 #12
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_190168278
Flapperende lapjes? :o :X
Wat is dit voor slecht stuk _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_190168317
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:56 schreef IriYe het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :X
pi_190169416
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Grappig om te zien hoe smaken verschillen. Ik vind hem eng 😳
Ik ook. *Rillllllllll
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190170719
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 16:43 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik ook. *Rillllllllll
Voor mij hoeft ie ook niet, ik vind het een griezel.
pi_190203891


[ Bericht 51% gewijzigd door flowerbox op 30-11-2019 19:19:18 (Pfff lukt niet met foto) ]
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_190204012
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_190204278
quote:
Op zijn Insta noemt ze hem mijn knappe broertje . Hij ziet er iig net zo narcistisch uit als Samant. Het type kerel waar ik met een grote boog omheen zou lopen. :{w
pi_190204391
quote:
Eerder een feestmaatje dan een liefje, denk ik. 22 weken geleden was ze in ieder geval al bezig dit soort comments aan het plaatsen, en toen was het nog aan met Maron.
pi_190205303
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 19:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Eerder een feestmaatje dan een liefje, denk ik. 22 weken geleden was ze in ieder geval al bezig dit soort comments aan het plaatsen, en toen was het nog aan met Maron.
Dat is haar neef Bram.
pi_190205390
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:46 schreef Annagh het volgende:

[..]

Dat is haar neef Bram.
Ow. Nou, dan is het artikel helemaal uit de lucht gegrepen.
pi_190205583
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:46 schreef Annagh het volgende:

[..]

Dat is haar neef Bram.
Met je neef kan je toch ook batsen? Daar zie ik haar wel voor aan
pi_190205596
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:46 schreef Annagh het volgende:

[..]

Dat is haar neef Bram.
Oh echt? Ik vond het ook wat een ehm...bijzondere site moet ik zeggen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_190205923
Die Bram is homo en idd haar neef.

En Patrick vind ik niet perse knap; maar meer een gezellig type!
pi_190206204
quote:
Die joekels zitten bijna in d'r nek :{
  maandag 2 december 2019 @ 20:19:19 #27
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_190237873

samantha_de_jong29
me lippen weer laten doen voel me weer perfect en ben er weer blij mee thx


Kolere zeg :X
pi_190237930
Handig toch, als ze weer eens een keer uit het raam valt dan stuitert ze zo weer terug
pi_190238049
Ik schrik me lam! :{w

Nou, mooi meid, overmorgen weer een paar zweren op je muil :')
  Spellchecker maandag 2 december 2019 @ 20:27:04 #30
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190241733
Op de vijfde foto lijken die lippen net grote vochtblazen. Dat pijpt toch voor geen meter!
pi_190242360
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 23:15 schreef Annagh het volgende:
Op de vijfde foto lijken die lippen net grote vochtblazen. Dat pijpt toch voor geen meter!
Heb mij oprecht weleens afgevraagd of je met fillers nog wel fatsoenlijk kunt pijpen. Kun je dan nog wel druk zetten?

En de fillers bij Suhmant zitten niet alleen in haar lippen maar zijn ook verschoven naar de huid boven haar lippen
  dinsdag 3 december 2019 @ 00:38:21 #33
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_190242689
Michael en Naomi zijn eveneens verslaafd aan cosmetisch verspokende ingrepen.
Michael van der Plas en zijn vriendin Naomi Collinda brengen geregeld een bezoekje aan de cosmetisch kliniek van Diana Gabriels. Van Michaels ex-vriendin Samantha van der Plas, alias Barbie, was al bekend dat ze niet vies is van een prikje hier of een sneetje daar. Het lijkt erop dat Naomi haar door alle ingrepen nu van de Barbie-troon stoot.

"Net als een auto die af en toe een APK-keuring nodig heeft, moeten wij dat ook" zegt Michael tegenover de camera's van het Net5-programma Plastic Fantastic die zijn vriendin Naomi op de voet volgen.
Naomi (24) is hard op weg om de nieuwe Samantha te worden die menig cosmetisch operatie heeft moeten ondergaan om op een echte Barbie te lijken. In anderhalf jaar tijd heeft Michaels nieuwe vriendin namelijk een hoop aan zichzelf laten sleutelen. Naast twee mid-facelifts en opvulling van haar fronsrimpel, heeft ze ook haar borsten, billen, jukbeenderen, kaaklijn, kin én kauwspieren onder handen laten nemen. Goed voor 12.000 euro aan kosten.

Naomi vlak voor haar zoveelste cosmetische ingreep

Je zou denken dat Naomi nu wel zo'n beetje elke cosmetische operatie die er bestaat heeft ondergaan. Toch is ze nog steeds niet tevreden met zichzelf. Ze wil namelijk óók nog een Dubai-neusje en Los Angeles-heupen. In normaal Nederlands: een smallere neus en rondere heupen.
Na deze ingrepen denkt Naomi helemaal klaar te zijn: "Er is nu niks meer wat je aan mij kan doen. Alles is gedaan".
Eerst zien, dan geloven.

Bron:Telegraaf

[ Bericht 11% gewijzigd door Pippi op 03-12-2019 00:50:42 ]
pi_190244391
Een fronsrimpel. T kind is 24...
pi_190244543
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 20:19 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
samantha_de_jong29
me lippen weer laten doen voel me weer perfect en ben er weer blij mee thx


Kolere zeg :X
Lijkt wel een anus!
pi_190244564
Bij 'een prikje hier en een sneetje daar' krijg ik in deze reeks een hele andere associatie.
pi_190244577
Dat rijtje ingrepen... Op je 24ste!! :{
  dinsdag 3 december 2019 @ 08:05:15 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190244593
quote:
"Net als een auto die af en toe een APK-keuring nodig heeft, moeten wij dat ook"
Voor de APK heb je geen spoiler, lelijke velgen en een verlaging waardoor je bijna niet meer over een drempel kunt nodig Michael.

Daarbij: wat je er ook aan verandert; als je een Opel Corsa bent word je nooit een BMW 7-serie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Tettenkoning dinsdag 3 december 2019 @ 09:15:34 #39
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190245075
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 08:05 schreef Leandra het volgende:
Voor de APK heb je geen spoiler, lelijke velgen en een verlaging waardoor je bijna niet meer over een drempel kunt nodig Michael.

Daarbij: wat je er ook aan verandert; als je een Opel Corsa bent word je nooit een BMW 7-serie.
:D
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_190245313
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:38 schreef Pippi het volgende:
Michael en Naomi zijn eveneens verslaafd aan cosmetisch verspokende ingrepen.
Michael van der Plas en zijn vriendin Naomi Collinda brengen geregeld een bezoekje aan de cosmetisch kliniek van Diana Gabriels. Van Michaels ex-vriendin Samantha van der Plas, alias Barbie, was al bekend dat ze niet vies is van een prikje hier of een sneetje daar. Het lijkt erop dat Naomi haar door alle ingrepen nu van de Barbie-troon stoot.

"Net als een auto die af en toe een APK-keuring nodig heeft, moeten wij dat ook" zegt Michael tegenover de camera's van het Net5-programma Plastic Fantastic die zijn vriendin Naomi op de voet volgen.
Naomi (24) is hard op weg om de nieuwe Samantha te worden die menig cosmetisch operatie heeft moeten ondergaan om op een echte Barbie te lijken. In anderhalf jaar tijd heeft Michaels nieuwe vriendin namelijk een hoop aan zichzelf laten sleutelen. Naast twee mid-facelifts en opvulling van haar fronsrimpel, heeft ze ook haar borsten, billen, jukbeenderen, kaaklijn, kin én kauwspieren onder handen laten nemen. Goed voor 12.000 euro aan kosten.
[ afbeelding ]
Naomi vlak voor haar zoveelste cosmetische ingreep

Je zou denken dat Naomi nu wel zo'n beetje elke cosmetische operatie die er bestaat heeft ondergaan. Toch is ze nog steeds niet tevreden met zichzelf. Ze wil namelijk óók nog een Dubai-neusje en Los Angeles-heupen. In normaal Nederlands: een smallere neus en rondere heupen.
Na deze ingrepen denkt Naomi helemaal klaar te zijn: "Er is nu niks meer wat je aan mij kan doen. Alles is gedaan".
Eerst zien, dan geloven.

Bron:Telegraaf
Dit is oud toch? Haar neus heeft ze volgens mij pas laten doen.
Slecht geschreven ook.
pi_190245343
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:39 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Dit is oud toch? Haar neus heeft ze volgens mij pas laten doen.
Slecht geschreven ook.
Ik ben trouwens benieuwd hoe Naomi er over 10 jaar uitziet. :D
pi_190245430
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:42 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Die ziet er over 10 jaar uit als Darcy [90 days..]

pi_190246168
Naomi heeft inmiddels die neus en heupen al. Ze moest er 5 kilo vet bij eten die eruit gezogen zijn en in de heupen gespoten zijn.
pi_190246713
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 08:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor de APK heb je geen spoiler, lelijke velgen en een verlaging waardoor je bijna niet meer over een drempel kunt nodig Michael.

Daarbij: wat je er ook aan verandert; als je een Opel Corsa bent word je nooit een BMW 7-serie.
:D _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_190246724
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:50 schreef IriYe het volgende:

[..]

Die ziet er over 10 jaar uit als Darcy [90 days..]

[ afbeelding ]
Of; :o :X
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_190248686
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:50 schreef IriYe het volgende:

[..]

Die ziet er over 10 jaar uit als Darcy [90 days..]

[ afbeelding ]
:D

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Naomi heeft inmiddels die neus en heupen al. Ze moest er 5 kilo vet bij eten die eruit gezogen zijn en in de heupen gespoten zijn.
Dat ze wat aan haar neus heeft laten doen kan ik dan nog wel begrijpen maar de rest echt totaal niet.
Naomi is best klein en ze lijkt hierdoor best vadsig. Door wat foute kleding keuzes lijkt het nog erger.
Ze kan beter met een psycholoog gaan praten ivm haar zware onzekerheid.
pi_190248912
Soberso je vol proppen met rotzooi om 5 kilo aan te moeten komen. :') 8)7
  dinsdag 3 december 2019 @ 15:54:14 #48
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_190249790
Wauw, een mid facelift in je twenties... :') . De chirurg die daaraan meewerkt, is er ook alleen op uit om te cashen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_190249856
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:51 schreef IriYe het volgende:
Soberso je vol proppen met rotzooi om 5 kilo aan te moeten komen. :') 8)7
Mij intrigeert dat, in combinatie met het ‘kauwspieren onder handen laten nemen’ . Wat moet ik me daar nou bij voorstellen?
pi_190250333
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 15:58 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Mij intrigeert dat, in combinatie met het ‘kauwspieren onder handen laten nemen’ . Wat moet ik me daar nou bij voorstellen?
Ik heb ook geen flauw idee. Mss kreeg ze haar mond niet genoeg open om de worst van Michael in haar keel te krijgen.
pi_190250529
Als je tandenknarst en desbetreffende spieren laat inspuiten met botox, zal het tandenknarsen significant afnemen, en soms zelfs stoppen. Dus... Klinkt eigenlijk wel als een serieus goede ingreep, want tandenknarsen is echt megaslecht voor je tanden ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190256568
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 16:35 schreef Messina het volgende:
Als je tandenknarst en desbetreffende spieren laat inspuiten met botox, zal het tandenknarsen significant afnemen, en soms zelfs stoppen. Dus... Klinkt eigenlijk wel als een serieus goede ingreep, want tandenknarsen is echt megaslecht voor je tanden ;)
Het is mij aangeraden omdat ik ben gaan klemmen na een kaakluxatie en een opbeetplaatje geen resultaat geeft.
pi_190261962
Fillers voor de goede zweer.
pi_190265385
https://www.instagram.com/p/B5py-HOAc4V/?igshid=1sse31to1y7rq

Hoopt ze nu dat al haar fans hem gaan lastigvallen? :+

Is het niet strafbaar om telefoonnummers enzo van iemand online te gooien?
pi_190265563
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 15:11 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B5py-HOAc4V/?igshid=1sse31to1y7rq

Hoopt ze nu dat al haar fans hem gaan lastigvallen? :+

Is het niet strafbaar om telefoonnummers enzo van iemand online te gooien?
Pagina is foetsie. waar ging het over?
pi_190265603
SCREENSHOTS!!!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190265660
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 15:27 schreef mascara-klodder het volgende:
SCREENSHOTS!!!
Maar ook echt hè, en iedere keer dezelfde user :')
pi_190265713
Ik krijg de screenshots niet voor elkaar met imgur. De App blijft vragen om mijn telefoon nummer.

Ze waarschuwde voor een oplichter.
De man zou met drugs te maken hebben, van een poedertje houden en ook nog eens door de politie worden gezocht. Ze had zijn fb erbij gezet, zijn insta ( waar hij ook met zijn dochter op stond ) en zijn telefoonnummer.
Het stond er in zeer slecht Nederlands, heb het echt een aantal keer moeten lezen voor ik er überhaupt wat van begreep.

Ze zal het wel weer in alle boosheid, heel impulsief op Insta hebben gegooid.
  woensdag 4 december 2019 @ 15:37:20 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190265738
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 15:35 schreef Fokkie83 het volgende:
Ik krijg de screenshots niet voor elkaar met imgur. De App blijft vragen om mijn telefoon nummer.

Ze waarschuwde voor een oplichter.
De man zou met drugs te maken hebben, van een poedertje houden en ook nog eens door de politie worden gezocht. Ze had zijn fb erbij gezet, zijn insta ( waar hij ook met zijn dochter op stond ) en zijn telefoonnummer.
Het stond er in zeer slecht Nederlands, heb het echt een aantal keer moeten lezen voor ik er überhaupt wat van begreep.

Ze zal het wel weer in alle boosheid, heel impulsief op Insta hebben gegooid.
Maar je hebt dus wel een screenshot gemaakt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190265746
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 15:32 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Maar ook echt hè, en iedere keer dezelfde user :')
Ga bij Sumanth klagen. :+
Ik ben niet degene die het elke keer verwijderd :')
pi_190265771
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 15:35 schreef Fokkie83 het volgende:
Ik krijg de screenshots niet voor elkaar met imgur. De App blijft vragen om mijn telefoon nummer.

Ze waarschuwde voor een oplichter.
De man zou met drugs te maken hebben, van een poedertje houden en ook nog eens door de politie worden gezocht. Ze had zijn fb erbij gezet, zijn insta ( waar hij ook met zijn dochter op stond ) en zijn telefoonnummer.
Het stond er in zeer slecht Nederlands, heb het echt een aantal keer moeten lezen voor ik er überhaupt wat van begreep.

Ze zal het wel weer in alle boosheid, heel impulsief op Insta hebben gegooid.
Gelukkig maar dat ze zelf van de poeders afblijft, de schijnheil. Of zou hij haar troep hebben verkocht? >:)
pi_190265832
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 15:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar je hebt dus wel een screenshot gemaakt?
Nee, ik heb het verleden week opgegeven toen het hier weer uitgelegd werd maar het gewoon echt niet lukte.
Ik kan niet om de pagina heen waar je je mobiele nummer in moet voeren.
Zeer frustrerend als het niet lukt.
  Spellchecker woensdag 4 december 2019 @ 15:50:29 #63
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190265959
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 15:42 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Nee, ik heb het verleden week opgegeven toen het hier weer uitgelegd werd maar het gewoon echt niet lukte.
Ik kan niet om de pagina heen waar je je mobiele nummer in moet voeren.
Zeer frustrerend als het niet lukt.
Deze link gebruiken: https://imgur.com/upload
Ik plaats veel screenshots en heb nog nooit een telefoonnummer of emailadres moeten invullen.
Heb ook nog nooit ingelogd trouwens.
  Miss 200.000.000! woensdag 4 december 2019 @ 15:52:32 #64
367000 roos94
pi_190265998
Deze vrouw wordt niet oud. Ik geef haar 2-5 jaar, dan is het gedaan.
pi_190266017
Er staat nog een deel in haar insta story.
pi_190266038
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 15:50 schreef maily het volgende:

[..]

Deze link gebruiken: https://imgur.com/upload
Ik plaats veel screenshots en heb nog nooit een telefoonnummer of emailadres moeten invullen.
Heb ook nog nooit ingelogd trouwens.
Ik zit via mob he.
Ga het nog één keer proberen.
Ik doe ergens wat fout..
  Miss 200.000.000! woensdag 4 december 2019 @ 15:57:02 #67
367000 roos94
pi_190266073
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 15:54 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik zit via mob he.
Ga het nog één keer proberen.
Ik doe ergens wat fout..
Ik upload ook al jaren via mobiel imgur
pi_190266144


Godver..

[img]imgur.com/a/ap6N1Hw.jpg[/img]

[ Bericht 13% gewijzigd door Fokkie83 op 04-12-2019 16:18:12 ]
pi_190266155
http://imgur.com/a/ap6N1Hw

[ Bericht 3% gewijzigd door Fokkie83 op 04-12-2019 16:08:10 ]
pi_190266230
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:01 schreef Fokkie83 het volgende:
[ afbeelding ]

Godver..

[ afbeelding ]
Zet er even zelf .jpg achter, en je bent er ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190266252
quote:
12s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:02 schreef IriYe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waar moet ik op klikken om hem op FOK! te krijgen ?
pi_190266296
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:07 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Waar moet ik op klikken om hem op FOK! te krijgen ?
Je gebruikt de URL functie, je moet de IMG functie hebben.

Dat cameraatje naast URL ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190266324
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:07 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Waar moet ik op klikken om hem op FOK! te krijgen ?
vierkante icoontje -voeg een afbeelding toe-.
blauwe gedeelte http:// deleten en dan volledige link neerzetten
pi_190266326
quote:
*O*

Zo ver kom ik ook dus. Maar dan is er iig een link naar de screenshot.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190266434
[img]imgur.com/a/trVoW5V.jpg[/img]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190266449
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:12 schreef IriYe het volgende:

[..]

vierkante icoontje -voeg een afbeelding toe-.
blauwe gedeelte http:// deleten en dan volledige link neerzetten
Waar de fuck zie ik een vierkant icoontje?

Ik doe share link en dan copy link vanuit imgur. Plak het hier met fototoestelicoontje en haal https weg en jpg erachter.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190266461
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:17 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Waar de fuck zie ik een vierkant icoontje?
7de van links onder de smileys.

ik klik bij imgur altijd op foto en dan rechter muisklik >adres van afbeelding copieeren. Vervolgens naar het fok! icoontje
pi_190266469
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:18 schreef IriYe het volgende:

[..]

7de van links onder de smileys.
welke smileys?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190266525
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

welke smileys?
Lol. De bovenste rij
Ik zit niet mobiel, dus het zal wel anders zijn?
pi_190266549
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:12 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

*O*

Zo ver kom ik ook dus. Maar dan is er iig een link naar de screenshot.
Het is iig al wat :D _O-
pi_190266585
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:22 schreef IriYe het volgende:

[..]

Lol. De bovenste rij
Ik zit niet mobiel, dus het zal wel anders zijn?
Ja het gaat dus om mobiel :D Mijn laptops FOK! ik niet op.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190266599
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:18 schreef IriYe het volgende:

[..]

7de van links onder de smileys.

ik klik bij imgur altijd op foto en dan rechter muisklik >adres van afbeelding copieeren. Vervolgens naar het fok! icoontje
Ik zie ook geen FOK! Icoontje..
Zit mob.
Dus zal inderdaad wel anders zijn.
pi_190266612
Een link plaatsen naar Imgur is goed genoeg, zijn we al zeer gelukkig mee. *O*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190266620
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:23 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Het is iig al wat :D _O-
Dat wel ja. Maar kan het gewoon niet uitstaan :D Met TinyPic was het klik klik en je foto stond hier gepost.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190266637
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:25 schreef Messina het volgende:
Een link plaatsen naar Imgur is goed genoeg, zijn we al zeer gelukkig mee. *O*
Dit.

Fuck die mobieltjes. :{w
pi_190266645
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:25 schreef Messina het volgende:
Een link plaatsen naar Imgur is goed genoeg, zijn we al zeer gelukkig mee. *O*
Jamaar ik wil graag ook foto’s kunnen plaatsen in F&F en CUL ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190266658
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat wel ja. Maar kan het gewoon niet uitstaan :D Met TinyPic was het klik klik en je foto stond hier gepost.
Het is zeer frustrerend! :) :D
pi_190266688
Ben er voor nu even klaar mee. Maar open vnv of morgen wel een topic in GC ofzo hierover. Toch te achterlijk dat dit niet lukt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190266738
Ik heb een account op imgur, dan is het al wat makkelijker ;)



Maar dat is wel op PC ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190266784
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat wel ja. Maar kan het gewoon niet uitstaan :D Met TinyPic was het klik klik en je foto stond hier gepost.
Het is zeer frustrerend! :) :D
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben er voor nu even klaar mee. Maar open vnv of morgen wel een topic in GC ofzo hierover. Toch te achterlijk dat dit niet lukt.
Ik stop er ook weer even mee.
Zou je mij willen noemen in dat topic als je het aanmaakt, dan lukt het mij misschien ook om de afbeelding hier te krijgen.

Dank aan iedereen die weer het geduld nam om het nogmaals uit te leggen _O_
pi_190266864
[img]i.postimg.cc/0ySCGyk1/66955394-FFD3-4-E73-919-D-BEA5-AFD92-B42.jpg

https://i.postimg.cc/0ySC(...)D-BEA5-AFD92-B42.jpg
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190266891
quote:
Het moet zoals jij doet, maar dan met een site waar zo linken toegestaan is.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190266923
Vorige week stond er nog een hartje.

https://www.instagram.com/p/B5P1CcvAE1f/
pi_190266952
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[img]i.postimg.cc/0ySCGyk1/66955394-FFD3-4-E73-919-D-BEA5-AFD92-B42.jpg

https://i.postimg.cc/0ySC(...)D-BEA5-AFD92-B42.jpg
Hee daar is jouw hont weer. . _O_ _O-
Heeft ie eindelijk zijn bot op?
pi_190267084
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:41 schreef IriYe het volgende:

[..]

Hee daar is jouw hont weer. . _O_ _O-
Heeft ie eindelijk zijn bot op?
Jeroen is een meisje :P

Bot ligt bij een vriend van me voor als ze daar is ;)

Ik geef het nu echt op. Post Image doet t zelfde als Imgur.

Ook van mij een bedankje voor jullie geduld O+

In ieder geval kan Fokkie nu wel link naar screenshot maken *O* O+

Ik DM je als ik topic open, Fokkie
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190267207
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:48 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Jeroen is een meisje :P

Bot ligt bij een vriend van me voor als ze daar is ;)

Ik geef het nu echt op. Post Image doet t zelfde als Imgur.

Ook van mij een bedankje voor jullie geduld O+

In ieder geval kan Fokkie nu wel link naar screenshot maken *O* O+

Ik DM je als ik topic open, Fokkie
Np.
Leuke dame, Jeroen. :D
pi_190267299
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:48 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Jeroen is een meisje :P

Bot ligt bij een vriend van me voor als ze daar is ;)

Ik geef het nu echt op. Post Image doet t zelfde als Imgur.

Ook van mij een bedankje voor jullie geduld O+

In ieder geval kan Fokkie nu wel link naar screenshot maken *O* O+

Ik DM je als ik topic open, Fokkie

Super O+
pi_190267385
https://www.ditjesendatje(...)pen-over-reality-tv/


Haar deelname aan de series had niet alleen gevolgen op het moment zelf. Sommige acties hebben haar leven permanent veranderd, zoals de abortus die ze een aantal jaren geleden heeft ondergaan toen ze erachter kwam zwanger te zijn van Rolf Tangel. Volgens barbie opperde de redactie destijds dat ze een abortus zou kunnen plegen. ,,Ze wilden zelfs mee naar de kliniek om dat te filmen.” Ze laten weten destijds niet helder te kunnen denken. ,,Ik heb zo ontzettend veel spijt. Anders hadden Rolf en ik samen een kindje gehad en ik denk dat we dan nog steeds samen waren geweest. Ik ben door die serie echt doorgedraaid. Er was totaal geen begeleiding.”


Tuurlijk, want door een baby blijf je voor altijd bij elkaar.
:X
Zou ze daarom gewoon schijt aan die vriendin van Rolf hebben gehad toen hij vreemdging met haar?
Iets met jaloezie. Zij geen baby met een gezin dus een ander ook niet?


[ Bericht 73% gewijzigd door Fokkie83 op 04-12-2019 17:11:03 ]
  Spellchecker woensdag 4 december 2019 @ 17:08:39 #100
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190267437
quote:
quote:
Ze voelde zich net een pop.
En ze zat aan een contract vast.
Ze wil toch een pop zijn?!
En vastzitten aan een contract ... als ze echt had willen stoppen had ze toch contractbreuk kunnen plegen?
pi_190267491
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 17:08 schreef maily het volgende:

[..]


[..]

Ze wil toch een pop zijn?!
En vastzitten aan een contract ... als ze echt had willen stoppen had ze toch contractbreuk kunnen plegen?
Heb je informatie over de boeteclausule ?
pi_190267500
quote:
Pff, als ze geen abortus had gepleegd toen ze met Jordy was waren ze nu ook nog samen, Idem geldt voor Marijn.
En Tangel kwam na de serie's, toch? Dan nog, alsof zij het zou pikken dat hij andere vrouwen naast haar zwanger zou maken.
Gek mokkel. _O-
  Spellchecker woensdag 4 december 2019 @ 17:14:36 #103
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190267519
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 17:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Heb je informatie over de boeteclausule ?
Nee :@
pi_190267521
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:39 schreef IriYe het volgende:
Vorige week stond er nog een hartje.

https://www.instagram.com/p/B5P1CcvAE1f/
:')
Zoiets haalt ze dan weer niet weg.
pi_190267647
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2019 17:13 schreef IriYe het volgende:

[..]

Pff, als ze geen abortus had gepleegd toen ze met Jordy was waren ze nu ook nog samen, Idem geldt voor Marijn.
En Tangel kwam na de serie's, toch? Dan nog, alsof zij het zou pikken dat hij andere vrouwen naast haar zwanger zou maken.
Gek mokkel. _O-
Tangel deed mee met de laatste serie.
Eerst Tangel, toen Jordi, toen weer Tangel? , Sjefke, daarna Maron.
Wel een prestatie om van elke lover zwanger te worden. In het begin van de relatie met Michael heeft ze toch ook een abortus laten plegen?
Volgens mij is ze alleen van Sjefke niet zwanger geweest. ( Hij douwde hem waarschijnlijk in het verkeerde gaatje, gezien zijn geaardheid waar hij niet voor uit wilt komen )

Ze werd al gek als Michael naar een andere vrouw keek dus als Rolf meerdere vrouwen zwanger had gemaakt was ze echt compleet doorgedraaid.
  woensdag 4 december 2019 @ 17:55:18 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190268215
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Naomi heeft inmiddels die neus en heupen al. Ze moest er 5 kilo vet bij eten die eruit gezogen zijn en in de heupen gespoten zijn.
Godver, ik heb wel 20 kilo super stevig vet wat ze zo kan krijgen, hoeft ze niet eerst een snackbar leeg te vreten, maar niemand die mij weer wat vraagt hè :(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190269042
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 17:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Godver, ik heb wel 20 kilo super stevig vet wat ze zo kan krijgen, hoeft ze niet eerst een snackbar leeg te vreten, maar niemand die mij weer wat vraagt hè :(
:D
pi_190272477
Jesus wat een programma, Plastisch fantastisch :')

Komt Barbie eerders ook langs?
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 15:31:21 #110
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  donderdag 5 december 2019 @ 15:38:11 #112
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190283327
De blootfoto heeft ze heel rap na het plaatsen verwijderd. Dit keer geen Maron die haar skippyballen vasthield...
pi_190283342
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 15:31 schreef maily het volgende:

[..]

Gadverdegadverdegadver.
:X :|W :r
Knappe vent weer hoor, leuk met al die tattoo's :+
pi_190283437
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 15:38 schreef Didala het volgende:
De blootfoto heeft ze heel rap na het plaatsen verwijderd. Dit keer geen Maron die haar skippyballen vasthield...
Had ze weer zo'n soort foto geplaatst? :D
pi_190283519
Godver :D

Het kan trouwens niet anders dan dat Sjonnie een klein verschrompeld pikkie heeft _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 5 december 2019 @ 15:52:51 #116
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190283604
Even kijken of het mij lukt.
Niet dus....

Poging 2 https://imgur.com/a/YIEYpSj
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 15:56:23 #117
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190283668
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 15:52 schreef Didala het volgende:
Even kijken of het mij lukt. [ afbeelding ]
Niet dus....

Poging 2 https://imgur.com/a/YIEYpSj
Echt he ... zum kotzen.
pi_190283676
Is dit niet gewoon een broertje van Michael _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 5 december 2019 @ 15:58:21 #119
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190283695
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 15:56 schreef maily het volgende:

[..]

Echt he ... zum kotzen.
Kan je hem zien? Vind hem juist lijken op Jordi, maar dan nog erger 😂
pi_190283803
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 15:52 schreef Didala het volgende:
Even kijken of het mij lukt. [ afbeelding ]
Niet dus....

Poging 2 https://imgur.com/a/YIEYpSj


De tering zeg. :')
Daar kun je mee thuis komen...
Die laat haar vast alle hoeken van de slaapkamer [en de rest van het huis :X ] zien.
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 16:06:34 #121
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190283824
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:06 schreef maily het volgende:
Wie verhoert haar toch steeds?
RTL!!!1einZ!! 1
pi_190283843
quote:
11s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:05 schreef IriYe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De tering zeg. :')
Daar kun je mee thuis komen...
Die laat haar vast alle hoeken van de slaapkamer [en de rest van het huis :X ] zien.
De ideale schoonzoon :D
pi_190283927
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:08 schreef Annagh het volgende:

[..]

De ideale schoonzoon :D
En stiefpa. B-)

Binnenkort zal ze wel weer zwanger zijn. *O*
pi_190283930
quote:
11s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:05 schreef IriYe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De tering zeg. :')
Daar kun je mee thuis komen...
Die laat haar vast alle hoeken van de slaapkamer [en de rest van het huis :X ] zien.
:D :D :D :D :D :D :D :D
Mijn god! :X :X
  donderdag 5 december 2019 @ 16:13:34 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190283938
Nou, se heb weer een anabool hoor....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190283940
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:06 schreef maily het volgende:
Wie verhoert haar toch steeds?
:') :s)
pi_190283960
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:12 schreef IriYe het volgende:

[..]

En stiefpa. B-)

Binnenkort zal ze wel weer zwanger zijn. *O*
Zeker weten!
pi_190284092
Goffer alweer een ander _O-
Twinning = boring
pi_190284265
De zus van nieuwe vlam op FB Telegraaf;
- Och me nieuwe schoonzus wat ben ik daar blij mee zeg (not) 🤢😭
- whahaha blij dat ik geen kerst aan dezelfde tafel vier 😂😂
pi_190284347
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:12 schreef IriYe het volgende:

[..]

En stiefpa. B-)

Binnenkort zal ze wel weer zwanger zijn. *O*
Dacht je dat hij werkend zaad zal hebben met al die anabolen die hij in zijn reet spuit?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190284367
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:14 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Zeker weten!
En een nieuw filmpje :D
pi_190284393
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:13 schreef Leandra het volgende:
Nou, se heb weer een anabool hoor....
Hep hij al een zweer, denk je?
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 16:46:21 #134
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190284501
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:32 schreef IriYe het volgende:
De zus van nieuwe vlam op FB Telegraaf;
- Och me nieuwe schoonzus wat ben ik daar blij mee zeg (not) 🤢😭
- whahaha blij dat ik geen kerst aan dezelfde tafel vier 😂😂
Geen goeie kerstzweer dus ....
pi_190284538
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:46 schreef maily het volgende:

[..]

Geen goeie kerstzweer dus ....
Nog effe geduld en ze heeft een lekker kerstsfeertje op haar bovenlip.
pi_190284542
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:36 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dacht je dat hij werkend zaad zal hebben met al die anabolen die hij in zijn reet spuit?
Dat lost Tangel wel op als het binnen een maand even uit is. :s)
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 16:50:07 #137
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190284544
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:36 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dacht je dat hij werkend zaad zal hebben met al die anabolen die hij in zijn reet spuit?
Des te beter :X
pi_190284601
Meissie meissie, wat doe je jezelf nu weer aan... :N
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190284619
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:32 schreef IriYe het volgende:
De zus van nieuwe vlam op FB Telegraaf;
- Och me nieuwe schoonzus wat ben ik daar blij mee zeg (not) 🤢😭
- whahaha blij dat ik geen kerst aan dezelfde tafel vier 😂😂
Ze ziet er juist uit alsof ze het supergoed zouden kunnen vinden. Lelijke tattoos, duckface, etc.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190284634
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:13 schreef Leandra het volgende:
Nou, se heb weer een anabool hoor....
Ze blijft maar ondernemen.
Go hard or go home
  donderdag 5 december 2019 @ 17:01:37 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190284666
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:58 schreef Noek het volgende:

[..]

Ze blijft maar ondernemen.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190284801
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:32 schreef IriYe het volgende:
De zus van nieuwe vlam op FB Telegraaf;
- Och me nieuwe schoonzus wat ben ik daar blij mee zeg (not) 🤢😭
- whahaha blij dat ik geen kerst aan dezelfde tafel vier 😂😂
:D
Dat is weer eens wat anders dan lvjxx
pi_190284863
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

:D
Ze houdt van haar anaboltje :D https://www.facebook.com/sam.dejong.5076
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 17:19:39 #144
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190284885
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:17 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ze houdt van haar anaboltje :D https://www.facebook.com/sam.dejong.5076
Oh my ....
Hoeveel screenshots hebben we al met "heeft een relatie met"
pi_190284909
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:19 schreef maily het volgende:

[..]

Oh my ....
Hoeveel screenshots hebben we al met "heeft een relatie met"
Ik ben de tel kwijt :+
pi_190285014
En ook maar weer een nieuw gevaarte op d'r hoofd. Nieuwe vent, nieuwe pruik. De andere zal wel vol klodders zitten nu. :Y)
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 17:32:39 #147
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190285068
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:28 schreef IriYe het volgende:
En ook maar weer een nieuw gevaarte op d'r hoofd. Nieuwe vent, nieuwe pruik. De andere zal wel vol klodders zitten nu. :Y)
Ma klodder.
pi_190285141
Wat een type weer _O-
  donderdag 5 december 2019 @ 17:39:01 #149
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190285160
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:28 schreef IriYe het volgende:
En ook maar weer een nieuw gevaarte op d'r hoofd. Nieuwe vent, nieuwe pruik. De andere zal wel vol klodders zitten nu. :Y)
Whahaha hou op hoor 😂
pi_190285227
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:32 schreef maily het volgende:

[..]

Ma klodder.
:D

Ik geef het in totaal tot 13 januari. Ergens tussen kerst en nieuwjaar is er bonje, iets met teveel sneeuw en alcohol..
Uiteindelijk overwint echte liefde alles. Voor 2 weken. :')

Wat denken jullie?
pi_190285280
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:42 schreef IriYe het volgende:

[..]

:D

Ik geef het in totaal tot 13 januari. Ergens tussen kerst en nieuwjaar is er bonje, iets met teveel sneeuw en alcohol..
Uiteindelijk overwint echte liefde alles. Voor 2 weken. :')

Wat denken jullie?
Ik twijfel nog of deze nieuwe liefde het tot het volgend decennium gaat redden.
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 17:45:41 #152
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190285288
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:42 schreef IriYe het volgende:

[..]

:D

Ik geef het in totaal tot 13 januari. Ergens tussen kerst en nieuwjaar is er bonje, iets met teveel sneeuw en alcohol..
Uiteindelijk overwint echte liefde alles. Voor 2 weken. :')

Wat denken jullie?
Ik hou mijn mening nog even voor me.
pi_190285452
Wat zou zo'n gast voor werk doen met zo'n uiterlijk?
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 17:59:09 #154
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190285492
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:57 schreef Bocaj het volgende:
Wat zou zo'n gast voor werk doen met zo'n uiterlijk?
Op de kermis. Heftruckchauffeur. Callcentermedewerker. Stratenmaker.
pi_190285510
"Eigen baas" aldus zijn Facebook.
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:59 schreef maily het volgende:

[..]

Op de kermis. Heftruckchauffeur. Callcentermedewerker. Stratenmaker.
Achter de bar in een of andere kutdiscotheek kan ook nog ;)
Je raekt an de dinge geweun.
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 18:01:10 #156
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190285521
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:00 schreef Messina het volgende:
"Eigen baas" aldus zijn Facebook.
[..]

Achter de bar in een of andere kutdiscotheek kan ook nog ;)
En sportschoolassistent.
pi_190285572
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:57 schreef Bocaj het volgende:
Wat zou zo'n gast voor werk doen met zo'n uiterlijk?
In het circus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 december 2019 @ 18:21:34 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190285845
Wat een engerd
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 5 december 2019 @ 18:24:06 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190285889
Staat daar nou ".... ... .. aint the live i chose" ? :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 18:43:24 #160
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190286158
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:24 schreef Leandra het volgende:
Staat daar nou ".... ... .. aint the live i chose" ? :D
Wat hij niet koos.
Maar het is wel een koosje :D
pi_190286295
quote:
6s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:03 schreef IriYe het volgende:

[..]

In het circus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heeft hij ook borstimplantaten
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 18:58:02 #162
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190286381
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij ook borstimplantaten
Dan past hij goed bij Sumant.
pi_190286568
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:32 schreef maily het volgende:

[..]

Ma klodder.
Heeeee! :(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 19:15:14 #164
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  donderdag 5 december 2019 @ 19:17:25 #165
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190286627
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:13 schreef Leandra het volgende:
Nou, se hep weer een anabool hoor....
Wel goed Schevenings spellen hè?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_190286634
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:15 schreef maily het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Jij hebt toch geen pruik? :@

:*
Neuh. Alles is echt aan mij ;) Gebruik zelfs amper make-up.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 5 december 2019 @ 19:18:27 #167
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190286647
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:32 schreef IriYe het volgende:
De zus van nieuwe vlam op FB Telegraaf;
- Och me nieuwe schoonzus wat ben ik daar blij mee zeg (not) 🤢😭
- whahaha blij dat ik geen kerst aan dezelfde tafel vier 😂😂
Screenshot? Link? :)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  donderdag 5 december 2019 @ 19:20:00 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190286664
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:17 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Wel goed Schevenings spellen hè?
Ik twijfelde nog :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 19:22:22 #169
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190286697
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:17 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Neuh. Alles is echt aan mij ;) Gebruik zelfs amper make-up.
Tadaaaa ^O^
  donderdag 5 december 2019 @ 19:22:27 #170
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190286699
Sonny Oosterzweer het 'ie
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 19:23:15 #171
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  donderdag 5 december 2019 @ 19:23:35 #172
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190286716
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik twijfelde nog :'(
:o
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_190287193
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:18 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Screenshot? Link? :)
https://nl-nl.facebook.com/telegraaf/

Scrollen naar het item over Samant en dan ergens tussen de inmiddels 562 opmerkingen. >:)
pi_190287200
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:22 schreef hierissieweer het volgende:
Sonny Oosterzweer het 'ie
_O-
pi_190287255
quote:
12s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:47 schreef IriYe het volgende:

[..]

https://nl-nl.facebook.com/telegraaf/

Scrollen naar het item over Samant en dan ergens tussen de inmiddels 562 opmerkingen. >:)
https://m.facebook.com/st(...)nchor_composer=false
Mon 'en!
pi_190287476
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 20:03:43 #177
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190287643
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:22 schreef hierissieweer het volgende:
Sonny Oosterzweer het 'ie
:D
  donderdag 5 december 2019 @ 20:15:31 #179
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_190287695
quote:
Wat een Nederlands, pfffff….
pi_190287800
Mijn hemel...
pi_190287950
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:15 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Wat een Nederlands, pfffff….
verschut..... 😢

Maar lekker ventje heeft ze dus weer. Dadelijk zijn we nog blij met Tangel :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 5 december 2019 @ 20:33:17 #182
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190287957
Open mijn insta en word even onpasselijk van het geluid van het laatste filmpje (mijn geluid stond aan) 🤮🤢 Jullie zijn gewaarschuwd!
pi_190287975
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:33 schreef Didala het volgende:
Open mijn insta en word even onpasselijk van het geluid van het laatste filmpje (mijn geluid stond aan) 🤮🤢 Jullie zijn gewaarschuwd!
Ik heb geen insta. Post eens linkje......zuchttttt
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190288011
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:33 schreef Didala het volgende:
Open mijn insta en word even onpasselijk van het geluid van het laatste filmpje (mijn geluid stond aan) 🤮🤢 Jullie zijn gewaarschuwd!
mmmsllllllrpswwwwksrrrrrsllllpslpslpswm
  donderdag 5 december 2019 @ 20:36:27 #185
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190288033
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik heb geen insta. Post eens linkje......zuchttttt
Barbie wordt eventjes afgeleverd met bijbehorende smakgeluiden :r
pi_190288066
Ik zou zomaar denken dat ze het erom doet. Iedere keer een nieuw vriendje op Insta plaatsen. Dat betekent per vriendje 3x een interview met de Story. Eerst hoe gelukkig ze is, dan een interview over de abortus en dan een interview over hoe slecht behandelt ze is door haar intussen ex- vriendje. Dat is wel fokking 2x je nagels doen, je abbo voor de sportschool en een nieuwe pruik. En misschien nog wat botox of lipfillers of nog grotere memmen. Kassa.

Tegen de tijd dat de centje weer op zijn volgt weer een nieuw drama.
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 20:39:03 #188
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190288073
quote:
12s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:47 schreef IriYe het volgende:

[..]

https://nl-nl.facebook.com/telegraaf/

Scrollen naar het item over Samant en dan ergens tussen de inmiddels 562 opmerkingen. >:)
quote:
zij heeft meer ballen op haar kin gehad dan van der Sar in zijn handen
:+
pi_190288116
Ze heeft meer interesse of het wel goed op beeld staat. Wat een goedkope greppeldel is het toch ook. :')
pi_190288143
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:38 schreef praadje het volgende:
En misschien nog wat botox of lipfillers of nog grotere memmen.


Wie weet wat er nog voor ongelukken gebeuren, als die gozer zijn armvormige heipalen net ietsjes teveel aanspant drukt ie haar meteen plat richting een cup a.
pi_190288150
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:41 schreef IriYe het volgende:
Ze heeft meer interesse of het wel goed op beeld staat. Wat een goedkope greppeldel is het toch ook. :')
_O- _O- _O-
pi_190288186
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:41 schreef IriYe het volgende:
Ze heeft meer interesse of het wel goed op beeld staat. Wat een goedkope greppeldel is het toch ook. :')
Greppeldel/kelderdel O+ Kom je ook uit DH :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 20:48:07 #194
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190288224
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Barbie wordt eventjes afgeleverd met bijbehorende smakgeluiden :r
Die gast denkt ook niet "twee weken geleden deed ze het nog met Tangel" ..... bbbrrrr :r
pi_190288232
quote:
*Rillllllll

En Tnx :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190288247
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:38 schreef praadje het volgende:
Ik zou zomaar denken dat ze het erom doet.

Doet ze ook. :Y Zeker nu ze online weer 'hot' nieuws is. Lachen man, jatog niet dan?! Totdat ze weer uit het raam kiepert [of uit de auto want daar schijnt ze tegenwoordig vaker in te zitten], strak van de drugs.
pi_190288265
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:48 schreef maily het volgende:

[..]

Die gast denkt ook niet "twee weken geleden deed ze het nog met Tangel" ..... bbbrrrr :r
Die pakt alles wat hij pakken kan. Hij zal ook wel een smerige soa hebben :r
pi_190288269
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:45 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Greppeldel/kelderdel O+ Kom je ook uit DH :D
Nee, uit het zuiden des lands. :+
Ook daar hebben we greppeldellen.
pi_190288293
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:45 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Greppeldel/kelderdel O+ Kom je ook uit DH :D
Dat kneist ze wel ;)
pi_190288343
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:51 schreef IriYe het volgende:

[..]

Nee, uit het zuiden des lands. :+
Ook daar hebben we greppeldellen.
Vind greppeldel/kelderdel typisch zoiets regio Den Haag haha.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190288370
quote:
Gezellig zweertje!
pi_190288450
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Vind greppeldel/kelderdel typisch zoiets regio Den Haag haha.
Echt nog nooit iemand uit Den Haag horen zeggen. _O-
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 5 december 2019 @ 21:23:59 #203
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190288877
quote:
Ze kan volgens mij niets meer, zonder de camera erbij. Verbaast mij dat er nog zo weinig coïtus te zien was...
All vind ik de afgelopen foto's en filmpjes al ranzig
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_190289173
quote:
Vergeten dat ik oortjes in had :r Bah, op naar de volgende karbonkellip van die snollebol.
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 21:44:36 #205
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190289352
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 21:02 schreef Messina het volgende:

[..]

Echt nog nooit iemand uit Den Haag horen zeggen. _O-
30 jaar geleden gebruikten wij die woorden toch wel hoor om de sletjes aan te duiden :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190290092
quote:
Als zo dat filmpje zie lijkt het wel of het "gemaakt" is..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 5 december 2019 @ 22:30:23 #208
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_190290119
Elke keer dat je denkt dat het niet erger kan, gaat ze gewoon over de grens heen.

Mijn god wat een figuur weer. Die therapie heeft dus zó niet geholpen.
With love :*
pi_190291499
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 21:23 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Ze kan volgens mij niets meer, zonder de camera erbij. Verbaast mij dat er nog zo weinig coïtus te zien was...
All vind ik de afgelopen foto's en filmpjes al ranzig
Dat ja.
Er zal vast ook al een porno filmpje gemaakt zijn.
pi_190291539
Ze is een tijdje wat stil geweest op insta, had even de hoop dat ze het licht eindelijk had gezien maar ze is gewoon nóg erger terug gekomen.
Ze gaat steeds verder op insta met foto s en filmpjes.
Ranzig dit zeg :r
  vrijdag 6 december 2019 @ 00:29:15 #211
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190291586
Een ex-schoonmoeder was ook geen fan van Barbie’s nieuwe lover. Dat beloofd weinig goeds. Bron telegraaf Facebook

-Nou geloof me 1 ding!! Nu komt t goed met dr hier zit echt toekomst in!..🥴🤣. hahahahah die gozer spoort niet ...

-D**** owja D*** je ex-schoonzoon he 🤐😂

-S****** godzijdank ex ja!
pi_190291650
Ah weer iemand om de zweer aan door te geven.
pi_190291976
pi_190292133
Hoi!! Mijn eerste post op Fok. Na maanden lachen om alle reacties, kon ik nu niet een reactie plaatsen.

Dit kan toch niet. Erger en erger. Deze is vast echt gek. Zijn ogen staan wel heel raar. 😳
  Spellchecker vrijdag 6 december 2019 @ 07:03:32 #215
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190293140
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 01:19 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me af waarom hij haar moeder maar niet mee moest nemen na feestjes 8)7
  vrijdag 6 december 2019 @ 07:06:29 #216
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190293155
Ik snap gewoon niet waar ze elke keer weer van die bedenkelijke types opduikt 😂
  vrijdag 6 december 2019 @ 07:11:04 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190293170
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 07:06 schreef herverwijderd het volgende:
Ik snap gewoon niet waar ze elke keer weer van die bedenkelijke types opduikt 😂
Laten we eerlijk zijn: zie je haar voor je met een belastingadviseur die om 23.00 uur gaat slapen en om 07.00 uur op z'n fietsje naar het werk stapt? Broodtrommeltje achterop.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 december 2019 @ 07:33:26 #218
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190293243
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 07:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn: zie je haar voor je met een belastingadviseur die om 23.00 uur gaat slapen en om 07.00 uur op z'n fietsje naar het werk stapt? Broodtrommeltje achterop.
Nee, maar ze zijn allemaal zo ontzettend over the top, ik kom dat soort mensen nooit tegen in het echt. Ik zal wel te saai zijn :P
  vrijdag 6 december 2019 @ 07:54:08 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190293395
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 07:33 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Nee, maar ze zijn allemaal zo ontzettend over the top, ik kom dat soort mensen nooit tegen in het echt. Ik zal wel te saai zijn :P
Is ze zelf ook, en nee, ik kom dat type ook niet tegen, gelukkig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 december 2019 @ 08:02:06 #220
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_190293434
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 01:19 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de ene kant:
Het zou met de huidige mogelijkheden toch mogelijk moeten zijn om mensen via een algoritme te verbannen van het internet als ze meer dan vier spelfouten binnen één zin maken.

Aan de andere kant:
Het zou allemaal wel minder vermakelijk worden.
  vrijdag 6 december 2019 @ 08:03:49 #221
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_190293451
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:38 schreef praadje het volgende:
Ik zou zomaar denken dat ze het erom doet. Iedere keer een nieuw vriendje op Insta plaatsen. Dat betekent per vriendje 3x een interview met de Story. Eerst hoe gelukkig ze is, dan een interview over de abortus en dan een interview over hoe slecht behandelt ze is door haar intussen ex- vriendje. Dat is wel fokking 2x je nagels doen, je abbo voor de sportschool en een nieuwe pruik. En misschien nog wat botox of lipfillers of nog grotere memmen. Kassa.

Tegen de tijd dat de centje weer op zijn volgt weer een nieuw drama.
U ziet er een verdienmodel in.
>:)
  Spellchecker vrijdag 6 december 2019 @ 08:10:57 #222
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190293489
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:38 schreef praadje het volgende:
Ik zou zomaar denken dat ze het erom doet. Iedere keer een nieuw vriendje op Insta plaatsen. Dat betekent per vriendje 3x een interview met de Story. Eerst hoe gelukkig ze is, dan een interview over de abortus en dan een interview over hoe slecht behandelt ze is door haar intussen ex- vriendje. Dat is wel fokking 2x je nagels doen, je abbo voor de sportschool en een nieuwe pruik. En misschien nog wat botox of lipfillers of nog grotere memmen. Kassa.

Tegen de tijd dat de centje weer op zijn volgt weer een nieuw drama.
_O-
pi_190293861
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 07:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn: zie je haar voor je met een belastingadviseur die om 23.00 uur gaat slapen en om 07.00 uur op z'n fietsje naar het werk stapt? Broodtrommeltje achterop.
Gewoon een hardwerkende visser uit d'r eigen dorp lijkt me niks mis mee. ^O^
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 6 december 2019 @ 09:34:37 #224
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190294214
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 01:19 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
Als zelfs mensen met tokkie namen, wat waarschijnlijk ook tokkie zijn, zeggen dat je diep gezonken bent, dan ben je echt op zijn diepst.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  vrijdag 6 december 2019 @ 09:42:27 #225
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190294308
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 08:55 schreef Messina het volgende:

[..]

Gewoon een hardwerkende visser uit d'r eigen dorp lijkt me niks mis mee. ^O^
Hendrik Varkevisser ofzo <3
  vrijdag 6 december 2019 @ 09:42:36 #226
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190294311
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 08:55 schreef Messina het volgende:

[..]

Gewoon een hardwerkende visser uit d'r eigen dorp lijkt me niks mis mee. ^O^
Ik denk dat Samantha je met lege ogen aan kijkt als je het woord "werken" zegt. Net zo als bij de woorden "oprecht", "doordacht" en "bedeesd"
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_190294383
Wat een snuifkikker ook weer, ze zal wel lekker clean zijn ook :')
  vrijdag 6 december 2019 @ 10:22:17 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190294807
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 08:55 schreef Messina het volgende:

[..]

Gewoon een hardwerkende visser uit d'r eigen dorp lijkt me niks mis mee. ^O^
Denk je dat die genoeg thuis is en genoeg binnenbrengt om in haar behoeftes te voorzien?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190294962


Ik moest lachen.
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:18:19 #230
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190295413
Op Facebook is Sonny weer vrijgezel. 🤪

En op insta volgen ze elkaar ook niet meer. Dat was kort maar krachtig.
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:28:03 #231
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_190295500
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 09:42 schreef herverwijderd het volgende:
Hendrik Varkevisser ofzo <3
Hendrik Varkenvisser ^O^ maar is vlgs mij gay -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Pippi op 06-12-2019 11:33:31 ]
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:29:21 #232
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_190295516
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 01:49 schreef Kupelu het volgende:
Hoi!! Mijn eerste post op Fok. Na maanden lachen om alle reacties, kon ik nu niet een reactie plaatsen.

Dit kan toch niet. Erger en erger. Deze is vast echt gek. Zijn ogen staan wel heel raar. 😳
Welkom in deze roddelhoek!
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:33:03 #233
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_190295542
Hij hep zun faceboek aangepast en is nu straatenmaker -O-.

1 van de reacties op de facebook van de telegraaf:
"Heeft ie op een natte krant gelegen of zo?" _O-
pi_190295636
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:18 schreef Didala het volgende:
Op Facebook is Sonny weer vrijgezel. 🤪

En op insta volgen ze elkaar ook niet meer. Dat was kort maar krachtig.
Heb mijn glazen maar in de prullenbak gekieperd.
Lijkt erop dat de ''relatie''in scene is gezet voor de aandacht. Hij was maar een clown een van de zoveelste neukertjes van Samant.
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:57:50 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190295808
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:33 schreef Pippi het volgende:
Hij hep zun faceboek aangepast en is nu straatenmaker -O-.

1 van de reacties op de facebook van de telegraaf:
"Heeft ie op een natte krant gelegen of zo?" _O-
Dat stond er gisteren ook al, dat die straatenmaker was.
Hell, je zult je eigen functie niet eens kunnen spellen :D

Maar ik heb geen FB dus kon er verder niets zien, maar alweer uit dus?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190295983
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat stond er gisteren ook al, dat die straatenmaker was.
Hell, je zult je eigen functie niet eens kunnen spellen :D

Maar ik heb geen FB dus kon er verder niets zien, maar alweer uit dus?
Ik gok dat hij een beetje schrok van alle reacties en dat nu voor de buitenwereld iedere directe link tussen hen foetsie is
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:10:06 #237
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190295997
quote:
Waar moeten we deze knakker van kennen dan?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:10:23 #238
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190296000
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:34 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]

Ik moest lachen.
*0*
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:14:49 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190296072
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik gok dat hij een beetje schrok van alle reacties en dat nu voor de buitenwereld iedere directe link tussen hen foetsie is
Hij wist natuurlijk niet dat er een miljoenmiljard reacties zouden komen als bekend werd dat hij de nieuwe liefde van Samantha is :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:15:32 #240
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190296083
Google denkt dat sonny een Klingon is...



[ Bericht 11% gewijzigd door hierissieweer op 06-12-2019 12:55:34 ]
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_190296097
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij wist natuurlijk niet dat er een miljoenmiljard reacties zouden komen als bekend werd dat hij de nieuwe liefde van Samantha is :+
Hij ziet er nou niet heel snugger uit, met z’n volgestempelde hoofd
pi_190296098
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 07:03 schreef maily het volgende:

[..]

Ik vroeg me af waarom hij haar moeder maar niet mee moest nemen na feestjes 8)7
#metoo 😂
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190296109
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:15 schreef hierissieweer het volgende:
Google denkt dat sonny een Klingon is...

[IMG]https://www.mupload.nl/img/5851punlschk.png
_O-
pi_190296136
Zou geen lelijke gast zijn als ie geen tattoos had gehad en geen anabolen zou spuiten. Maar neeeeee, de wereld moet zien hoe gevaarlijk je bent en zo. :P
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:19:19 #245
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190296143
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:10 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Waar moeten we deze knakker van kennen dan?
Ik bedoelde niet eens een specifiek iemand, maar gewoon omdat de naam Varkevisser nogal veel voorkomt in vissersdorpen aan de Noordzeekust :')
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:20:18 #246
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190296160
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:15 schreef hierissieweer het volgende:
Google denkt dat sonny een Klingon is...

[ afbeelding ]
Wat gaat er nu mis met de code om de foto te plaatsen?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:21:40 #247
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190296184
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:19 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet eens een specifiek iemand, maar gewoon omdat de naam Varkevisser nogal veel voorkomt in vissersdorpen aan de Noordzeekust :')
Haha ok!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  Spellchecker vrijdag 6 december 2019 @ 12:32:44 #248
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190296320
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:33 schreef Pippi het volgende:
Hij hep zun faceboek aangepast en is nu straatenmaker -O-.

1 van de reacties op de facebook van de telegraaf:
"Heeft ie op een natte krant gelegen of zo?" _O-
Hij hep maar lieft 13 vriendjes :Y
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:49:42 #249
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190296480
.

[ Bericht 60% gewijzigd door hierissieweer op 06-12-2019 12:55:58 ]
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_190296549
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Hij ziet er nou niet heel snugger uit, met z’n volgestempelde hoofd
Jezus, je dochter zou er maar mee thuiskomen!
pi_190296565
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:32 schreef maily het volgende:

[..]

Hij hep maar lieft 13 vriendjes :Y
Zijn vriendjes zijn afgeschermd. Dit is zijn account: https://www.facebook.com/sonny.oosterveer
Hij is vrijgezel, en zij heeft een relatie https://www.facebook.com/sam.dejong.5076
  Spellchecker vrijdag 6 december 2019 @ 13:08:03 #252
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190296691
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:59 schreef Annagh het volgende:

[..]

Zijn vriendjes zijn afgeschermd. Dit is zijn account: https://www.facebook.com/sonny.oosterveer
Hij is vrijgezel, en zij heeft een relatie https://www.facebook.com/sam.dejong.5076
O-)
pi_190296916
Mss heeft hij haar wel een koekje van eigen deeg gegeven door haar ook via Insta/FB te dumpen zoals ze met Marijn heeft gedaan.
pi_190300609
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:15 schreef hierissieweer het volgende:
Google denkt dat sonny een Klingon is...

[ afbeelding ]
pi_190302235
Zo dit heeft lang geduurd :')
pi_190302289
Alle foto's op Instagram van Sam met de getatoeëerde anabolenprins zijn alweer weg...
  vrijdag 6 december 2019 @ 20:37:52 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190302432
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Alle foto's op Instagram van Sam met de getatoeëerde anabolenprins zijn alweer weg...
Eigenlijk best zielig voor haar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_190302473
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eigenlijk best zielig voor haar.
Dit is sarcastisch toch? ;)
  vrijdag 6 december 2019 @ 21:00:57 #259
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190302814
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:40 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Dit is sarcastisch toch? ;)
Nee. Ik denk dat ze haar hart echt te snel weggeeft.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 6 december 2019 @ 21:01:15 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190302821
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eigenlijk best zielig voor haar.
Ja, zo wanhopig op zoek dat ze niet ziet dat iemand haar alleen maar als neukertje van de dag wil.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190302982
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 21:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Ik denk dat ze haar hart echt te snel weggeeft.
Ik heb vaak medelijden met haar gehad en gun haar nog steeds al het goede maar ze doet het toch echt zelf.
Als jij al 5 keer daardoor gigantisch op je bek ben gegaan, doe je het toch geen zesde keer meer?
En dan gooit ze ook gelijk weer die ordinaire foto's / filmpjes op Insta. :N
pi_190303336
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 21:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Ik denk dat ze haar hart echt te snel weggeeft.
Niet alleen haar hart.
  Spellchecker vrijdag 6 december 2019 @ 21:38:59 #263
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190303485
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 21:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Ik denk dat ze haar hart echt te snel weggeeft.
Haar hart? En de rest .... :X
pi_190303527
Samant is gewoon hopeloos naïef. Zo'n kerel zegt een paar lieve woordjes en hoppa ze denkt alweer dat dit 'm is.
  vrijdag 6 december 2019 @ 21:45:28 #265
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190303607
Daarbij moet ze maar eens leren stil te daten/genieten i.p.v. het binnen enkele dagen het op social media te slingeren. Ze is 30, kom op!
pi_190303935
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Samant is gewoon hopeloos naïef. Zo'n kerel zegt een paar lieve woordjes en hoppa ze denkt alweer dat dit 'm is.
Of Tangel is weer langsgeweest en nu is hij weer haar grote liefde
  Spellchecker vrijdag 6 december 2019 @ 22:02:40 #267
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190304516
En weg is de gezellige zweer -O- ...
  vrijdag 6 december 2019 @ 23:00:32 #269
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190305006
Samantha is heeft denk ik een licht verstandelijke beperking, gecombineerd met een theatrale/borderline stoornis. Zij kan het zelf allemaal niet reguleren. Maar hulp aannemen en juist advies aannemen, dat is wel de fout die ze maakt. Want ik denk echt wel dat de juiste mensen zich hebben aangediend. Maar die hebben niet de boodschap die ze wilt.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  vrijdag 6 december 2019 @ 23:43:10 #270
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_190305697
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 20:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind het ook oprecht sneu worden hoor.

Eigenlijk best zielig voor haar.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 7 december 2019 @ 16:54:55 #271
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190313628
Zie nu ook dat hij ook acteur was in de porno wereld. Filmpje staat op vkmag/Facebook voor de liefhebbers ;)
pi_190314038
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:54 schreef Didala het volgende:
Zie nu ook dat hij ook acteur was in de porno wereld. Filmpje staat op vkmag/Facebook voor de liefhebbers ;)
Ik sla voor de verandering deze keer over. :{w
  zaterdag 7 december 2019 @ 17:39:32 #273
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190314284
[..]

Ik sla voor de verandering deze keer over. :{w
[/quote]

Wat flauw zeg haha
  Spellchecker zaterdag 7 december 2019 @ 18:02:36 #274
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190314709
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:54 schreef Didala het volgende:
Zie nu ook dat hij ook acteur was in de porno wereld. Filmpje staat op vkmag/Facebook voor de liefhebbers ;)
Gewoon een collega van Tangel dus .... opgeblazen en volgekliederd ....
pi_190316106
Ze kan even niet met haar Tengel aan Tangel zitten want die moet even trouwe pappa spelen nu hij weer een baby heeft.
pi_190317611
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:20 schreef quirina het volgende:
Ze kan even niet met haar Tengel aan Tangel zitten want die moet even trouwe pappa spelen nu hij weer een baby heeft.
Hij is haar nu al 7 weken trouw! Dat zijn 35 dagen!
  zaterdag 7 december 2019 @ 22:43:51 #277
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190319399
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:54 schreef Didala het volgende:
Zie nu ook dat hij ook acteur was in de porno wereld. Filmpje staat op vkmag/Facebook voor de liefhebbers ;)
het filmpje

Het artikel

[ Bericht 20% gewijzigd door hierissieweer op 07-12-2019 22:51:08 ]
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_190319922
quote:
Gadver de Gadver !!

[ Bericht 0% gewijzigd door Fokkie83 op 07-12-2019 23:25:28 ]
  zondag 8 december 2019 @ 00:00:14 #279
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190320449
Volgens schoonzus zijn ze weer samen. Toch nog een gezellige kerstzweer voor haar.
pi_190320590
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 00:00 schreef Didala het volgende:
Volgens schoonzus zijn ze weer samen. Toch nog een gezellige kerstzweer voor haar.
En dat alles voor een kermishorloge ^O^
pi_190322528
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 00:00 schreef Didala het volgende:
Volgens schoonzus zijn ze weer samen. Toch nog een gezellige kerstzweer voor haar.
Screenshot? Link ? :)
  zondag 8 december 2019 @ 11:13:51 #282
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190324419
Verder dan uploaden en de link plakken kom ik niet.

https://imgur.com/gallery/ZPI7FDM
pi_190324549
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:13 schreef Didala het volgende:
Verder dan uploaden en de link plakken kom ik niet.

https://imgur.com/gallery/ZPI7FDM
Thanks! Begint al goed..Een knipperlichtrelatie :s)
Is dat ook de zus die zich zo negatief uitliet over Sumanth?

Ik kom ook niet verder hoor.
Het lukt mij gewoon niet om die screenshot hier te plaatsen.
  zondag 8 december 2019 @ 11:26:54 #284
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190324648
Ja dat is dezelfde zus.

Ik ben nieuw hier. Wel las ik al héél lang mee en las pas in het topic hoe het ongeveer moest met Imgur. Ooit leer ik het nog en anders maar niet.
  zondag 8 december 2019 @ 11:30:29 #285
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_190324740
Nou dat is toch bij barbie een soort van komkommer in de gang gooien.. Die tattoo's moeten duidelijk iets compenseren ;)
pi_190324826
quote:
“It doesn’t work with a condom, so from me you may without it..”

Wauw...
pi_190324828
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:13 schreef Didala het volgende:
Verder dan uploaden en de link plakken kom ik niet.

https://imgur.com/gallery/ZPI7FDM
Werkt prima zo ^O^
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190325113
Het is toch wel dommer dan dom aan het worden met steeds meer mensen uit de porno-industrie om haar heen. Gelukkig hebben deze mensen het stukken beter met haar voor dan die nare mensen van RTL en haar real-life soap.
  zondag 8 december 2019 @ 11:54:30 #289
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190325216
En dan lees ik ook nog her en der dat hij nogal een liefhebber is van GHB. Ze is goed bezig. Jeugdzorg zal haar nu wel een veer in haar reet stoppen. (Voelt ze vast meer van)
  zondag 8 december 2019 @ 11:57:02 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190325266
Ik snap geen ruk van wat er staat, maar ik kan wel plaatjes plakken....

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 december 2019 @ 12:05:14 #291
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190325376
Vermoedelijk krijgt hij een dikke bonus van zijn impresariaat als hij haar de porno in krijgt. Vermoedelijk dacht hij dat de bonus na de eerste sessie foto’s al binnen was, en is toen teruggefloten. Ik denk dat de “liefde” voorbij is na het volgende filmpje of de volgende frontal fotosessie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_190326493
Dus de zus van Oosterzweer heet ook Suhmanta?
pi_190328170
Dus ik kijk een paar dagen niet in dit topic.
En Suhmant heeft een nieuwe relatie.
De relatie is weer uit
En de relatie blijkt toch weer aan te zijn.


Waar gaat dit heen mensen....
pi_190328172
En dat filmpje: GAD VER DAMME
pi_190331516
Dat filmpje is te smerig voor woorden, is de kwalificatie 'porno' niet waard.
pi_190331883
Sonny de griezel heeft z’n instagram open gezet https://www.instagram.com/so.nny43/
٩๏̯͡๏)۶
pi_190332051
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 13:07 schreef JaneDoe het volgende:
Dus de zus van Oosterzweer heet ook Suhmanta?
:Y
pi_190332060
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 18:40 schreef JaneDoe het volgende:
Dat filmpje is te smerig voor woorden, is de kwalificatie 'porno' niet waard.
Bedankt voor de waarschuwing, ik kijk maar liever niet.
pi_190332097
Leuke filmpjes op zijn insta, waar het zweet uit zijn bilnaad komt.
pi_190332124
Overigens denk ik dat Suhmant te jaloers is voor deze beste Sonny. Er reageren best wat vrouwen op zijn insta en fb.
  zondag 8 december 2019 @ 19:18:55 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190332180
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 19:15 schreef Allyo het volgende:
Overigens denk ik dat Suhmant te jaloers is voor deze beste Sonny. Er reageren best wat vrouwen op zijn insta en fb.
Wat ik dan ook weer niet snap, maar het zal aan mij liggen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')