Na al het teringzooi hierboven toch nog een mooi klassiek shirtje!quote:
Idee is leuk, uitvoering veel minder.quote:
En vele Nike kits zullen waarschijnlijk nog volgen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ook Portugal krijgt een presentatiepolotje als shirt
Shirts met kraagjes zijn wel mooi, maar het past gewoon niet bij voetbal.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En vele Nike kits zullen waarschijnlijk nog volgen.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja gaaf, beetje dat jaren 90 (?) shirt.
Meer dan 100 jaar geleden hadden voetbalshirts al kraagjes, dus wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:00 schreef hhh38 het volgende:
Oh het is weer nieuweshirtjesdag bij Nike? Het lijkt in ieder geval alsof ze voor wat unieke elementen gaan deze keer in plaats van die standaard schoudervarianten van een paar jaar terug
[..]
Shirts met kraagjes zijn wel mooi, maar het past gewoon niet bij voetbal.
Het ziet er op de foto's vaak een stuk beter uit dan op het veld, die verkapte polotjes.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:16 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Meer dan 100 jaar geleden hadden voetbalshirts al kraagjes, dus wat bedoel je precies?
Vind het heel mooi en functioneel. Zo'n strakke ronde hals voelt snel benauwd aan vind ik.
Het dient juist geen enkele functie. Vroeger had het nog een stijlvolle uitstraling die paste bij die tijd en het materiaal, maar nu ziet het eruit als een katoenen shirt terwijl het materiaal juist zo licht en ademend mogelijk is.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:16 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Meer dan 100 jaar geleden hadden voetbalshirts al kraagjes, dus wat bedoel je precies?
Vind het heel mooi en functioneel. Zo'n strakke ronde hals voelt snel benauwd aan vind ik.
Ja die van Italië is echt heel nicequote:Op dinsdag 1 september 2020 12:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind die van Italie, Engeland, Portugal, Nederland eigenlijk allemaal wel mooi.
Precies dit ja.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het dient juist geen enkele functie. Vroeger had het nog een stijlvolle uitstraling die paste bij die tijd en het materiaal, maar nu ziet het eruit als een katoenen shirt terwijl het materiaal juist zo licht en ademend mogelijk is.
Oh jee een verschil van mening. Ik draag als ik ga sporten liever een shirt met een kraag zodat dat open kan en luchtig is. Een V-hals vind ik heel lelijk dus dan maar met een (polo) kraag.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het dient juist geen enkele functie. Vroeger had het nog een stijlvolle uitstraling die paste bij die tijd en het materiaal, maar nu ziet het eruit als een katoenen shirt terwijl het materiaal juist zo licht en ademend mogelijk is.
Dat vraag je dan aan users op fok in plaats van de Ajax klantenservice.quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:27 schreef bjanaan het volgende:
De bedrukking van mijn Ajax shirt laat een beetje los? Is er een mogelijkheid om het in de Fanshop opnieuw te laten bedrukken?
Misschien heeft iemand dit ook een keer gehad?quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vraag je dan aan users op fok in plaats van de Ajax klantenservice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |