Bedankt voor de comment. Ik lees slecht tussen de regels door en bij dit soort kleine dingen vraag ik me dan af wat er algemeen mee bedoeld kan worden/hoe het algemeen opgevat wordt.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou een meisje niet begroeten met yo mocht ik intenties hebben in ieder geval. Lijkt me meer iets wat je tegen je zusje zegt.
Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken als je dat niet van hem wiltquote:Op woensdag 27 november 2019 19:14 schreef PsychoMirror het volgende:
[..]
Bedankt voor de comment. Ik lees slecht tussen de regels door en bij dit soort kleine dingen vraag ik me dan af wat er algemeen mee bedoeld kan worden/hoe het algemeen opgevat wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:13 schreef Fok-it het volgende:
Lijkt me meer iets wat je tegen je zusje zegt.
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:36 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Onzin.
Ik gebruik het zelfs als ik mijn baas tegenkom op de gang
Want CEO's hebben per definitie allemaal een piemel?quote:Op woensdag 27 november 2019 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dit topic gaat toch over yo naar vrouwen
Precies degene tegen wie ik het zeg.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:13 schreef Fok-it het volgende:
Lijkt me meer iets wat je tegen je zusje zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:08 schreef PsychoMirror het volgende:
omdat ik altijd zo blij ben geweest met het feit dat hij geen bijbedoelingen lijkt te hebben.
Lijkt me vermoeiend om bij zoiets simpels al niet te begrijpen wat iemand bedoeldquote:Op woensdag 27 november 2019 19:37 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Want CEO's hebben per definitie allemaal een piemel?
Precies! Ben benieuwd naar de meningen. Zou je yo gebruiken naar een meid/vrouw voor wie je romantische gevoelens hebt, of enkel naar degenen in de friendzone?quote:Op woensdag 27 november 2019 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dit topic gaat toch over yo naar vrouwen
Wil je dan dat een jonge meteen zn intenties bloot geeft?quote:Op woensdag 27 november 2019 19:08 schreef PsychoMirror het volgende:
Als een jongen jou altijd begroet met Jo, betekent dit dan dat je bent uitgesloten als datingmateriaal en dat hij je ziet als een goede vrouwelijke vriend(in)? Het lijkt mij meer een begroeting voor jongens onder elkaar. Ik hoop het tenminste, omdat ik altijd zo blij ben geweest met het feit dat hij geen bijbedoelingen lijkt te hebben.
Zou ook gewoon gebruikt kunnen worden naar een meisje die je leuk vindtquote:Op woensdag 27 november 2019 19:41 schreef PsychoMirror het volgende:
[..]
Precies! Ben benieuwd naar de meningen. Zou je yo gebruiken naar een meid/vrouw voor wie je romantische gevoelens hebt, of enkel naar degenen in de friendzone?
Nee, maar ik wil weten of zijn manier van begroeten romantische bedoelingen uitsluit eigenlijk. Want yo is en blijft toch meer een groet voor jongens onder elkaar, of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 27 november 2019 19:41 schreef hoechst het volgende:
[..]
Wil je dan dat een jonge meteen zn intenties bloot geeft?
Ik zou vooral niet te veel ophangen aan iets simpels als een begroeting. Net alsof 'Hoi' of 'Hallo' wel expliciet romantische bijbedoelingen implicerenquote:Op woensdag 27 november 2019 19:41 schreef PsychoMirror het volgende:
[..]
Precies! Ben benieuwd naar de meningen. Zou je yo gebruiken naar een meid/vrouw voor wie je romantische gevoelens hebt, of enkel naar degenen in de friendzone?
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:25 schreef maily het volgende:
Mijn jongste zoon begroet mij ook zo ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was hier...
Yooo is een investering. Hij doet net of ie niet wilt wt jou nieuwsgierig maakt?quote:Op woensdag 27 november 2019 19:42 schreef PsychoMirror het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil weten of zijn manier van begroeten romantische bedoelingen uitsluit eigenlijk. Want yo is en blijft toch meer een groet voor jongens onder elkaar, of zie ik dat verkeerd?
Goeie Jopenquote:Op woensdag 27 november 2019 19:58 schreef SeLang het volgende:
Dit meisje heet Jo
[ afbeelding ]
Ze wil Brexit stoppen dus ze gaat keihard verliezen met de verkiezingen op 12 December
Zou dat niet te hard roepen. Het schijnt dat de pond flink is gezakt, hoorde dat van een maat van mij die in Londen is geweest.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:58 schreef SeLang het volgende:
Dit meisje heet Jo
[ afbeelding ]
Ze wil Brexit stoppen dus ze gaat keihard verliezen met de verkiezingen op 12 December
Alle vrouwen die ik wil neuken, groet ik met Yo. Meestal volgt het woordje bitch erachter. Yo bitch(ez) dus.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:41 schreef PsychoMirror het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:25 schreef maily het volgende:
Mijn jongste zoon begroet mij ook zo ...Elke dag slaatjes en salade vreten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Nee. Maar ook niet richting vrouwen waar ik geen romantische gevoelens voor heb. Of mannen for that matter. Gewoon helemaal niet eigenlijk.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:41 schreef PsychoMirror het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik zou vooral niet te veel ophangen aan iets simpels als een begroeting. Net alsof 'Hoi' of 'Hallo' wel expliciet romantische bijbedoelingen impliceren
Dit dus.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik zou vooral niet te veel ophangen aan iets simpels als een begroeting. Net alsof 'Hoi' of 'Hallo' wel expliciet romantische bijbedoelingen impliceren
Alles kan het betekenen, vraag het die jongen.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:08 schreef PsychoMirror het volgende:
Als een jongen jou altijd begroet met Jo, betekent dit dan dat je bent uitgesloten als datingmateriaal en dat hij je ziet als een goede vrouwelijke vriend(in)? Het lijkt mij meer een begroeting voor jongens onder elkaar. Ik hoop het tenminste, omdat ik altijd zo blij ben geweest met het feit dat hij geen bijbedoelingen lijkt te hebben.
Nee natuurlijk niet, ik ga me niet echt anders voordoen. Dus ja ik zeg ook ‘yoo’ tegen een meisje dat ik leuk vind, wil wel gewoon mezelf blijven, dus kan absoluut. Zie niet echt reden om te zeggen ‘Hee ..’quote:Op woensdag 27 november 2019 19:42 schreef PsychoMirror het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil weten of zijn manier van begroeten romantische bedoelingen uitsluit eigenlijk. Want yo is en blijft toch meer een groet voor jongens onder elkaar, of zie ik dat verkeerd?
Weet je het laatste zeker? Als je hem niet interessant vindt zou je hier nieteens over nadenken.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:08 schreef PsychoMirror het volgende:
Als yo de enige of belangrijkste graadmeter is, zou ik me niet teveel zorgen maken. Je zou natuurlijk ook gewoon zelf voor duidelijkheid kunnen zorgen en het niet af laten hangen van de ander.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:08 schreef PsychoMirror het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |