geen idee. niet gezienquote:Op woensdag 27 november 2019 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is zij alweer terug op FOK?
Personeel lopen kutten toen je weg was?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet te zuinig. Godverdommme man.
Nee dat niet, wel veel zieken e.d.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Personeel lopen kutten toen je weg was?
Ah ja, dat gelazer begint weer. Ik hoor heel veel mensen hoesten en snotteren.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel veel zieken e.d.
Ziek is ziek hoor, maar KUT is het wel.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah ja, dat gelazer begint weer. Ik hoor heel veel mensen hoesten en snotteren.
Zelf al drie dagen keelpijn
Was je maar op Haagsverdië geblevenquote:Op woensdag 27 november 2019 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ziek is ziek hoor, maar KUT is het wel.
Een zieke kut is ook niet mooiquote:Op woensdag 27 november 2019 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ziek is ziek hoor, maar KUT is het wel.
Spontaan heimwee ja.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was je maar op Haagsverdië gebleven
Iew!quote:Op woensdag 27 november 2019 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als het maar te likken is.
quote:Op woensdag 27 november 2019 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als het maar te likken is.
Vent die een zieke kut heeft geliktquote:
Ik krijg spontaan diarreequote:Op woensdag 27 november 2019 16:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Vent die een zieke kut heeft gelikt
met Katja? Tatjana? Sylvana?quote:
Snap ikquote:Op woensdag 27 november 2019 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan diarree
prima keuze. Goede bos hout voor de Friese deur.quote:
Kan sexy zijnquote:Op woensdag 27 november 2019 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
prima keuze. Goede bos hout voor de Friese deur.
Ziet er ondanks haar leeftijd toch ook nog acceptabel uit.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:17 schreef Bos81 het volgende:
Tatjana is natuurlijk eerder Kroatisch, ondanks haar NL paspoort.
G E N O Tquote:Op woensdag 27 november 2019 16:20 schreef Karzai het volgende:
Dit is het laatste nieuws op google
https://fhm.nl/tatjana-fotoshoot-jfk/
Wowquote:Op woensdag 27 november 2019 16:20 schreef Karzai het volgende:
Dit is het laatste nieuws op google
https://fhm.nl/tatjana-fotoshoot-jfk/
Ze is nog iedere werkdag te zien op RTL7. Maar dat zijn natuurlijk beelden uit de jaren 90quote:
Doe eensquote:Op woensdag 27 november 2019 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, met al die filters en wapperende gordijnen kan ik er ook zo uitzien
Iedereen weet onderhand wel dat ik eigenlijk een man ben, dus nat poesje hier wordt lastigquote:
Nou ja....quote:Op woensdag 27 november 2019 16:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Iedereen weet onderhand wel dat ik eigenlijk een man ben, dus nat poesje hier wordt lastig
Gadverdammequote:Op woensdag 27 november 2019 16:27 schreef Karzai het volgende:
Zin om een portie oesters uit te slurpen
quote:Op woensdag 27 november 2019 16:27 schreef Karzai het volgende:
Mijn vent is daar ook echt compleet weg vanquote:
Ik ben er 1x goed ziek van geweest.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn vent is daar ook echt compleet weg van![]()
Ik zie het niet zo, het is wel ok, maar vind het te duur
Hoe is het met jou, in deze barre tijd?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de juiste push up zoeken.
Liever mosselenquote:Op woensdag 27 november 2019 16:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn vent is daar ook echt compleet weg van![]()
Ik zie het niet zo, het is wel ok, maar vind het te duur
Ja dan ben je er wel klaar mee, geloof ikquote:Op woensdag 27 november 2019 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben er 1x goed ziek van geweest.
Ja datquote:Op woensdag 27 november 2019 16:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dan ben je er wel klaar mee, geloof ik
Tja, wachten op het onvermijdelijke. Ik leef in een soort vacuüm.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe is het met jou, in deze barre tijd?
Mooi kut ja, ik leef met je mee.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, wachten op het onvermijdelijke. Ik leef in een soort vacuüm.
Ja, absoluut eensquote:
Dat is dan wel weer lekker.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:35 schreef Karzai het volgende:
Ik eet een makkelijke salade met forel straks
Ja dat is wel een goeie beschrijving voor de situatiequote:Op woensdag 27 november 2019 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thanks Haags!quote:Op woensdag 27 november 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi kut ja, ik leef met je mee.
En dat in deze tijd van het jaar. Altijd kut natuurlijk maar nu misschien net wat meer.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goeie beschrijving voor de situatie
Sterkte daar
ja het duurt niet lang meer, mijn ouders zullen misschien ook niet lang meer levenquote:Op woensdag 27 november 2019 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vaak duurt het dan nog jaren.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:41 schreef Karzai het volgende:
Moeder van mijn stiefvader maakt het ook niet lang meer, maar die wil gewoon dat ze snel gaat
Mijn moeder 2-3 maanden. Maar het kan ook een kwestie van dagen zijn als ze ineens een virusje oploopt of zo.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het duurt niet lang meer, mijn ouders zullen misschien ook niet lang meer leven
Ligt ze nu alleen maar in bed?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder 2-3 maanden. Maar het kan ook een kwestie van dagen zijn als ze ineens een virusje oploopt of zo.
Dacht net hetzelfde.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan mij dus echt niet voorstellen wat je voelt wanneer je het oordeel doodvonnis over jezelf krijgt he.
Volgens mij word ik dan gek.
Bij mijn vader leek het alsof die het heel rustig opnam. Maar hij schoot zwaar in de ontkenning. Denk dat hij het oprecht niet wilde geloven.quote:
Pfffquote:Op woensdag 27 november 2019 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij mijn vader leek het alsof die het heel rustig opnam. Maar hij schoot zwaar in de ontkenning. Denk dat hij het oprecht niet wilde geloven.
Wij geloofde het ook niet trouwens. Vlak nadat ze ook zoiets zeiden van 3 maanden kreeg hij een gigantische opleving. Afgezien van het magere had hij energie en was opgewekt en mentaal up to date. Dat heeft blijkbaar ook maar 2 dagen geduurd ofzo. Dacht een week erna is die overleden.quote:
Pijnlijkquote:Op woensdag 27 november 2019 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij geloofde het ook niet trouwens. Vlak nadat ze ook zoiets zeiden van 3 maanden kreeg hij een gigantische opleving. Afgezien van het magere had hij energie en was opgewekt en mentaal up to date. Dat heeft blijkbaar ook maar 2 dagen geduurd ofzo. Dacht een week erna is die overleden.
Godensnotquote:Op woensdag 27 november 2019 16:27 schreef Karzai het volgende:
Ha oude Haagse Fokkert, weer beetje gewend in ons mooie Nederland ipv niks doen op dat saaie eiland?quote:
Het valt wel wat tegen hoor. Vooral het weer.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha oude Haagse Fokkert, weer beetje gewend in ons mooie Nederland ipv niks doen op dat saaie eiland?
Snap het, snap het, in het natte donker weg en in het natte donker thuis.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het valt wel wat tegen hoor. Vooral het weer.
Ja, dat vind ik het enige nadeel van de winter hier.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap het, snap het, in het natte donker weg en in het natte donker thuis.
Nee, ze zit ook vaak op een stoel. Maar echt lopen lukt niet. Dan krijgt ze het benauwd.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ligt ze nu alleen maar in bed?
Dat was met mijn moeder ook een beetje zo. Maar nu is ze verkouden en koortsig. Dat kan heel gemakkelijk de verkeerde kant opgaanquote:Op woensdag 27 november 2019 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij geloofde het ook niet trouwens. Vlak nadat ze ook zoiets zeiden van 3 maanden kreeg hij een gigantische opleving. Afgezien van het magere had hij energie en was opgewekt en mentaal up to date. Dat heeft blijkbaar ook maar 2 dagen geduurd ofzo. Dacht een week erna is die overleden.
Ja bij mijn vader een longontsteking wat hem de das omdeed.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was met mijn moeder ook een beetje zo. Maar nu is ze verkouden en koortsig. Dat kan heel gemakkelijk de verkeerde kant opgaan
Dat is vaak zo. Ik gok dat dat ook met mijn moeder gaat gebeuren. Maar dan hoop ik dat het snel gaat. Ze heeft genoeg geledenquote:Op woensdag 27 november 2019 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bij mijn vader een longontsteking wat hem de das omdeed.
Mja het is echt kut
Ik word nooit naar dus.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik lees dingen waar ik over het algemeen erg naar van word.
Ja nee, doe maar niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niet meegelezen overigens dus geen idee waar het over gaat sorry...
Nu even niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kan wel een muziekje voor je posten Haags.
Ben gedoucht en geschoren, hoewel sommige mensen daar soms aan twijfelen.quote:
Aan welk gedeelte precies?quote:Op woensdag 27 november 2019 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben gedoucht en geschoren, hoewel sommige mensen daar soms aan twijfelen.
Pimeltje ookquote:Op woensdag 27 november 2019 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aan welk gedeelte precies?
Gaar na het gedoe rondom de netwerkstoring, maar gelukkig was ik vandaag een dagje vrijquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 18:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Gaar na het gedoe rondom de netwerkstoring, maar gelukkig was ik vandaag een dagje vrij
En hoessie met jou?
Lekker hoor, nog leuke dingen gedaan?quote:Op woensdag 27 november 2019 18:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Gaar na het gedoe rondom de netwerkstoring, maar gelukkig was ik vandaag een dagje vrij
En hoessie met jou?
quote:
Uitgeslapen, de was gedaan, koffie gedronken met het moederschip, boodschappen gedaan...quote:Op woensdag 27 november 2019 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor, nog leuke dingen gedaan?
@chufiquote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 18:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Uitgeslapen, de was gedaan, koffie gedronken met het moederschip, boodschappen gedaan...
Gewoon de saaie huisvrouw uitgehangen, heerlijk zo af en toe
Het moederschipquote:Op woensdag 27 november 2019 18:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Uitgeslapen, de was gedaan, koffie gedronken met het moederschip, boodschappen gedaan...
Gewoon de saaie huisvrouw uitgehangen, heerlijk zo af en toe
Oh Oh Den Haag ook hequote:Op woensdag 27 november 2019 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze vind ik wel mooi, thanks.
Ja, maar volgens mij is dat toch al jaren zo?quote:Op woensdag 27 november 2019 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had je gelezen dat van alle grote steden mensen uit den haag het minst tevreden zijn?
Dildo, oh nee mag ik niet meer zeggen want dat is schelden.quote:
Dat weet ik niet :pquote:Op woensdag 27 november 2019 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is dat toch al jaren zo?
Sinds wanneer?quote:Op woensdag 27 november 2019 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dildo, oh nee mag ik niet meer zeggen want dat is schelden.![]()
YWquote:Op woensdag 27 november 2019 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze vind ik wel mooi, thanks.
Ok...quote:Op woensdag 27 november 2019 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dildo, oh nee mag ik niet meer zeggen want dat is schelden.![]()
Voor mij is het wat vrouwen betreft gewoon een gebruiksvoorwerp of zoiets.quote:
Ja wat zou het anders moeten zijn? :pquote:Op woensdag 27 november 2019 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor mij is het wat vrouwen betreft gewoon een gebruiksvoorwerp of zoiets.
Mwahquote:Op woensdag 27 november 2019 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]je houdt niet van gevulde speculaas?
neem nou alles joh.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Klein stukje. De rest is voor morgen.
Daar let je weegschaal wel voor opquote:Op woensdag 27 november 2019 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, ik wil op mijn gewicht letten.
Thanks Mo... zag ze livequote:
Ik wil geen drie cijfers meer zien voor de komma. Nooit meerquote:Op woensdag 27 november 2019 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar let je weegschaal wel voor op
Ik dat geval de helft de vriezer in gooien!quote:Op woensdag 27 november 2019 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil geen drie cijfers meer zien voor de komma. Nooit meer
Dat is ook wel veel hoorquote:Op woensdag 27 november 2019 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil geen drie cijfers meer zien voor de komma. Nooit meer
Wat?quote:Op woensdag 27 november 2019 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben een date aan het fixen jongens
Nog gefietst ?quote:Op woensdag 27 november 2019 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dat geval de helft de vriezer in gooien!
Die doet meequote:Op woensdag 27 november 2019 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat?En mevrouw Haags dan?
Jezus zo grootquote:Op woensdag 27 november 2019 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben 2 meter dus dat valt wel mee
Word hier niks gefikstquote:Op woensdag 27 november 2019 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben een date aan het fixen jongens
vroeger waren ze sws gemiddeld 10 cm kleinerquote:Op woensdag 27 november 2019 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot Jezus was.
Weet ik ook nietquote:Op woensdag 27 november 2019 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot Jezus was.
Naar de UB en terug langs de super vandaagquote:
Dat neppe gedoe en die domme bomen.quote:
Ahh beterschap!quote:Op woensdag 27 november 2019 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar de UB en terug langs de super vandaag![]()
Niet veel meer, volgens mij ben ik nu officieel ziek want heb koorts
Jammer he?quote:Op woensdag 27 november 2019 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit zoiets heb gedaan
Je gewicht?quote:Op woensdag 27 november 2019 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, ik wil op mijn gewicht letten.
Thanks!quote:
In welke samenstelling?quote:Op woensdag 27 november 2019 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah. Lijkt me nogal een gedoe joh
Mwah.. het is een beetje te druk sinds ik terug ben.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks!
Jij lekker gewerkt vandaag?
Oei, beterschap Knijntje!quote:Op woensdag 27 november 2019 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar de UB en terug langs de super vandaag![]()
Niet veel meer, volgens mij ben ik nu officieel ziek want heb koorts
Die met 2 vrouwen.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In welke samenstelling?
40 kg! Doe je goed!quote:Op woensdag 27 november 2019 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]niet te dik worden. Ik ben ooit 40 kg afgevallen en dat wil ik niet verknallen.
Goffer ik helaas nooit.quote:
Ssstttttttquote:Op woensdag 27 november 2019 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, misschien moet je vertellen over je bubbelbad
Dat krijg je ervan als de grote baas weg isquote:Op woensdag 27 november 2019 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah.. het is een beetje te druk sinds ik terug ben.
voor Brood ... in mn hometown nog welquote:Op woensdag 27 november 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goffer ik helaas nooit.
jaloers ik...
Thanks! Nu heb ik tenminste wel een reden om morgen thuis te blijven van college en het online terug te kijkenquote:
Ja er zijn wat dingen niet helemaal goed gegaan zeg maar.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als de grote baas weg is
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is al tien jaar geleden inmiddels
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks! Nu heb ik tenminste wel een reden om morgen thuis te blijven van college en het online terug te kijken
Geen al te groten dingen hoop ik.....quote:Op woensdag 27 november 2019 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja er zijn wat dingen niet helemaal goed gegaan zeg maar.
Omdat er wel aanwezigheidsplicht is bij dat college. Je mag per semester max 3 keer afwezig zijn.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]waarom überhaupt nog gaan.
Dat valt nog wel mee. Meer wat kleine dingen en als je dat bij elkaar optelt dan is het wel een groot ding ja.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen al te groten dingen hoop ik.....
als ik 40 kg af val ben ik weg met mijn 70 kgquote:Op woensdag 27 november 2019 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]niet te dik worden. Ik ben ooit 40 kg afgevallen en dat wil ik niet verknallen.
O, da’s weer jammer. Dat hadden wij vroeger ook, maar alleen het eerste jaar.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat er wel aanwezigheidsplicht is bij dat college. Je mag per semester max 3 keer afwezig zijn.
Ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 27 november 2019 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrouwen met een bubbelbad hebben bij mij wel een streepje voor hoor
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
als ik 40 kg af val ben ik weg met mijn 70 kg
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 27 november 2019 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]niet doen dan! Maar ik was op mijn hoogtepunt 138 kg
En nu 97.
In Vera natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
voor Brood ... in mn hometown nog wel![]()
Toen moesten ze nog doorbreken ...
Ligt in de kastquote:Op woensdag 27 november 2019 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel lang. Maar leg die speculaas maar weg ja.
Als je trio's doet heb je geen normen en waarden?quote:Op woensdag 27 november 2019 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vrouw met normen en waarden
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vrouw met normen en waarden
In deze opleiding is het enige verplichte vak in de complete 3 jaar.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, da’s weer jammer. Dat hadden wij vroeger ook, maar alleen het eerste jaar.
Hm, goed puntquote:Op woensdag 27 november 2019 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je trio's doet heb je geen normen en waarden?
Bij ons gold het eerste jaar voor alles een opkomstplicht. Er zijn studenten die ik daarna nooit meer heb gezien bij college’squote:Op woensdag 27 november 2019 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In deze opleiding is het enige verplichte vak in de complete 3 jaar.
Dat soort studenten heb je op elke opleiding wel denk ik. Daar heb ik er in mijn bachelor ook wel een paar van gehad die ik slechts 2 tot 4 maanden heb gezien en daarna nooit meerquote:Op woensdag 27 november 2019 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons gold het eerste jaar voor alles een opkomstplicht. Er zijn studenten die ik daarna nooit meer heb gezien bij college’s
Awesome feature in huis dat jaquote:
O ja gember. Morgen niet vergeten te halen..quote:
Lekker!quote:
Bundaberg gingerbeer, ook zo lekkerquote:Op woensdag 27 november 2019 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja gember. Morgen niet vergeten te halen..
Zonder alcohol zie ik, komt goed uit, Ik ben behoorlijk aan het minderen qua alcohol de laatste maanden..quote:Op woensdag 27 november 2019 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Bundaberg gingerbeer, ook zo lekker
Literrrs! Maar ik heb keelpijnquote:Op woensdag 27 november 2019 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
Dronk jij nou wel koffie eigenlijk?
Zo jammer dat het thuis niet kan.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Awesome feature in huis dat ja
Ik haal nu de kip en groenten uit de oven
Beetje laat dineren hier
Wel veel suiker, ook niet echt goed maar op zijn tijd eentje is wel lekkerquote:Op woensdag 27 november 2019 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zonder alcohol zie ik, komt goed uit, Ik ben behoorlijk aan het minderen qua alcohol de laatste maanden..
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
Hier munt thee met oplos tomaten soep
Je mag hier wel hoor. Weet alleen niet of het je de reis waard isquote:Op woensdag 27 november 2019 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo jammer dat het thuis niet kan.
Ik had dat in een spoiler moeten zettenquote:
Het is wel ernstig jaquote:Op woensdag 27 november 2019 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had dat in een spoiler moeten zetten
Mannengriep dit datquote:
Beterschap!quote:Op woensdag 27 november 2019 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mannengriep dit dat![]()
Ik ben al bezig mijn testament up-to-date te brengen.
Thanks!quote:Op woensdag 27 november 2019 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Beterschap!
Tevens dibs op je kookspullen
Allesquote:Op woensdag 27 november 2019 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Zet op WA nog even welke kookspullen je precies wil hebben, dan kan ik die nog snel voor je inboeken
Ook alle Limburgse stoofvleeschpannen?quote:
Allequote:Op woensdag 27 november 2019 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook alle Limburgse stoofvleeschpannen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |