Mee eens. Maar ik zou nooit Cossers wegjagen. Ben geen fan van Jessie en Merel, maar iedereen heeft recht op zijn/haar eigen mening.quote:Op woensdag 27 november 2019 13:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat is in dit geval geenszins het geval. Veel mensen beschikken in meerdere of toch in mindere mate over voortschrijdend inzicht. En na een lange tijd gevoed te zijn met de smeerlapperij van Jessie hebben nogal wat mensen hun mening bijgesteld. Simpel eigenlijk.
Juist. Er moet ruimte zijn voor allerlei meningen.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik zou nooit Cossers wegjagen. Ben geen fan van Jessie en Merel, maar iedereen heeft recht op zijn/haar eigen mening.
Oh ja hoor. Dat is wel degelijk anders geweest. Maar die mensen die zie je niet meer posten.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
Moeilijk Struisz, er is niet veel meer te melden. Ja, dat Jessie gehaat wordt, maar dat is nooit anders geweest.
nee hoor, er is een llange tijd geweest in de COS, dat Jessie helemaal de bom was, en dat bedoel ik met korte geheugentjesquote:Op woensdag 27 november 2019 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
Moeilijk Struisz, er is niet veel meer te melden. Ja, dat Jessie gehaat wordt, maar dat is nooit anders geweest.
Jammer. Het is altijd wel fijn om meerdere opinies en meningen te lezen.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Dat is wel degelijk anders geweest. Maar die mensen die zie je niet meer posten.
Wanneer was dat dan?quote:Op woensdag 27 november 2019 14:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee hoor, er is een llange tijd geweest in de COS, dat Jessie heemaal de bom was, en dat bedoel ik met korte geheugentjes
Haat.. hmquote:Op woensdag 27 november 2019 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
Dus dit....quote:Op woensdag 27 november 2019 14:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Haat.. hm
zijn gedrag is de spuigaten aan het uitlopen
dat gezuig van vanmorgen
achter Greet aan
telkens weer opnieuw
en die Betty Fart met dr skretsmoel dr bij
.Zjess is al tijden niet meer hoe die kwam
de overtuiging en voeding va Febo
jij gaat winnen .. doen knul geen goed
zelfreflectie is helemaal op
Haten nog wel... Wouwquote:Op woensdag 27 november 2019 14:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Haat.. hm
zijn gedrag is de spuigaten aan het uitlopen
dat gezuig van vanmorgen
achter Greet aan
telkens weer opnieuw
en die Betty Fart met dr skretsmoel dr bij
.Zjess is al tijden niet meer hoe die kwam
de overtuiging en voeding va Febo
jij gaat winnen .. doen knul geen goed
zelfreflectie is helemaal op
Dat is me dan ontgaan. Verloren geraakt tussen de andere meningen.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vanaf de middag ploeg nog een paar weken terug.
Wie jaagt er nu cossers weg, toch niemand. Er zijn weinig kandidaten meer over zodat er niet over hun geschreven kan worden.....zoals een Shell, Lex en niet te vergeten de eeuwige verslaafde alcoholist van een Jens die op zijn bed ligt of een Mylene. Dus automatisch wordt het wat eenzijdig.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik zou nooit Cossers wegjagen. Ben geen fan van Jessie en Merel, maar iedereen heeft recht op zijn/haar eigen mening.
Ik geloof dat jij ook lijdt aan een selectief geheugen, Braam heeft helemaal gelijk. Ik kan me nog wel herinneren dat de grootste Jessie groupie hier allerlei mensen de grond in boorde ten faveure van de heilige Jessias en dat de volgzame menigte met "hooivorken en fakkels" daar achteraan begon te marcheren. Hypocriet gejank!!!!!!!!quote:
Dat zal dan wel.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij ook lijdt aan een selectief geheugen, Braam heeft helemaal gelijk. Ik kan me nog wel herinneren dat de grootste Jessie groupie hier allerlei mensen de grond in boorde ten faveure van de heilige Jessias en dat de volgzame menigte met "hooivorken en fakkels" daar achteraan begon te marcheren. Hypocriet gejank!!!!!!!!
nee ik zegquote:
ik zie het keer op keer, korte termijn geheugensquote:Op woensdag 27 november 2019 14:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij ook lijdt aan een selectief geheugen, Braam heeft helemaal gelijk. Ik kan me nog wel herinneren dat de grootste Jessie groupie hier allerlei mensen de grond in boorde ten faveure van de heilige Jessias en dat de volgzame menigte met "hooivorken en fakkels" daar achteraan begon te marcheren. Hypocriet gejank!!!!!!!!
is het al 4 uur????quote:Op woensdag 27 november 2019 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Gerrit en Franny nog niet gezien op de streams.
quote:Op woensdag 27 november 2019 14:10 schreef Bella35j het volgende:
Oké dan gaan we het weer over de streams hebben gelukkig is Jessie niet op stream
ok wat is het logische hieraan? of wil je gewoon een rebel zijn?quote:Op woensdag 27 november 2019 14:12 schreef Flow3r het volgende:
Ben fan van niemand, haat niemand, hou van niemand.
Waar ik wel van hou is actie op de streams, dus was ik voor Mariska, Shelley etc, voornamelijk om ze op hun bek te zien gaan![]()
Jessie was te normaal/saai/lief in mijn ogen, niks bijzonders voor mij![]()
Maar nu...
team Jessie![]()
flikker bestek maar zo op bordquote:Op woensdag 27 november 2019 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]Je zal Hiske in je hotel hebben werken......als het ontbijt nog moet beginnen is ze al bezig met het dekken voor de avond.....
quote:Op woensdag 27 november 2019 14:12 schreef Flow3r het volgende:
Ben fan van niemand, haat niemand, hou van niemand.
Waar ik wel van hou is actie op de streams, dus was ik voor Mariska, Shelley etc, voornamelijk om ze op hun bek te zien gaan![]()
Jessie was te normaal/saai/lief in mijn ogen, niks bijzonders voor mij![]()
Maar nu...
team Jessie![]()
Dus automatisch ook van Gerrit.....of toch niet. Want aan volgers heb je niks.
Rebel ?Neequote:Op woensdag 27 november 2019 14:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok wat is het logische hieraan? of wil je gewoon een rebel zijn?
Kloptquote:Op woensdag 27 november 2019 14:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee hoor, er is een llange tijd geweest in de COS, dat Jessie helemaal de bom was, en dat bedoel ik met korte geheugentjes
Eigenlijk zegt ze dat ze was voor Maris en Shelley om ze op hun bek te zien gaan en nu is ze voor Jessie ........... om hem op z'n bek te zien gaan dus. Da's best positief!quote:Op woensdag 27 november 2019 14:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Nee, de mensheid wordt sterker en sterker en liggen niet meer zo gauw plat van iets verkeerd eten denk ik.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
flikker bestek maar zo op bord
klats .
lkkr met dr zure asem overheen
goede nws is
dr is noiit nooit iemand deud gepleurt
daar gegeten voedsel ellende gehad
Als de eters binnenkomen zit het stof alweer op de borden en glazen, en ze is al ruim een uur bezig met een tafel te dekken voor 12 personen. Ben benieuwd hoelang ze erover doet voor 50 personen.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]Je zal Hiske in je hotel hebben werken......als het ontbijt nog moet beginnen is ze al bezig met het dekken voor de avond.....
Zo kan je het zienquote:Op woensdag 27 november 2019 14:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt ze dat ze was voor Maris en Shelley om ze op hun bek te zien gaan en nu is ze voor Jessie ........... om hem op z'n bek te zien gaan dus. Da's best positief!
Is niet te doen.......quote:Op woensdag 27 november 2019 14:17 schreef kaatje5149 het volgende:
[..]
Als de eters binnenkomen zit het stof alweer op de borden en glazen, en ze is al ruim een uur bezig met een tafel te dekken voor 12 personen. Ben benieuwd hoelang ze erover doet voor 50 personen.
quote:Op woensdag 27 november 2019 14:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zo kan je het zien![]()
Van mij mogen ze allemaal kapot als ze maar actie maken op de streams
Niet te vergeten hoe Lotus werd afgemaakt, met de grofste scheldwoorden en verwensingen. Door diegenen die nu piepen over het commentaar op Jessie.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dankuquote:Op woensdag 27 november 2019 14:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie het keer op keer, korte termijn geheugens
Huisarrest.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:21 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals, dit is dus gewoon een verkapte SL hè. Betekent dat we gewoon de hele dag al één grote SL hebben.
Jij haalt het aan, ik had het in gedachten, bij de beesten af, is nog te netjes uitgedrukt. Gelukkig kan Lavenderr zich daar niets meer van herinnerenquote:Op woensdag 27 november 2019 14:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Niet te vergeten hoe Lotus werd afgemaakt, met de grofste scheldwoorden en verwensingen. Door diegenen die nu piepen over het commentaar op Jessie.![]()
Uitdelen = incasseren
Dat dus, toen zat ik ook op mijn handen dus .....quote:Op woensdag 27 november 2019 14:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Niet te vergeten hoe Lotus werd afgemaakt, met de grofste scheldwoorden en verwensingen. Door diegenen die nu piepen over het commentaar op Jessie.![]()
Uitdelen = incasseren
Nee dit is het beeld van de komende 2 weken.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:21 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals, dit is dus gewoon een verkapte SL hè. Betekent dat we gewoon de hele dag al één grote SL hebben.
Hoe kom je daar nou bij? Natuurlijk kan ik me dat herinneren. Het was bar.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij haalt het aan, ik had het in gedachten, bij de beesten af, is nog te netjes uitgedrukt. Gelukkig kan Lavenderr zich daar niets meer van herinneren
Jessie jankend en slissend in de rook cel en Merel met dr dikke lippen achter ....Jessie.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:24 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Nee dit is het beeld van de komende 2 weken.
Franny met de beestjes
Hiske wat rond wandelend
Brandon op zoek naar een schroevendraaier
Mariska aan een wijntje en
Gerrit in bed
Mylene huilend dat ze depressief is
Dit is dom lullen in plaats van een gezonde discussie aangaan.....quote:Op woensdag 27 november 2019 14:24 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Franny met de beestjes
Hiske wat rond wandelend
Gerrit in bed
Mylene huilend dat ze depressief is
Ja, dat was bar en boos.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Uitdelen = incasseren
dat dusquote:Op woensdag 27 november 2019 14:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja die moet nu nog langer blijven.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Myloontje gehuild..
..
zit iets behoorlijk dwars
Gerrit bij de redactie.. gesprek
op Gerrit nah hebben we alles ..in beeld gehad
Ik ook! Ik zag daar verder niemand over janken, zoals nu gebeurt.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus, toen zat ik ook op mijn handen dus .....
Gerrit is allang meerdere keren gespotquote:Op woensdag 27 november 2019 14:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Myloontje gehuild..
..
En 2 kapiteins op 1 schip.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:24 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Franny met de beestjes
Hiske wat rond wandelend
Gerrit in bed
Mylene huilen dat ze depressief is
okequote:Op woensdag 27 november 2019 14:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gerrit is allang meerdere keren gespot
Zelfde periode als toen 'Jessie the bom was"quote:Op woensdag 27 november 2019 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Natuurlijk kan ik me dat herinneren. Het was bar.
Door beeld lopen en Fran ophalen om te kroelenquote:Op woensdag 27 november 2019 14:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oke![]()
laatse korte beeld was kachel vullen met lichamsdelen
Ja, en dat is al een hele tijd geleden. Nu zit hij in een andere hoek en maakt mee dat hij de bom niet meer is.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zelfde periode als toen 'Jessie the bom was"
Gerrit ligt in bed met Frann geloof ik, wat ik zo snel kon zienquote:Op woensdag 27 november 2019 14:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Myloontje gehuild..
..
Verveelt zich, komt B&B, zal zich daar alvast mee bezig houdenquote:Op woensdag 27 november 2019 14:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar waarom Myl in witte huisje is geen idee
Waarom zou hij naar huis gestuurd zijnquote:
Denk het ook niet. Zeker niet nu hij eindelijk los is van Jessie en zijn eigen hoofdrol speelt.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom zou hij naar huis gestuurd zijn
"hoe laat wanneer" Dit gaat duidelijk over een shoot out, Struisie the kid tegen Calamity Flow3r. Place you bets!quote:Op woensdag 27 november 2019 14:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Meel van iemand
die heeft wat sach betaald aan een iemand
en nog steeds een nakst ontv
...
@:Flow3r.. ff mailen?
maak je belofte eens waar
je Terror . hoe laat wanneer
Was net te horen samen met Franny en ze hadden het gezellig zo te horen...quote:
Precies, maar stemmen vandaag gaat niet door dus.. misschien dat ze morgen gaan stemmen..quote:Op woensdag 27 november 2019 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Zeker niet nu hij eindelijk los is van Jessie en zijn eigen hoofdrol speelt.
quote:Op woensdag 27 november 2019 14:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
"hoe laat wanneer" Dit gaat duidelijk over een shoot out, Struisie the kid tegen Calamity Flow3r. Place you bets!
Ik vond mijn versie toch spannenderquote:Op woensdag 27 november 2019 14:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
leer lezen
tot flowr mailt naar Maris
Maris die steeds zee Terror te gingen doen
njet moi Terror tegen Flwr
Ik denk dat er flink achter wordt besproken hoe verder....1stream met een paar mensen erop die waarschijnlijk niet moeilijk doen en de rest dieren of terrein of mens en dier.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk persoonlijk dat ze goed op hun flikker hebben gehad omdat ze de regels overschreden hebben. Als er één rookt, mag je daar niet mee spreken, maar zowel Jessie als Gerrit overschreden die meermaals....Ik zeg maar wat.....
quote:Op woensdag 27 november 2019 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat er flink achter wordt besproken hoe verder....1stream met een paar mensen erop die waarschijnlijk niet moeilijk doen en de rest dieren of terrein of mens en dier.
Gewoon tegendraads dus het mag en kan allemaal, ieder zijn of haar feestje.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Zijn ook veel mensen weggebleven daardoor.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ook! Ik zag daar verder niemand over janken, zoals nu gebeurt.
Grapjasquote:Op woensdag 27 november 2019 14:44 schreef BloesBloes het volgende:
Arme geitjes, worden straks verkocht aan Achmed el Gehakkie, Islamitische slager
Jessie en Gerrit gaan straks een klein rond gaatje graven en nemen 6 meter afstand en gaan knikkeren samen....Let maar op.....quote:Op woensdag 27 november 2019 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat er flink achter wordt besproken hoe verder....1stream met een paar mensen erop die waarschijnlijk niet moeilijk doen en de rest dieren of terrein of mens en dier.
Zakenvrouwtje van het jaar hé vergeet dat niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
die kromme poten Maris in die Laarzen
tering Jantje
![]()
Aanname. Niemand weet hoe ze buiten zijn. Dit is TV. Punt.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:48 schreef goldback het volgende:
Jessie en Merel zijn gewoon binnen als buiten Utopia hele vieze objecten zulke figuren wil je toch niet in je omgeving hebben ?
Boyd weet 'tquote:Op woensdag 27 november 2019 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aanname. Niemand weet hoe ze buiten zijn. Dit is TV. Punt.
Flatervrouwtje van het jaarquote:Op woensdag 27 november 2019 14:49 schreef goldback het volgende:
[..]
Zakenvrouwtje van het jaar hé vergeet dat niet.
ik zou ze, zelfs als ze buiten minder erg zouden zijn, niet in mijn buurt willen hebben.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
kromme pootjes heeft niets te maken met zakenvrouwquote:Op woensdag 27 november 2019 14:49 schreef goldback het volgende:
[..]
Zakenvrouwtje van het jaar hé vergeet dat niet.
Is er ergens een echt CV van haar te vinden? Ben benieuwd wat ze daadwerkelijk heeft gedaan en naar ervaringen van oude werkgevers.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kromme pootjes heeft niets te maken met zakenvrouw
als niemand haar verteld dat het geen porum is
zal ze zich zo blijven toetalene
tis geen porum
alsof ze met een Tinker tussen dr benen is opgegroeid
Iemand enig idee wat zich daar daadwerkelijk heeft afgespeeld? Toen Jes net binnen was vroeg volgens mij Brandon ernaar en kapte hij dit meteen af.quote:
idee om dat zelf te gn uitzoekenquote:Op woensdag 27 november 2019 14:53 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Is er ergens een echt CV van haar te vinden? Ben benieuwd wat ze daadwerkelijk heeft gedaan en naar ervaringen van oude werkgevers.
+100quote:
quad, F1 autos, crossmotoren.... origineel, maar alles moet elektrischquote:Op woensdag 27 november 2019 14:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Herr und Frau
wir haben immer recht
. Cilo. Pc
iets leuks voor de groep bedenken
dat was voor mij ook de bekende druppel indquote:Op woensdag 27 november 2019 14:59 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
+100
En dat Jessie niet veel vrienden lijkt te hebben, hoewel dat slechts mijn persoonlijke indruk is. Ik ken Jessie niet persoonlijk, maar na zijn misselijke aanval naar Lex toe vorige week heeft hij voor mij afgedaan.
Hij woont niet voor niets nog bij papa en mama..quote:Op woensdag 27 november 2019 14:59 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
+100
En dat Jessie niet veel vrienden lijkt te hebben, hoewel dat slechts mijn persoonlijke indruk is. Ik ken Jessie niet persoonlijk, maar na zijn misselijke aanval naar Lex toe vorige week heeft hij voor mij afgedaan.
Vind ik ookquote:Op woensdag 27 november 2019 14:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat een originele UI weer ..............
Het is gewoon een heel zielig manneke, om überhaupt al een keer mee te doen aan een realityshow a la, maar 2 keer vind ik ook genoeg zeggen. Daarnaast gaf hij voordat het ging stoppen aan minimaal 15 maanden te willen blijven. Plus die vorige 15 is al 30. Het is allemaal zo enorm sneu. Pap en mams een beetje geld en zelf een heel eenzaam bestaan. Moet allemaal lijken maar stelt geen reet voor.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:59 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
+100
De manier hoe hij het zei..."Laat ik het niet weer zien", wie denkt die kneus wel niet wij hij is....Hij is voor mij de laatste hoop stront op deze aardbol geworden.....quote:Op woensdag 27 november 2019 14:59 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
+100
niks mis meequote:Op woensdag 27 november 2019 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij woont niet voor niets nog bij papa en mama..
En toch geloof ik dat hij daar met deze rol zit,ingehuurd door de regie om de boel een beetje op te schudden.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:02 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel zielig manneke, om überhaupt al een keer mee te doen aan een realityshow a la, maar 2 keer vind ik ook genoeg zeggen. Daarnaast gaf hij voordat het ging stoppen aan minimaal 15 maanden te willen blijven. Plus die vorige 15 is al 30. Het is allemaal zo enorm sneu. Pap en mams een beetje geld en zelf een heel eenzaam bestaan. Moet allemaal lijken maar stelt geen reet voor.
Ik denk dat je niet zo diep moet denken. Het is gewoon heel sneu.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:04 schreef Appeltje het volgende:
[..]
En toch geloof ik dat hij daar met deze rol zit,ingehuurd door de regie om de boel een beetje op te schudden.
En een elektrische Jessie voor Merel..een op 230V denk maar niet dat die luie flikkers de obstakel run overnemen van 1 als idee.. no- wayquote:Op woensdag 27 november 2019 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
quad, F1 autos, crossmotoren.... origineel, maar alles moet elektrisch
Zou de febo ook eens strenger op moeten zijn: wie fluistert krijgt een officiele waarschuwing. Volgende keer verplicht de poort uit.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
70,- Gate
Maris fluisterd het an Hits
Hits ; OH das wel heeft heftig
Maris; das nog wle een dingetje
niet zo erg imoquote:
Waarom anders denken? Hij is de enige die met een eigen verblijf binnenkwam, dan moet je toch wel een streepje voor hebben.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:05 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zo diep moet denken. Het is gewoon heel sneu.
Ook al is het tv en grotendeels show die karakter trekken en gedrag op bepaalde momenten zijn wel echt en ook wanneer je op SM kijkt weet je wel wat voor een soort vlees je in de kuip hebt.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2019 15:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
niks mis mee
Mantelzorger tzt
scheelt ook nog eens bakken met geld en tijd
als het thuis fijn is
je ka met elkaar goed door de bocht
er is voor iedereen ruimte
wrom zou je dan vertrekken
Misschien maar hij slaat door en dat is echt.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:04 schreef Appeltje het volgende:
[..]
En toch geloof ik dat hij daar met deze rol zit,ingehuurd door de regie om de boel een beetje op te schudden.
Iemand die 30 maand in Utopia gaat zitten over een tijdsbestek van 4 jaar is toch niet goed bij zn hasses.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:08 schreef goldback het volgende:
[..]
Ook al is het tv en grotendeels show die karakter trekken en gedrag op bepaalde momenten zijn wel echt en ook wanneer je op SM kijkt weet je wel wat voor een soort vlees je in de kuip hebt.
eikeldopquote:Op woensdag 27 november 2019 15:11 schreef Schakeltopia het volgende:
hiske heeft haar prachtige muts weer op zie ik
[ afbeelding ]
Een ieder zijn meug.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:11 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Iemand die 30 maand in Utopia gaat zitten over een tijdsbestek van 4 jaar is toch niet goed bij zn hasses.
tja moet hij weten maar zijn gehele leven bestaat tot nu toe uit flops en mislukkingen gecombineerd met totale zelfoverschatting en misplaatste arrogantie.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:11 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Iemand die 30 maand in Utopia gaat zitten over een tijdsbestek van 4 jaar is toch niet goed bij zn hasses.
Dat is zeker echtquote:Op woensdag 27 november 2019 15:11 schreef goldback het volgende:
[..]
[..]
Misschien maar hij slaat door en dat is echt.
Das veels te veel werk om dat nog op te bouwenquote:Op woensdag 27 november 2019 15:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En een elektrische Jessie voor Merel..een op 230V denk maar niet dat die luie flikkers de obstakel run overnemen van 1 als idee.. no- way
Waarom, ieder leeft zijn eigen leven.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:11 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Ken jij hem persoonlijk?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:13 schreef goldback het volgende:
[..]
tja moet hij weten maar zijn gehele leven bestaat tot nu toe uit flops en mislukkingen gecombineerd met totale zelfoverschatting en misplaatste arrogantie.
man man 3 op de klaarlichte dagquote:Op woensdag 27 november 2019 14:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was net te horen samen met Franny en ze hadden het gezellig zo te horen...
Dat is iemand zijn eigen keuze, net zoals een crimineel er voor kiest om 4 jaar in de bak te belanden....Het gedrag van Jessie is de laatste weken niet okay en misschien daarvoor ook al niet, heb mijn ogen ergens in de koelkast gehad misschien...quote:Op woensdag 27 november 2019 15:11 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
meestal aan zijn het wel aparte figuren die lang bij paps en mams blijven hangen.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
niks mis mee
Mantelzorger tzt
scheelt ook nog eens bakken met geld en tijd
als het thuis fijn is
je ka met elkaar goed door de bocht
er is voor iedereen ruimte
wrom zou je dan vertrekken
Mijn nicht die 2x master is afgestudeerd is ook een apart figuur. Ze is nu 28 en gaat dit jaar uit huis....Maar die is apart joh.....quote:Op woensdag 27 november 2019 15:16 schreef goldback het volgende:
[..]
meestal aan zijn het wel aparte figuren die lang bij paps en mams blijven hangen.
die heb ik ruim een half uur geleden al heerlijk in bed zien liggen met elkaar, Franny wilde eruit maar Gerrit wilde blijven liggen, stak zijn handen uit en poefff daar lag Franny weer.quote:
Klopt, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naarquote:Op woensdag 27 november 2019 15:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de reacties als Gerrit en Jessie elkaar weer tegenkomen straks....Daaraan kun je meestal wel zien, wat voor opdrachten ze van achter mee hebben gekregen....
ik ken gelukkig niemand vandaar maar als je een beetje rond kijkt op internet en zijn geschiedenis ziet wijst in combinatie met alles wat hij laat zien alles die kant op, overigens je hoeft mensen niet persoonlijk te kennen om er een mening over te hebben.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Ken jij hem persoonlijk?
of baseer je dit op wat je gezien en gelezen hebt
de periode tv maken rls..Utopia?
lekker manquote:Op woensdag 27 november 2019 15:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man 3 op de klaarlichte dag
dan is het nog veel kwalijker. Dan moet je toch wel echt heel erg veel willen doen voor geld. Je namelijk maandenlang op een bepaalde manier profileren en tekeer gaan.....quote:Op woensdag 27 november 2019 15:04 schreef Appeltje het volgende:
[..]
jawel, gewoon eventjes de spanning en stress eruit gooienquote:Op woensdag 27 november 2019 15:21 schreef mario390 het volgende:
doen de 2 rotkind en kotsvent echt nur meer in bed ligen en niks methelpen?
2x master afgestudeerd zegt weinig hoe je verder bent maar goed ik denk altijd maar aan programma's als man bijt hond, jambers en showroom destijds waar dit soort figuren regelmatig worden opgevoerdquote:Op woensdag 27 november 2019 15:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn nicht die 2x master is afgestudeerd is ook een apart figuur. Ze is nu 28 en gaat dit jaar uit huis....Maar die is apart joh.....
Wat moeten ze nog doen dan Mario?.....Laat ze lekker hun gang gaan, nog een paar weekjes en het is voorbij.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:21 schreef mario390 het volgende:
doen de 2 rotkind en kotsvent echt nur meer in bed ligen en niks methelpen?
Mijn nicht heeft zich inmiddels al opgegeven voor man bijt hond.....quote:Op woensdag 27 november 2019 15:23 schreef goldback het volgende:
[..]
2x master afgestudeerd zegt weinig hoe je verder bent maar goed ik denk altijd maar aan programma's als man bijt hond, jambers en showroom destijds waar dit soort figuren regelmatig worden opgevoerd
ag soquote:Op woensdag 27 november 2019 15:20 schreef goldback het volgende:
[..]
ik ken gelukkig niemand vandaar maar als je een beetje rond kijkt op internet en zijn geschiedenis ziet wijst in combinatie met alles wat hij laat zien alles die kant op, overigens je hoeft mensen niet persoonlijk te kennen om er een mening over te hebben.
Ze zeggen dat mods het goede voorbeeld geven, nou dan zal dit ook wel prima zijnquote:Op woensdag 27 november 2019 15:19 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Klopt, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar
Het is een materialist pur sang, dat is het enige wat hij mij heeft bewezen door zijn optreden in Utopiaquote:Op woensdag 27 november 2019 15:21 schreef Verida het volgende:
[..]
dan is het nog veel kwalijker. Dan moet je toch wel echt heel erg veel willen doen voor geld. Je namelijk maandenlang op een bepaalde manier profileren en tekeer gaan.....
quote:Op woensdag 27 november 2019 15:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze zeggen dat mods het goede voorbeeld geven, nou dan zal dit ook wel prima zijn
de andern ligen ook niet in bedquote:Op woensdag 27 november 2019 15:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat moeten ze nog doen dan Mario?.....Laat ze lekker hun gang gaan, nog een paar weekjes en het is voorbij.
Boeit toch niet.....quote:Op woensdag 27 november 2019 15:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
de andern ligen ook niet in bed
Waarom post jij eigenlijk met de UI van Bloes?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:25 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Het is een materialist pur sang, dat is het enige wat hij mij heeft bewezen door zijn optreden in Utopia
weet je hoeveel werk dat isquote:Op woensdag 27 november 2019 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
Eten op Woensdag is dus geen Evenement
Waarom dan niet elke dag zo'n loophole ..
Rondleiding op Maandag
Patatdag op Dinsdag
HamburgerHappe op Donderdag
All you can Zuip op Vrijdag
BitcoinCursus mnet Jessie op Zatedag
UtopiaFandag op Zondag
Kan Achter niets tegen doen… geen evenementen
Vind het zelfs onverstandig en ook uitdagend....quote:Op woensdag 27 november 2019 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom post jij eigenlijk met de UI van Bloes?
Beetje zwak dit
gezellig kletsen met hiske, wie wult dat nou nietquote:Op woensdag 27 november 2019 15:28 schreef BloesBloes het volgende:
Dat er überhaupt nog mensen komen eten, waarom in hemelsnaam????
Ohhw,,, shit ja...werkquote:Op woensdag 27 november 2019 15:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weet je hoeveel werk dat is
La gaan, ik ga straks die van Yvonne kapen aan de hand van het goede voorbeeld van Appeltjequote:Op woensdag 27 november 2019 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom post jij eigenlijk met de UI van Bloes?
Beetje zwak dit
Hij heeft geneukt daar Mario, kan zeer vermoeiend zijn......Nee gein je hebt wel een punt, Gerrit heeft geen ruk uitgevoerd daar, maar daar komt hij dan ook wel eerlijk voor uit...quote:Op woensdag 27 november 2019 15:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
gerit heeft nog nieee wat nützliches gedaa daar
hoho dan raakt de Febo overwerktquote:Op woensdag 27 november 2019 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
Eten op Woensdag is dus geen Evenement
Waarom dan niet elke dag zo'n loophole ..
Rondleiding op Maandag
Patatdag op Dinsdag
HamburgerHappe op Donderdag
All you can Zuip op Vrijdag
BitcoinCursus mnet Jessie op Zatedag
UtopiaFandag op Zondag
Kan Achter niets tegen doen… geen evenementen
ik zou een protest indienen als ik jouw wasquote:Op woensdag 27 november 2019 15:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
La gaan, ik ga straks die van Yvonne kapen aan de hand van het goede voorbeeld van Appeltje
Ik snap het ook niet. Plaggehut experience?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:28 schreef BloesBloes het volgende:
Dat er überhaupt nog mensen komen eten, waarom in hemelsnaam????
Tss.. wie is hier nou de slijmjurk..quote:Op woensdag 27 november 2019 15:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
La gaan, ik ga straks die van Yvonne kapen aan de hand van het goede voorbeeld van Appeltje
Maar eerst nog effe Soulraven misbruikenquote:Op woensdag 27 november 2019 15:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Origineel Bloesquote:Op woensdag 27 november 2019 15:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Geef eens antwoord appel. Behoort een mod niet het goede voorbeeld te geven?...Wat je nu doet is niet verstandig.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:30 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Plaggehut experience?
Hij heeft zijn taak uitgevoerd, namelijk het maken van vermaak, waarom zien mensen Utopia toch altijd als een soort werkkamp?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft geneukt daar Mario, kan zeer vermoeiend zijn......Nee gein je hebt wel een punt, Gerrit heeft geen ruk uitgevoerd daar, maar daar komt hij dan ook wel eerlijk voor uit...
Als de essentie van zaken je ontgaan, kun je beter zwijgen zei m'n Oma altijdquote:Op woensdag 27 november 2019 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. wie is hier nou de slijmjurk..
Nee jij bent origineel, waar ben je mee bezig?quote:
Idd, ze moeten altijd werken....quote:Op woensdag 27 november 2019 15:32 schreef goldback het volgende:
[..]
Hij heeft zijn taak uitgevoerd, namelijk het maken van vermaak, waarom zien mensen Utopia toch altijd als een soort werkkamp?
om te kotsen dat mensquote:Op woensdag 27 november 2019 15:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft geneukt daar Mario, kan zeer vermoeiend zijn......Nee gein je hebt wel een punt, Gerrit heeft geen ruk uitgevoerd daar, maar daar komt hij dan ook wel eerlijk voor uit...
Ik vind het heel erg laf en het laat zien dat deze MOD zich laat leiden door kinderachtig en onvolwassen gedrag.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind het zelfs onverstandig en ook uitdagend....
Precies, prima Omaatje.. er ontgaat me ook niet veel..quote:Op woensdag 27 november 2019 15:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als de essentie van zaken je ontgaan, kun je beter zwijgen zei m'n Oma altijd
En regelmatig commentaar op iemands UI leveren getuigt wel van volwassen gedrag?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:30 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou een protest indienen als ik jouw was![]()
Iemands UI pikken en dan ermee posten vind ik persoonlijk wat ver gaan, en een mod onwaardig
Snap deze move ook niet.....quote:Op woensdag 27 november 2019 15:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg laf en het laat zien dat deze MOD zich laat leiden door kinderachtig en onvolwassen gedrag.
Ik vind het nogal wat om de UI van iemand die hier ook post over te nemen ,die zich zo laat meeslepen in dit sneue gedrag en hier een beetje loopt te paraderen met de UI van een ander
Ongelofelijk weer dit
alsof er alleen fok is....quote:Op woensdag 27 november 2019 14:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Dat is wel degelijk anders geweest. Maar die mensen die zie je niet meer posten.
Niet voordat ik die van Yv ga gebruiken svp, ik heb trouwens een schermafdruk gemaakt zodat ie voor het nageslacht niet verloren gaatquote:Op woensdag 27 november 2019 15:34 schreef Appeltje het volgende:
[..]
En regelmatig commentaar op iemands UI leveren getuigt wel van volwassen gedrag?
Ik ruil de UI straks wel weer om.
Dat kun je ook op een andere manier oplossen, jij bent een mod en die moet het voorbeeld geven en wat je nu doet is opruien, kijk naar de commentaren...en de users hebben het straks natuurlijk weer gedaan..Dacht het niet, jij bent begonnen met deze onzin.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:34 schreef Appeltje het volgende:
[..]
En regelmatig commentaar op iemands UI leveren getuigt wel van volwassen gedrag?
tjongje jonge, Je bent nu beledigd omdat iemand iets zegt van je UI? Dat sinterklaasplaatje?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:34 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Als MOD is het niet je taak om hier kinderachtig te gaan lopen 'rellen'quote:Op woensdag 27 november 2019 15:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ach modjes gaan gewoon wat rellen, hun tijd zit er ook bijna op hier
dude dat is pas om 2100quote:Op woensdag 27 november 2019 15:36 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Ow iemand zei iets... Snel weer bomen...
Bijna voetbal
Ach is er toch weer wat om commentaar op te leveren, ik haal hem zo weg.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:36 schreef Verida het volgende:
[..]
tjongje jonge, Je bent nu beledigd omdat iemand iets zegt van je UI? Dat sinterklaasplaatje?
Ik vind het te bizar voor woorden om dan uit protest iemands UI te pikken, die dus al jarenlang hetzelfde is.
en dan met die UI gaan posten.
Als dit je gedrag is als mod om iemand terug te pakken die zomaar het lef heeft gehad om iets over jouw eigen UI te zeggen, denk ik dat je terug moet naar de tekentafel over wat wel en wat niet gepast is als mod.
Nee , dit is gewoon heel bewustquote:
Neem je deze tochquote:Op woensdag 27 november 2019 15:34 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Kijk, dat inzicht.. en naarmate het Einde Nadert gaat er nog wel meer gebeuren, nix te verliezen meerquote:Op woensdag 27 november 2019 15:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ach modjes gaan gewoon wat rellen, hun tijd zit er ook bijna op hier
Eensquote:Op woensdag 27 november 2019 15:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als MOD is het niet je taak om hier kinderachtig te gaan lopen 'rellen'
Dit is gewoon nasty ...
Als enige on-topicquote:Op woensdag 27 november 2019 15:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hits over de retour mails
dagelijks heel veel . niet normaal
gemopper boven de ovenschotels
... jesz.. ; welke taak je ook op je neemt bla
eerts zegt ze nee. en dan
zorg gewoon dat je , je taak
"over Mariska . die doet dr Taak niet goed"
Hits ; hm . ja nee ja
likkerdelikTand
Flikker toch op met deze houdingquote:Op woensdag 27 november 2019 15:38 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ach is er toch weer wat om commentaar op te leveren, ik haal hem zo weg.
quote:Op woensdag 27 november 2019 15:38 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Tot die tijd bassie&adriaan marathon
en dat vind je normaal? Dergelijk off topic gesar?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:38 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ach is er toch weer wat om commentaar op te leveren, ik haal hem zo weg.
Adviseert Mariska nu dus ookquote:Op woensdag 27 november 2019 15:41 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Ik adviseer jessie om het zelf te doen, dan komt het zeker goed
Ontopic en positief
Ook in Utopia staan de beste stuurlui aan wal.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:44 schreef zodeju het volgende:
Mariska krijgt commentaar op het verzenden dat ze iets niet goed doet terwijl hij al eerder advies heeft gegeven hoe het wel moest.
blablablabla
Mariska na het allemaal aangehoord te hebben.
Jessie je mag het ook zelf doen hoor.
Bizar is idd het juiste woord voor dit sneue gedrag.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:40 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat vind je normaal? Dergelijk off topic gesar?
en dan moeten wij weer braaf achteroverleunen en gaan afwachten tot jij je UI weer terugveranderd?
bizar
Eens......quote:Op woensdag 27 november 2019 15:41 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Ik adviseer jessie om het zelf te doen, dan komt het zeker goed
Ontopic en positief
Oude tijden met Tim herleven...quote:Op woensdag 27 november 2019 15:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Het is bijna 16:00 uur en GG en Franny zijn bezig....
Tsja, dat krijg je als cossers achter elkaar gaan staan, dan besef je opeens dat de COS er niet ter meerdere glorie van jou is, maar gewoon voor de usersquote:Op woensdag 27 november 2019 15:44 schreef Appeltje het volgende:
Goh, weinig boeiends op de streams..
Ik heb nooit anders beweerdquote:Op woensdag 27 november 2019 15:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als cossers achter elkaar gaan staan, dan besef je opeens dat de COS er niet ter meerdere glorie van jou is, maar gewoon voor de users
quote:Op woensdag 27 november 2019 15:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Maris ; dingen van de shop afgehaald
bestellingen .. jassen
Jessz; maar Maris ..
bla bla
Herr beslist dat en niemand anders Conjo's
streamwissel
Greet toiletgebouw
wildplassen mag niet meer?
alleen nog als je verkleed bent als Kikkert
quote:Op woensdag 27 november 2019 15:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bestellingen .. jassen
Jessz; maar Maris ..
bla bla
streamwissel
Greet toiletgebouw
Neuh, je gedraagt je er alleen naar. Ik heb trouwens uit de wandelgangen begrepen dat je collega's ook niet onverdeeld enthousiast over je zijn. Maar dat zijn natuurlijk de wandelgangen maar. Nou succes!quote:
het stond op `niet verozden` dan lijkt mij dat je het nog een keer gaat verzenden, maar dat is mss te logisch van mijn kantquote:Op woensdag 27 november 2019 15:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bestellingen .. jassen
Jessz; maar Maris ..
bla bla
streamwissel
Greet toiletgebouw
quote:Op woensdag 27 november 2019 15:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Neuh, je gedraagt je er alleen naar. Ik heb trouwens uit de wandelgangen begrepen dat je collega's ook niet onverdeeld enthousiast over je zijn. Maar dat zijn natuurlijk de wandelgangen maar. Nou succes!
wowquote:Op woensdag 27 november 2019 15:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Neuh, je gedraagt je er alleen naar. Ik heb trouwens uit de wandelgangen begrepen dat je collega's ook niet onverdeeld enthousiast over je zijn. Maar dat zijn natuurlijk de wandelgangen maar. Nou succes!
Logica is niet de sterkste kant van de Utopianen Braamquote:Op woensdag 27 november 2019 15:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het stond op `niet verozden` dan lijkt mij dat je het nog een keer gaat verzenden, maar dat is mss te logisch van mijn kant
Waar zie je dat dan?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wowwas dat een compliment?
zo rolt merelquote:Op woensdag 27 november 2019 15:54 schreef Angelique61 het volgende:
Merel doet helemaal niks meer aan der jassen en verzendingen lekker makkelijk een ander laten doen en dan nog komentaar ook..
Neequote:Op woensdag 27 november 2019 15:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wowwas dat een compliment?
Dat wil Mariska niet hebben.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:54 schreef Angelique61 het volgende:
Merel doet helemaal niks meer aan der jassen en verzendingen lekker makkelijk een ander laten doen en dan nog komentaar ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |